Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Boxtel verdeeld zijn.

1. Fam v/d Langenberg

Het eten was heerlijk, snelle en goede service.
    Vriendelijk personeel en een goede prijs kwaliteit verhouding.
    Ook werd er rekening gehouden met onze wens om in de achterkamer te zitten ivm speelhoek

2. familie verrijt

Bij Brasserie Cis is het altijd gezellig druk, vooraf reserveren anders heb je geen plaats. Het eten is goed en betaalbaar. De bediening is vriendelijk en doet het goed.

3. Eten was er vlot. De omelet was prima, lekker ook. De uitsmijter met kroket, witbrood en huzarensalade met remouladesaus was minder. Het witbrood was niet wit, remouladesaus zat er niet bij (bij navraag was deze op maar werd niet gezegd) en de eieren waren niet warm. Remouladesaus gevraagd, op! Mijn zus kreeg wat mayonaise, het lichte bruine brood was wit volgens de serveerster. We begonnen te eten en m’n zus zegt tegen mij, de eieren zijn koud. Ik geproefd, inderdaad, niet warm. Zal ik iets zeggen? Nee, laat maar zegt m’n zus. Bij afrekenen zeg ik tegen de serveerster dat de eieren niet warm waren. Kan niet, zegt ze, ze komen recht van de plaat! Daarmee was de zaak afgedaan. Toch apart dat wij zomaar zeggen dat de eieren koud waren, we liegen dus… Jammer dat er geen volgende keer komt om het opnieuw te proberen want daar gaan wij niet meer naar toe.

4. Wij zijn ‘s maandags met carnaval gaan uit eten bij de oude ketting doen we elk jaar ondanks dat wij geen carnaval vieren we weten dat er dan veel mensen daar komen eten die wel carnaval vieren niets mis mee we gaan dan expres wat vroeger dan heb je er niet zoveel last van het menu is dan aangepast maar ook daar staan weer heerlijke gerechten op wij hebben super lekker gegeten en de Erwtensoep was weer verrukkelijk zoals elk jaar.

5. Wederom lekker gegeten

• Eindcijfer 10
  6. Bedrijf Boxtel

Eten net te doen. Bezorger heeft een grote bek als hij zelf iets vergeet en noemt mensen megool en zegt dat die nooit meer komt. Zelf denk ik niet helemaal 100 procent. Andere bezorger heeft het normaal opgelost. NIET bestellen bij deze tent

7. Geen fijne ervaring. Terugkoppeling wordt niets mee gedaan en wijzen alles van de hand.

• Eindcijfer 1,5
    1,5
  8. Mediterraans Boxtel

Concept is prima. Mooie prijzen, fijne bediening. Wel wat op het eten aan te merken: soep was lauw, gamba’s te lang gebakken of te lang onder de warmtepomp gelegen en dessert (autumn mess) was veel maar niet lekker. Prijs en bediening maken veel goed maar wel kwaliteit eten in de gaten blijven houden, lijkt mij.

9. Nederlands Boxtel

Van straten

Het was een woord geweldig.
    Vriendelijke gastvrouwen.

10. Ans Kreijveld

Heerlijk eten, zeer goede prijs/kwaliteitverhouding.
    Vriendelijke, vlotte bediening.

11. Mediterraans Boxtel

Fantastische klantvriendelijke prijzen, voor heerlijke gerechten, met mooi gedekte tafels, en vriendelijk personeel. Wat wil je nog meer?!!! Elk Montimar restaurant is van harte aan te bevelen.

12. Top ervaring.
    Een V.I.P avondje met vriendin lief. Woensdag bleven ze speciaal open voor ons 2tjes. De bediening was super en het eten was ook heerlijk.

13. Miriam van de Braak

Eten was goed
    Personeel mag wel betere uitleg krijgen over de wijnen want daar weten ze niks van. Vragen wijn met bubbels, krijgen we als antwoord "hebben wel Spa rood" 😂

6,1
  14. Fijne brasserie om er iets te nuttigen en te vertoeven..
    Ga vooral zo door 😉

Groetjes Anthony Kentgens

15. Sandra van Kempen

Zeer goede en mooie tent goede service en betaalbaar alles top kom er graag!!!☕🍰🍷🍹😊🥰

16. Zeer, zeer onvriendelijk personeel!! Ontzettend traag tussen de gerechten door duurt echt veel te lang!! Kindvriendelijk staat niks op het menu voor kinderen!! Sfeer ook niet echt gezellig kortom een keer en nooit meer!!! Slecht slecht slecht!!!

2,4
  17. Will Vissers

We vonden het gezellig en het eten en de bediening zijn ook goed, is voor herhaling vatbaar.

18. Jordy Kapteijns

Fijne zaak!

19. Rosa Putmans

Erg snel bezorgd! Ik had met 3 vriendinnen spaghetti bolognese besteld. Het was erg lekker tot dat ik een stukje bot had gevonden in mijn spaghetti. Niet zo lekker! Ook was de kleine kapsalon in de tas opengegaan en lag de helft er uit.

20. Anouk Van grinsven

Mijn eten was al omgevallen in de tas dus moest het daar uitvissen, en een vriendin van mij had een stukje bot in haar spaghetti niet erg smakelijk!!

3,1
  21. Eerst dachten we…… wat een oude en slordige eetgelegenheid.
    Het interieur en meubels zouden wel een opknapbeurt kunnen gebruiken.
    Maar de sfeer, service en het verrukkelijke eten heeft voor ons alles goed gemaakt.

22. Maya van esch

Was weer effe geleden wederom heerlijk gegeten. Dank je broers. Ook goede vriendelijk bezorging. Dank je fijn weekend.

23. Marianne

Erg lekker eten in een prima sfeer leuke bediending, top.

24. Word gewoon genaaid waar je bij staat.
    Radje gedraaid en stond op win 4 jagermeister, zet ze 4 flugels neer die ik moest betalen ik zeg hij staat op win 4 jagermeister ze draait haar eigen om en draait het rad n stuk naar rechts zodat ie op de koop 4 flugel staat hij staat op koop zegt ze, oplichter handig geld verdienen als je dr zelf mee gaat zitte kloten, zon mens hoort niet achter de bar te staan.

25. The worst service I have ever seen.
    One star is one too much!
    I waited more than 40 minutes for my bill.
    I said three times to the young girl that I wanted to pay and nothing happened - unbelievable bad!

26. Sinds lange tijd weer eens bij Corfu gaan eten (4 personen) maar het was zeer ondermaats. De sfeer is nul (geen muziek). Eten was lauw en zeer weinig. Wanneer je hier een opmerking over maakt wordt er geadviseerd om porties bij te bestellen. Discutabel concept. We hadden een salade waar we met zijn vieren mee moesten doen terwijl dit eerder voor een persoon leek. Geldt ook voor de friet overigens. Ook de knoflooksaus was zo weinig dat je wel bij moest bestellen, heel slim natuurlijk maar wij trappen hier niet meer in. Wij zijn geen grote eters maar dit is wel heel erg karig.

27. Mariëlle

Een aantal weken geleden hebben we daar met 3 personen geluncht. we hadden een oosters stoofpannetje besteld. HEERLIJK. Daarom wilde ik weer terug met mijn schoonzusjes. ik bestelde weer dat stoofpannetje, echter het leek nog niet op het gerecht van de eerste keer. de kip was niet vers gebakken, keihard en de knoflookschijfjes waren taai. Ik heb het tegen de bediening gezegd, maar verder dan, volgende keer iets anders, kwam ze niet. ZO JAMMER. Volgende keer ergens anders.

3,7
  28. Ik wilde bestellen maar kreeg t niet voor elkaar n account te maken bij hun bedrijf dat de bezorging en kosten regelt....jammer voor ze.

29. Gisteren met 3 personen mezze gegeten. Wachttijd is enorm lang, vooraf maar ook tussen de gangen. 1 gerecht per gang is niet erg maar de porties zijn te klein. Smaak was redelijk maar voor ons niet voldoende om nog eens terug te gaan.

4,5
  30. Nicole Brekelmans