Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Boxtel verdeeld zijn.

Goed tot zeer goed eten was goed klaar gemaakt wij vonden het lekker
    De bediening goed; vriendelijk en behulpzaam en netjes.
    Niks op aan te merken

Gezellig 💒 Vriendelijk en gastvrij ontvangen eten goed klaargemaakt en lekker.

3. Internationaal Boxtel

We hadden online gereserveerd voor de dinsdagavond. Keurig een bevestiging hiervoor ontvangen per mail én sms. Staan we daar voor de deur is alles gesloten. Blijkt het restaurant op maandag en dinsdag gesloten. Nou ja....

Wederom lekker gegeten.
    Betrokken bediening.
    Gezellige ambiance.

Jos en Patricia

We hebben een heerlijke middag gehad! Goed eten en drinken en hele vriendelijke bediening! Sfeervol ingericht en fijne sfeer. Zeer zeker voor herhaling vatbaar :)

6. Mediterraans Boxtel

Heerlijk gegeten, prima kwaliteit, personeel deed erg hun best! Kwamen ook niet steeds vragen of je nog iets wilde drinken!
    Met deze drankprijzen neem je er nog een!
    Een aanwinst voor Boxtel!

7. Grieks Boxtel

Duurde erg lang voordat we iets kregen, verder was het vlees koud en de salade was bedroevend weinig voor vier personen, nee niet voor herhaling vatbaar.

Heerlijk gegeten. Hele vriendelijke en vlotte bediening. We komen graag terug.

A. Vugs

S. Evers

Al een keer eerder geweest maar viel nu echt tegen. Bediening op zich prima. Sfeervol ingericht maar heel rumoerig. Eten prijzig voor wat je op je bord krijgt, kleine porties en niets bijzonders. De pasta met gamba’s leek wel pastasoep. Nee voor ons helaas niet meer.

12. Grieks Boxtel

Volgen de site willen ze graag groepen ontvangen, echter als je belt voor 13 personen zit je wel apart aan 2 tafels ook op een datum verder weg. Er werd verteld dat met 13 man je altijd apart moet zitten aan 2 tafels. Zijn dus niet gegaan. Jammer dat ze niet mee denken.

14. Huiskamerrestaurant Boxtel

Voor de derde keer naar n9ne geweest en ik zie dat er vooruitgang is in kwaliteit en beleving.
    Ook was het nu wat drukker als de vorige keren en dat geeft wat mij betreft meteen meer sfeer.
    De gerechten zien er verzorgd uit en smaken prima.
    Ik vind het in ieder geval een leuk eetcafé waar je vrienden en familie mee naar toe kan nemen voor een gezellige en smakelijke avond.
    Het is en blijft natuurlijk eetcafé maar het doet zeker niet onder voor een gezellig bistro achtig restaurantje.

15. Internationaal Boxtel

Aanrader! Heerlijk gegeten tegen een prima prijs. Verrassende smaak combinaties, mooi geserveerd op je bord. Wij komen zeker nog eens terug.

S. van Oostrum-Burg

Heerlijk gegeten, prima prijs-kwaliteitverhouding, geweldige wijn, supervriendelijke bediening, gezellige ambiance. Absolute aanrader!

Heerlijk gegeten. Tapasgerechtjes mooi opgediend en smullen maar.
    Vlotte bediening. Sfeervolle ruimte.
    Komen zeker terug.

Mooie zaak op een mooie lokatie. We hadden een min puntje dit doorgegeven en werd goed opgepakt door de beide eigenaren. Nu voor de tweede keer geweest, eerst High Thee deze was heel goed en een aanrader, en vandaag borrel met een hapje met het min puntje dat super goed werd opgepakt.

We gaan hier zeker terug komen voor een borrel maar ook voor een diner.

Score prijs kwaliteit is op basis van de High tea.

B rademakers

Leuke tent! Heb met de eigenaresse gekletst was heel gezellig net zoals de rest van het personeel. Je kan lekker douchen en de auto's staan prima buiten. Prijs/kwaliteit precies zoals het moet.

Ypma

21. Steakhouse Boxtel

Boxtel; Gereserveerd voor 19.00 uur.
    Personeel is niet vlot. Drank moesten we zelf om vragen, lege glazen en flesjes werden niet meegenomen. We hebben uiteindelijk 4 drankjes pp op, maar dat had meer kunnen zijn.
    Eerste 2 rondes redelijk snel uitgeserveerd. Daarna ineens een lange pauze ingelast door personeel; ze kwamen niet aan tafel. Om vervolgens na 4 gerechten mede te delen dat de keuken gesloten was en we alleen nog een nagerecht konden bestellen.
    De meesten aan tafel hadden nog honger!

Voer dan geen all you can eat concept! En ga bij tafels die later binnen komen ook vlotter langs wanneer de keuken op een bepaalde tijd gesloten is!

Henriette Paijmans

Het was als vanouds weer verschrikkelijk gezellig,
    Lekker gegeten, aardige bediening. Top!
    Alleen jammer dat mijn “favoriete” ober er niet was! 😉
    Tot snel! 👍🏼

Kerstdiner, groep van zeven, gereserveerd.
    1. Amuse kwam samen met de eerste gang.
    2. De carpaccio had al zo lang op het bord gelegen, dat hij aan het bord plakte.
    3. De pastrami was lauw en aan de droge kant.
    4. Soep was bremzout. Na commentaar bij de bediening kwam de soep later aangelengd met water terug. Toch nog te zout, maar nu net eetbaar. Koks horen toch te proeven?
    5. Minstens drie kwartier op het hoofdgerecht gewacht. Dat is echt te lang.
    6. Hoofdgerecht beviel wel...
    7. ...maar men was voor één van ons het hoofdgerecht vergeten. Dat kwam dus nog later.
    8. De eerste fles wijn werd aan tafel geopend - zoals het hoort. De tweede en derde werden geopend gebracht.
    Na viereneenhalf uur (!) bij het afrekenen deze punten aangestipt. 'Excuus', luidde de verontschuldiging.
    Dit restaurant was duidelijk niet voorbereid op de drukte. Die drukte was echter wel van tevoren bekend, omdat men moest reserveren.
    Bovendien was er een keuzemenu met telkens drie mogelijkheden; dat maakte het toch relatief makkelijk voor de keuken.
    De missers halen de waardering voor het eten en drinken flink omlaag. Het niet erkennen van deze missers (wel luisteren naar ons commentaar, maar slechts reageren met 'excuus') verlaagt ook de waardering voor de service.
    Voor ons was het een belangrijk etentje.
    Jammer.

Lizanne Janssen

Heerlijk geluncht, gezellige sfeer en goede service! Zeker een aanrader!

Voor de liefhebber van mooie en heerlijke Italiaanse gerechten. Dus geen pizza!
    Ongedwongen sfeer en goede en nette service. De tiramisu is echt top!

Wij hebben heerlijkgegeten op 24 dec. Met 11 pers. Waaronder twee kleinkinderen. Ze zijn zeer kindvriendelijk. Niks was teveel, de familie kersttraditie die wij tot dusver steeds thuis hebben gevierd, hebben wij verplaatst naar Restaurant Di piu.
    Wij hebben ons heel welkom& thuis gevoeld, zeker voor herhaling vatbaar.
    Hier weten ze echt wat goed gastheerschap is… en waar de keuken een dikke tien verdiend.

Anne Jose Janssen

28. Steakhouse Boxtel

P. van Tongeren

Het reserveren per telefoon duurde erg lang, omdat de persoon van reservering gebrekkig nederlands sprak. Ontvangst was gewoon goed.
    Lekker eten, goede snelle service, vriendelijk personeel, prijs is redelijk, je hoeft er echt niet met honger naar huis te gaan.
    Een verschrikkelijk minpuntje is de ongelooflijke herrie van pratende mensen. De akoestiek is ronduit slecht, het geluid wordt niet gedempt. Erg jammer, want we komen hier graag, maar na 3× in de herrie is het voor ons genoeg geweest. Je kunt elkaar amper verstaan, dus voor een rustig romantisch etentje moet je hier niet zijn.
    Ik moet er wel bij vermelden dat het restaurant vol zat.

Lekker gegeten. Dorade was verrukkelijk. Vriendelijke bediening.

30. Internationaal Boxtel

Goede ervaring. Lekker gegeten. Er werd goed omgegaan met mijn uitgebreide dieetbeperkingen!
    Vriendelijke bediening.