Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Bovenkarspel verdeeld zijn.

1. Internationaal Bovenkarspel

Nooit eten bestellen hier! 2 X achter elkaar eten te laat. Bestelling niet compleet. Gebeld, na 3,5 uur zitten we nog steeds te wachten op de rest.
    Onbeschofte medewerkers. Echt ga wat doen met je recenties ofzo! Wij bestellen hier in iedergeval niet meer. Ze zijn niet eens een half sterretje waard. Waardeloos gewoon.

2. Internationaal Bovenkarspel

Elly van valderen

Zeer slecht komen afspraken niet na, zitten met een huis vol visite en komen na 2uur en via thuisbezorgd.nl is het goedkoper dan via hun. NOOIT MEER!

3. Internationaal Bovenkarspel

Ik zou op donderdag avond er niet gaan zitten. Het duurt bizar lang en het eten is droog en vies.

4. Internationaal Bovenkarspel

Vandaag pizza's besteld. Jammer genoeg weer niet de complete pizza die besteld was. Pharma ham en rucola zat er niet op maar wel voor betaald. Had zelfs bij opmerking aangegeven niet weer te vergeten de rucola er op te doen. Is zeker niet de eerste keer maar 5e keer op rij dat niet iedereen de pizza had zoals besteld. Vond het vervelend voor mijn visite. Heb vandaag wederom gebeld en gezegd dat het voor ons nu genoeg was en dat ze ons als trouwe klanten nu kwijt zijn geraakt. Werd gezegd dat de rucola op was en over de ontbrekende pharmaham werd niet ingegaan. Ik zei dat ze wel eens een waardebon ter compensatie mogen geven maar daar werd niet op ingegaan. Werd wel sorry gezegd maar een waardebon kan er niet af ter compensatie na de zoveelste incomplete of verkeerde pizza thuis te hebben gekregen en na bijna gemiddeld twee uur wachten.
    In vervolg maar naar een andere zaak. Jammer dat ze niet leren van de klanten die hierover klagen maar op zelfde voet doorgaan.

W.an Dam

Een gezellig druk familie restaurant. Erg lekker eten met een erg vriendelijke bediening. Wel erg lang moeten wachten op het eten. Een fout werd goed hersteld: geen probleem de bestelde tong te leveren in plaats van de niet-bestelde lever. Jammer dat als het restaurant de (dure) tong fileert, ze de lekkere krokante zijkantjes wegsnijden, dus je houdt veel meer over als je zelf fileert.

Een sfeervol restaurant met hele gezellige bediening. Ook heel erg kind vriendelijk! Er staat speelgoed. Kinderen krijgen een cadeautje.. de kinderen kunnen hun hoofdgerecht krijgen als jij je voorgerecht krijgt dan hoeven de kinderen niet lang te wachten. Erg prettig!
    De menu kaart is heel erg divers, aan iedereen is wel gedacht.
    Gisteren hebben wij er gegeten en kozen als hoofdgerecht de zuid-amerikaanse flanksteak, dat is toch een lekker stuk vlees! Echt een aanrader.
    Ook hebben wij van horen zeggen dat de sparibs erg lekker zijn!
    Na afloop kan je naast de dessertkaart er ook voor kiezen om alleen een bolletje ijs te nemen..
    En als je thee of koffie neemt krijg je een bakje snoep (vinden wij erg leuk!)
    Eigenlijk alles is wel mogelijk in dit restaurant!

7. Internationaal Bovenkarspel

Ik heb 2 uur op mijn bestelling gewacht en die na de 2 uur gecanceld. De medewerkster heeft mij netjes te woord gestaan dus een kleine bedankje naar haar. Maar de baas wilde mij maar niet aan de lijn krijgen omdat hij het “druk had” nadat de medewerkster hem 3 x netjes heeft gevraagd om mij te woord te staan heeft hij 3 x geweigerd omdat meneer het “te druk” zal hebben. 1 van de aller slechtste ondernemer van Nederland iemand die zijn klanten niet te woord wilt staan omdat meneertje het even “een beetje” druk heeft. Bedankt dat je de avond van een jarige oma en haar familie hebt verpest. Je bent goed bezig!

8. Internationaal Bovenkarspel

Justin Baas

Super lekkere patat!
    Aardige mensen😄

Xan

11. Internationaal Bovenkarspel

Didi Rouwen

Vaker besteld bij Pizza Paradijs. Bijna altijd tevreden tot vandaag. Kwart over 5 besteld en er is hier nog niks om 18.45. Slechte service, ging om 6 uur daar de zaak uit werd gezegd!

12. Internationaal Bovenkarspel

De vieste kapsalon ooit , 90% kaas

Melissa

Pizza hawaii besteld maar leek net pizza margeritta.. niet te eten

14. Internationaal Bovenkarspel

Pizza besteld, pizza was 12 euro gaf een briefje van 20 euro en twee losse euro's, ik kreeg geen 10 euro terug, pizzabezorger bleef volhouden dat ik twee briefjes van vijf had gegeven, en liep zo weg. Later naar de zaak geweest en die bleven het ook volhouden dat het zo was. Ik zeg bestel hier nooit wat, het zijn vuile oplichters.

Klaas en Ria

prima kwaliteit
    voor het patatje rij ik even om

16. Internationaal Bovenkarspel

martina

Zoals al veel in de recensies is gezegd, de wachttijd is lang. Als je geen haast hebt is het prima, want het eten is heerlijk en ook nog eens enorm goedkoop voor de hoeveelheid die je ervoor krijgt. Een maaltijd voor 1 persoon kun je eigenlijk met z'n tweeën van eten en nog steeds wat overhouden.

17. Internationaal Bovenkarspel

ik heb 2 uur gewacht op mijn eten en toen ik belde, kreeg ik een grote mond en ging het nog een half uurtje duren... Bedankt!

JP

Hier ooit een pizza besteld. Het was een waar feestje. Het begon al bij het opnemen van de telefoon door de vriendelijk mensen daar. Waar kom je dit nog tegen?
    Er werd vriendelijk gevraagd wat ik wilde bestellen, en op verzoek kreeg ik zelfs een specialist op gebied van pizza aan de lijn.
    Na een zeer vriendelijke vraag of alles goed was, bestelde ik mijn pizza. Na niet al te lang wachten stond daar de bezorger. Een vriendelijke jongeman die mij, na het lekkere goedje overhandigd te hebben een fijne avond wenste. Dit maakte de ervaring helemaal compleet! Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Zeker de lekkerste patat in deze omgeving, maar welke snackbar verkoopt er nou geen hotdogs?

20. Internationaal Bovenkarspel

Verschillende keren meer dan een kwartier te laat met bezorgen. Compensatie is niet altijd mogelijk. Het wordt ook normaal gevonden. Vervolgens denk je dat het met afhalen sneller gaat. Afhalen twee keer gedaan en dan kan je 45 min tot 75 minuten langer wachten en compenseren ze de wachttijd prima. Deze service is erg jammer, vooral omdat er aan de telefoon niet altijd vriendelijk wordt gehandeld als je dit aanhaalt. Zelf ben je rustig, vertel je dat je drukte begrijpt en een telefoontje had gewaardeerd als het later zou worden.
    Desalniettemin zijn de pizza's met kaasrand erg lekker!

21. Internationaal Bovenkarspel

Ik wil graag mn saus apart, meerdere keren aangeven, helpt niet. De eigenaar is aan mn deur geweest,door commentaar. Dan denk je, dat t beter gaat...dus niet...Mijn mening; STOP ERMEE!!

22. Internationaal Bovenkarspel

Nog nooit zo flauw gegeten. Personeel bij afhaal balie vriendelijk maar het eten was ronduit slecht. Geen kruiden, geen saus, köfte sponzig en flauw. Kapsalon met 5 taaie stukjes friet! Calzone een deegklomp met weer flauwe inhoud... hoe kan je dit zo maken?

Jammer. 20 euro weggegooid.

1,1

Gewoonweg een goed restaurant in een onvervalst entourage. Ik kom er al jaren .

Ontzettend lekker gegeten daar.

Ik ben bij dit café gekomen via hun website, erg mooi en duidelijke website alles is makkelijk te vinden!

Spontaan besloten om bij De Buren te gaan eten. En we hebben lekker gegeten. Onze dochter wilde een voorgerecht als hoofdgerecht en dat was geen probleem.
    Wel jammer dat we binnen de rook van het terras tegen kwamen en bij het naar buiten lopen ook in de rook terecht kwamen.
    Wel kreeg onze dochter na afloop een leuk tasje met snoepjes mee.

Kipshoarma en friet besteld.

De kip'shoarma' is niets meer dan een bakje opgebakken kipfilet blokjes zo uit de supermarkt, met een paar champignons en uien erbij. Zit amper smaak aan. Ook veels te kleine portie voor €8! (klein broodje) in grote verpakkingsdoos.

(Dieprvries) Friet was droog en smakeloos. En dat voor €14 euro bij elkaar.

Voor ons geen tweede keer. Voor dat geld haal ik voortaan de reepjes gekruide kippendijen vlees bij de AH. Dát is hoe shoarma hoort te zijn.

Ingrid Baas

Het Roode Hert heeft net iets meer klasse. Een geweldige gastvrouw Christien werkt hard voor haar bedrijf. Je kunt er goed eten en als er iets niet op de kaart staat kun je er altijd naar vragen. 99% kans dat het toch gemaakt wordt door de kok. Ik vind het een aanrader om daar te mogen eten.

Goed eten, leuke bediening en een gezellige sfeer. Wij komen hier graag!

Karine

We hebben gisteren bij De Buren geluncht. We hadden allebei een verschillende clubsandwich; die zagen er heerlijk uit en smaakte ook heerlijk. Er zat een mooie puntzak heerlijke knapperige patat bij; zo proeven wij ze zelden. En hier weten ze dus wat echt gastheerschap is; we werden warm welkom geheten en men maakte het ons op allerlei manieren naar de zin. Echt klasse! We hebben genoten!