Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Bourtange verdeeld zijn.

Je kan er lekker eten. Mooie omgeving en sfeervolle kroeg.

Met 7 personen gegeten in deze veredelde snackbar op een schitterende lokatie. Bediening was ronduit slecht, chagrijnige uitstraling en totaal niet behulpzaam, het eten was wel ok. De prijs van 1 pannenkoek vond ik wel aan de hoge kant gezien je er makkelijk 3 stuks van op kan. Na afloop om de rekening gevraagd, waarop de bediening mondeling het totaalbedrag kwam melden

Met 2 gezinnen zijn we 2e paasdag hier geweest voor de lunch. Leuk personeel! Borden zeer netjes opgemaakt! Iets wat ik niet verwachtte van een kroegje. Eten was prima.

Dirk

Op zondagmiddag een prima lunch met erwtensoep en brood genoten. De ruimte is erg gezellig en sfeervol ingericht en de bediening is heel vriendelijk en attent.

Roelof

We hebben hier fantastisch gegeten, alles was lekker, en de bediening heel vriendelijk. Niets op aan te merken.

Hillie Blok-Helbig

Bij een uitgebreide bestelling van diverse koffie en taart werd 't kleine glaasje water in rekening gebracht. Wat een beknepenheid.

A.DUURSMA

L. Kleiker

We hebben na een middagje slenteren door en rond de vesting hier heerlijk gegeten. We kozen het weekmenu, champignonsoepje vooraf, een hammetje aan het been, frisse rauwkost salade, stronkje witlof lekker gegaard, een klein gevuld paprikaatje, een stukje aardappeltaart, schaaltje rabarber met rode vruchten, en Vlaamse frieten. We hadden meer dan genoeg! Heeft allemaal heerlijk gesmaakt. De cappuccino na met de bonbon maakte het af! We komen hier jaarlijks, en nooit geen klachten, altijd attente bediening, en een gezellige sfeer!

Ontzettende mooie locatie, heel sfeervol restaurant. De bediening was erg aardig en zorgde goed voor ons. Het eten was erg lekker, hoefden niet lang te wachten en was goed warm. De prijs/kwaliteit verhouding was prima, we vonden juist dat we niet zoveel hoefden te betalen. We komen zeker terug!

GJ

Eten was ok, maar liet te wensen over. Ze maakten het verkeerde eten klaar en zeiden dat wij een probleem hadden. Kregen uiteindelijk pangafilet die gebakken was in een pan waar ook zalm in was gebakken, er zaten stukken zalm aan mijn panga. De bediening was vreselijk chagrijnig en onsympathiek. Kom hier zeker nooit weer. Ben nog nooit zo slecht behandeld.

Gewoon een gezellige plek. Op een prachtige locatie. Het eten is prima. Verwacht geen geweldige kwaliteit, want het is natuurlijk geen top- restaurant, het is een eet kroeg. Maar je krijgt echt waar voor je geld in een hele fijne sfeer.

Johan Bremmer

Wat een leuke plek om te eten, midden in het schilderachtige Bourtange. Zelden zo'n mooie plek gegeten. En lekker ook. En betaalbaar. Wel sprak de ober erg met een Gronings accent. Dat maakt niet uit, maar komt minder professioneel over. Hij was wel erg vriendelijk.

Dit is een aanrader voor mensen die op vakantie in Groningen zijn.

Wij zijn meer in dit restaurant geweest, maar jammer dat de kwaliteit achteruit gaat. Andere kok? Het lamsvlees was niet gaar en vol zeen. Het eten moest terug. De ober bood excuus en een glas wijn aan. Wij konden een ander gerecht kiezen. Het stofpotje werd het. Helaas de saus was veel te dik, ook hier zaten taaie vleesstukken bij. De laatste keer, jammer.....

Ben er nu twee keer geweest, 1e keer entrecote besteld en de 2e keer schol. Beide heel goed klaargemaakt, niets op aan te merken! Vooral in de zomer is het mooi om in de tuin te zitten. En ook belangrijk, zéér goeie service. Zeker een aanrader!

fam. Verzijl

We waren er 1 oktober 2009 's middag voor een late lunch en kozen uit de kleine kaart pangafilet met salade en frites. Heel goed klaargemaakt; smakelijk gegeten. De aanbevolen witte wijn paste er voortreffelijk bij. Bediening heel vriendelijk en correct. Een aanrader: we komen er zeker nog een keer terug. Aandachtspuntje: de (flinke) portie frites kan beter afzonderlijk worden geserveerd; het bord was wat vol geladen.

didi & marly

tweemaal gegeten in een rustige periode.
    gastvrij, voorkomend en een goede keuken.
    een aanrader