Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Boxtel verdeeld zijn.

Kerstdiner, groep van zeven, gereserveerd.
    1. Amuse kwam samen met de eerste gang.
    2. De carpaccio had al zo lang op het bord gelegen, dat hij aan het bord plakte.
    3. De pastrami was lauw en aan de droge kant.
    4. Soep was bremzout. Na commentaar bij de bediening kwam de soep later aangelengd met water terug. Toch nog te zout, maar nu net eetbaar. Koks horen toch te proeven?
    5. Minstens drie kwartier op het hoofdgerecht gewacht. Dat is echt te lang.
    6. Hoofdgerecht beviel wel...
    7. ...maar men was voor één van ons het hoofdgerecht vergeten. Dat kwam dus nog later.
    8. De eerste fles wijn werd aan tafel geopend - zoals het hoort. De tweede en derde werden geopend gebracht.
    Na viereneenhalf uur (!) bij het afrekenen deze punten aangestipt. 'Excuus', luidde de verontschuldiging.
    Dit restaurant was duidelijk niet voorbereid op de drukte. Die drukte was echter wel van tevoren bekend, omdat men moest reserveren.
    Bovendien was er een keuzemenu met telkens drie mogelijkheden; dat maakte het toch relatief makkelijk voor de keuken.
    De missers halen de waardering voor het eten en drinken flink omlaag. Het niet erkennen van deze missers (wel luisteren naar ons commentaar, maar slechts reageren met 'excuus') verlaagt ook de waardering voor de service.
    Voor ons was het een belangrijk etentje.
    Jammer.

Lizanne Janssen

Heerlijk geluncht, gezellige sfeer en goede service! Zeker een aanrader!

Voor de liefhebber van mooie en heerlijke Italiaanse gerechten. Dus geen pizza!
    Ongedwongen sfeer en goede en nette service. De tiramisu is echt top!

Wij hebben heerlijkgegeten op 24 dec. Met 11 pers. Waaronder twee kleinkinderen. Ze zijn zeer kindvriendelijk. Niks was teveel, de familie kersttraditie die wij tot dusver steeds thuis hebben gevierd, hebben wij verplaatst naar Restaurant Di piu.
    Wij hebben ons heel welkom& thuis gevoeld, zeker voor herhaling vatbaar.
    Hier weten ze echt wat goed gastheerschap is… en waar de keuken een dikke tien verdiend.

Anne Jose Janssen

6. Steakhouse Boxtel

P. van Tongeren

Het reserveren per telefoon duurde erg lang, omdat de persoon van reservering gebrekkig nederlands sprak. Ontvangst was gewoon goed.
    Lekker eten, goede snelle service, vriendelijk personeel, prijs is redelijk, je hoeft er echt niet met honger naar huis te gaan.
    Een verschrikkelijk minpuntje is de ongelooflijke herrie van pratende mensen. De akoestiek is ronduit slecht, het geluid wordt niet gedempt. Erg jammer, want we komen hier graag, maar na 3× in de herrie is het voor ons genoeg geweest. Je kunt elkaar amper verstaan, dus voor een rustig romantisch etentje moet je hier niet zijn.
    Ik moet er wel bij vermelden dat het restaurant vol zat.

Lekker gegeten. Dorade was verrukkelijk. Vriendelijke bediening.

8. Internationaal Boxtel

Goede ervaring. Lekker gegeten. Er werd goed omgegaan met mijn uitgebreide dieetbeperkingen!
    Vriendelijke bediening.

9. Nederlands Boxtel

Allebei een vegetarisch hoofdgerecht besteld, maar het wokgerecht met krielaardappelen was de ergste van de 2. Dit kan ik zelf beter in kortere tijd en ik ben alles behalve een keukenprinses. Het bleek een bord met krielaardappelen te zijn met hier en daar een overgekookt sperzieboontje of stukje bloemkool. De milde currysaus was niet lekker en was alles behalve zelfgemaakt. Een bord aardappelen met een goor sausje voor 10 euro, dat is waar je voor betaalt.
    Het ergste van het verhaal is nog dat toen we voorzichtig melden dat het eten tegenviel, daar totaal niet op werd gereageerd!! Heel bizar. Nooit meer t Tweespan voor ons!

1,3

Van Alebeek

Voorgerechten en nagerechten zijn naar verhouding ok! Voor wat je moet betalen, krijg je een heeel klein stukje vlees, dit is de tweede keer dat we met een ontevreden gevoel naar huis gaan. Verlopig geen Ceulsekar voor ons!

Wij hebben met 11 personen op woensdagavond 1 November heerlijk gegeten; zowel voor- als hoofdgerechten waren zeer smakelijk, porties goed van grootte. De huiswijn smaakte er goed bij. Overall zeer lekker, we komen nog een keer terug.

12. Huiskamerrestaurant Boxtel

Er wordt te weinig de nadruk op de bierkaart gelegd. Deze ziet er ook niet heel aantrekkelijk uit, ondanks dat er wel veel verschillende bieren zijn.

Eten was wel lekker. Vooral de hazenpeper. Sommige gerechten waren echter niet helemaal af. Betalen voor mayonaise vind ik ook niet kunnen.

Service mag nog een stuk beter. Wij werden na het hoofdgerecht niet meer gezien en zijn zelf naar de bar moeten lopen of we nog wat konden bestellen.

Ik verwacht wel dat dit nog gaat verbeteren allemaal. Wellicht meer personeel in zetten en zorgen dat ze goed het overzicht bewaken.

13. Italiaans Boxtel

Na een bezoek aan het Classic Car museum genoten van een heerlijke lunch met bijbehorende consumpties. De bediening was vriendelijk, attent en correct.

14. Nederlands Boxtel

Harry Weijers

Zaterdag 7 oktober 2017 hebben wij met de chauffeurs en dames(40 personen)van de buurtbus St. Michielsgestel- Oirschot een feest gehad bij t-tweespan Boxtel. De ontvangst was allerhartelijkst, koffie met warme worstenbroodjes.
    Alle medewerkers deden hun uiterste best om het ons naar de zin te maken. Heel vriendelijk en behulpzaam.
    Voor de buurtbus was een speciale placemat gemaakt waarop de keuze menugangen stonden, het eten werd warm en perfect verzorgd opgediend, een zeer geslaagde middag/avond mede te danken aan de inzet van de medewerkers van t-tweespan. Voor herhaling vatbaar.

Sylvia Schelle

Het was er weer heerlijk en lekker genieten. T enige min puntje was, dat het in het restaurant koud was. Hebben we doorgegeven toen bleek de airco nog aangestaan te hebben! Met je jas aan gaan zitten hebben we niet gedaan, dat was dus minder. Tip. Als gasten weg gaan /of buiten gaan roken blijft de deur open staan...sluit niet goed....als het er dan ook nog koud is, trejr de kou ook over je benen. Andere deur erin hangen die goed sluit!!!

1e maal via Socialdeal goed.
    2e maal gisteren met vrienden, om 18.00 uur als eerste binnen. Als laatste het eten, andere gasten gaan voor.

Eten zeer karig met name dorade vis en vlees als dat 41.50 moet kosten ipv 19 euro die we nu betaald hebben, zou ik er nooit meer gaan eten, 2 flessen wijn van 25 per stuk waren echter goed.

17. Internationaal Boxtel

Lunchen bij de Rechter is super. Lekkere gerechten en goede porties! Laatst ook gedineerd maar vonden wij iets minder. Keuze was niet reuze dat vonden wij jammer. Friet kon bijbesteld worden maar moest je apart bijbetalen wat ik raar vind. Als het nou een goedkoop menu is oke maar voor die prijs vind ik het niet kunnen dat je hiervoor extra moet betalen.

18. Chinees-Indisch Boxtel

Het was jammer dat we zo lang moesten wachten. Maar daar stond wel tegenover dat het eten ontzettend lekker was en dat we zeker nog een keer terug komen.
    Het lange wachten was misschien ook wel te wijten aan het feit dat buiten ons (16 personen) nog een soort gelijke groep binnen zat en verder waren er nog een 12 tal gasten.
    Dus erg druk.

Paul en Mariët Kuijs

Erg goed gegeten in een gezellige sfeer en met prima bediening.

Quick, friendly service. Nice atmosphere, good wine. Warm dishes were excellent, gyoza and tempura deserve a medal. Only (critical) miss: there's canned tuna/salmon in some rolls.

Vrije vertaling door Eet.nu:
    Snelle, vriendelijke service. Fijne atmosfeer, goede wijn. Warme gerechten waren voortreffelijk, gyoza en tempura verdienen een medaille. Enige (kritieke) misser: er zit tonijn en zalm uit blik in sommige rolletjes.

Wil van den Oetelaar

We hebben heerlijk gegeten, leuke uitleg van Joep gehad.
    Zeker voor herhaling vatbaar

22. Lunchroom Boxtel

Super lokatie, altijd gezellig en heel lekkere lunchgerechten.

Het eten is heerlijk maar de bediening is waardeloos. Lang wachten en onvriendelijk personeel wanneer je eindelijk wordt geholpen (nota bene na hierom gevraagd te hebben). Wij komen hier niet meer terug helaas.

Fijne ambiance, ronduit slecht eten en beroerde service aan tafel.
    En ook al is het (te) goedkoop met een Groupon, als hetgeen je op tafel zet gewoon slecht is, dan is het altijd te duur.
    Niet doen dus.

Heerlijke gerechtjes en een zeer gastvrije bediening. De "sweet bun" aan het eind was de klap op de vuurpeil.

Hier kun je lekker eten. Voor ieder wat wils. Ik houd niet van sushi, maar dan nog kun je hier heel de avond van allerlei gerechten bestellen. Waar ik mee uit ga eten vinden de sushi lekker. Personeel is vriendelijk en beleefd en als je voor de gezelligheid wat langer wil blijven zitten om een biertje te drinken is hier ook geen probleem. Ze kijken niet op de tijd. Een aanrader.

Hier vorig jaar diverse malen geweest en dat was telkens goed voor de prijs die je ervoor betaalde. Nu opnieuw een bezoek gebracht maar werkelijk alles is hier misgegaan in een jaar tijd. Wij hadden een groupon keuzemenu, net als bijna iedereen hier. Nadat we de keuze hadden doorgegeven gaven wij aan 1× brood en 1× friet bij het hoofdgerecht te willen hebben. (Supplement tegenwoordig maar dat is op zich geen probleem). In de kaart staat witte en bruine broodjes… het ging echter om 3 hele kleine stukjes stokbrood wat geen naam mocht hebben. De voorgerechten waren erg klein, voorgerecht met haring zaten 2 stukjes haring in van ± 1.5 Cm. De kreeftensoep was niet goed op smaak en erg zout. Hoofdgerecht vis was in orde maar de ribeye was niet te eten. De helft mee terug gegeven en aangegeven dat het vlees taai en vol met pezen zat. Geen terugkoppeling van de bediening gekregen en er zelf nog maar eens naar gevraagd… de chef gaf aan dat dit hoorde bij ribeye?! ?! Dat was het antwoord waar ik het mee kon doen. Na nog een simpel toetje gekregen te hebben snel om de rekening gevraagd want wij wilde de ervaring snel achter ons laten. Toen weer de discussie of ik kon pinnen ipv afrekenen met een creditkaart. Dit is mij hier bij ieder bezoek gevraagd, en ja dat kan ik wel maar wil ik niet omdat er een reden is waarom ik dat wil. Als je als bedrijf hier een probleem mee hebt accepteer dan geen creditkaarten. Omdat de bediening geen eigen tafels heeft duurt alles hier onnodig lang, drinken moet zelf om gevraagd worden en ook het uitserveren duurt erg lang. Meerdere tafels zien vragen naar het volgende gerecht. Bij het afrekenen de vraag of alles naar wens geweest was opnieuw niet positief beantwoord en deze ober kwam niet verder dan "we zullen het eens gaan bespreken". Nodeloos om aan te geven dat wij hier niet meer komen, zelf met een groupon menu/prijs is het dit verre van waard. Dan staan er ook nog kaartjes op tafel of je daar je naam op wil zetten dat je ook van menig bent dat ze in aanmerking komen voor een vermelding in de "GaultMillau-gids", want dat vinden ze zelf namelijk wel…

1,7

Tja knus id het wel maar het eten is echt matig.
    Wij hadden 5 gerechten voor 29.50 Maar vlg hun medium size gerechten en zeker 5 gangen genoeg maar bepaalde gerechten waren en smakeloos en veels te klein. Varkenshaas waren 3 ringetjes gesnededen ter grootte van een slavink doorsnede en helemaal droog, biefstuk was doirbakken en hooguit 3 happen, spareribs waren wel lekker maar 4 a 5 ribbetjes met weinig vlees eraan is ook erg karig.
    Friet was slap.
    Bediening wel aardig maar eten en vooral drinken werd slordig op tafel gezet. Heb div. Keren volle glazen moeten verplaatsen na het aanleveren omdat ze naast (bijna rand vd tafel) werden neergezet ipv netjes boven het bord.
    Toetjes waren gewoon kant en klare ijsproducten(vies 1 haps appeltaartje)
    vind het te duur en kwaliteit erg matig.
    Ga voor 30 euro wel ergens anders eten.

Al een aantal keren gegeten. Het is elke keer weer een feest. Prima eten, lekkere wijn gezellig en erg gastvrij. Absoluut een aanwinst voor Boxtel!

Wederom erg goed gegeten in een mooie ambiance bij de Ceulse Kaar. Ik kan me nauwelijks vinden in de kritieken uit eerdere recensies.

De gerechten zijn niet alleen mooi opgemaakt, ook de bereiding en smaak zijn dik in orde. Sinds afscheid is genomen van het bistro-concept is de restaurantkaart iets 'versimpeld' waardoor het toegankelijker wordt voor een wat breder publiek. De prijzen zijn daarentegen nog steeds goed in verhouding met de geleverde kwaliteit.

Wel jammer dat de bediening deze keer niet erg allert was op lege glazen etc. Het was redelijk druk dus kan een keer gebeuren.