Zeer ruime eigen parkeerplaats

do vanaf 16:00
vr vanaf 16:00
za vanaf 16:00
zo vanaf 12:00

Sinds 1999 zijn wij, Rob en Natasja Jakobs, de trotse eigenaren van restaurant en zaal De Witte Brug in Boxmeer. Wij runnen ons bedrijf, samen met ons personeel, met veel plezier, passie en enthousiasme. Onze gasten zijn een dag of avond uit. Wij vinden niets leuker dan u te verwennen, in de watten te leggen en juist dat te doen wat een etentje, feest of bruiloft tot een onvergetelijk moment maakt. Wij zorgen voor service met een glimlach, bij u en bij ons.

• Buffet: € 15,00

zo vanaf 12:00

1417201660 93
1420117040 93
1519239970 86

1. Heerlijk gegeten: van voorgerecht tot dessert! Gezellig gezeten met 7 personen aan ronde tafel. Fijne stoelen om op te zitten, linnen tafellakens en servetten. Goede bediening, vriendelijk en attent, altijd een persoonlijk berichtje met de hand geschreven onder aan de nota

2. H. Verheijen- Verheijen

Gisteren samen met mijn man bij De Witte Brug gegeten. Wij hadden voor het 5 gangen diner gekozen en hebben er echt van genoten. Het eten was echt lekker, en mooi geserveerd in een smakelijk kunstwerk. De bediening was ook super, niet opdringerig, maar gastvrij en vriendelijk.
    De sfeer is heel gezellig en rustig, niks snel of onpersoonlijk gewoon alles op zijn tijd. Kortom een aanrader om daar te gaan eten.
    Wij hebben er heerlijk gegeten en zullen er zeker terug gaan.

3. Antoine Keijzers

Lekker 5 gangen wild menu gegeten voor een goede prijs. Het was allemaal heerlijk en we zijn dan ook zeer tevreden. Voor iedereen een aanrader.

4. Het eten wat wij kregen was lekker maar extreem weinig. Ook was het personeel zeer onvriendelijk, en dus voor ons NIET voor herhaling vatbaar.

5. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, waren vol aandacht! We zijn allemaal vol lof!!
    Tot gauw!!!
    Tonny en Maria van Duren en gezin

6. Bert en Mia Daanen

Al meerdere keren een feestje gevierd maar ook nu weer alles goed verzorgd. Ga zo door. Gr. Bert en Mia

7. Nelly weerts

We hebben genoten van het 5 gangen keuze wildmenu.

8. Wij hebben op zondagavond daar gegeten en gekozen voor het 5 gangenmenu.
    Het was goed verzorgd en mooi uitgeserveerd.
    Ik vond de soep wat zout maar dat is misschien persoonlijke smaak.
    De andere gangen waren erg lekker en ruim voldoende.

9. Heerlijk gegeten, lekker ontspannen sfeer. Goede bediening. Alleen wat jammer dat we bij het hoofdgerecht wel warme groenten erbij gekregen, was witlof met kaassaus, echter niemand was weg van de groenten, of een aantal mensen lusten geen witlof, anderen lusten geen kaassaus, er werd geen alternatief geboden, staat ook niet op de kaart, beetje jammer. Wel voor herhaling vatbaar. Eten was goed warm en we hoefden ook niet lang te wachten. Al mt al een prima restaurant met lekker eten.

10. Het is niet de eerste keer dat we bij de Witte Brug hebben gegeten. Elke keer, ook nu, zijn we weer positief verrast over de samenstelling van de kaart en de prijs/kwaliteitverhouding.

We hadden een 15-gangen menu, waarbij het achteraf niet teveel (en niet te weinig) was. Mooie kleine gerechten met een goede smaak. We laten ons graag de volgende keer weer positief verrassen.

11. vd Heuvel

Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en uitstekende bediening. Zeker de moeite waard!

12. Sinds jaren weer een keer gaan eten, ontvangst was prima.
    Drankjes besteld en daarna eten besteld voorgerecht gehad tomatensoep smaakte erg naar ketjap, verder niks in de soep(vroeger zat er nog rundvlees in) toen nog drankjes besteld en als je flesje Palm dan over de datum is dan denk je van wtf flesje netjes omgerolen voor een nieuwe maar ik had al 2 oude palm op!!
    Hoofdgerecht duurde erg lang en als je frites bijvraagd al meteen in het begin en je hebt het vlees al op en dan komen ze pas dan snappen wij er niks meer van.
    Nagerecht besteld en ik kon van mijn slagroom sneeuwballen maken,het leek wel klei.
    Rekening gevraagd en niks over de palm. Voor ons geen witte brug meer dat is zeker!

13. J van kempen

Steengrillen! Heerlijk gegeten en alles voldoende. Was het op dan werd het bijgevuld.

14. Fam Otten

Afgelopen zondagavond bij jullie wezen eten, het was druk, erg lang moeten wachten op het voorgerecht, soep. De uiensoep was erg donker en erg zout, smaakte niet lekker, te veel doorgekookt, de tomatensoep smaakte echt naar ketjap. Een persoon kreeg een half kopje uiensoep. Nadien erg lang op hoofdgerecht moeten wachten, kregen tussendoor een spoon om de tijd te doven. De geserveerde groente broccoli en bloemkool waren erg hard, niet beetgaar, zat geen smaak aan en de extra friet die gevraagd was werd geserveerd toen wij ons hoofdgerecht op hadden, duurde erg lang.
    Al met al hebben we voor een voorgerecht en hoofdgerecht en nagerecht bijna 3 en half uur aan tafel gezeten.
    Er was 1 persoon met een 5 gangen menu maar die moet toch samen op te vangen zijn. Jammer dat het zo gelopen is, voor ons helaas niet voor herhaling vatbaar.

15. A.m van Bommel

Wij waren met 7 personen, hadden een mooie ruime rustige gezellige plaats, Inderdaad we hebben goed gegeten, en lekker! Er was meer dan voldoende op tafel, De sfeer was goed, er waren er bij die wild gegeten hadden, en dat was perfect moest ik doorgeven. Geen spijt van, het is voor herhaling vatbaar. En Ja nog heel veel bedankt dat wij de auto mochten stallen voor die nacht achter de poort, want hij liep niet meer. Is inmiddels gemaakt.
    Grt Ad & Anny van Bommel.

16. John en Leonie Kleijn

Prima gegeten in een gezellige en gemoedelijke sfeer,
    Mogelijk gemaakt door betrokken gastheer en gastvrouw samen met hun personeel.
    Tip: Er zou nog een visgerecht toegevoegd kunnen worden aan de menukaart, dit ivm keuzemogelijkheden.
    Evt. het toevoegen van een 2e aardappelgarnituur/salade aan het hoofdgerecht.

17. Heerlijk gegeten. We hadden de angusbief super mals en perfect klaargemaakt! Super bediening. Een aanrader voor iedereen!

18. Eten en drinken zeer goed, ook onze gasten waren zeer tevreden
    wij zitten er aan te denken om met Kerst weer iets te doen.

19. Heerlijke gerechten, alle wensen mogelijk, fijne enthousiaste bediening, persoonlijk, sfeervol!

20. Wij hebben heerlijk gegeten bij de Witte brug echt voor herhaling vatbaar,
    Goede Keuken, Goede Bediening en gezellige sfeer mooie uitstraling van het interieur,
    ECHT EEN AANRADER.

21. G. Haagsma

Zeer sfeervol en mooi ingericht restaurant in een ongedwongen sfeer.
    Eten was prima, mooi opgemaakte borden en dito toetjes…
    Vooraf een broodproeferij van het huis en zelfs bij t laatste kopje koffie nog verwend met een borreltje en snoeperij.
    Voor de kinderen op korte afstand nog een mini kinderboerderij.

22. Heb sinds afgelopen jan. diagnose glutenintolerantie na 7 maanden weer eens uit durven te gaan eten.
    Na afspraak met uitleg dat ik een zeer ernstige vorm van coeliakie heb.
    Werden zeer gastvrij ontvangen eten zeer goed, sfeer geweldig, nadien nergens last van gehad, hebben dus er alles aan gedaan, voor een overheerlijk glutenvrije maaltijd.
    Nogmaals bedankt, voor de extra moeite die jullie hebben genomen we komen zeker een keer terug.

23. Germaine Robben

Eerder erg goed gegeten. Vandaag slechte ervaring. Soep veel te zout. Terug gegeven. Warme groente bestond enkel uit broccoli. Geen variatie en geen saus. Bij het geven van feedback is 1x soep van de rekening gehaald. Tafel naast ons gaf ook (andere) soep terug.

24. Goed restaurant. Gastvrij, ruime keuze en erg lekker.

25. Prima gegeten, goede bediening met persoonlijke tint. Kom zeker nog eens terug.

26. Peter de Bruyn

Eten was prima, smakelijk. Vriendelijke, correcte bediening, ook prima.

27. Debbie Arts

In dit restaurant tref je constante kwaliteit! Heerlijk eten, altijd kundige bediening en een prettige warme sfeer. Dit alles in een reële prijs en kwaliteit verhouding. Gunstige locatie met ruime parkeergelegenheid! Als je mij vraagt waar we gaan eten?... Dan gaan we direct naar De Witte Brug!

28. Wij komen hier vaker. Zo'n 1 à 2 keer per jaar.
    Het eten is iedere keer weer verrukkelijk. De kaart wordt goed bijgehouden, goed op het seizoen ingesteld, wat je iedere keer weer iets nieuws te proberen geeft.
    Het kleine nadeel dat hieraan kleeft is dat het lekkere gerecht van de vorige keer de volgende keer dus niet op de kaart staat.
    Alles is lekker vers en mals. Zelfs de mayonaise proefde de laatste keer zo lekker, daar hadden ze (perongeluk of bewust?) een lekkere twist aan gegeven. Dat zijn voor ons de kleine dingen waardoor we steeds terugkomen.

Verders is de bediening ook netjes en beleefd, en past zich goed aan de situatie aan. Of je nu met zijn 2-en komt eten of met de hele familie.
    Grotere groepen zou ik van tevoren afspreken. Het restaurant is niet zo enorm groot.

29. Al 14 jaar een vertrouwd adres. Vandaag hebben we ons heerlijk laten verwennen met een bolgrill arrangement voor 2, om onze trouwdag te vieren. Het was lekker en gezellig, bedankt Rob.
    IJskoffie is een echte aanrader!

30. Weer super lekker gegeten! Werd ook even glutenvrije asperge soep gemaakt, zonder dat dit op de kaart stond. Als toetje een heerlijke ijskoffie! Voor herhaling vatbaar!

31. De sjoelclub van Boxmeer

We hebben heerlijk gegeten ,en lekker buiten gezeten ,het was voor iedereen een geslaagde avond .Voor herhaling vatbaar .Gr Ellie Willems.

32. Paul van den Heuvel

Er zat een flinke tijd tussen de diversen gangen. In het verleden heb ik er beter gegeten.
    De dames in de bedieningen straalde en waren vriendelijk, bij de mannelijke bediening kon er geen lachje vanaf.
    Er hing ook een vreemde rioollucht.

33. Gisteravond met veel plezier gegeten bij De Witte Brug. De avond begon met een warm ontvangst van de bediening. Ondanks dat het bloedheet was, waren zij de hele avond met een lach aan het werk. Ook het eten voldeed aan alle verwachtingen. Niet alleen waren de borden supermooi opgemaakt, maar het smaakte ook nog eens heerlijk. Al met al een topavond gehad!

34. Ria Hoes

We hebben genoten van het asperge gerecht. Werkelijk heerlijk. De overheerlijke toetjes waren een prima afsluiting van ons avondje uit eten. De bediening was bijzonder vriendelijk en attent.

35. Goede brunch voor betaalbare prijs.

36. Arie Cornelissen

Heel lekker gegeten. Asperges waren werkelijk verrukkelijk! Spontane en super vriendelijke bediening.

37. Christien Gerritsma

Gisteravond bij de Witte Brug gegeten. Gerechten waren ontzettend lekker, goede presentatie en de hoeveelheid prima .De bediening erg vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader ,wij komen zeker nog een keer terug.

38. Mat Rutten

1e Paasdag met familie Brunch bij De Witte Brug. Heerlijk gegeten veel keus. Rob bedankt was weer geweldig. Tot de volgende reservering.

39. H Cornelissen

We hebben er heerlijk gegeten.
    Er is ook niks te bedenken wat negatief was.
    Het was heerlijk, bedankt.

40. J. Thoonen

Wij hebben met z'n vieren een fantastische, mooie avond gehad. Het eten was overheerlijk, van voor tot nagerecht. Het personeel was zeer attent en vriendelijk. Voor herhaling vatbaar. Bedankt.

41. Was net als altijd goed. Vriendelijk personeel, lekker gegeten.

42. Wij hebben heerlijk gegeten.
    Bediening was zeer vriendelijk.

43. Goed gegeten.
    Echt Hollands bereid!
    Zelf hou ik van iets meer kruiden en smaak.
    Prijs/kwaliteit was goed.
    Voldoende groenten en zowel frites als aardappelgratin.
    Bediening was vriendelijk.
    Een aanrader voor gezellig tafelen!

44. Ria Wijnen

We zijn met ons team wezen bolgrillen, het was heerlijk.

45. S v. Mierlo

Dikke prima. Vriendelijk personeel lekker eten en drinken. Gewoon goed.

46. Thea van Benthum

Eten uitstekend en de bediening en entourage perfect.

47. jet hendriks

Geweldig gezellig, lekker en zeer goede bediening.

48. Tom & Hanne

Service en kwaliteit staan voorop en dat is aan alles te merken. Iedere keer weer genieten van heerlijk eten en een uitstekende bediening. Een aanrader voor iedereen!

49. Bas en Renate

Fantastische avond gehad, heerlijk gegeten en gezellig nagetafeld. De carpaccio, tournedos en ook het stoofperen dessert waren heerlijk en uitstekend bereid.
    Sfeervolle entourage en vriendelijke bediening, met andere woorden een top avond en voor herhaling vatbaar..

50. Saskia Broeder

De Witte Brug was zoals altijd top! Heerlijk sfeertje, vriendelijk personeel en vooral lekker eten. Een echte aanrader voor een avondje gezellig tafelen.

51. Een oerdegelijk en goed restaurant. Helaas voor ons veel wild op de kaart en de ontzettend lekkere saté is geschrapt van de kaart ;( We konden het echter nog wel bestellen, fijne service! Wat ik persoonlijk nog mis is een goede en stevige maaltijdsalade (vis?) als toevoeging bij de hoofdgerechten op de kaart.

52. Familie Raafs

Heerlijk gegeten met de familie. Sfeervol restaurant met prachtige kerstversieringen. Vriendelijk personeel, voor herhaling vatbaar.

53. Heerlijk restaurant 🍴 heel relaxed gegeten.

54. Nolly Verhallen

Geweldige sfeer en echt lekker eten tegen een redelijke prijs! Personeel ook supervriendelijk!!!

55. Pierre@Jet Hendriks

Kerstdiner: lekker eten, maar niet bijzonder aangekleed. Ik vond wel de soep te zout. Het overige eten was ook wat aan de zilte kant, maar de entree, het tussengerecht en het toetjesbuffet waren uitstekend. Al met al een 8!
    De tijd van serveren tussen gerecht en hoofdgerecht was wel erg lang (1 uur).

56. Jannie Koster

Heerlijk gegeten met z'n vieren, vriendelijke bediening, gezellige sfeer.

57. Marga van Creij

Heerlijke avond gehad, 5-gangenmenu was uitstekend.
    Voor herhaling vatbaar.
    Zeker een aanrader!

58. Lia Joosten

Als vanouds lekker eten en drinken in een warme, gezellige omgeving. Wij hebben het 5-gangenmenu gekozen. Lekker lang tafelen met kleine gerechten en een heerlijk wijntje of biertje erbij.

Zeker een aanrader.

59. H.Linssen

Super gezellig en lekker.

60. We waren met een groep en om a la carte te eten, is prima bevallen. Ieder kon zelf kiezen en heeft dan ook lekker gegeten.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

61. Gerhardus

Op doorreis naar Friesland hebben wij zonet heerlijk gegeten! Het eten was voortreffelijk en voor de rest alles super en nog eens super! Bedankt voor de goede zorgen. Hartelijke groeten fam. De Haan

62. Gisteren met de hele familie gegeten bij de Witte Brug, op aanraden van een goede kennis, en het was top!

We werden al meteen vriendelijk ontvangen en de bediening tijdens het eten was super. Enorm gastvrij, wensen zijn geen probleem en daardoor voel je je als klant gewoon welkom.

Het restaurant oogt gezellig, er heerst een ontspannen sfeer en je hebt genoeg privacy bij de tafels. De kaart is prima, genoeg keuze voor iedereen en een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Leuk extraatje bij mooi weer is het binnenterras en omdat het restaurant vlak naast de snelweg ligt, is het ook makkelijk te bereiken als je op doorreis bent.

Wij vinden het een echte aanrader en gaan er zeker snel weer eten!

63. Lekker gegeten, aardige bediening

64. Marianne Robijns

Lekker gegeten en ambiance is erg goed. Was weer voortreffelijk.

65. Super lekker gegeten met super sfeer en service en dat voor een goede prijs

66. Na een dag een BMW event in Weeze te hebben gehad, hebben we in De Witte Brug de dag met 6 collega's op een perfecte en smakelijke manier afgesloten. Wat waren de serveersters (Michelle en haar collega) bijzonder attent en sympatiek. Alle gerechten waren voor ons allen om van te smullen. Met het presenteren van de rekening stond er een persoonlijke noot op geschreven: dank jullie wel voor de gezellige avond, graag tot ziens! Zoiets heb ik nog niet eerder meegemaakt en is daarom zeker een reden om nog een keer bij De Witte Brug in Boxmeer te gaan eten!
    Daarom een maximale score op alle fronten!

67. Met zijn 2en wezen eten op een doordeweekse dag. Het was er rustig maar dat vonden wij niet erg. We hadden alleen een hoofdgerecht besteld. Alles ging vlot en het was lekker, gewoon simpel.

68. Wij hebben hier gisteren overheerlijk gegeten met zijn 6en. De sfeer was heel erg aangenaam en gezellig. Het eten was erg lekker! Zeker een aanrader.

69. Aangenaam verrast! Voortreffelijk gegeten in een sfeervolle omgeving en met prettige bediening.

70. Prima bediening. Zeer attent. Rustige en ongedwongen sfeer. Uitstekend eten dat origineel werd geserveerd.

71. Fam.Gerrits

Een erg gezellige familie avond met heerlijk eten en een voortreffelijke service!! Zeker voor herhaling vatbaar.

72. Wij hebben lekker gegeten met onze kleinkinderen. Service heel goed en het eten zeer smakelijk. Ook voor de kleinkinderen was er volop keus op de kinderkaart!

73. Iedereen aan te bevelen. Hebben de grillsteen gehad, keuze uit gerechten genoeg. Goed verzorgd en meer dan genoeg.

75. Sjaak van Zinderen

Zeer geslaagde avond, het was er erg druk maar toch hadden we een intieme tafel met zijn vieren. Het eten en drinken was voortreffelijk, helaas duurde het tussen de gangen iets te lang voordat er weer geserveerd werd. Maar met de juiste personen aan tafel is dat ook geen probleem.

76. Familie Blom

We waren met 10 personen en iedereen was zeer tevreden. Complimenten voor de kok en verder voor iedereen. Echt een super, super aanrader, voor herhaling vatbaar. Dank je wel voor de fijne gezellige avond.
    Groetjes van Toon, Jan, Gied, Wim, Johan, Margriet, Dieny, Nellie, Thea, Dien.

77. tönnissen

Alleen maar goeds te melden, eten heel goed, sfeer perfect, aardige bediening, aanrader !!!!!

78. Op advies van een derde (De Passand) zijn we hier gaan eten en daarna nogmaals teruggekomen. Aangezien we redelijk vaak naar Limburg gaan is dit een pracht gelegenheid om hier te gaan eten.

Ik kan iedereen die in de buurt komt dit restaurant aanbevelen. Dit restaurant staat voor goede kwaliteit, een betaalbare prijs en een no-nonsens omgang met klanten.

79. Ik heb een heerlijke avond gehad in dit restaurant. Bediening was top, vriendelijk en attent. Eten was heerlijk en een uitstekende bierkaart (la trappe).
    Zeker voor herhaling vatbaar.

80. Mathijn Claassen

Het eten was echt super! Je krijgt echt waar voor je geld. De service was ook echt top! Zodra je iets had besteld duurde het niet lang voordat het bij je aan tafel was gearriveerd. Er hing ook een gezellige sfeer en je voelt je er echt thuis. Tot de volgende keer want ons (mijn vriendin en ik) zie je zeker nog vaker terug!

81. Kaylee Veldmate

82. Fijn personeel, goed gegeten. Is echt een aanbeveling voor de volgende keer.

83. Monique & René

Wat een verwennerij! Werkelijk fantastisch gegeten. Alles even heerlijk en met liefde klaargemaakt. Ontzettend lieve mensen die nog weten wat het is om gasten te verwennen door kleine extra's toe voegen zoals een amaretto bij koffie en een spoom tussendoor! Ook nog eens kindvriendelijk. Echt een aanrader voor iedereen!

84. Rob en Natasja,
    Bedankt voor het heerlijke eten gisteravond. Ondanks mijn allergie kon ik heerlijk genieten van jullie menu. De gastvrijheid was weer geweldig. Bedankt namens heel de familie voor deze top avond.
    Groetjes, Carlien.

85. Familie Hutten

Gisteren weer heerlijk gegeten bij de Witte Brug. Zoals elk jaar zijn we daar met de hele familie te vinden voor de verjaardag van opa of oma. Gezellig restaurant, mooi binnenterras in de zomer, (te) veel keus uit heerlijk eten en vriendelijke bediening! Om de traditie erin te houden heeft opa ook weer vollop genoten van z'n dessert inclusief vuurwerkbordje voor zijn verjaardag.
    Een echte aanrader voor iedereen!

86. Bert Willems

Het eten en de verzorging ervan was zeer goed, ook het tarwevrij eten was zorgvuldig bereid en erg lekker, dus een aanradertje ook voor mensen met een dieet. Henny & Bert.

87. familie Stegen

Met de hele familie, twee gezinnen en opa en oma zochten wij een leuke eetgelegenheid voor de zaterdagavond. Wij verbleven in center parcs Heijderbos. Wat een top avond hebben we gehad. Eerst wat gedronken op het gezellige buiten terras. En daarna naar binnen waar een schitterend gedekte tafel klaar stond. De bediening was zeer vriendelijk, niks was teveel. Het eten was voortreffelijk. Onze complimenten voor het hele team!

88. Fam. Noordzij

Geweldig genoten gisteravond. Fijne en gastvrije bediening. Zelfs met een kindje van 15 maanden wordt volop rekening gehouden. Chapeau!!

89. Zonder in herhaling te vallen kan ik alleen maar toegeven dat deze "tent" gewoon uitstekend is! Al sinds een aantal jaren is dit ons favoriete restaurant: Gewoon goed, geen flauwekul, netjes en uitstekend personeel en een ditto keuken.

Komt bij dat Rob & Natasja ook nog eens vreselijk aardige mensen zijn. Ik kan geen reden verzinnen om er niet terug te komen, iedere keer weer. Kijk maar naar de foto's wat ze voor je doen op je 22 jarige huwelijksdag. Perfect toch? Dat zie je nergens meer.

Gelegenheden weten ze ook prima in te vullen: vorig jaar met de hele familie van een geweldig kerstdiner genoten; van jong (3) tot oud (64) heeft zich geen moment verveeld in deze 4 uur durende sessie.

Om maar te zwijgen van hun jubileumdiners begin dit jaar (ze bestonden 15 jaar), een heus 15-GANGEN diner, avondvullend met een keur aan gerechten die zij gedurende die tijd op de kaart hebben gehad. Prachtig idee, goed afgestemde porties en briljant personeel!

Zeker de moeite waard om eens een keertje lekker te eten.
    Nee, ik heb geen aandelen, ik kom er alleen graag (en mijn vrouw natuurlijk ook).

90. Afgelopen vrijdag weer een zeer prettig uit eten geweest met een groep van 9 personen bij de Witte Brug in Boxmeer. Genoten van een geweldig lekker en afwisselend 5-gangen menu, waarbij met name de verrassende keuze binnen de verschillende gangen er leuk is. Iedere gang van een prima kwaliteit en qua sfeer en bediening door het vrolijke en kundige personeel een genot om een avond door te brengen! Wordt zeker weer eens herhaald.

91. Wij komen hier zeer geregeld eten. Het eten is er altijd van top kwaliteit. Heb er nog nooit iets gegeten wat niet lekker is. Vooral de tomatensoep is subliem. Mensen komen van ver en alleen al voor de soep !! Ook hebben we regelmatig mensen meegenomen en die zijn allemaal al een keer terug geweest met hun eigen familie of vrienden. Net een grote olievlek. Het personeel is er super vriendelijk en heeft alle tijd voor je. De eigenaars zijn supervriendelijke mensen en zeer gastvrij. Dit kom je nog zelden tegen tegenwoordig !! En dit jaar bestaan ze al 10 jaar. Het restaurant is ook altijd heel gezellig en mooi aangekleed met verse bloemen op tafel, overal waxinelichtjes aan en mooi gedekt met goed tafellinnen. Dus geen dunne tafellakens en half papieren servetten. En de prijzen zeer goed te noemen. Zeker niet de goedkoopste, maar ook niet de duurste. Goede prijs/kwaliteit verhouding en betaalbaar voor iedere beurs. En alles is er mogelijk! Halve portie's, grote portie's, andere saus of groente etc. Zeker een aanrader!

92. Wij zijn afgelopen vrijdag gaan eten bij de Witte Brug. Wij waren met 4 personen. De vrouwen kozen een 5 gangen menu de mannen kozen zelf hun eten. Het was er heel sfeervol en netjes. De bediening was goed. We hadden het heel gezellig en hebben genoten van het eten wat erg lekker was en heel netjes opgediend. Wij hebben genoten van een heerlijke avond en vinden het echt een aanrader. Het zal dan ook niet de laatste keer zijn dat we bij de Witte Brug gegeten hebben. En na afloop toen ik de rekening ging betalen was er een hoofdgerecht van de mannen gratis dus dat was ook nog eens een verrassing. Dus nogmaals een echte aanrader.

93. Heerlijk gegeten bij De Witte Brug! Prettige bediening, zeer attent. We komen snel weer eens terug.

94. Anita Hermens

Vanavond heerlijk wezen eten bij de Witte brug. Je kunt kiezen voor 3 of 5 gangen of voor a la carte. Wij hebben genoten van het 5 gangen menu. Aankleding (zie enkel foto's) van de borden was mooi en de smaken zijn perfect op elkaar afgestemd. De bediening was vriendelijk, attent en niet te nadrukkelijk aanwezig, perfect voor een romantische avond. Het restaurant heeft van binnen een romantische aankleding en is er gezellig. De prijzen zijn perfect in verhouding met de uitstekend geleverde kwaliteit.

95. wout en thea

Genoten bij restaurant de Witte brug Boxmeer van Rob en Natasja

Het is en blijft mijn favoriete restaurant, hier genieten we regelmatig en we staan elke keer versteld van de ontvangst, bediening en kwaliteit wat daar neer gezet wordt.

In dit jubileum (15 jaar Witte brug) staan we weer versteld van de kwaliteit en de variaties op de menu kaart. We hebben deze avond gekozen uit het 5 gangen menu de gerechten zijn van een culinair hoogstandje. Ontvangst is vriendelijk en we worden begeleid naar een ruime tafel mooi gedekt het is een gezellige ingericht restaurant waar het personeel rust en een vriendelijke uitstraling heeft. Het advies voor een bij passende wijn naar keuze maakt de gehele avond compleet geslaagd.

In het restaurant de Witte brug van Rob en Natasja voel je je meteen thuis en geniet je van de heerlijke gerechten. Ik kijk al uit naar de volgende reservering in februari, dan gaan we het genieten van het 15 gangen menu geheel avond vullend.

Voor ons een toprestaurant waar een avondje uit een echte belevenis is. Restaurant de Witte brug is echt een aanrader!

Thea en Wout

96. Jeroen Geerts

97. Maurits Stoetzer

Zeer fijn restaurant met een goede prijs kwalteits verhouding. Wij gaan hier regelmatig eten. Afgelopen vrijdag gegeten en de hertenbiefstuk was van uitmuntende kwaliteit! Daarnaast is het ook een zeer fijne lokatie voor feesten en of meetings. Wij hebben niet alleen onze eigen bruiloft hier gevierd maar ook die van vrienden en familie met elke keer fantastische service en ondersteuning.
    Zeer de moeite waard om hoogwaardig te eten tegen een redelijke prijs! Ook niet onbelangrijk is de ruime parkeer gelegenheid!

98. Zondag opnieuw genoten van een heerlijk etentje bij De Witte Brug. Als je daar binnenkomt begint het "feestje" al. De rust die het restaurant uitstraalt maar wel met gezelligheid en privacy. De bediening en ontvangst was weer goed en vriendelijk. Niets opdringen en vooral kiezen wat je zelf lekker vindt. Wij hebben een combinatie van gerechten van zowel de gewone als ook de speciale kaart gekozen. De "Parade Witte Brug" is een echte aanrader als voorgerecht. Een persoon van ons gezelschap heeft gevraagd om een hoofdgerecht dat al een behoorlijke tijd niet meer op de kaart staat en kreeg dat ook geserveerd. Geweldig toch. Het dessert en de koffie (met lekkers) was de kers op de taart.

Kortom het is zeker een aanrader om bij De Witte Brug te gaan eten. Voor ieder wat wils en ook voor ieders portemonnee, want je kunt het zo duur maken als je zelf wil. Wij gaan er zeker vaker te gast, of nee eigenlijk thuis, zijn!!

99. Carlo van Straaten

Gezellige avond en geweldig eten. Beter laat dan nooit, maar Rob en Anouk en collega's: alsnog bedankt

We hebben van de wild-kaart en de 'gewone' kaart gegeten. Van de voorgerechten is de 'Parade Witte Brug' een absolute aanrader. Smullen!

Sfeer is gezellig, prima. Restaurant goed gevuld, met gezelligheid en privacy. Top gedaan.

100. Carlien Albers

Wat hebben we weer lekker gegeten, alles kan bij jullie. Zelfs met een aangepast dieet weten jullie het lekkerste gerecht op tafel te zetten. En dan de gastvrijheid nadat onze bus ons in de steek liet. Ik kan de juiste woorden hier niet voor vinden maar ontzettend bedankt voor alles.
    Heel veel groetjes van Sonja Henk Joris en Carlien

Volgende pagina