Op dit adres zit nu: Brasserie Cis

1350200502 74
1361987194 78
1420920655 76
1509320845 75

1. Tja knus id het wel maar het eten is echt matig.
    Wij hadden 5 gerechten voor 29.50 Maar vlg hun medium size gerechten en zeker 5 gangen genoeg maar bepaalde gerechten waren en smakeloos en veels te klein. Varkenshaas waren 3 ringetjes gesnededen ter grootte van een slavink doorsnede en helemaal droog, biefstuk was doirbakken en hooguit 3 happen, spareribs waren wel lekker maar 4 a 5 ribbetjes met weinig vlees eraan is ook erg karig.
    Friet was slap.
    Bediening wel aardig maar eten en vooral drinken werd slordig op tafel gezet. Heb div. Keren volle glazen moeten verplaatsen na het aanleveren omdat ze naast (bijna rand vd tafel) werden neergezet ipv netjes boven het bord.
    Toetjes waren gewoon kant en klare ijsproducten(vies 1 haps appeltaartje)
    vind het te duur en kwaliteit erg matig.
    Ga voor 30 euro wel ergens anders eten.

2. We hebben een leuke avond gehad met lekker eten en een fijne bediening

3. Heerlijk gegeten en de wijn was top! Tot een volgende keer.

Arie

Eén vorige recensie
  4. Mmaa

5. Gezellig lekker eten fijne bediening

6. Heerlijk gegeten bij Knus van de week. Met het warme weer geen zin in een warm hoofdgerecht dus gekozen voor een voorgerecht in de vorm van een hoofdgerecht. De salade smaakte prima en de bediening was erg attent!

7. Al een aantal keren hier gegeten maar was nu weer even geleden. De sfeer in het restaurant is erg gezellig en "knus". Hoor altijd hele wisselende berichten over het restaurant maar wij hebben er toch weer erg lekker gegeten. Goede kipsalade vooraf, ik een pasta met gamba's en mijn man een tournedos met portsaus. Allemaal lekker! Bediening was ook prima en wachttijd ook.

8. Woensdag heerlijk buiten gegeten, bediening was top, lekker 3 gangen menu op. Daarbij een mooi glas witte wijn en een Brand IPA paste perfect bij het menu. Al met al was het geweldig, we komen hier zeker snel terug.

9. Fam Steenbakkers

Zeer slechte ervaring gehad op koningsdag. Je weet dat dat een drukke dag zal zijn. Wat schept onze verbazing, vele tafels leeg. En toch kregen we te horen dat we niet konden dineren omdat ze maar met zijn 2en waren. Echt gewoonweg belachelijk. Zorg gewoon dat je je personeel op orde hebt.

10. Afgelopen zaterdag wezen eten om mijn verjaardag te vieren, viel tegen.
    We moesten heel lang wachten voordat we een kaart kregen, deze waren op. Toen we eindelijk besteld hadden, kwam het eten redelijk op tijd, maar de drank hebben we een paar keer om moeten vragen. Serveersters hadden het te druk met kletsen, we hadden ons nagerecht al op en de wijn was er nog niet. Ook de biefstuk was niet lekker, beetje droog. Verder vind ik dat het er heel erg rumoerig is.
    Wij zijn hier al vaker wezen eten, maar we vinden de kwaliteit er op achteruit gaan, jammer. Hier moeten jullie echt aan werken.

11. Mijn eerste ervaring met dit restaurant was niet goed, maar daar ben ik nu zeker op terug gekomen!!

Gisteren daar wezen eten met een groep van 20 personen. De binnenkomst was prima en er stonden 2 mooie tafels voor ons klaar. Drank werd vrij snel opgenomen en ook de kaarten werden vrij snel uitgedeeld. We waren een tijdje op 1 persoon aan het wachten, zo ook de bediening. Daardoor zaten we vrij lang met de kaarten voor onze neus. Ze hadden misschien aan de andere kant van de tafel alvast kunnen beginnen met opnemen zodat die kaarten weg konden.

Het eten was heerlijk. Bij iedereen had het gesmaakt, zowel de voorgerechten, hoofdgerechten en nagerechten. Ook op drinken werd goed gelet, ze letten goed op leeg goed waardoor je niet lang zonder drinken zat. Ook de karafjes water werden regelmatig gevuld.

Het personeel was vriendelijk en goed, niets op aan te merken.

Het enige minpuntje voor ons was dat het lang duurde voordat de gerechten geserveerd werden, dit was zowel bij het voor, hoofd als nagerecht. Ik snap dat je het liefst 20 personen tegelijkertijd uit wil serveren maar voor ons duurde het net iets te lang. Gelukkig maakte het lekkere eten en drinken dat allemaal zeker goed.

Ik ga zeker nog eens terug!

12. Imke Beckers

Bij binnenkomst goed ontvangen door een lieve blonde dame.
    Het was een donderdagavond en zat helemaal vol dat wil ook wat zeggen. het ambiance en uitstraling is zeer mooi en gedetailleerd.
    Ook een erg leuke menukaart voor de niet te chique eter.
    Ik had een vissoep vooraf en mijn man de geitenkaas salade met spek. De vissoep was echt perfect met een lekker romig kreeftensmaakje eraan, goed gevuld ook. De geitenkaassalade was ook erg lekker. De combinaties klopte.
    Als hoofdgerecht hadden we de pasta vis en eendenborst.
    Ik moet er even bij zeggen dat ik minimaal 2-3 uit ga eten per week en dan voornamelijk Italiaanse restaurants, dus ik heb heel wat verschillende pasta's op maar heb nog nooit zo een lekkere pasta op. Normaal zijn ze wat flauw en missen pit. Deze wat uiterst smaakvol goed gekruid en licht pittig, vol met gamba's en zalm. Mijn man vond de eend ook heel goed gebakken en een lekker fris sausje.
    Enigste aanmerking op t hoofdgerecht is het tafelslaatje. Dat mag wel iets meer, netter, beter. Heerlijke wijn gehad overigens een Spaanse geloof ik. Goede aanbeveling van de bediening.
    Al met al; zeer goed eten voor een aantrekkelijke prijs, leuke frisse bediening, verzorgd personeel, ook keuken personeel, mooie open keuken, geweldige sfeer en ambiance. Zéér zeker een aanrader!

13. Lekker gegeten bij Knus, biefstuk was perfect klaargemaakt. Reserveren is wel echt nodig, t zat helemaal vol, en schijnt elk weekend zo te zijn.

14. Gereserveerd voor 5 pers. Binnenkomst 1 tfl bezet, 2 minuten moeten wachten voordat we geholpen werden,(barman en 3 serveersters liepen rond, en 1 serveerster aan de telefoon) 5x naam moeten zeggen waaronder gereserveerd, eindelijk gevonden en toen nog de tafel erbij zoeken, blijkt voor 4 personen, geprotesteerd was niks aan te doen, zaten zeer dicht (knus) op elkaar, was zeker niet onze bedoeling. De drankjes kwamen vrij snel, het opnemen van het menu gebeurde ook vrij snel, het uitserveren duurde lang, soep vooraf. 1x kippen soep, flauw en lauw, 2x champignons soep veel te dun en lauw, 1x tomaten soep goed, 1x vis proeverij goed, dan het hoofd gerecht weer lang moeten wachten.
    1x XL spareribs mild, ging wel, 4x biefstuk 220 gram, 4x medium besteld, vlees was veel te dik en niet medium maar well done, (dus te gaar) groenten op het bord 2x klein stukje bloemkool, 5 spercie bonen, 5 dunne schijfjes wortel.
    Gevraagd of de champignon saus in 1 schaal gedaan kon worden, is wel opgeschreven maar niet gedaan, de champignon saus had de dikte van de champignon soep (te dun)
    Voor 5 personen erbij 1 schaaltje rauwkost ter grote van een mok. dan de friet 1 schaal, voldoende voor 3 personen,
    Friet bij gevraagd, weer lang wachten. 1 klein schaaltje voor ruim 1 persoon. De mayonaise die we er totaal bij kregen was net zoveel als 2 porties mayonaise welke je in de snackbar krijgt als je 2 friet met besteld. Verschillende keren geroepen gezwaaid om bij te bestellen, werd niet op gereageerd, en toen was de maat vol. We hebben de maaltijd afgemaakt, en toen ze kwamen afruimen heb ik kenbaar gemaakt dat het mij erg (bleef nog netjes) was tegen gevallen. Tafel te klein, vlees te snel koud, bediening slecht, en dan te bedenken dat we meeste tijd dat wij er waren alleen hebben gezeten, alles bij elkaar we er zeer knus dicht tegen elkaar gezeten, slecht gegeten en slecht bediend, voor mij was dit zeer zeker de laatste keer dat ik er ben geweest

15. Over het algemeen een goede eetgelegenheid. Vlotte en vriendelijke bediening. Soep werd op de juiste temperatuur opgediend. Het hoofdgerecht op "hete" borden, zodat aan het eind van de schotel het bord nog warmte afgaf. Bravo. De ruimte is voor gehoorgestoorden niet prettig. Het lijkt op een kippenhok, zodat ik het hoortoestel uitgezet heb. Wat voor meerwaarde de muziek moet geven aan een ruimte waarin veel gepraat wordt, is mij een raadsel. Ook de houten vloeren dragen bij aan het lawaaierige karakter. Maar toch een gelegenheid om lekker te eten.

16. roos 15 punten

Wij gaan vaak uit eten, maar dit hebben we nog nooit gezien! Alle werknemers doen hard hun best om iedereen het naar hun zin te maken, ondanks dat het zo druk was kwam alles op tijd ! De inrichting is ook geweldig en vooral knus ;)
    Zelf had ik een Tournedos, het was verrukkelijk. We gaan met de verjaardag van onze zoon zeker nog een keer, dus 'knus' tot 22 juli!!

17. Tijdje terug voor de 3e keer gaan eten met mijn dochter. Heerlijk buiten op het terras gezeten met een warmte lamp! Hebben heerlijk gegeten, borden worden leuk opgemaakt!

Ook buiten hangt een gezellige sfeer, ziet er allemaal netjes en verzorgd uit.

Ga binnenkort zeker nog een keer terug!

18. Hallo allemaal,

Dinercafe knus is een echte aanrader. Wij zijn hier al enkele malen geweest om eens lekker verwend te worden met heerlijk eten, lekker iets drinken in een gezellige omgeving. Ik heb al onze vrienden al verteld om hier ook eens heen te gaan, want beter kan volgens ons niet, maar ik zou voor het eten wel van te voren boeken, want zoals je begrijpt is het erg populair.

Groeten, Sandra.

19. L. v Sprang

Aantal weken geleden gaan eten. Gelukkig gereserveerd van te voren want anders was het vol geweest ( op een woensdag avond ). Hebben een heerlijke avond gehad met een aantal vrienden. Heerlijk gegeten en gedronken, en naderhand nog lekker verder geborreld!

Sfeer was goed, personeel was goed, eten was goed. Ziet er van binnen en buiten ook super uit, top avondje!

Complimenten.

20. Had al veel positieve ervaringen van anderen gehoord, dus toch maar eens proberen.

Het was echt perfect. Vriendelijke en vlotte bediening en de prijs/kwaliteit verhouding is erg goed. Waar kan je tegenwoordig nog een heerlijke malse tournedos krijgen voor zo'n 20 euro.

Voor ons is dit dinercafe Knus zeer zeker aan te raden en of het nu regent of lekker warm is de sfeer is super.

Zeker eens proberen, krijg je geen spijt van: Veel plezier!

21. Leuk Knus dinercafé. Na een hele tijd lang werken met mijn ouders gegeten bij Knus. Mijn verdiende vakantiegeld is goed besteed. Heerlijk gegeten en gedronken. Leuke kaart, bediening. Zeker aan te bevelen. Na afloop nog lekker aan de toog wat gedronken. Kom nog een keer terug maar dan met vrienden.

22. Eerlijke prijs-kwaliteit verhouding en heerlijke gerechten. De naam Dinercafé wordt eer aan gedaan met zo'n gezellige bar en een verse keuken. In een kroeg drink je gezellig een biertje, in een sterrenrestaurant verwen je je smaak... bij Knus geniet je van het beste van beide. Heerlijk knus!

23. We zijn speciaal uit Helmond gekomen op aanraden van vrienden. We hebben heerlijk gegeten voor een kleine prijs. Daarna gezellig geborreld aan de mooie bar met een bierkaart die je in heel de regio niet aantreft. Kortom een hele gezellige avond gehad. Tot snel.

24. Ik ben bij dinercafe knus al verschillende keren wezen eten en wat mij betreft wordt het er steeds beter. De bediening wordt steeds vriendelijker en het eten is ook nog steeds lekker, sommige mensen zeggen hier dat er niet veel keus is maar het is dan ook een dinercafe. Ik heb ook te horen gekregen dat ze de kaart wat spannender maken dus ze veranderen de kaart ook eens in de zoveel tijd, wat mij betreft is de prijs ook niet hoog in vergelijking met de kwaliteit en de hoeveelheid eten wat je krijgt en het is lekker ook. Alles bij elkaar is het gewoon top! Ga zo door.

25. Kan heel kort zijn...niet naar toe gaan!

Met collega's hier gegeten, prijs/kwaliteit verhouding is slecht.

Heb bij menig eetcafé veel beter gegeten!

En het ergste was de uiterst onvriendelijke serveerster!

Nooit meer voor mij.

26. Ik ben zelf al meer dan 15 jaar actief in de horeca. Werkzaam maar ook zeker als bezoeker. Normaliter ben ik niet zo recensie-achtig. Toevallig VIA google hier terecht gekomen. Omdat wij hier maandag lekker op het terras hebben gegeten ben ik het met vele reacties hieronder ook niet eens, Knus verdient beter!

Ambiance is gemoedelijk, mooi en een vooral propere zaak. Je kan meekijken in de keuken, wat mij betreft top!

Bediening, we zijn hier na de opening in januari ook al 'ns geweest. Eerlijk gezegd was ik verrast door de meer dan positieve vooruitgang. Het zat (op ma!) binnen en buiten aardig vol, maar ze namen voldoende tijd voor ons en we kwamen niks tekort. Vriendelijk!

Kaart; het is een dinercafe, dus geen restaurant. Ik nam een Tournedos, botermals en voor 20 euro niks op aan te merken. Ook onze gasten genoten volop van de spare ribs, mosselen en mixed grill. De kaart is niet super groot, maar zoals ik begreep van de bediening wisselt deze enkele keren per jaar.

Ik raad knus zeker aan bij vrienden, meer dan de moeite waard. Wij hebben goed gegeten en met 2x4 en 2x3 gangen en een lekker wijntje 35 eur pp kwijt. Ik denk dat je appels met appels móet vergelijken, voor deze prijs meer dan positief. Haute cuisine kan elders in Boxtel prima, maar daar hangt ook een ander prijskaartje aan.

Jammer dat sommigen dit laatste af en toe vergeten, vandaar dat knus deze recensie wat mij betreft zeker verdient!

27. Na lang aarzelen zijn we toch gegaan(ondanks de negatieve ervaringen van vrienden)

De mixed gril was niet lekker, en slordig klaar gemaakt.

Erg slecht in verhouding kwaliteit/prijs.

Nee niet voor herhaling vatbaar en heel zeker geen reclame.

Meer cafetaria gedoe, NIET DE MOEITE WAARD!

28. Deze tent draait goed. Ziet er er ook goed verzorgd uit. De spareribs zijn zeer aan te bevelen. Echter de mixed grill niet. Dit vlees is niet bijzonder mals. Ook erg goedkoop dat de sausjes in plastic wegwerpbakjes zitten. Voor de gevraagde prijs en het beperkte aantal gerechten op de kaart had ik meer verwacht.

Reden om wellicht nog eens te gaan zou puur voor de spareribs zijn.

29. Tijdje terug gegeten super lekker gegeten! Erg gezellig gehad, Personeel was ook goed.

Super avond gehad.

30. Marieke

Met hoge verwachtingen naar Knus gegaan. Helaas erg tegen gevallen. Had de mixed grill als hoofdgerecht. Alle vier de stukken vlees vielen tegen, was erg droog/taai en de schnitzel (als vervanger van de spare-ribs) leken uit de friteuse te komen. Gelukkig werd er wel goed met de klachten om gegaan en kregen we een drankje van het huis. Het personeel was overigens erg vriendelijk en leuk, petje af daarvoor!

De zaak zelf ziet er geweldig uit. Mooi, trendy en vooral schoon!

31. Timmermans

Leuke, "knusse", zaak!

Prima gegeten, lekker gedronken.

Tot ziens.

32. Miranda

Onlangs gegeten bij Knus. Een gezellige sfeer en de bediening was goed. Niks te kort gekomen en het was heerlijk. Zeker voor herhaling vatbaar. Helaas zit het bijna altijd vol.

33. Makro Best Personeel

Wij waren er zaterdag 16 april met een groep van 40 personen.

Het eten was heerlijk en iedereen zat tegelijk te eten. Petje af, aan drinken zijn we niets tekort gekomen, uiterst vriendelijk personeel.

Er heerst een hele gezellige sfeer, de eigenaren hebben het echt super voor elkaar.

Het is zeker voor herhaling vatbaar.

34. Lekker-eten

Hallo,

Ben meerdere malen met vrienden wezen eten en is ons allemaal super bevallen! Heerlijk eten, gezellige bediening en de wachttijden waren zeker niet langer dan normaal. De relaxte sfeer die er hangt is zeker een 10 waard!

m vr gr.

35. van Rijn

Heerlijk gegeten.

Bediening uitermate slecht!

Lang wachten op het eten en vragen of je wat te drinken mag bestellen.

Lege glazen laten ze daar lekker op tafel staan, erg slordig dus.

De sfeer is er heel gezellig.

36. Claudia

Heerlijk gegeten, niks lang wachten. Enne idd een kleinere kaart maar dat siert juist. Een restaurant met een grote kaart is niet altijd beter, dan weet je niet meer waaruit je moet kiezen. Bediening echt super aardig, complimenten.

Hoefde helemaal niet lang te wachten en laten we eerlijk zijn. Als je uit eten gaat doe je dat omdat je op je gemak wilt eten en genieten, een avondje uit. Dus dan is het niet binnen een uur alles naar binnen werken, dan kan je beter naar Mc Donalds gaan.

Kortom wij hebben genoten!

37. Heel lekker gegeten voor een leuke prijs, een mooi eetcafe met een gezellige knusse sfeer, wij zaten bij de open haard.

Wij hebben niet lang hoeven wachten, heel vriendelijk personeel.

Is echt de moeite waard.

38. Mark Suckerberg

Eenvoudige kaart, lekker gegeten en niet lang hoeven wachten. Goede prijs/prestatieverhouding.