Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Bovenkarspel verdeeld zijn.

1. Melissa

Pizza hawaii besteld maar leek net pizza margeritta.. niet te eten

2,3
  2. Internationaal Bovenkarspel

Pizza besteld, pizza was 12 euro gaf een briefje van 20 euro en twee losse euro's, ik kreeg geen 10 euro terug, pizzabezorger bleef volhouden dat ik twee briefjes van vijf had gegeven, en liep zo weg. Later naar de zaak geweest en die bleven het ook volhouden dat het zo was. Ik zeg bestel hier nooit wat, het zijn vuile oplichters.

3. Klaas en Ria

prima kwaliteit
    voor het patatje rij ik even om

4. Internationaal Bovenkarspel

martina

Zoals al veel in de recensies is gezegd, de wachttijd is lang. Als je geen haast hebt is het prima, want het eten is heerlijk en ook nog eens enorm goedkoop voor de hoeveelheid die je ervoor krijgt. Een maaltijd voor 1 persoon kun je eigenlijk met z'n tweeën van eten en nog steeds wat overhouden.

5. Internationaal Bovenkarspel

ik heb 2 uur gewacht op mijn eten en toen ik belde, kreeg ik een grote mond en ging het nog een half uurtje duren... Bedankt!

6. JP

Hier ooit een pizza besteld. Het was een waar feestje. Het begon al bij het opnemen van de telefoon door de vriendelijk mensen daar. Waar kom je dit nog tegen?
    Er werd vriendelijk gevraagd wat ik wilde bestellen, en op verzoek kreeg ik zelfs een specialist op gebied van pizza aan de lijn.
    Na een zeer vriendelijke vraag of alles goed was, bestelde ik mijn pizza. Na niet al te lang wachten stond daar de bezorger. Een vriendelijke jongeman die mij, na het lekkere goedje overhandigd te hebben een fijne avond wenste. Dit maakte de ervaring helemaal compleet! Ik ga hier zeker vaker bestellen!

7. Zeker de lekkerste patat in deze omgeving, maar welke snackbar verkoopt er nou geen hotdogs?

8. Internationaal Bovenkarspel

Verschillende keren meer dan een kwartier te laat met bezorgen. Compensatie is niet altijd mogelijk. Het wordt ook normaal gevonden. Vervolgens denk je dat het met afhalen sneller gaat. Afhalen twee keer gedaan en dan kan je 45 min tot 75 minuten langer wachten en compenseren ze de wachttijd prima. Deze service is erg jammer, vooral omdat er aan de telefoon niet altijd vriendelijk wordt gehandeld als je dit aanhaalt. Zelf ben je rustig, vertel je dat je drukte begrijpt en een telefoontje had gewaardeerd als het later zou worden.
    Desalniettemin zijn de pizza's met kaasrand erg lekker!

9. Internationaal Bovenkarspel

Ik wil graag mn saus apart, meerdere keren aangeven, helpt niet. De eigenaar is aan mn deur geweest,door commentaar. Dan denk je, dat t beter gaat...dus niet...Mijn mening; STOP ERMEE!!

10. Internationaal Bovenkarspel

Nog nooit zo flauw gegeten. Personeel bij afhaal balie vriendelijk maar het eten was ronduit slecht. Geen kruiden, geen saus, köfte sponzig en flauw. Kapsalon met 5 taaie stukjes friet! Calzone een deegklomp met weer flauwe inhoud... hoe kan je dit zo maken?

Jammer. 20 euro weggegooid.

1,1
  11. Gewoonweg een goed restaurant in een onvervalst entourage. Ik kom er al jaren .

12. Ontzettend lekker gegeten daar.

Ik ben bij dit café gekomen via hun website, erg mooi en duidelijke website alles is makkelijk te vinden!

13. Spontaan besloten om bij De Buren te gaan eten. En we hebben lekker gegeten. Onze dochter wilde een voorgerecht als hoofdgerecht en dat was geen probleem.
    Wel jammer dat we binnen de rook van het terras tegen kwamen en bij het naar buiten lopen ook in de rook terecht kwamen.
    Wel kreeg onze dochter na afloop een leuk tasje met snoepjes mee.

14. Kipshoarma en friet besteld.

De kip'shoarma' is niets meer dan een bakje opgebakken kipfilet blokjes zo uit de supermarkt, met een paar champignons en uien erbij. Zit amper smaak aan. Ook veels te kleine portie voor €8! (klein broodje) in grote verpakkingsdoos.

(Dieprvries) Friet was droog en smakeloos. En dat voor €14 euro bij elkaar.

Voor ons geen tweede keer. Voor dat geld haal ik voortaan de reepjes gekruide kippendijen vlees bij de AH. Dát is hoe shoarma hoort te zijn.

4,9
  15. Ingrid Baas

Het Roode Hert heeft net iets meer klasse. Een geweldige gastvrouw Christien werkt hard voor haar bedrijf. Je kunt er goed eten en als er iets niet op de kaart staat kun je er altijd naar vragen. 99% kans dat het toch gemaakt wordt door de kok. Ik vind het een aanrader om daar te mogen eten.

16. Goed eten, leuke bediening en een gezellige sfeer. Wij komen hier graag!

17. Karine

18. We hebben gisteren bij De Buren geluncht. We hadden allebei een verschillende clubsandwich; die zagen er heerlijk uit en smaakte ook heerlijk. Er zat een mooie puntzak heerlijke knapperige patat bij; zo proeven wij ze zelden. En hier weten ze dus wat echt gastheerschap is; we werden warm welkom geheten en men maakte het ons op allerlei manieren naar de zin. Echt klasse! We hebben genoten!

19. Internationaal Bovenkarspel

Wat ontzettend smerig! Pizza tomaat mozzarella besteld maar kreeg een zompige pizza met 3cm gewone kaas en geen tomaat te bekennen. Vervolgens gebeld maar werd afgedaan als onzin. Slechte service! Kortom: niet bij bestellen! Ik kom er nooit meer.

20. Echt de lekkerste patat. Gezellige sfeer, altijd wel een praatje!

21. De patat is echt de lekkerste van Nederland. Personeel kan goed omgaan met drukte. Super snackbar!

22. Internationaal Bovenkarspel

Echt nooit, maar dan ook nooit meer dat ik hier iets bestel! Na anderhalf uur gewacht te hebben kregen we een koude pizza en een absoluut kant en klare maaltijd. Ontzettend smerig!! En hoe krijgen ze het voor elkaar om over 2 gerechten anderhalf uur te doen!

Contact opgenomen met het Paradijs waar ik uiterst onvriendelijk werd behandeld, want hoe kon ik nou vinden dat het eten koud en vies was? Na veel geschreeuw gezegd dat ik mijn geld terug wilde. Binnen 10 minuten stond de bezorger op de stoep en vroeg nog even wat er niet smaakte; hoe durft hij! Echt te belachelijk voor woorden!

Mensen, bestel hier niet! Lang wachten, geen verse maaltijden en uiterst onvriendlijke service!!

23. Angenita

Vreselijk tegengevallen! Deze zaak zet op de menukaart dat ze rekening houden met allergie maar in de praktijk betekent het dat er ingrediënten weg gelaten worden. Als ze daarnaast nog eens ingrediënten vergeten krijg je als maaltijdsalade een bak met spinazie, taaie pitjes, fruitpitjes, een paar gedroogde tomaatjes en dressing. En de pijnboompitten waren ze voor het gemak vergeten net als een aantal andere zaken. De eerste serveerster kon er niks aan doen en de tweede kwam terug met een paar schaaltjes extra ingrediënten die je dan zelf door je salade mocht doen. Ja daar zaten ook ingrediënten bij waar ik allergisch voor was. Mijn zoon vergaten ze ook het nodige en moest ik om zaken vragen en ja helaas zuivel is ook kruidenboter. Commentaar werd afgedaan en uiteindelijk kregen we wat drinken van het huis om het goed te maken maar op terras zaten mensen te roken waardoor wij binnen ook in de rook zaten. Dus dat hebben we maar gelaten voor wat het was. Commentaar van de kok. Onvriendelijke serveerster en nul compensatie voor dit zure einde van een leuke dag. We hebben er bijna twee uur gezeten en ik wil er nooit meer heen.

24. Internationaal Bovenkarspel

Bezorger rekent zonder pardon meerkosten en heeft geen bon bij zich. Amateuristisch en jammer, voedsel is namelijk wel goed.

25. Heerlijk gegeten en een hele gezellige sfeer. We komen zeker nog een keertje eten.

26. Johan

27. Chinees-Indisch Bovenkarspel

Inge van Soest

28. Als wij in Nederland zijn met vakantie gaan wij altijd een patatje eten. De laaste keer had ik een frikandel speciaal erbij genomen, zag er goed uit en was heerlijk.

6,7
  29. Olga

Ik eet hier zeer regelmatig, en ik moet zeggen, het eten is altijd super! Hele leuke eigenaar! Aardige bediening. Het is daar altijd zo druk, dat ik het commentaar hieronder over de bezorgtijd begrijp. Erg jammer is dat! Maar het is daar zo druk omdat er zoveel besteld wordt omdat het zo ontzettend lekker is! Ga zo door! Tot snel!

30. Chinees-Indisch Bovenkarspel

Ruth de Haan

Het eten is altijd warm en lekker klaargemaakt. Wij komen er elke week. Je krijgt ook voldoende eten mee voor je geld. Wij hoeven meestal niet lang te wachten tijdens het afhalen. Bestellingen zijn altijd compleet als je thuiskomt (geen ontbrekende maaltijden).

Een goede keus!