Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Boven Leeuwen verdeeld zijn.

henkie

Gezellige bistro. Aardig personeel en heerlijk eten. Heel erg leuk en lekker de kleine voor- en nagerechtjes.

Het eten was heerlijk. We waren er op een rustige avond en er stond de hele tijd een meisje aan de bar te niksen. Had een beetje medelijden met haar, omdat ze niks te doen had.

Wel een geweldige avond gehad!

mijn ervaring is je kunt er heerlijk een ijsje eten ja cor is van alle markten thuis en hij is je zeer behulpzaam met allerlei lekkere soorten we hebben er weer van genoten

Wat zijn wij vriendelijk ontvangen terwijl we niet eens gereserveerd hadden. Het terras was bijna vol dus we hadden geluk. Personeel super vriendelijk, goede uitleg menukaart en een fantastisch uitzicht over de uiterwaarden met ondergaande zon. Helemaal super..1 minpuntje: we kregen alleen kruidenboter bij het stokbrood. Ik miste de tappenade, maar dat drukte de pret niet.
    Chapeau! Volgend jaar met vakantie komen we zeker terug. Want zo'n vriendelijk ontvangst zie je bijna nergens meer.

Een leuke en vriendelijke eigenaar en je eet er het heerlijkste ijs van Boven Leeuwen. Wij komen er graag.

Antoinet Beck

Els en Aad

Dijk van 'n ijsje, daar geniet je altijd van een overheerlijk ijs en altijd van een geweldige fijne sfeer. Wij komen er nu al 3 jaar als we op de camping "den Hoogenberg" staan en dat is zeer regelmatig. Het eerste wat we doen als we op de camping aankomen en de caravan staat op z'n plaats, is naar n' dijk van een ijsje gaan, om daar een heerlijk ijsje te gaan halen en de sfeer weer in ons op te nemen. Kortom, bij een dijk van een ijsje, daar ga je met heel veel plezier heen. Cor tot in 2015.

Op het terras geluncht. Lekker gegeten. Goede prijs/kwaliteitverhouding.
    Prima bediening.

We hebben er heerlijk gegeten, de sfeer was rustig en ontspannen. Alles zag er netjes en schoon uit.
    Het minpuntje was: de soep was lauw, stokbrood taai omdat het enige tijd er al lag en de wc's kunnen een opknap beurt gebruiken.
    Vlees erg smakelijk en netjes opgediend!
    Voor herhaling vatbaar.

Tjebbe

Het restaurant oogt gezellig maar als je goed kijkt is het toch dringend aan een opfrisbeurt toe. Het wordt nu wel erg sleets en ouwe meukerig. Eten was prima, bediening gezellig. Al met al een prima avond gehad maar kom pas terug als de zooi is opgeruimd en het er wat netter (frisser) uitziet.

koen

Altijd goed gemutst, je moet tegen een geintje kunnen bij de eigenaar. En lekker ijs, ook belangrijk. Durft zelf ijs te bedenken.

koen

Lekkere friet goede service, top!

Gisteravond gezellig en heerlijk hier gegeten. Het eten is hier heerlijk, alles is netjes gesorteerd en genoeg keus. Het was niet zo druk dus bij het wokken werd je snel geholpen. Ook bij de grill hoef je niet lang te wachten. Ze hadden ook een goed systeem voor het grillen. Door op de tafel wasknijpers met tafelnummer te leggen kon je aan tafel wachten tot het eten klaar was en werd het bij je gebracht. Ook de van te voren klaar gemaakte gerechten waren heerlijk. Vooral de kipsate is een aanrader. Het toetjes buffet is ook uitgebreid en erg lekker. Wat ze ook heel slim hebben gedaan is aangeven dat als je je bord niet leeg eet je 2,50 per bord moet betalen ivm weggooien van voedsel, hierdoor pak je minder per keer en probeer je meer andere dingen. Waar ik me alleen wel over verbaasde was dat je van te voren moest betalen.

Wij zijn op zondag 10 november jl. gaan eten in dit restaurant. Wij hebben al bij meerdere wokrestaurants gegeten en wilden een keer een ander restaurant proberen. Wij zijn met 2 volwassenen en 4 kinderen tussen 10 en 16 jaar gaan eten. Allemaal waren wij zeer enthousiast over dit restaurant. De sfeer is rustig; geen vreetschuur. Er is een zeer ruim aanbod aan eten. Het personeel was zeer behulpzaam. Het restaurant ademt een Aziatische sfeer uit. De kinderen hebben ook heerlijk gegeten en waren heel blij met de vele lekkere toetjes; van chocolade-fontijn tot taartjes, ijs, spekjes. Niet onbelangrijk; het eten was heerlijk! Een aanrader! Verhouding prijs/kwaliteit is heel goed. Wij hebben een heerlijke avond gehad!

Pas ijs wezen eten of ja smaakte meer naar water. Daarbij zat de medewerker aan het bier met een peuk erbij, terwijl wij met de kinderen binnen zaten. Nee wij vonden dat dit niet kon. En dat kleine hondje binnen, niet echt fris.

van Beuningen

We hebben gisteren op het terras gezeten. Eerst een wijntje...en een pilsje. Daarna een lunch gebruikt. Allemaal goed!
    Wat we wel willen zeggen, dat de bediening ons geïrriteerd heeft. Kwam veel te vlug vragen, of we nog iets wilde gebruiken. Terwijl onze glazen nog niet leeg waren. We voelden ons opgejaagd!! De volgende keer hopen wij dat dit niet meer aan de orde is.

Dit restaurant staat aangeschreven als glutenvrij? Nou, wij wilden er gaan lunchen met ons dochtertje, die coeliakie heeft. Van tevoren gebeld, om te vragen aan de kok of dit mogelijk was. Geen probleem zei hij. Eenmaal daar aangekomen, kon er eigenlijk niks. De eigenaresse deed ook geen moeite om dit met de kok te overleggen. Ze had wel glutenvrij brood, maar qua beleg kon er eigenlijk niks voor een kind. Onze dochter zou aan een glutenvrij broodje, met wat boter of kruidenboter al genoeg hebben, maar zelfs dat snapte ze niet! Deed ook erg geïrriteerd daarover. Had het idee, dat ze niet echt op de hoogte was van wat een glutenallergie inhoudt. Dus ik zou er als iemand met coeliakie NIET naartoe gaan.

Zelden zoiets meegemaakt... eigenlijk nooit. Tournedos "rood" besteld en mijn partner medium. €26,50!! De mijne was medium tot doorbakken en die van mijn partner zwaar doorbakken. Ik dacht, ach. Laat maar, 't is wel gezellig met onze vrienden. Mijn vriendin, terecht, hij is doorbakken. Service-gericht nam men de tournedos mee en sneed 'm in stukken zodat er wat rood te zien was, lachwekkend en koud vlees... en nu; de reactie van een man die ons bediende en waar wij op een nette manier wat van de tegenvallende veel te dure tournedos hebben gezegd: ik citeer..."wel jammer van van zo'n duur stukje vlees" haha. Dat zei hij echt hahahahaha. Desserts zijn prima overigens. Daarna koffie gehad en 3 kwartier moeten wachten voordat iemand kwam vragen of we nog iets te drinken wilden hebben. Geen excuus, geen inlevingsvermogen.. .maar wel lol gehad om deze eigenschappen. Conclusie... lol gehad, maar hadden we in de friettent ook gehad! Een 3!! Leer ervan mensen. Jeetje!!

Ik kom hier al jaren, heb ook alle veranderingen meegemaakt van chinees indisch restaurant naar wok restaurant. Bevalt mij en mijn gezin nog steeds heel erg goed. Het heeft wat mindere tijden gehad, maar wij zijn er nog steeds vaak te vinden en het is nog steeds fijn Genieten!! Vriendelijke bediening, de chef achter de wok is altijd in voor een praatje en de gastvrouw heeft meerdere keren bewezen haar werk goed te kunnen uitvoeren.

Johan van Zetten

Bourgondische sfeer en de gerechten zijn goed. Prijs is niet te veel voor wat er geboden wordt. Geen uitgebreide drank aanbod op de kaart. Wel heerlijke toetjes met een leuk concept. Bediening is heel aardig en er wordt goed voor je gezorgt.
    Wij gaan hier zeker nog vaker eten.

Bert Kooijmans

We hebben zelf om de menukaart gevraagd, later zelfs om de kaart voor het nagerecht. Bediening is helemaal niet in klant geinterresseerd, ze hadden geen wijnkaart. De geserveerde gerechten is rond uit slecht, amper warm, in de zomer geen affiniteit met zomerse gerechten, en dat voor een gemiddelde prijs van € 45,= ben je nog beter af bij de MAC en goedkoper

Lekkerste broodjes van Maas en Waal

henk de jong

Heerlijk gegeten in het wok restaurant, niet zo massaal als bij de buren. Sfeer was goed ,bediening erg vriendelijk

vroeger hier vaak en lekker gegeten, maar na de verbouwing van vorig jaar, is het een ongezellig, fel verlicht en zeer lawaaierig restaurant geworden. Absoluut geen sfeer meer. !!
    Het Wok-Grill-Buffet arrangement gaat wel, maar het smaakt absoluut niet meer zo lekker als een jaar of 2 geleden. De kwaliteit vind ik zeer ver acheruit gegaan.

Pieter Zwartkruis

Op 30 oktober waren wij te gast bij restaurant "De Bolle". Wat een geweldige sfeer! Het was bijna Halloween en dat was te zien. Wat geweldig aangekleed en wat een werk hadden ze ervan gemaakt! Naast deze geweldige entourage was het eten ook van uitstekende kwaliteit.

Bij dit restaurant komen wij zeker vaker terug en is een aanrader voor iedereen!

Goede service, flexibel en lekkere broodjes!

Evelien

Waardeloos. Sfeer nul. Stoelen zijn te hard. Te lawaaiiig.

Sushi is echt niet lekker. De zalm was te hard gebakken, gortdroog. De koks deelden maar lukraak het voedsel uit, waardoor iedereen zijn biefstukje voor zijn ogen zag verdwijnen op het bord van een ander. De kinderen klaagden over de slappe frites. Ik ga er nooit meer heen!