Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Boxtel verdeeld zijn.

J.van Oploo

We hebben er heerlijk gegeten. Zeker de moeite waard om nog een terug te komen.

We hadden een fantastische avond, heerlijk gegeten en een top gastvrijheid.

3. Internationaal Boxtel

Goeie sfeer, en vooral heerlijk eten! Erg goed rekening gehouden met allergieën door de kok!

4. Mediterraans Boxtel

Mooie ambiance, goed gegeten voor prima prijs.
    Voldoende keuze.
    Bediening was vriendelijk en alert.

5. Mediterraans Boxtel

Smetsers

Gewoon geweldig. Kangewoon niet beter. Hier weet men wat service en aandacht voor de gast is. Sterker nog. Beide in het kwadraat. Kan nergens beter. Hier moet je naar toe. Hier verstaat men het horeca concept van kwaliteir, ptijs en service.

6. Mediterraans Boxtel

A delmee

Heel aangenaam verrast bij Montimar. Heeeeerlijk gegeten tegen n heel redelijke prijs. Duurde wel wat lang voordat we n drankje en de kaart kregen, n half uur. Maar dat maakte t eten helemaal goed. We gaan zeker vaker komen.

Heerlijk gegeten. Eindelijk kiezen uit een uitgebreid menu voor mij als vegetariër, waar ik in restaurants meestal niet of soms uit twee gerechten kan kiezen stonden er bij De Deugniet 6 hoofdgerechten zonder vlees of vis op de kaart! Heel fijn.
    Gezellige sfeer met aardige bediening. Wij komen zeker terug.

8. Internationaal Boxtel

We wilden graag alle drie een andere maaltijdsalade maar wel lekker met elkaar kunnen delen. Onze salades werden op 1 grote schaal geserveerd en we kregen een bordje om op te scheppen. Was top!

2E keer slechte ervaring.
    Vandaag was wel echt het toppunt! Ik kom er niet meer.
    Eerst 10/15 min moeten wachten om een bestelling te kunnen plaatsten (nadat ik uiteindelijk zelf de serveerster ging roepen)
    de tafel was er vies, heb zelf moeten vragen of ze hem schoon wilde maken, nadat ze met een doekje aankwam haalde ze alleen een kaas vlek eraf. De plak plekken van vorige glazen liet ze zitten ze veegde de tafel gewoon niet helemaal schoon.
    Vervolgens kreeg ik mijn eten voor een deel, de friet kreeg ik toen ik Mn kip saté voor 90% al op had en toen ik er naar vroeg waar de frietjes bleven werd er erg chagrijnig tegen me gezegd “Jaa die komen eraan”
    Ontzettend onbeschoft zoiets.
    Daarna zei de ene serveerster tegen de andere: ja de keuken maakte het weer te laat klaar…
    Met andere woorden ik werd benadeeld omdat jullie je werk niet goed doen, en wanneer ik gewoon netjes vroeg waar de rest van Mn eten bleef wordt er onbeleefd gereageerd!
    Was de vorige keer ook al toen de friet weer eens na het eten kwam.
    Laatste keer hier!

Eten was lekker en aardig personeel en goede sfeer.

Goed tot zeer goed eten was goed klaar gemaakt wij vonden het lekker
    De bediening goed; vriendelijk en behulpzaam en netjes.
    Niks op aan te merken

Gezellig 💒 Vriendelijk en gastvrij ontvangen eten goed klaargemaakt en lekker.

13. Internationaal Boxtel

We hadden online gereserveerd voor de dinsdagavond. Keurig een bevestiging hiervoor ontvangen per mail én sms. Staan we daar voor de deur is alles gesloten. Blijkt het restaurant op maandag en dinsdag gesloten. Nou ja....

Wederom lekker gegeten.
    Betrokken bediening.
    Gezellige ambiance.

Jos en Patricia

We hebben een heerlijke middag gehad! Goed eten en drinken en hele vriendelijke bediening! Sfeervol ingericht en fijne sfeer. Zeer zeker voor herhaling vatbaar :)

16. Mediterraans Boxtel

Heerlijk gegeten, prima kwaliteit, personeel deed erg hun best! Kwamen ook niet steeds vragen of je nog iets wilde drinken!
    Met deze drankprijzen neem je er nog een!
    Een aanwinst voor Boxtel!

17. Grieks Boxtel

Duurde erg lang voordat we iets kregen, verder was het vlees koud en de salade was bedroevend weinig voor vier personen, nee niet voor herhaling vatbaar.

Heerlijk gegeten. Hele vriendelijke en vlotte bediening. We komen graag terug.

A. Vugs

S. Evers

Al een keer eerder geweest maar viel nu echt tegen. Bediening op zich prima. Sfeervol ingericht maar heel rumoerig. Eten prijzig voor wat je op je bord krijgt, kleine porties en niets bijzonders. De pasta met gamba’s leek wel pastasoep. Nee voor ons helaas niet meer.

22. Grieks Boxtel

Volgen de site willen ze graag groepen ontvangen, echter als je belt voor 13 personen zit je wel apart aan 2 tafels ook op een datum verder weg. Er werd verteld dat met 13 man je altijd apart moet zitten aan 2 tafels. Zijn dus niet gegaan. Jammer dat ze niet mee denken.

24. Huiskamerrestaurant Boxtel

Voor de derde keer naar n9ne geweest en ik zie dat er vooruitgang is in kwaliteit en beleving.
    Ook was het nu wat drukker als de vorige keren en dat geeft wat mij betreft meteen meer sfeer.
    De gerechten zien er verzorgd uit en smaken prima.
    Ik vind het in ieder geval een leuk eetcafé waar je vrienden en familie mee naar toe kan nemen voor een gezellige en smakelijke avond.
    Het is en blijft natuurlijk eetcafé maar het doet zeker niet onder voor een gezellig bistro achtig restaurantje.

25. Internationaal Boxtel

Aanrader! Heerlijk gegeten tegen een prima prijs. Verrassende smaak combinaties, mooi geserveerd op je bord. Wij komen zeker nog eens terug.

S. van Oostrum-Burg

Heerlijk gegeten, prima prijs-kwaliteitverhouding, geweldige wijn, supervriendelijke bediening, gezellige ambiance. Absolute aanrader!

Heerlijk gegeten. Tapasgerechtjes mooi opgediend en smullen maar.
    Vlotte bediening. Sfeervolle ruimte.
    Komen zeker terug.

Mooie zaak op een mooie lokatie. We hadden een min puntje dit doorgegeven en werd goed opgepakt door de beide eigenaren. Nu voor de tweede keer geweest, eerst High Thee deze was heel goed en een aanrader, en vandaag borrel met een hapje met het min puntje dat super goed werd opgepakt.

We gaan hier zeker terug komen voor een borrel maar ook voor een diner.

Score prijs kwaliteit is op basis van de High tea.

B rademakers

Leuke tent! Heb met de eigenaresse gekletst was heel gezellig net zoals de rest van het personeel. Je kan lekker douchen en de auto's staan prima buiten. Prijs/kwaliteit precies zoals het moet.

Ypma