Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Bosschenhoofd verdeeld zijn.

Wij hebben heerlijk gegeten.
    Bedankt en tot snel weer!

Chris Dekkers

We hebben donderdagavond 14 februari weer heerlijk gegeten en genoten van de mooie bijpassende wijnen.

Het eten was niet echt bijzonder, het personeel te jong en onervaren. Bij bestellingen van drankjes, werd er door drie serveersters gevraagd wat we wilde drinken, maar alledrie waren ze niet in staat om het bestelde ook te brengen. Dus moesten we het alsnog voor de vierde keer vragen. Bij het uitleveren van het hoofdgerecht werden de gebakken aardappeltjes en frietjes vergeten, die werden na herhaaldelijk vragen gebracht, maar toen was ons vlees al bijna op. Dan tenslotte werd mijn calvados gebracht in een gloeiend heet glas, pffff. Al met al viel het tegen, personeel was wel vriendelijk, maar te onervaren wat mij betreft.

Inekekoevoets

Uitsmijter met spek zwart verbrand, gereserveerde tafel voor 4 wordt voor onze neus weggegeven aan 2 dames, en ontzettend lang moeten wachten terwijl het niet druk was. Laatste keer de Haard...

Donderdag 29 juni hier lunch genuttigd. Viel tegen, vissoep smaakte niet naar vis, brood met zalm en garnalenkroket smaakten goed.
    De bediening was echt heel slecht! Drie keer de menukaart gevraagd.....Verkeerde drankjes, verkeerd gerecht. Geen excuses, kattig naar de gast en alle schuld in schoenen van de keuken geschoven. En ze had echt geitenkaassalade verstaan en geen geit en noot. Totaal geen etiquette bij de bediening, eet smakelijk niet gehoord, heeft het gesmaakt niet gehoord.
    Zelden zo'n slechte bediening meegemaakt.
    Jammer.

Twee gangenmenu besteld voor twee personen. Prijs nabij 25 €. Wat drankjes erbij. Moest afrekenen meer dan 60 €. Dus wordt een menu voor twee personen gewoon twee keer in rekening gebracht. Wees duidelijk dat dit een bedrag is per persoon en niet voor twee zoals het lijkt te zijn. Nu ben ik met een kater weg gegaan.

Dachten vandaag gezellig te lunchen, maar volgens ons had de kok er niet zoveel zin. Ik bestelde een Pain Rustique rijkelijk belegd! Wat blijkt, 2.5 plakken kaas op het kleffe stokbrood "gekwakt" zonder boter of enige aankleding. Mosterd? Behalve een klein beetje sla aan de zijkant van het bord. Mijn man had "ambachtelijke zalm"? Bedoelen ze? Zalmsnippers op een open geklapt stokbrood, met in de hoek een beetje sla gedrapeerd. Wij hebben er echt een nasmaak van over gehouden!!! De vriendelijke bediening kwam ons tegemoet om 1 kopje thee niet te betalen. Prima, maar het was leuker geweest, om te zeggen dat we heerlijk hadden geluncht bij de Reiskoffer in Bosschenhoofd.

Vriendelijke groet,
    Ramona Hemmes

Irene

Viergangen menu gedaan via social deal 19 euro pp ex drinken en positief verrast. Genoeg te eten uitstekende kwaliteit, voor een leuke prijs. De bediening was attent en kwam regelmatig kijken of alles in orde was. Wij komen zeker terug!

C van slingerland

Soep van de dag viel tegen.volgens mij niet vers gemaakt

Op donderdagavond 22 december 2016 hebben we met z'n tweetjes hier voortreffelijk gedineerd. Omdat het restaurant 35 jaar bestaat, konden we in december voor 35€ met twee personen eten. We kregen maar liefst vier gangen voorgeschoteld en niet weinig. Ongelooflijk dat je voor €43,10 nog met twee personen zo kwalitatief goed kunt eten. Dit zou wat vaker moeten kunnen zo. De Cockpit : Bedankt!!!

19 December hier gegeten en echt alles was lekker. 2 bereidingen van eendeborst, hertebief. Heerlijk nagerecht en ook 't kaasplankje. Alles ook heel leuk opgemaakt. Personeel is super vriendelijk. Echt een aanrader. Ga hier zeker nog eens naartoe.

A. vd Smissen

Ricky Segeren

Wij hebben heerlijk gegeten en de bediening was heel goed

Gezellig avondje met m'n zusjes daar gegeten. Leuke sfeer, vriendelijk personeel, goed eten zeker voor wat betreft met de actiebonnen, dat maak je niet overal mee helaas. Kortom een aanbeveler, top.

Anita Klaasen

Vorige week super lekker gegeten met de familie! De kok heeft ons verrast met een 3-gangen verrassingsmenu, echt een aanrader! De bediening had heerlijke wijnen bij het menu uitgezocht. Niks is te veel, je krijgt gewoon gratis een heerlijke amuse, brood en nootjes. De bediening was attent en heeft zelfs een vuurwerkje bij het nagerecht gebracht.

Ik ging met mijn man op zaterdagavond 25 juni, uiteten bij De Cockpit in Bosschenhoofd. Waren 7 jaar getrouwd. Wat een ongezellig restaurant, nepbloemetje in een vaasje van ikea op tafel. Geen sfeer, meer kantine gevoel, een tafel waar mensen klaar waren met eten, bleef daar smerig onafgeruimd staan...

Mijn man had een biefstuk bleu besteld, die was doorbakken. Ze gingen een nieuwe maken, en toen ik mijn eten al op had, kwam de biefstuk van mijn man.

We konden wel 84,- afrekenen die avond... echt niet in verhouding. Nee, voor ons nooit meer.

Wij gingen dineren met 2 adolecenten. Weinig keus. Maar wat we kregen was wel heel lekker! En niet duur. Vriendelijk personeel. Erg leuk als je tijdens het fietsen even iets wil verpozen tijdens de lunch. Niet echt geschikt om te dineren.

Mooie ruimte. Schoon ook. Stoelen vond ik niet echt lekker zitten. Mooi terras. Bijzonder dat het bij het vliegveld is. Er is altijd wel iets leuks te zien.

Heel erg als het personeel voor de ingang staat te roken! Hoe vriendelijk ook, het is geen gezicht.

Janny blanker

Heerlijk gegeten. Gaan we zeker regelmatig doen. Personeel ook zeer attent.

Als je binnenkomt dan denk je, wat een simpel café... maar als je dan het eten krijgt gereserveerd dan zijn de gelezen recensies en scores meer als waard. Het eten was echt heerlijk. En ook de service was uitstekend. We gaan zo zelfs nog even terug want er treedt ook nog een live band op. Op en top gezelligheid dus.

Bij het afrekenen, waarbij mijn creditcard niet wilde functioneren bleek pas hoe vervelend en ongepast diezelfde mensen in werkelijkheid zijn. De vriendelijkheid bij de bediening is dus gespeeld. Hier jaag je alleen maar klanten mee weg en bezorg je hen geen prettige avond. Hetgeen wel de bedoeling is van een avond eten in een restaurant.
    Men zal mij hier nooit meer zien.

Op zondag 4 oktober 2015 hebben we met de leden van harmonie F.C.O. hier gegeten en het was super. Voor ons was er een speciale menukaart gemaakt waarbij te kiezen viel uit 3 a 4 gerechten. De tomatensoep was weergaloos lekker; fantastisch!! Ook de spies van de varkenshaas met een lekker sausje smaakte voortreffelijk. En dat geldt ook voor het nagerecht. Je zou het misschien hier niet verwachten, maar bij Stroop in Bosschenhoofd kun je heerlijk eten.

Met zijn 2en plus kindje gaan eten bij de cockpit. Locatie en interieur zeer goed! Bediening zeer goed! Qua eten betreft ruime porties en prijs kwaliteit was zeer goed. Voorgerecht - hoofdgerecht - nagerecht gedaan. 74 euro. Kan mij dan ook niet voorstellen dat er mensen klagen dat er iets fout gaat met de gerechten. Ik kom zeker terug !!!

Dirk

Heerlijk eten, goeie service en betaalbaar.

Dirk

Begin maart 2014 heb ik mijn 70ste verjaardag gevierd! Met familie en vrienden! We konden heerlijk van de voorjaars zon genieten op het terras, met heerlijke hapjes en drankjes! In de namiddag zijn we naar binnen gegaan onder het genot van een buffet. Het was top! Vooral de garnalen die Vincent op een voortreffelijke manier klaarmaakt had!
    Nogmaals bedankt Vincent.

Laatst na een fietstocht neergestreken op het terras van de haard. Wat schetst onze verbazing: hebben ze zelfs de koekjes bij de koffie zelf gebakken. Waren heerlijk. Waar vind je dat nog. Bediening was vriendelijk en attent.

Op zaterdag 31 mei 2014 hebben we met 18 personen hier genoten van een heerlijke maaltijd in een gezellige entourage. We konden kiezen uit drie gangen van elk drie gerechten. Met volop drinken en nog een vierde (koffie)gangetje waren we ca. €40,-- p.p. kwijt. Zeker acceptabel gezien het geleverde.

Afgelopen zaterdag zijn we met 17 personen gaan eten bij dit restaurant om de 88ste verjaardag van mijn vader te vieren.
    Vooraf hadden we een menu samengesteld met verschillende voor-, hoofd- en nagerechten waaruit iedereen kon kiezen.
    Het samenstellen van het menu gebeurde in overleg met Ivan (gastheer en eigenaar en de keuken).
    Er werd alle mogelijke moeite gedaan om onze wensen ten aanzien van het menu te vervullen, zodat er voor ieder wat wils op stond.
    Het is te veel om alle gerechten te beschrijven, maar iedereen was er over eens dat ze verschrikkelijk lekker gegeten hadden. Er was niet één gerecht wat minder ervaren werd.
    Er werd ook attent gereageerd als er iets op was van de extra gerechten en zelfs de saus die bij de biefstuk zat werd na een vraag extra in een sauskommetje op tafel gezet.
    Mijn vader die de kalfswangen gekozen had maakte zelfs de opmerking dat het één van de lekkerste keren uiteten voor hem was, misschien zelfs wel de beste.
    We hebben allemaal genoten van deze avond mede door, natuurlijk het lekkere eten maar ook door de fijne bediening.
    Bedankt ! We komen zeker terug!

Margon

Gistermiddag neergestreken op het heerlijke zonnige terras. We werden verwelkomd door het attente en vriendelijke personeel.

We kozen alledrie voor het 3 gangen lunchmenu. Je kunt steeds kiezen uit 3 verschillende suggesties. Wij gingen voor 2x trio van visbereidingen en 1x rundercarpaccio. Heerlijk! We hebben genoten.

Hoofdgerecht was 2x de biefstuk en 1x vis van de afslag (vis bleek een zalmmoot met asperges te zijn). Wederom genieten! En ruim voldoende. De biefstuk was heerlijk mals en gebakken zoals opgegeven en de zalm en asperges waren ook heerlijk sappig en zacht.

Toen hadden we gekozen voor 2x petit grand dessert en 1x koffie met een borrel. Ook deze gang overtrof weer onze verwachtingen. Zeker als je weet dat ik een dieet moet volgen en de gerechten à la minute aangepast werden voor mij. Dit kan alleen maar als er met verse producten en bereidingen gewerkt wordt.

En dit alles voor maar 28,50 pp. De prijs/kwaliteit verhouding vonden we dan ook super!

Er werd ons steeds gevraagd of de volgende gang al mocht doorkomen, maar omdat we zo'n lekker plekje in de zon en uit de wind hadden, hebben het rustig aangedaan. Dit was geen enkel probleem. Bij de (door ons gekozen) gerechten zijn de aangegeven wijnsuggesties zeker aan te raden.

Kortom dit restaurant durven we met een gerust hart iedereen aan te raden. Wij komen hier zeker nog vaker terug om te eten of iets te drinken op het gezellige terras.