Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Boxmeer verdeeld zijn.

Het eten wat wij kregen was lekker maar extreem weinig. Ook was het personeel zeer onvriendelijk, en dus voor ons NIET voor herhaling vatbaar..

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, waren vol aandacht! We zijn allemaal vol lof!!
    Tot gauw!!!
    Tonny en Maria van Duren en gezin

Maria van duren

4. Nederlands Boxmeer

Vanavond na het winkelen hier met onze tweeling een hapje gaan eten. Gekozen voor het driegangenmenu. Voorgerechten (tomatensoep en carpaccio salade) waren lekker. Hoofdgerecht Varkenshaasmedaillons was ook prima. Groenten erbij waren smaakvol en ook het dessert was erg lekker. Personeel was vriendelijk. Enige minpuntje vond ik de ontvangst. Als je duidelijk een plek aan het zoeken bent waar je met twee jonge kindjes kan zitten met kinderstoelen en waar de kinderwagen niet in de weg staat, mag daar best op gereageerd worden. Gelukkig is dit wel ruimschoots goed gemaakt door de jongeman die ons bediende!

Bert en Mia Daanen

Al meerdere keren een feestje gevierd maar ook nu weer alles goed verzorgd. Ga zo door. Gr. Bert en Mia

Een tijd geleden wilden we met twee gaan eten bij zuss.
    We liepen naar binnen en vroegen of we hapje konden eten. De serveerster keek rond. Bij t raam was n tafeltje van vier. Op dat moment kwamen vier mensen voorbij t raam lopen. De serveerster twijelde en keek nog rond. Op dat moment kwamen de vier personen binnen. Ons twee werd de rug toegekeerd. De vier personen vroegen om een plaatsje en kregen de plaats bij het raam toegewezen.
    Voor ons was geen plaats.
    Kortom onvergetelijk slechte ervaring.
    Helaas zuss wij gaan de volgende keer elders.

Gertie Copal

Gisteren fantastisch kerstmenu in een mooie kerstsfeer bij de douairière in Boxmeer. Alles klopte; goeie, rustige accommodatie, heerlijk eten en drinken en attente bediening. Complimenten voor de mensen van de keuken en bediening!

8. Chinees-Indisch Boxmeer

Nelly weerts

We hebben genoten van het 5 gangen keuze wildmenu.

Wij hebben op zondagavond daar gegeten en gekozen voor het 5 gangenmenu.
    Het was goed verzorgd en mooi uitgeserveerd.
    Ik vond de soep wat zout maar dat is misschien persoonlijke smaak.
    De andere gangen waren erg lekker en ruim voldoende.

Heerlijk gegeten, lekker ontspannen sfeer. Goede bediening. Alleen wat jammer dat we bij het hoofdgerecht wel warme groenten erbij gekregen, was witlof met kaassaus, echter niemand was weg van de groenten, of een aantal mensen lusten geen witlof, anderen lusten geen kaassaus, er werd geen alternatief geboden, staat ook niet op de kaart, beetje jammer. Wel voor herhaling vatbaar. Eten was goed warm en we hoefden ook niet lang te wachten. Al mt al een prima restaurant met lekker eten.

Het is niet de eerste keer dat we bij de Witte Brug hebben gegeten. Elke keer, ook nu, zijn we weer positief verrast over de samenstelling van de kaart en de prijs/kwaliteitverhouding.

We hadden een 15-gangen menu, waarbij het achteraf niet teveel (en niet te weinig) was. Mooie kleine gerechten met een goede smaak. We laten ons graag de volgende keer weer positief verrassen.

Roos Dekker

vd Heuvel

Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en uitstekende bediening. Zeker de moeite waard!

coby langen

Een aanrader, fantastische, gepassioneerde chefkok : Martijn ten Brinke.

Sinds jaren weer een keer gaan eten, ontvangst was prima.
    Drankjes besteld en daarna eten besteld voorgerecht gehad tomatensoep smaakte erg naar ketjap, verder niks in de soep(vroeger zat er nog rundvlees in) toen nog drankjes besteld en als je flesje Palm dan over de datum is dan denk je van wtf flesje netjes omgerolen voor een nieuwe maar ik had al 2 oude palm op!!
    Hoofdgerecht duurde erg lang en als je frites bijvraagd al meteen in het begin en je hebt het vlees al op en dan komen ze pas dan snappen wij er niks meer van.
    Nagerecht besteld en ik kon van mijn slagroom sneeuwballen maken,het leek wel klei.
    Rekening gevraagd en niks over de palm. Voor ons geen witte brug meer dat is zeker!

J van kempen

Steengrillen! Heerlijk gegeten en alles voldoende. Was het op dan werd het bijgevuld.

18. Chinees-Indisch Boxmeer

Ik denk dat je in dit segment nergens een lekkerder tipan Tau si kai eet dan hier. Zou er op het gerecht nog wat verse koriander worden gestrooid, dan is het een topgerecht.

Anja Peters

Onlangs bij de Douairière een viergangen verrassingsmenu gegeten. Ik kan zeggen dat het verrassend lekker was. Het is lang geleden dat ik voor deze prijs ergens zo goed gegeten heb. Alle gangen waren helemaal top voor wat betreft de smaak en presentatie.
    Ook de sfeer en de bediening waren helemaal oké. Dit etentje is zeker voor herhaling vatbaar.

Fam Otten

Afgelopen zondagavond bij jullie wezen eten, het was druk, erg lang moeten wachten op het voorgerecht, soep. De uiensoep was erg donker en erg zout, smaakte niet lekker, te veel doorgekookt, de tomatensoep smaakte echt naar ketjap. Een persoon kreeg een half kopje uiensoep. Nadien erg lang op hoofdgerecht moeten wachten, kregen tussendoor een spoon om de tijd te doven. De geserveerde groente broccoli en bloemkool waren erg hard, niet beetgaar, zat geen smaak aan en de extra friet die gevraagd was werd geserveerd toen wij ons hoofdgerecht op hadden, duurde erg lang.
    Al met al hebben we voor een voorgerecht en hoofdgerecht en nagerecht bijna 3 en half uur aan tafel gezeten.
    Er was 1 persoon met een 5 gangen menu maar die moet toch samen op te vangen zijn. Jammer dat het zo gelopen is, voor ons helaas niet voor herhaling vatbaar.

A.m van Bommel

Wij waren met 7 personen, hadden een mooie ruime rustige gezellige plaats, Inderdaad we hebben goed gegeten, en lekker! Er was meer dan voldoende op tafel, De sfeer was goed, er waren er bij die wild gegeten hadden, en dat was perfect moest ik doorgeven. Geen spijt van, het is voor herhaling vatbaar. En Ja nog heel veel bedankt dat wij de auto mochten stallen voor die nacht achter de poort, want hij liep niet meer. Is inmiddels gemaakt.
    Grt Ad & Anny van Bommel.

22. Nederlands Boxmeer

Beste Twins,

Vandaag gegeten bij jullie, voor de eerste en meteen ook laatste keer. Voor de biefstuk bar weinig keus in sauzen, peperaus niet voorradig, nouja dat kan gebeuren. Compliment aan onze serveerster, maar manager super onvriendelijk! Iedereen van ons had een 3 gangen menu, en uiteindelijk hoefde niemand eigenlijk meer een dessert. Vader wilde een Irish coffee, maar ondanks de rest van ons geen dessert wilde, konden jullie hem in geen enkele manier tegemoet komen. Beetje flauw niet? Nou zijn wij de zuurste niet maar zo'n slechte service daar houden wij niet van. Voor ons dan ook de laatste keer hier, jammer!

Mvg fam vd Rijt

Heel lang wachten. Het duurde telkens 3 kwartier voordat de volgende bestelling op tafel stond. Ook in het begin van de avond.
    Lekker waren de haasbiefstiek en de soepjes. Minder goede ervaring met de falafael en het varkensvlees. De falafael was gortdroog en werd zonder sausje geserveerd.

John en Leonie Kleijn

Prima gegeten in een gezellige en gemoedelijke sfeer,
    Mogelijk gemaakt door betrokken gastheer en gastvrouw samen met hun personeel.
    Tip: Er zou nog een visgerecht toegevoegd kunnen worden aan de menukaart, dit ivm keuzemogelijkheden.
    Evt. het toevoegen van een 2e aardappelgarnituur/salade aan het hoofdgerecht.

Heerlijk gegeten. We hadden de angusbief super mals en perfect klaargemaakt! Super bediening. Een aanrader voor iedereen!

Eten en drinken zeer goed, ook onze gasten waren zeer tevreden
    wij zitten er aan te denken om met Kerst weer iets te doen.

youri lentelink

Super goede service en heerlijk eten.

Heerlijke gerechten, alle wensen mogelijk, fijne enthousiaste bediening, persoonlijk, sfeervol!

Wij hebben heerlijk gegeten bij de Witte brug echt voor herhaling vatbaar,
    Goede Keuken, Goede Bediening en gezellige sfeer mooie uitstraling van het interieur,
    ECHT EEN AANRADER.

Zeer goede service en kwaliteit.