Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Boxmeer verdeeld zijn.

Harry Jansen

Ballentent. Sluitingstijd op de site 9 uur zijn ze al om kwart over 8 dicht.

Sinds jaren weer een keer gaan eten, ontvangst was prima.
    Drankjes besteld en daarna eten besteld voorgerecht gehad tomatensoep smaakte erg naar ketjap, verder niks in de soep(vroeger zat er nog rundvlees in) toen nog drankjes besteld en als je flesje Palm dan over de datum is dan denk je van wtf flesje netjes omgerolen voor een nieuwe maar ik had al 2 oude palm op!!
    Hoofdgerecht duurde erg lang en als je frites bijvraagd al meteen in het begin en je hebt het vlees al op en dan komen ze pas dan snappen wij er niks meer van.
    Nagerecht besteld en ik kon van mijn slagroom sneeuwballen maken,het leek wel klei.
    Rekening gevraagd en niks over de palm. Voor ons geen witte brug meer dat is zeker!

J van kempen

Steengrillen! Heerlijk gegeten en alles voldoende. Was het op dan werd het bijgevuld.

4. Chinees-Indisch Boxmeer

Ik denk dat je in dit segment nergens een lekkerder tipan Tau si kai eet dan hier. Zou er op het gerecht nog wat verse koriander worden gestrooid, dan is het een topgerecht.

5. Nederlands Boxmeer

Anja Peters

Onlangs bij de Douairière een viergangen verrassingsmenu gegeten. Ik kan zeggen dat het verrassend lekker was. Het is lang geleden dat ik voor deze prijs ergens zo goed gegeten heb. Alle gangen waren helemaal top voor wat betreft de smaak en presentatie.
    Ook de sfeer en de bediening waren helemaal oké. Dit etentje is zeker voor herhaling vatbaar.

Fam Otten

Afgelopen zondagavond bij jullie wezen eten, het was druk, erg lang moeten wachten op het voorgerecht, soep. De uiensoep was erg donker en erg zout, smaakte niet lekker, te veel doorgekookt, de tomatensoep smaakte echt naar ketjap. Een persoon kreeg een half kopje uiensoep. Nadien erg lang op hoofdgerecht moeten wachten, kregen tussendoor een spoon om de tijd te doven. De geserveerde groente broccoli en bloemkool waren erg hard, niet beetgaar, zat geen smaak aan en de extra friet die gevraagd was werd geserveerd toen wij ons hoofdgerecht op hadden, duurde erg lang.
    Al met al hebben we voor een voorgerecht en hoofdgerecht en nagerecht bijna 3 en half uur aan tafel gezeten.
    Er was 1 persoon met een 5 gangen menu maar die moet toch samen op te vangen zijn. Jammer dat het zo gelopen is, voor ons helaas niet voor herhaling vatbaar.

A.m van Bommel

Wij waren met 7 personen, hadden een mooie ruime rustige gezellige plaats, Inderdaad we hebben goed gegeten, en lekker! Er was meer dan voldoende op tafel, De sfeer was goed, er waren er bij die wild gegeten hadden, en dat was perfect moest ik doorgeven. Geen spijt van, het is voor herhaling vatbaar. En Ja nog heel veel bedankt dat wij de auto mochten stallen voor die nacht achter de poort, want hij liep niet meer. Is inmiddels gemaakt.
    Grt Ad & Anny van Bommel.

8. Nederlands Boxmeer

Beste Twins,

Vandaag gegeten bij jullie, voor de eerste en meteen ook laatste keer. Voor de biefstuk bar weinig keus in sauzen, peperaus niet voorradig, nouja dat kan gebeuren. Compliment aan onze serveerster, maar manager super onvriendelijk! Iedereen van ons had een 3 gangen menu, en uiteindelijk hoefde niemand eigenlijk meer een dessert. Vader wilde een Irish coffee, maar ondanks de rest van ons geen dessert wilde, konden jullie hem in geen enkele manier tegemoet komen. Beetje flauw niet? Nou zijn wij de zuurste niet maar zo'n slechte service daar houden wij niet van. Voor ons dan ook de laatste keer hier, jammer!

Mvg fam vd Rijt

9. Nederlands Boxmeer

Heel lang wachten. Het duurde telkens 3 kwartier voordat de volgende bestelling op tafel stond. Ook in het begin van de avond.
    Lekker waren de haasbiefstiek en de soepjes. Minder goede ervaring met de falafael en het varkensvlees. De falafael was gortdroog en werd zonder sausje geserveerd.

John en Leonie Kleijn

Prima gegeten in een gezellige en gemoedelijke sfeer,
    Mogelijk gemaakt door betrokken gastheer en gastvrouw samen met hun personeel.
    Tip: Er zou nog een visgerecht toegevoegd kunnen worden aan de menukaart, dit ivm keuzemogelijkheden.
    Evt. het toevoegen van een 2e aardappelgarnituur/salade aan het hoofdgerecht.

Heerlijk gegeten. We hadden de angusbief super mals en perfect klaargemaakt! Super bediening. Een aanrader voor iedereen!

Eten en drinken zeer goed, ook onze gasten waren zeer tevreden
    wij zitten er aan te denken om met Kerst weer iets te doen.

youri lentelink

Super goede service en heerlijk eten.

Heerlijke gerechten, alle wensen mogelijk, fijne enthousiaste bediening, persoonlijk, sfeervol!

Wij hebben heerlijk gegeten bij de Witte brug echt voor herhaling vatbaar,
    Goede Keuken, Goede Bediening en gezellige sfeer mooie uitstraling van het interieur,
    ECHT EEN AANRADER.

Zeer goede service en kwaliteit.

G. Haagsma

Zeer sfeervol en mooi ingericht restaurant in een ongedwongen sfeer.
    Eten was prima, mooi opgemaakte borden en dito toetjes…
    Vooraf een broodproeferij van het huis en zelfs bij t laatste kopje koffie nog verwend met een borreltje en snoeperij.
    Voor de kinderen op korte afstand nog een mini kinderboerderij.

Heb sinds afgelopen jan. diagnose glutenintolerantie na 7 maanden weer eens uit durven te gaan eten.
    Na afspraak met uitleg dat ik een zeer ernstige vorm van coeliakie heb.
    Werden zeer gastvrij ontvangen eten zeer goed, sfeer geweldig, nadien nergens last van gehad, hebben dus er alles aan gedaan, voor een overheerlijk glutenvrije maaltijd.
    Nogmaals bedankt, voor de extra moeite die jullie hebben genomen we komen zeker een keer terug.

Germaine Robben

Eerder erg goed gegeten. Vandaag slechte ervaring. Soep veel te zout. Terug gegeven. Warme groente bestond enkel uit broccoli. Geen variatie en geen saus. Bij het geven van feedback is 1x soep van de rekening gehaald. Tafel naast ons gaf ook (andere) soep terug.

20. Nederlands Boxmeer

Gerry Janszen

Een heerlijke afsluiting van onze vakantie. De Tapas gerechten waren heerlijk en werden op een creatieve wijze gepresenteerd. De bediening stemde goed met elkaar af zodat we precies genoeg tijd hadden voor de gerechten. Complimenten voor de Douairière.

Goed restaurant. Gastvrij, ruime keuze en erg lekker.

Prima gegeten, goede bediening met persoonlijke tint. Kom zeker nog eens terug.

Peter de Bruyn

Eten was prima, smakelijk. Vriendelijke, correcte bediening, ook prima.

Debbie Arts

In dit restaurant tref je constante kwaliteit! Heerlijk eten, altijd kundige bediening en een prettige warme sfeer. Dit alles in een reële prijs en kwaliteit verhouding. Gunstige locatie met ruime parkeergelegenheid! Als je mij vraagt waar we gaan eten?... Dan gaan we direct naar De Witte Brug!

ans kuijpers

We hadden een familiereünie en was een koud en warm buffet voor iedereen. Meestal is er dan ergens een bordje met rauwkost of zoiets dergelijks. Nu mocht ik alles meeëten. Het was heerlijk en ik ben ook niet ziek geworden.
    Het brood heb ik buitengezet zodat het buffet ook niet besmet werd met broodkruimels.
    In een woord SUPER. Complimenten.

Wij komen hier vaker. Zo'n 1 à 2 keer per jaar.
    Het eten is iedere keer weer verrukkelijk. De kaart wordt goed bijgehouden, goed op het seizoen ingesteld, wat je iedere keer weer iets nieuws te proberen geeft.
    Het kleine nadeel dat hieraan kleeft is dat het lekkere gerecht van de vorige keer de volgende keer dus niet op de kaart staat.
    Alles is lekker vers en mals. Zelfs de mayonaise proefde de laatste keer zo lekker, daar hadden ze (perongeluk of bewust?) een lekkere twist aan gegeven. Dat zijn voor ons de kleine dingen waardoor we steeds terugkomen.

Verders is de bediening ook netjes en beleefd, en past zich goed aan de situatie aan. Of je nu met zijn 2-en komt eten of met de hele familie.
    Grotere groepen zou ik van tevoren afspreken. Het restaurant is niet zo enorm groot.

Al 14 jaar een vertrouwd adres. Vandaag hebben we ons heerlijk laten verwennen met een bolgrill arrangement voor 2, om onze trouwdag te vieren. Het was lekker en gezellig, bedankt Rob.
    IJskoffie is een echte aanrader!

Marc en Lizette

Weer super lekker gegeten! Werd ook even glutenvrije asperge soep gemaakt, zonder dat dit op de kaart stond. Als toetje een heerlijke ijskoffie! Voor herhaling vatbaar!

De sjoelclub van Boxmeer

We hebben heerlijk gegeten ,en lekker buiten gezeten ,het was voor iedereen een geslaagde avond .Voor herhaling vatbaar .Gr Ellie Willems.