Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Boxtel verdeeld zijn.

1. Internationaal Boxtel

Regelmatig gegeten. Leuke sfeer en leuke bediening. Eten viel vandaag flink tegen. Had een club sandwiche waarvan het brood oud en droog was.

2. Internationaal Boxtel

Heerlijk gegeten! We hadden geen tijd voor dessert maar werden verrast met lekkere brownies voor thuis! Top!

3. Lunchroom Boxtel

Fam. van Dal

Francien en fijne medewerkers BEDANKT voor het gezellige feest en Frank en Marsika van Fiësta Pan voor het heerlijke eten!! Wij hebben genoten het was TOP!!

Het starters gerecht (brood met smeersels) werd tegelijk opgediend met het voorgerecht. Jammer had het graag als voorafje gehad.
    De saté van de mixed vlees was erg droog en de beloofde sausjes zaten er niet bij.
    De roodbaars filet was op sommige stukken glazig en koud, het voelde of dat ik rauwe vis aan het eten was!
    Sfeer, niet echt gezellig! Voor ons was een tafel voor twee gereserveerd, linkse gedeelte, helemaal alleen…
    Rechtse gedeelte, 3 tafeltjes bezet.
    Zaterdagavond, om 20:30 uur naar huis, waren de laatste!
    Tegenvaller, niet voor herhaling vatbaar!

Steenbakkers

Lekker gegeten voor een prima prijs.
    Supervriendelijk personeel!

6. Internationaal Boxtel

Ik had een gratis diner via een prijsvraag en toch maar mijn vrouw meegenomen.
    Het was goed en het eten was prima het was lekker niet te klagen.

Ik vond het jammer dat bij het uitserveren niet werdt verteld wat je kreeg.
    De plank werdt steeds zo neergezet…
    Tevens moesten we best lang wachten op de volgende ronde terwijl het niet druk was.
    Ik zou een volgende keer geen high tea meer bij jullie reserveren.
    Nadeel was ook dat je niet om 13 u kunt reserveren ivm lunch tijden dat is niet te realiseren.
    Ik ben er wel netjes over gebeld om dit te melden 14 u voor een high tea vind ik best laat.

De laatste maanden zeker 10× lekker gegeten.
    Heerlijk eten en een heel leuk driegangen keuzemenu.
    Prima prijs kwaliteitsverhoudingen.
    Zeer vriendelijke sfeer, bediening en eigenaren.

9. Mediterraans Boxtel

Mooie zaak met heerlijke gerechten en prima prijzen.
    De hamburgers zijn echt voortreffelijk en leuke bediening. Kortom, een aanrader voor een lekkere maaltijd.

Het kan je heerlijk eten.
    Prima kaart, vriendelijke service en het eten is goed. Zeker een aanrader, wij komen vaker.

Wesley Van Munster

Hele goede prijs/kwaliteitsverhouding en enorm veel keus, ook in vegetarische gerechten!

Heerlijk gegeten met onze kinderen. Voor ieder wat wils. Goede service!! Voor herhaling vatbaar.

Zeer gastvrij ontvangen, mooie locatie vriendelijke en behulpzame bediening. Menukaart klein maar stond genoeg op, vlees vis en vegetarisch, het menu wat wij besteld hadden was lekker klaar gemaakt op een goede temperatuur. Het was zeer goed, mooie prijs.
    Ik beveel deze gelegenheid aan iedereen, ga het eens proberen, je komt er zeker op terug.
    Dit was mijn derde keer dat ik bij de Deugeniet was

16. Nederlands Boxtel

Met ons gezin (4 volwassenen en een kind) gegeten bij Tweespan. Was lekker en bediening was vriendelijk. Alleen het ijs was erg dun, leek wel milkshake.... Toen er iets van gezegd werd kregen we doodleuk te horen dat de ijsmachine niet goed afgesteld was. Ijscoupes kostten wel rond de €6,!!!

Verrassende brunch gehad op zonnig terras. Lekkere variatie, met 5 verschillende gerechten, goed verzorgd en vriendelijke bediening.

Annelies Windhoud

Het eten was heerlijk, zelf had ik kip deugniet, echt geweldig lekker.
    Alleen vond ik het jammer, dat wij blijkbaar onder spitsuur binnen kwamen, perfecte bediening. Maar aan het einde van ons bezoek was het wat stiller, de tafel werd afgeruimd, maar er werd niet meer gevraagd of we nog wat wilden drinken, of dat we wilden afrekenen. Ben dus zelf maar naar de balie gelopen om te vragen of ik kon afrekenen.
    Na betaling ook helemaal niet een woordje van tot ziens of fijne dag nog, jonge meid achter de bar, die er niet zoveel van snapte, dit was een beetje jammer.
    Maar het eten was echt perfect.

19. Internationaal Boxtel

Prima gegeten, prima prijs.

J.van Oploo

We hebben er heerlijk gegeten. Zeker de moeite waard om nog een terug te komen.

We hadden een fantastische avond, heerlijk gegeten en een top gastvrijheid.

22. Internationaal Boxtel

Goeie sfeer, en vooral heerlijk eten! Erg goed rekening gehouden met allergieën door de kok!

23. Mediterraans Boxtel

Mooie ambiance, goed gegeten voor prima prijs.
    Voldoende keuze.
    Bediening was vriendelijk en alert.

24. Mediterraans Boxtel

Smetsers

Gewoon geweldig. Kangewoon niet beter. Hier weet men wat service en aandacht voor de gast is. Sterker nog. Beide in het kwadraat. Kan nergens beter. Hier moet je naar toe. Hier verstaat men het horeca concept van kwaliteir, ptijs en service.

25. Mediterraans Boxtel

A delmee

Heel aangenaam verrast bij Montimar. Heeeeerlijk gegeten tegen n heel redelijke prijs. Duurde wel wat lang voordat we n drankje en de kaart kregen, n half uur. Maar dat maakte t eten helemaal goed. We gaan zeker vaker komen.

Heerlijk gegeten. Eindelijk kiezen uit een uitgebreid menu voor mij als vegetariër, waar ik in restaurants meestal niet of soms uit twee gerechten kan kiezen stonden er bij De Deugniet 6 hoofdgerechten zonder vlees of vis op de kaart! Heel fijn.
    Gezellige sfeer met aardige bediening. Wij komen zeker terug.

27. Internationaal Boxtel

We wilden graag alle drie een andere maaltijdsalade maar wel lekker met elkaar kunnen delen. Onze salades werden op 1 grote schaal geserveerd en we kregen een bordje om op te scheppen. Was top!

2E keer slechte ervaring.
    Vandaag was wel echt het toppunt! Ik kom er niet meer.
    Eerst 10/15 min moeten wachten om een bestelling te kunnen plaatsten (nadat ik uiteindelijk zelf de serveerster ging roepen)
    de tafel was er vies, heb zelf moeten vragen of ze hem schoon wilde maken, nadat ze met een doekje aankwam haalde ze alleen een kaas vlek eraf. De plak plekken van vorige glazen liet ze zitten ze veegde de tafel gewoon niet helemaal schoon.
    Vervolgens kreeg ik mijn eten voor een deel, de friet kreeg ik toen ik Mn kip saté voor 90% al op had en toen ik er naar vroeg waar de frietjes bleven werd er erg chagrijnig tegen me gezegd “Jaa die komen eraan”
    Ontzettend onbeschoft zoiets.
    Daarna zei de ene serveerster tegen de andere: ja de keuken maakte het weer te laat klaar…
    Met andere woorden ik werd benadeeld omdat jullie je werk niet goed doen, en wanneer ik gewoon netjes vroeg waar de rest van Mn eten bleef wordt er onbeleefd gereageerd!
    Was de vorige keer ook al toen de friet weer eens na het eten kwam.
    Laatste keer hier!

Eten was lekker en aardig personeel en goede sfeer.

Goed tot zeer goed eten was goed klaar gemaakt wij vonden het lekker
    De bediening goed; vriendelijk en behulpzaam en netjes.
    Niks op aan te merken