Zeer ruime eigen parkeerplaats

do vanaf 16:00
vr vanaf 16:00
za vanaf 16:00
zo vanaf 12:00

Sinds 1999 zijn wij, Rob en Natasja Jakobs, de trotse eigenaren van restaurant en zaal De Witte Brug in Boxmeer. Wij runnen ons bedrijf, samen met ons personeel, met veel plezier, passie en enthousiasme. Onze gasten zijn een dag of avond uit. Wij vinden niets leuker dan u te verwennen, in de watten te leggen en juist dat te doen wat een etentje, feest of bruiloft tot een onvergetelijk moment maakt. Wij zorgen voor service met een glimlach, bij u en bij ons.

• Buffet: € 15,00

1415206366 93
1470201410 89
1521961451 87
1525196453 86

1. Lekker met vrienden gegeten.
    5 gangen alles was even lekker.
    We komen zeker een keer terug.

2. Monique

Gisteren heerlijk gegeten. Lekker buiten gezeten. En personeel erg netjes en vriendelijk. Dus alles was helemaal prima. Groet

3. A. Scheinert

Ik ben teleur gesteld.
    Ik heb drank op mijn rekening staan die wij niet besteld hebben.
    Het biefstuk van de Bourgondische schotel was bijna doorbakken terwijl er medium besteld was. Ook het andere vlees was niet lekker toebereid, het was flauw zo ook de groenten en de bijgeleverde friet.
    In de maaltijdsalade was veel te veel gerookte zalm waardoor dit te overheersend was.
    Voor een totale prijs van € 133, - vond ik het tegen vallen.

1,7
  4. Met mijn jongste broer en zus en zwager en schoonzus zondag jongstleden heerlijk gedineerd bij Restaurant De Witte Brug. Heerlijke zomerse temperaturen op het terras, vriendelijk personeel en lekker eten en drinken. Dat is zeker voor herhaling vaatbaar.

5. Nillessen T.P.G.

Nette en vriendelijke bediening, aspergesoep, beenham met asperges TOP, lekker rustig kunnen eten en de prijs kwaliteit is prima, Echte aanrader

6. Familie A

We hebben heerlijk gegeten.
    Vriendelijke en vlotte bediening.
    P.s. Jammer dat asperges niet helemaal goed geschild waren.
    Voor herhaling vatbaar.

7. Zoals gewoonlijk heerlijk gegeten.
    Geen poespas gewoon lekker.

8. Marielle

Heerlijk gegeten 15 totaal verschillende gerechtjes die mooi geserveerd werden. Vriendelijk personeel. Dit was onze tweede keer een 15 gang3n menu maar zeker niet ons laatste. 👍🏻

9. mariska

Was lang geleden dat we waren geweest, waren met ons 5.
    Netjes verzorgt en het stokbrood was nog steeds hetzelfde en daar waren we blij mee.
    Een minpuntje, we kregen met ons 5 maar 1 schaaltje witlof waar 3 stronkjes in zaten. Nu lust de helft geen witlof, we misten de salade of andere groente, dat zou een aanvulling kunnen zijn als suggestie.

10. Fijne avond lekker gegeten.

11. Fam. Tromp en Fam. Teesink

Erg gezellig. Eten voortreffelijk. Met name 5-gangenmenu is een aanrader!

12. Kitty Huijbers

We hebben heerlijk gegeten bij de Witte Brug en de bediening was fantastisch. Rob, nogmaals bedankt.

13. We hebben als gezin met 6 personen uitstekend gegeten. Zag er keurig uit. Afwisselend en keuze genoeg.Bediening keurig en netjes gekleed. Zeker voor herhaling vatbaar.

14. Wij vonden het iets te snel gaan.
    En dat er sommige dingen er niet meer er waren.
    Om dat andere gasten dingen meer meenamen.
    Kwamen ze tekort.

15. Lisette

Prima paasbrunch. Gevarieerd en lekker gegeten. Ruim voldoende, alles werd goed aangevuld. Prettige bediening.
    Voor herhaling vatbaar!

16. Van de steeg

Het eten was goed...veel variatie en goed verzorgd. Een echte aanrader.

17. yolanda jans

Het was erg gezellig lekker eten vriendelijke bediening en een goed restaurant al vaker daar gegeten.

18. John en Leonie Kleijn-ten Brinke

Weer heerlijk gegeten bij de Witte Brug.
    Carpaccio was heerlijk, deze keer voor de variatie anders opgemaakt. Heerlijk!
    Varkenshaas en kabeljauwfilet heerlijk mals klaargemaakt.
    Als toetje bavarois, Genieten met een hoofdletter G!

Eigenaar Rob Jakobs heeft het met zijn keukenteam en bediening altijd prima voor elkaar!

19. Fam. Janssen

Zeer vriendelijk personeel.
    Eten overheerlijk.
    Waar voor je geld.

20. Fam. Heijligers

Heerlijk gegeten. Geweldig mooi opgemaakte bord met fontein omdat we iets te vieren hadden. Heel gastvrij, sfeervol en gezellig.

21. Heerlijk gegeten: van voorgerecht tot dessert! Gezellig gezeten met 7 personen aan ronde tafel. Fijne stoelen om op te zitten, linnen tafellakens en servetten. Goede bediening, vriendelijk en attent, altijd een persoonlijk berichtje met de hand geschreven onder aan de nota

22. H. Verheijen- Verheijen

Gisteren samen met mijn man bij De Witte Brug gegeten. Wij hadden voor het 5 gangen diner gekozen en hebben er echt van genoten. Het eten was echt lekker, en mooi geserveerd in een smakelijk kunstwerk. De bediening was ook super, niet opdringerig, maar gastvrij en vriendelijk.
    De sfeer is heel gezellig en rustig, niks snel of onpersoonlijk gewoon alles op zijn tijd. Kortom een aanrader om daar te gaan eten.
    Wij hebben er heerlijk gegeten en zullen er zeker terug gaan.

23. Antoine Keijzers

Lekker 5 gangen wild menu gegeten voor een goede prijs. Het was allemaal heerlijk en we zijn dan ook zeer tevreden. Voor iedereen een aanrader.

24. Het eten wat wij kregen was lekker maar extreem weinig. Ook was het personeel zeer onvriendelijk, en dus voor ons NIET voor herhaling vatbaar.

25. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, waren vol aandacht! We zijn allemaal vol lof!!
    Tot gauw!!!
    Tonny en Maria van Duren en gezin

26. Bert en Mia Daanen

Al meerdere keren een feestje gevierd maar ook nu weer alles goed verzorgd. Ga zo door. Gr. Bert en Mia

27. Nelly weerts

We hebben genoten van het 5 gangen keuze wildmenu.

28. Wij hebben op zondagavond daar gegeten en gekozen voor het 5 gangenmenu.
    Het was goed verzorgd en mooi uitgeserveerd.
    Ik vond de soep wat zout maar dat is misschien persoonlijke smaak.
    De andere gangen waren erg lekker en ruim voldoende.

29. Heerlijk gegeten, lekker ontspannen sfeer. Goede bediening. Alleen wat jammer dat we bij het hoofdgerecht wel warme groenten erbij gekregen, was witlof met kaassaus, echter niemand was weg van de groenten, of een aantal mensen lusten geen witlof, anderen lusten geen kaassaus, er werd geen alternatief geboden, staat ook niet op de kaart, beetje jammer. Wel voor herhaling vatbaar. Eten was goed warm en we hoefden ook niet lang te wachten. Al mt al een prima restaurant met lekker eten.

30. Het is niet de eerste keer dat we bij de Witte Brug hebben gegeten. Elke keer, ook nu, zijn we weer positief verrast over de samenstelling van de kaart en de prijs/kwaliteitverhouding.

We hadden een 15-gangen menu, waarbij het achteraf niet teveel (en niet te weinig) was. Mooie kleine gerechten met een goede smaak. We laten ons graag de volgende keer weer positief verrassen.

31. vd Heuvel

Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en uitstekende bediening. Zeker de moeite waard!

32. Sinds jaren weer een keer gaan eten, ontvangst was prima.
    Drankjes besteld en daarna eten besteld voorgerecht gehad tomatensoep smaakte erg naar ketjap, verder niks in de soep(vroeger zat er nog rundvlees in) toen nog drankjes besteld en als je flesje Palm dan over de datum is dan denk je van wtf flesje netjes omgerolen voor een nieuwe maar ik had al 2 oude palm op!!
    Hoofdgerecht duurde erg lang en als je frites bijvraagd al meteen in het begin en je hebt het vlees al op en dan komen ze pas dan snappen wij er niks meer van.
    Nagerecht besteld en ik kon van mijn slagroom sneeuwballen maken,het leek wel klei.
    Rekening gevraagd en niks over de palm. Voor ons geen witte brug meer dat is zeker!

33. J van kempen

Steengrillen! Heerlijk gegeten en alles voldoende. Was het op dan werd het bijgevuld.

34. Fam Otten

Afgelopen zondagavond bij jullie wezen eten, het was druk, erg lang moeten wachten op het voorgerecht, soep. De uiensoep was erg donker en erg zout, smaakte niet lekker, te veel doorgekookt, de tomatensoep smaakte echt naar ketjap. Een persoon kreeg een half kopje uiensoep. Nadien erg lang op hoofdgerecht moeten wachten, kregen tussendoor een spoon om de tijd te doven. De geserveerde groente broccoli en bloemkool waren erg hard, niet beetgaar, zat geen smaak aan en de extra friet die gevraagd was werd geserveerd toen wij ons hoofdgerecht op hadden, duurde erg lang.
    Al met al hebben we voor een voorgerecht en hoofdgerecht en nagerecht bijna 3 en half uur aan tafel gezeten.
    Er was 1 persoon met een 5 gangen menu maar die moet toch samen op te vangen zijn. Jammer dat het zo gelopen is, voor ons helaas niet voor herhaling vatbaar.

35. A.m van Bommel

Wij waren met 7 personen, hadden een mooie ruime rustige gezellige plaats, Inderdaad we hebben goed gegeten, en lekker! Er was meer dan voldoende op tafel, De sfeer was goed, er waren er bij die wild gegeten hadden, en dat was perfect moest ik doorgeven. Geen spijt van, het is voor herhaling vatbaar. En Ja nog heel veel bedankt dat wij de auto mochten stallen voor die nacht achter de poort, want hij liep niet meer. Is inmiddels gemaakt.
    Grt Ad & Anny van Bommel.

36. Heerlijk gegeten. We hadden de angusbief super mals en perfect klaargemaakt! Super bediening. Een aanrader voor iedereen!

37. Eten en drinken zeer goed, ook onze gasten waren zeer tevreden
    wij zitten er aan te denken om met Kerst weer iets te doen.

38. Heerlijke gerechten, alle wensen mogelijk, fijne enthousiaste bediening, persoonlijk, sfeervol!

39. Wij hebben heerlijk gegeten bij de Witte brug echt voor herhaling vatbaar,
    Goede Keuken, Goede Bediening en gezellige sfeer mooie uitstraling van het interieur,
    ECHT EEN AANRADER.

40. G. Haagsma

Zeer sfeervol en mooi ingericht restaurant in een ongedwongen sfeer.
    Eten was prima, mooi opgemaakte borden en dito toetjes…
    Vooraf een broodproeferij van het huis en zelfs bij t laatste kopje koffie nog verwend met een borreltje en snoeperij.
    Voor de kinderen op korte afstand nog een mini kinderboerderij.

41. Heb sinds afgelopen jan. diagnose glutenintolerantie na 7 maanden weer eens uit durven te gaan eten.
    Na afspraak met uitleg dat ik een zeer ernstige vorm van coeliakie heb.
    Werden zeer gastvrij ontvangen eten zeer goed, sfeer geweldig, nadien nergens last van gehad, hebben dus er alles aan gedaan, voor een overheerlijk glutenvrije maaltijd.
    Nogmaals bedankt, voor de extra moeite die jullie hebben genomen we komen zeker een keer terug.

42. Germaine Robben

Eerder erg goed gegeten. Vandaag slechte ervaring. Soep veel te zout. Terug gegeven. Warme groente bestond enkel uit broccoli. Geen variatie en geen saus. Bij het geven van feedback is 1x soep van de rekening gehaald. Tafel naast ons gaf ook (andere) soep terug.

43. Goed restaurant. Gastvrij, ruime keuze en erg lekker.

44. Prima gegeten, goede bediening met persoonlijke tint. Kom zeker nog eens terug.

45. Peter de Bruyn

Eten was prima, smakelijk. Vriendelijke, correcte bediening, ook prima.

46. Debbie Arts

In dit restaurant tref je constante kwaliteit! Heerlijk eten, altijd kundige bediening en een prettige warme sfeer. Dit alles in een reële prijs en kwaliteit verhouding. Gunstige locatie met ruime parkeergelegenheid! Als je mij vraagt waar we gaan eten?... Dan gaan we direct naar De Witte Brug!

47. Wij komen hier vaker. Zo'n 1 à 2 keer per jaar.
    Het eten is iedere keer weer verrukkelijk. De kaart wordt goed bijgehouden, goed op het seizoen ingesteld, wat je iedere keer weer iets nieuws te proberen geeft.
    Het kleine nadeel dat hieraan kleeft is dat het lekkere gerecht van de vorige keer de volgende keer dus niet op de kaart staat.
    Alles is lekker vers en mals. Zelfs de mayonaise proefde de laatste keer zo lekker, daar hadden ze (perongeluk of bewust?) een lekkere twist aan gegeven. Dat zijn voor ons de kleine dingen waardoor we steeds terugkomen.

Verders is de bediening ook netjes en beleefd, en past zich goed aan de situatie aan. Of je nu met zijn 2-en komt eten of met de hele familie.
    Grotere groepen zou ik van tevoren afspreken. Het restaurant is niet zo enorm groot.

48. Al 14 jaar een vertrouwd adres. Vandaag hebben we ons heerlijk laten verwennen met een bolgrill arrangement voor 2, om onze trouwdag te vieren. Het was lekker en gezellig, bedankt Rob.
    IJskoffie is een echte aanrader!

49. Weer super lekker gegeten! Werd ook even glutenvrije asperge soep gemaakt, zonder dat dit op de kaart stond. Als toetje een heerlijke ijskoffie! Voor herhaling vatbaar!

50. De sjoelclub van Boxmeer

We hebben heerlijk gegeten ,en lekker buiten gezeten ,het was voor iedereen een geslaagde avond .Voor herhaling vatbaar .Gr Ellie Willems.

51. Paul van den Heuvel

Er zat een flinke tijd tussen de diversen gangen. In het verleden heb ik er beter gegeten.
    De dames in de bedieningen straalde en waren vriendelijk, bij de mannelijke bediening kon er geen lachje vanaf.
    Er hing ook een vreemde rioollucht.

52. Gisteravond met veel plezier gegeten bij De Witte Brug. De avond begon met een warm ontvangst van de bediening. Ondanks dat het bloedheet was, waren zij de hele avond met een lach aan het werk. Ook het eten voldeed aan alle verwachtingen. Niet alleen waren de borden supermooi opgemaakt, maar het smaakte ook nog eens heerlijk. Al met al een topavond gehad!

53. Ria Hoes

We hebben genoten van het asperge gerecht. Werkelijk heerlijk. De overheerlijke toetjes waren een prima afsluiting van ons avondje uit eten. De bediening was bijzonder vriendelijk en attent.

54. Goede brunch voor betaalbare prijs.

55. Arie Cornelissen

Heel lekker gegeten. Asperges waren werkelijk verrukkelijk! Spontane en super vriendelijke bediening.

56. Christien Gerritsma

Gisteravond bij de Witte Brug gegeten. Gerechten waren ontzettend lekker, goede presentatie en de hoeveelheid prima .De bediening erg vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader ,wij komen zeker nog een keer terug.

57. H Cornelissen

We hebben er heerlijk gegeten.
    Er is ook niks te bedenken wat negatief was.
    Het was heerlijk, bedankt.

58. J. Thoonen

Wij hebben met z'n vieren een fantastische, mooie avond gehad. Het eten was overheerlijk, van voor tot nagerecht. Het personeel was zeer attent en vriendelijk. Voor herhaling vatbaar. Bedankt.

59. Was net als altijd goed. Vriendelijk personeel, lekker gegeten.

60. Wij hebben heerlijk gegeten.
    Bediening was zeer vriendelijk.

61. Goed gegeten.
    Echt Hollands bereid!
    Zelf hou ik van iets meer kruiden en smaak.
    Prijs/kwaliteit was goed.
    Voldoende groenten en zowel frites als aardappelgratin.
    Bediening was vriendelijk.
    Een aanrader voor gezellig tafelen!

62. Ria Wijnen

We zijn met ons team wezen bolgrillen, het was heerlijk.

63. S v. Mierlo

Dikke prima. Vriendelijk personeel lekker eten en drinken. Gewoon goed.

64. Thea van Benthum

Eten uitstekend en de bediening en entourage perfect.

65. jet hendriks

Geweldig gezellig, lekker en zeer goede bediening.

66. Tom & Hanne

Service en kwaliteit staan voorop en dat is aan alles te merken. Iedere keer weer genieten van heerlijk eten en een uitstekende bediening. Een aanrader voor iedereen!

67. Bas en Renate

Fantastische avond gehad, heerlijk gegeten en gezellig nagetafeld. De carpaccio, tournedos en ook het stoofperen dessert waren heerlijk en uitstekend bereid.
    Sfeervolle entourage en vriendelijke bediening, met andere woorden een top avond en voor herhaling vatbaar..

68. Saskia Broeder

De Witte Brug was zoals altijd top! Heerlijk sfeertje, vriendelijk personeel en vooral lekker eten. Een echte aanrader voor een avondje gezellig tafelen.

69. Een oerdegelijk en goed restaurant. Helaas voor ons veel wild op de kaart en de ontzettend lekkere saté is geschrapt van de kaart ;( We konden het echter nog wel bestellen, fijne service! Wat ik persoonlijk nog mis is een goede en stevige maaltijdsalade (vis?) als toevoeging bij de hoofdgerechten op de kaart.

70. Familie Raafs

Heerlijk gegeten met de familie. Sfeervol restaurant met prachtige kerstversieringen. Vriendelijk personeel, voor herhaling vatbaar.

71. Heerlijk restaurant 🍴 heel relaxed gegeten.

72. Nolly Verhallen

Geweldige sfeer en echt lekker eten tegen een redelijke prijs! Personeel ook supervriendelijk!!!

73. Pierre@Jet Hendriks

Kerstdiner: lekker eten, maar niet bijzonder aangekleed. Ik vond wel de soep te zout. Het overige eten was ook wat aan de zilte kant, maar de entree, het tussengerecht en het toetjesbuffet waren uitstekend. Al met al een 8!
    De tijd van serveren tussen gerecht en hoofdgerecht was wel erg lang (1 uur).

74. Jannie Koster

Heerlijk gegeten met z'n vieren, vriendelijke bediening, gezellige sfeer.

75. Marga van Creij

Heerlijke avond gehad, 5-gangenmenu was uitstekend.
    Voor herhaling vatbaar.
    Zeker een aanrader!

76. Lia Joosten

Als vanouds lekker eten en drinken in een warme, gezellige omgeving. Wij hebben het 5-gangenmenu gekozen. Lekker lang tafelen met kleine gerechten en een heerlijk wijntje of biertje erbij.

Zeker een aanrader.

77. H.Linssen

Super gezellig en lekker.

78. We waren met een groep en om a la carte te eten, is prima bevallen. Ieder kon zelf kiezen en heeft dan ook lekker gegeten.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

79. Gerhardus

Op doorreis naar Friesland hebben wij zonet heerlijk gegeten! Het eten was voortreffelijk en voor de rest alles super en nog eens super! Bedankt voor de goede zorgen. Hartelijke groeten fam. De Haan

80. Gisteren met de hele familie gegeten bij de Witte Brug, op aanraden van een goede kennis, en het was top!

We werden al meteen vriendelijk ontvangen en de bediening tijdens het eten was super. Enorm gastvrij, wensen zijn geen probleem en daardoor voel je je als klant gewoon welkom.

Het restaurant oogt gezellig, er heerst een ontspannen sfeer en je hebt genoeg privacy bij de tafels. De kaart is prima, genoeg keuze voor iedereen en een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Leuk extraatje bij mooi weer is het binnenterras en omdat het restaurant vlak naast de snelweg ligt, is het ook makkelijk te bereiken als je op doorreis bent.

Wij vinden het een echte aanrader en gaan er zeker snel weer eten!

81. Lekker gegeten, aardige bediening

82. Marianne Robijns

Lekker gegeten en ambiance is erg goed. Was weer voortreffelijk.

83. Super lekker gegeten met super sfeer en service en dat voor een goede prijs

84. Na een dag een BMW event in Weeze te hebben gehad, hebben we in De Witte Brug de dag met 6 collega's op een perfecte en smakelijke manier afgesloten. Wat waren de serveersters (Michelle en haar collega) bijzonder attent en sympatiek. Alle gerechten waren voor ons allen om van te smullen. Met het presenteren van de rekening stond er een persoonlijke noot op geschreven: dank jullie wel voor de gezellige avond, graag tot ziens! Zoiets heb ik nog niet eerder meegemaakt en is daarom zeker een reden om nog een keer bij De Witte Brug in Boxmeer te gaan eten!
    Daarom een maximale score op alle fronten!

85. Met zijn 2en wezen eten op een doordeweekse dag. Het was er rustig maar dat vonden wij niet erg. We hadden alleen een hoofdgerecht besteld. Alles ging vlot en het was lekker, gewoon simpel.

86. Wij hebben hier gisteren overheerlijk gegeten met zijn 6en. De sfeer was heel erg aangenaam en gezellig. Het eten was erg lekker! Zeker een aanrader.

87. Aangenaam verrast! Voortreffelijk gegeten in een sfeervolle omgeving en met prettige bediening.

88. Prima bediening. Zeer attent. Rustige en ongedwongen sfeer. Uitstekend eten dat origineel werd geserveerd.

89. Fam.Gerrits

Een erg gezellige familie avond met heerlijk eten en een voortreffelijke service!! Zeker voor herhaling vatbaar.

90. Wij hebben lekker gegeten met onze kleinkinderen. Service heel goed en het eten zeer smakelijk. Ook voor de kleinkinderen was er volop keus op de kinderkaart!

91. Iedereen aan te bevelen. Hebben de grillsteen gehad, keuze uit gerechten genoeg. Goed verzorgd en meer dan genoeg.

93. Sjaak van Zinderen

Zeer geslaagde avond, het was er erg druk maar toch hadden we een intieme tafel met zijn vieren. Het eten en drinken was voortreffelijk, helaas duurde het tussen de gangen iets te lang voordat er weer geserveerd werd. Maar met de juiste personen aan tafel is dat ook geen probleem.

94. Familie Blom

We waren met 10 personen en iedereen was zeer tevreden. Complimenten voor de kok en verder voor iedereen. Echt een super, super aanrader, voor herhaling vatbaar. Dank je wel voor de fijne gezellige avond.
    Groetjes van Toon, Jan, Gied, Wim, Johan, Margriet, Dieny, Nellie, Thea, Dien.

95. tönnissen

Alleen maar goeds te melden, eten heel goed, sfeer perfect, aardige bediening, aanrader !!!!!

96. Op advies van een derde (De Passand) zijn we hier gaan eten en daarna nogmaals teruggekomen. Aangezien we redelijk vaak naar Limburg gaan is dit een pracht gelegenheid om hier te gaan eten.

Ik kan iedereen die in de buurt komt dit restaurant aanbevelen. Dit restaurant staat voor goede kwaliteit, een betaalbare prijs en een no-nonsens omgang met klanten.

97. Ik heb een heerlijke avond gehad in dit restaurant. Bediening was top, vriendelijk en attent. Eten was heerlijk en een uitstekende bierkaart (la trappe).
    Zeker voor herhaling vatbaar.

98. Mathijn Claassen

Het eten was echt super! Je krijgt echt waar voor je geld. De service was ook echt top! Zodra je iets had besteld duurde het niet lang voordat het bij je aan tafel was gearriveerd. Er hing ook een gezellige sfeer en je voelt je er echt thuis. Tot de volgende keer want ons (mijn vriendin en ik) zie je zeker nog vaker terug!

99. Kaylee Veldmate

100. Fijn personeel, goed gegeten. Is echt een aanbeveling voor de volgende keer.

Volgende pagina