De Deugniet in Boxtel

smakelijk genieten bij de deugniet eten&drinken!

Betaald parkeren op de Markt of Zwaansche Brug. Beiden op nog geen 100 meter van de deugniet.

de deugniet eten & drinken ligt in het centrum van Boxtel, op nog geen kilometer van het station. Vanuit het station loopt u (met de rug naar het station) via de Stationsstraat rechtdoor naar de Rechterstraat.

di lunch vanaf 10:00 diner tot 21:00
wo lunch vanaf 10:00 diner tot 21:00
do lunch vanaf 10:00 diner tot 21:00
vr lunch vanaf 09:00 diner tot 21:00
za lunch vanaf 10:00 diner tot 21:00
zo lunch vanaf 11:00 diner tot 21:00

Smakelijk genieten bij de deugniet!

de deugniet eten & drinken is al ruim veertien jaar een begrip in Boxtel. Locatie: hartje centrum, aan de Rechterstraat. Een eigentijds eetcafé met een vertrouwde en ongedwongen sfeer. Ideaal voor een lekkere lunch, een gezellig diner of gewoon voor een bakje koffie. Om lekker bij te kletsen of voor een zakelijke bespreking. Van een autenthieke Boxtelse koffietafel tot een overheerlijke hightea. Van koffie met of zonder gebak tot een 5-gangen menu. Wist je trouwens dat de deugniet ook heeft gedacht aan de kleine deugnietjes met een uitgebreide kinderkaart? Kortom; groot en klein, deugniet of niet, iedereen voelt zich al snel thuis bij de deugniet eten & drinken.

• High tea: € 19,75

1199954916 76
1207339113 76
1318102076 84
1391944051 76

1. Heerlijk gegeten. Eindelijk kiezen uit een uitgebreid menu voor mij als vegetariër, waar ik in restaurants meestal niet of soms uit twee gerechten kan kiezen stonden er bij De Deugniet 6 hoofdgerechten zonder vlees of vis op de kaart! Heel fijn.
    Gezellige sfeer met aardige bediening. Wij komen zeker terug.

2. 2E keer slechte ervaring.
    Vandaag was wel echt het toppunt! Ik kom er niet meer.
    Eerst 10/15 min moeten wachten om een bestelling te kunnen plaatsten (nadat ik uiteindelijk zelf de serveerster ging roepen)
    de tafel was er vies, heb zelf moeten vragen of ze hem schoon wilde maken, nadat ze met een doekje aankwam haalde ze alleen een kaas vlek eraf. De plak plekken van vorige glazen liet ze zitten ze veegde de tafel gewoon niet helemaal schoon.
    Vervolgens kreeg ik mijn eten voor een deel, de friet kreeg ik toen ik Mn kip saté voor 90% al op had en toen ik er naar vroeg waar de frietjes bleven werd er erg chagrijnig tegen me gezegd “Jaa die komen eraan”
    Ontzettend onbeschoft zoiets.
    Daarna zei de ene serveerster tegen de andere: ja de keuken maakte het weer te laat klaar…
    Met andere woorden ik werd benadeeld omdat jullie je werk niet goed doen, en wanneer ik gewoon netjes vroeg waar de rest van Mn eten bleef wordt er onbeleefd gereageerd!
    Was de vorige keer ook al toen de friet weer eens na het eten kwam.
    Laatste keer hier!

3. Eten was lekker en aardig personeel en goede sfeer.

4. Goed tot zeer goed eten was goed klaar gemaakt wij vonden het lekker
    De bediening goed; vriendelijk en behulpzaam en netjes.
    Niks op aan te merken

5. Het eten was niet echt bijzonder. Mixgrill was goed alleen geen mogelijkheid om je handen schoon te maken na het eten van sparerib. Mayonaise gevraagd maar niet gebracht.
    Soep was lauw
    Dessert prima.
    Bediening heeft er weinig zin in, kan geen lach vanaf.
    Relatief duur voor wat je krijgt en voor de ambiance waarin je zit

6. Hans Steenbakkers

We zijn deze week bij De Deugniet aangeland om iets te eten en te drinken. Het meisje dat zou moeten bedienen had niet veel zin schijnbaar. Ze kwam maar niet totdat ik haar uiteindelijk riep. Nadat we onze consumpties hadden, kwam niemand meer kijken of we nog iets wilden. Ik ben uiteindelijk naar binnen gelopen om iets te bestellen. Er waren geen klanten in de zaak. Mijn vrouw wilde een maaltijdsalade en voor mij was er weinig keus. Ik koos het duurste, een biefstuk. Nou mensen je mag van mij aannemen dat ik al veel bief gegeten heb maar zo slecht als bij de Deugniet nog nooit, koud en taai, waardeloos. De bediening en het eten is ver, heel ver, onder de maat. Hier komen wij nooit meer, wat een slechte tent!

7. Frans en Corry van Engelen

Moesten even in Boxtel zijn voor zaken. Het was geweldig mooi weer dus een terrasje gezocht. Het werd "de Deugniet". Wat gedronken en besloten dat we ook daar zouden eten. Dit was een goede zet. Het eten was súper lekker en het personeel gewéldig vriendelijk. Als we volgende maand weer in Boxtel moeten zijn gaan we er beslist weer eten.

8. Pieter Derckx

9. Mirjam Hoekstra

Zomaar op een zaterdagavond hier terechtgekomen.
    De ontvangst is vriendelijk maar laat wel even op zich wachten.
    Een en al Brabantse gezelligheid en dan moet je wel even op je beurt wachten.

Het eten is prima en de bediening ook.
    De eigenarese is bijzonder vriendelijk en maakt voor iedereen tijd vrij.
    Heerlijk gegeten tegen een prima prijs.
    Aanrader!!

10. Heerlijk en gezellig gegeten!Het heeft een nieuwe eigenaar,die de zaak mooi aan het opknappen is,terwijl de formule wat eten en drinken betreft hetzelfde is gebleven!
    Wat is dit restaurantje in zijn voordeel veranderd zeg! Prijs en kwaliteit zijn super en prima bediening! Een echte aanrader.

11. Vandaag zijn we uitgeweken naar de Deugniet in Boxtel omdat alles op de markt vol zat. Ik heb tot 2x toe een smerig glas bij mijn flesje bier gekregen. (uit het flesje drinken dan maar) Onze voorgerechten waren goed maar de hoofdgerechten waren ronduit slecht. Ik had een eendenborstfilet besteld en mijn vrouw de spare ribs. De eendenborst hoort rose te zijn maar was helaas door en door gaar. De spare ribs waren koud. (vergeten op te warmen). Al dit lekkers werd aangevuld met een schaaltje koude frites. Toen de serveerster vroeg of alles naar wens was heb ik gemeld dat de glazen smerig waren en het eten niet goed en koud. Hierop krijg ik een nieuw flesje met weer een vettig glas waarin mijn biertje dood slaat. Op het terrasje naast de zaak is het zo krap dat de serveersters meerdere malen hinderlijk tussen de stoelen door moeten wringen en mij daarbij telkens naar voren duwt. Je zou denken dat na 2x het kwartje valt en zij inziet dat het niet past? Bij het afrekenen vraagt men mij de volle prijs. Ik hoefde enkel het extra biertje niet te betalen. Ronduit belachelijk, mijn vrouw heeft van ellende 3 ribbetjes afgekluifd maar verder niets gegeten. Ik heb het bier in het vieze/vette glas niet eens opgedronken. Een zware tegenvaller en voor ons beslist de laatste keer.

12. Wij zijn er gisteren gaan eten. Het voorgerecht was prima. Hoofdgerecht zonder saus besteld, kreeg toch met saus dus retour gestuurd. Kreeg binnen 5 minuten een zelfde stuk vlees, bijna koud, op een koud bord. Geproefd-> nog steeds de saus smaak. Leek wel alsof het stuk vlees afgespoeld was onder de kraan(?!).
    Mijn vriend zat al volop te eten, anders werd dat van hem koud. Er nog wat van gezegd, ze haalden wel een cola van de rekening maar daar gaat het natuurlijk niet om. Erg jammer, want wij gaan niet meer!!

13. Ik heb met mijn zoon een Italiaanse bol "Deugniet" besteld,
    die was echt om te smullen. Ik kan iedereen aanraden om hier te gaan eten want ook de hygiene is hier top.
    Jos en Leroy.

14. Prima zaak, prijs kwaliteit super, mooie nieuwe kaart.

Vriendelijk personeel en je kunt er tevens fantastisch vegetarisch eten.

15. Eten bij de Deugniet in Schijndel is absoluut een aanrader! Wat heerlijk kun je daar eten en zo'n vriendelijke gastvrije bediening, je voelt je er meteen thuis!

16. Perfecte bediening, super goed eten en super gezellige sfeer.

Vergeleken met de kwaliteit is de prijs uitstekend!

17. Een keer of 7 gegeten, in een tijdspanne van 2 jaar. Het eten is nog wel goed, maar steeds minder uitgebreid. De laatste paar keer valt het zelfs ronduit tegen. We waren er de laatste keer (augustus 2010) met een groep, op ons initiatief, maar hadden een beetje last van plaatsvervangende schaamte. Waar we twee jaar geleden voor twee personen twee schaaltjes warme groente en een schaaltje salade kregen, kregen we nu niets! Alleen een groentegarnituurtje onder het vlees. Daarbij voor acht personen twee kleine schaaltjes frites. We vroegen daarom om wat salade. Wat schetst onze verbazing: de twee kleine schaaltjes salade werden nog in rekening gebracht ook. Mijn man is toen gaan praten en gelukkig hoefden we de salades niet te betalen.

Maar helaas, dit is een situatie met alleen verliezers, want we gaan er niet meer heen.

18. Redelijke zaak, schoon en voldoende ruimte. Nette bediening.

Het eten, een hamburger en een portie frites viel wel tegen.

Hamburger Deugniet was uitgevoerd met enkele dunne plakjes champignon maar verder niets maar dan ook niet bijzonders.

Broodje was geroosterd maar niet, wat wel lekker is, licht aan de binnenkant maar helemaal waardoor het broodje kurkdroog was en daardoor elke smaak verloren had.

Frites waren in eerste instantie lekker goudbruin maar bleken te lang gebakken waardoor te hard en zonder krokantheid en smakeloos.

Nee, niet best voor zo'n simpele bestelling.

19. Het was lekker eten en de bediening was goed. Kijk uit naar de nieuwe kaart als we binnenkort terug gaan.

20. Meerdere malen bij de Deugniet in Boxtel geweest en tot op heden elke keer goed bevallen. Lekker eten en leuke bediening een goede prijs voor het menu.
    We zijn blij met het rookverbod want dat was voorheen daar een minpuntje vanwege de kleine ruimte.

21. w Dortmans

het eten in schijndel is uitstekend maar aan de bediening was ZEER SLECHT!!!!!!
    erzit geen logika in we moesten lang op het eten wachten wat wel te begrijpen was wegens de drukte maar waarom we na ons eten het bestek kregen is niet zo als het hoort net zo als men na het eerste bakje friet/aardappeltjes bijna 20 minuten moest wachten dit hoort niet ook is het heel druk hoop dat uw hiermee iets kunt doen want het zou jammer zijn als hier door de zaak niet zou lopen ??? want het lekkere eten verdient veel meer waardering gegroet w.j dortmans p.s hoop op een reaktie

22. Zeer goed eten, vriendelijke bediening, maar het duurde iets te lang