Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Boxtel verdeeld zijn.

1. Eerste Kerstdag heerlijk gegeten bij Villa het Hof.
    De ontvangst was bijzonder vriendelijk.
    De services was geweldig, en het eten was echt super lekker.
    Prachtige opgemaakte borden, het zag er heel feestelijk uit.
    Een erg mooi restaurant
    Wij zullen daar vaker gaan eten, echt heel bijzonder.

Groetjes Anja

2. Afhaal en bezorg Boxtel

Prima restaurant meer dan alleen een pizzeria.
    Geen hoge verwachtingen maar viel ons erg mee.
    Gamba's zijn heerlijk, echt een aanrader!
    Voor een ''pizzeria'' doen ze zich wel te kort namelijk prima Italiaans restaurant.
    Proberen zeker waard.

3. Chinees-Indisch Boxtel

Leo van de Laak

4. Snackbar Boxtel

Ik vindt Mikies de meest vriendelijk en gezelligste snackbar, ze hebben onwijs lekkere frites en heerlijk gevarieerde snacks waar je uit kunt kiezen. Ga zo door lieve mensen!

5. Snackbar Boxtel

Sonja

6. Henk Voets

Het eten was heel lekker, de eerste drie rondes gingen lekker vlot, totdat het drukker werd. Op de vierde ronde een half uur moeten wachten en de laatste ronde moet nu nog komen, dus helemaal niet gehad. Ook op de drankjes moesten we lang wachten. Toen we bij het afrekenen er wat van zeiden kregen we als antwoord "volgende keer beter". Dus eten was prima, alleen weinig ervaring.

7. Wij waren hier voor de eerste keer en het is ons zeer goed bevallen.Een goede vriendelijke ontvangst,heerlijke carpaccio,spareribs,mais,ossehaas,enz. alles was lekker en we hoefden niet lang te wachten.Een aanrader voor iedereen.wij hopen snel weer terug te komen !!

8. Wij hebben gisteren bij het nieuwe Texas gegeten.
    Binnen ziet het er mooi uit, en het personeel is vriendelijk.
    Het eten was heerlijk, vooral de tomatensoep jammie.
    Niet lang hoeven wachten op het eten ook al was het volle bak...
    Onbeperkt eten voor deze prijs echt prima wij komen zeker terug.

9. Recent na lange tijd weer eens bij het tweespan gegeten en ik moet zeggen de prijs kwaliteit verhouding is uitstekend en de bediening is goedlachs. Het eten smaakte goed, niets mis mee. Gaan zeker nog terug.

10. Met groep van 12 heerlijk gegeten!! Wij komen zeker terug. Ga zo door met top bediening.

11. Ingo

12. Zuid-Amerikaans Boxtel

Zeer slecht, zeer matige kwaliteit. Bestellen bouillon met groenten, krijgen de Argentijnse soep met pompoen, rundvlees etc. Bij navraag "nee dit is die bouillon". Toch maar opgegeten. De champignonsaus zat in een apart potje. Het was meer champignon pap dan saus. Nee, voor ons niet voor herhaling vatbaar.

4,7
  13. Het restaurant zit op de hoek van de markt, kort bij het gemeentehuis.

Binnen zijn er verschillende knusse hoekjes, waaronder een opkamer, een nisje en voorin een mooie grote ronde tafel.
    Voorbij de bar een grotere ruimte en ook een gezellige “Franse” binnentuin.
    Voor de rokers is er de koffiebar. In de grotere ruimte vallen de zeer mooie muurschilderingen op die door een familielid van de eigenaresse zijn gemaakt (zie 2 foto's).
    Met dit mooie weer was het terras aan de voorzijde natuurlijk the place to be.

Doordat het restaurant in een hoek van de markt zit, zit je wel op de markt maar ook net weer niet oftewel kunnen kijken maar niet bekeken worden :D .

Op elke tafel stond een schaaltje met kruidnagel en een citroen in heet water. Prima idee, niemand op het terras had last van allerlei insecten.

Naast de menukaart bood men ook een zomers menu aan. Een mooi licht verteerbaar menu op het toetje na. Hier hadden we wel zin in. Verse stokbroodstukken met roomboter en een tapenade van o.a. olijven werd op tafel gezet. Tevens een karaf water gewoon voor niks.

Als 1e een trio van vis. Een smakelijk begin. Een mousse van gerookte forel wat lekker smaakte op het brood. Daarnaast garnaaltjes in een glaasje met wat rucola en de tonijn was heerlijk zacht.

Als 2e een Paprika Wortelsoep. Naar deze 2 soorten smaakte het ook en daarnaast goed heet en lekker pittig door de kruiden. Wederom heel tevreden.

Als derde mosselen. Deze waren mooi groot en roergebakken in een kruidenolie (groenig van kleur). Ook hier weer wat broodstukken erbij met het advies om die te soppen in de saus.
    Dat was een heeerlijke marinade.
    Niet alle kruiden werden genoemd na mijn vraag (geheim van de kok) wat er allemaal in zat, maar in ieder geval selderij, peterselie, basilicum en zeezout.
    Hier een keer voor de mosselen gaan lijkt me een goede optie.

Hierna een lamsrugfilet in een honing tijmsaus. Goed van smaak met wat gegrilde courgettes, een groene asperge e.d.
    Ook een schaal rauwkost (smakelijk) en een schaaltje frites. De frites vond ik maar slap, ook al probeerde men dit te verbeteren door ze wat langer te bakken en te drogen.
    Prima dat men een poging deed maar de volgende keer nemen we gewoon geen frites (het menu was toch voldoende).

Als laatste een taartje van witte chocolade. Heeerlijk maar machtig. Enkele bosvruchten maakte het compleet.

Men bood bij het 5 gangenmenu een bijpassend wijnarrangement voor € 14,50 (1/2/ glazen) of € 25,00 voor volle glazen. Nu ben ik meestal wel in voor wijn al kies ik de laatste tijd ook liever de wijn die ik zelf wil drinken en dat was dit keer geen wijn.
    Ik zag op een van de verder tafels Hoegaarden staan en met dit warme weer had ik daar nu eens lekker zin. Lekker koel met een schijfje citroen. Het was goed bevallen.
    Het wijnarrangement bestond o.a uit een Verdejo, een wijn uit de Languedoc, en uit de vacqeuyras en een moscatel.

De bediening is echt Brabants, gemoedelijk, vriendelijk, in voor een praatje, maar daarnaast vlot in wat je wenst en zien wat er gezien moet worden.
    De klant is hier koning waarbij de eigenaresse hierin voorop gaat.

De vorige keer (juni 2011) hadden wij ook een 5 gangenmenu waarbij ik wel eens de gedachte had, ga ik hier met nog trek weg, wat overigens achteraf niet was.
    Nu paste het naadloos en had de frites achterwege mogen blijven (zelf bijbesteld overigens).

We waren beiden weer heel tevreden en Rob Geus blijkbaar ook want een sticker van de Smaakpolitie wil een restaurant wel op zijn raam.
    Voor € 85,00 inclusief fooi gingen we weer naar huis waarbij het dit keer geen 2 jaar zal duren voordat we hier weer komen.

14. Michiel en Heleen

Gezellig op het terras gezeten. Het eten (broodje Cabra en geitenkaassalade) was erg lekker en kwam binnen 10 à 15 minuten. Een ruime portie en het feit dat 1 van ons geen granen mag eten was geen probleem. Prima bediening. Alleen jammer dat er op het terras, zoals helaas op alle terrassen in Nederland, gerookt mag worden en dit dan ook gebeurt. We komen graag terug.

15. wilma den besten

Vanavond heerlijk gegeten alles was perfect de tijd tussen voor en hoofdgerecht was vrij lang maar het gezelschap was goed en de serveersters blijven vriendelijk en attent dank voor het heerlijk en goede eten .

16. Snackbar Boxtel

Complimenten voor de fantastische pistoletjes gezond die jullie serveren.
    Ben op veel plaatsen geweest maar nergens zo lekker als bij jullie (en voor die lage prijs)

17. Zuid-Amerikaans Boxtel

Margriet

Wij hebben er heerlijk gegeten. De ober was super eigenlijk nog nooit zo meegemaakt. De spare rips waren fantastisch en even als de biefstuk salade sausen en patatjes.

Wij als toeristen vinden het heel jammer dat de inwoners van Boxtel deze zaak voorbij lopen het is echt een aanrader om er eens te gaan eten. Onbeperkt spare rips eten voor € 16,50 is het echt waard.

18. Fam.Dobbelsteen

Echt heel lekker gegeten bij 't Tweespan! Prima restaurant, gastvrij! Personeel is er netjes, verzorgd, en vriendelijk. De schnitzel is er echt lekker... toppie! We komen zeker weer terug, om lekker bij jullie te eten!!

19. Mirjam Hoekstra

Zomaar op een zaterdagavond hier terechtgekomen.
    De ontvangst is vriendelijk maar laat wel even op zich wachten.
    Een en al Brabantse gezelligheid en dan moet je wel even op je beurt wachten.

Het eten is prima en de bediening ook.
    De eigenarese is bijzonder vriendelijk en maakt voor iedereen tijd vrij.
    Heerlijk gegeten tegen een prima prijs.
    Aanrader!!

20. Marloes

Gisteren bij Engarde gegeten en echt een top avond gehad! Lekker relax, kwaliteit, vers eten en een heerlijke aspergesoep uit eigen keuken! Nog nooit zo lekker gehad je proeft dat de kok zeer met zijn werk begaan is en alleen 't beste wil! Komen binnenkort zeker terug!!

21. jan schoenmakers

Afgelopen zaterdag hier met familie een uitstekend menu gehad. Bediening was top en gastvrij. De wijn was heerlijk en bij het verlaten van de zaak uitstekend begeleid. Echt een aanrader

22. Echt heerlijk gegeten! Leuke bediening! Vooral het maandmenu met tong filet en krieltjes super lekker en dan voor een super prijs van 9,95!

23. Riavancasteren

Gezellig restaurant , alles keurig netjes en goed. Ook het eten is perfect,personeel is netjes en vriendelijk. Lekker eten voor weinig geld. Er is ook een mooie zaal voor familie feesten of verjaardag. Complimenten.

24. Marieke Maas

Heerlijk eten en gezellig restaurant, persoonlijke bediening heel vriendelijk, en de prijs kwaliteit is perfect. We komen graag terug. Ook de zaal voor verjaardagen en of familie feesten is geweldig goed.

25. Ik heb er héérlijk gegeten. Kom er zeker terug!

26. Gisteren bij En Garde gegeten. Het is beduidend minder geworden. Eigenlijk was het slappe hap. Het kalfsvlees was doorbakken terwijl ik vroeg om medium doorbakken en aan de tong zat weinig smaak. De smaaksensatie was helaas smaak sensatieloos. Je krijgt nauwelijks saus bij het vlees en de vis. De aspergesoep leek uit blik maar dat weten we niet zeker. De prijs kwaliteitsverhouding is ver te zoeken. Wij waren €170 kwijt voor zeer matig eten. Meestal zijn wij met 3 personen ongeveer €120 kwijt met vooral veel betere vleessoorten. Jammer maar dit was de laatste keer dat we naar En Garde zijn geweest. Veels te duur voor veels te weinig.

5,1
  27. Karin Valks

Wij genieten regelmatig van een weekmenu bij restaurant "de waag". Iedere keer is het weer erg smaakvol en genieten van de gezellige sfeer die er heerst. Ook het personeel is erg vriendelijk. Laatst hadden wij een etentje in een restaurant (in het bezit van 1 ster) maar dit kon niet tippen aan de smaakvolle gerechten die ze iedere keer weer bij de Waag voor je bereiden. Jurgen en Elise (baas en bazin) werken hard mee om samen met het voltallige personeel je een bijzonder avondje uit te bieden. Een aanrader: neem een keer een kijkje in de kaaskelder, hierin stelt Jurgen een kaasplankje voor je samen, met een enthousiast verhaal en oor voor ieders wensen! Jurgen en Elise, blijf zo door gaan samen met je personeel!

28. Ad

Recent met negen personen gegeten, een tegenvaller als je een gerecht van het menu niet lust en je vraagt om iets te veranderen dan is het eerste antwoord " dat kost wel extra " !
    Portie's te klein en niet erg spectaculair, als je geen brood ( uiteraard tegen meerprijs ) en geen friet of aardappelpartjes ( uiteraard tegen meerprijs ) dan ga je werkelijk met honger naar huis.
    Van de laatste drie keer dat wij hier zijn wezen eten waren er twee beduidend onder de maat, ik begrijp werkelijk niet dat er mensen zijn die hier lovend over spreken!

2,9
  29. ab welbergen

Gisteravond een fantastische avond gehad buiten op het terras achter het pand.
    Het eten was van grote klasse, zoals we gewend zijn. De bediening door Anke was goed EN gezellig.
    Ik (als enige van de groep van 6) vond wel dat de tijd tussen de gerechten wat lang duurde. Maar dat werd in ruime mate gecompenseerd door de gezellige sfeer en ambiance.
    Al met al een avond om op terug te kijken.

30. Dit blijft voor ons het beste restaurant in deze omgeving. Wij vinden prijs kwaliteit niet in verhouding omdat het juist zo lekker is voor een betaalbare prijs. Vooral als je het weekmenu neemt. Het is elke keer weer een verrassing.