Ruime parkeermogelijkheden. Gelegen aan Vliegveld Seppe, A58, afslag 21.

ma lunch vanaf 10:00 diner tot 20:30
di lunch vanaf 10:00 diner tot 20:30
wo lunch vanaf 10:00 diner tot 20:30
do lunch vanaf 10:00 diner tot 20:30
vr lunch vanaf 10:00 diner tot 20:30
za lunch vanaf 10:00 diner tot 20:30
zo lunch vanaf 10:00 diner tot 20:30

Café-Restaurant De Cockpit ligt op de route van diverse prachtige fietsroutes. Hier kunt u genieten van welverdiend verfrissend drankje of een heerlijke lunch tussendoor. Ook kunt u de dag eindigen met een verrukkelijk diner!
In de bijna 50 jaar dat De Cockpit bestaat, probeert de Cockpit Crew de gast iedere keer weer te verrassen met fascinerende gerechten en verfrissende dranken.
Om eigentijds te kunnen blijven, heeft De Cockpit een metamorfose ondergegaan.
De Cockpit is goed te bereiken, maar ook nog eens erg toegankelijk. Het beschikt over een invalidentoilet, een baby-verschoonruimte en ruime parkeergelegenheid. Voor de kinderen hebben we speciale menu’s.
Zelfs uw hond mag zich verheugen op het uitje en natuurlijk op een verfrissend bakje water.
Bij De Cockpit wordt er ook rekening gehouden met speciale eetwensen en allergieën. Er worden op aanvraag glutenvrije, vegetarische, lactosevrije en suikervrije maaltijden geserveerd. Dit graag bij de reservering vermelden.

• Buffet: € 22,00

1327691948 70
1420041056 73
1458519851 77
1520085923 77

1. Vandaag hier geluncht en het zat bommetje vol. We hadden enkele dagen ervoor gereserveerd. Veel social deal reserveringen en dat is prima. Ze gingen ervan uit dat wij dat ook hadden want de speciale menukaart lag op ons "tafeltje". Wij gaven aan geen social deal te hebben en vonden het ook erg vreemd dat personen die gewoon reserveren, en de normale prijs betalen, aan zo'n miniscule tafeltje worden geplaatst!

2. Ria Brands

We hebben heerlijk gegeten en gedronken, fijne sfeer met veel gezelligheid.

3. Vlotte bediening en heel lekker eten!

4. Vanavond weer een keer de cockpit geprobeerd, prijs is redelijk.

Prijzen naar beneden brengen is in mijn optiek niet de weg zorg dat je kwaliteit leverd.

Ze proberen sfeer te brengen in de te open ruimte, misschien toch iemand erbij betrekken die hier verstand van heeft.

Eten is minder in kwaliteit dan in het verleden, zorg dat wat de klant krijgt goed is i.p.v. veel.

Bediening kan veel beter, lang moeten wachten op drankjes daarnaast waren er slibtongen besteld (3 stuks en niet goed klaargemaakt doe er dan twee maar wel goed) nadat mijn tafelgast aan de tweede bezig was kwam vis bestek pas.

Toch jammer voor de directie, mooie plek maar in het restaurant moet nog veel verbeterd worden.

5. Prachtige locatie, lekker eten en vlotte bediening. Sfeervol etablissement en vriendelijk personeel. Zeer mooi geslaagde heropening.

6. Dave Pluim

Uitstekend restaurant waar het zowel in de zomer buiten als de rest vh jaar binnen prima toeven is. Gaan geregeld voor een heerlijke lunch met name vanwege de gezellige sfeer en vriendelijke bediening; Prijs / kwaliteit is tevens goed te noemen. Kortom een aanrader!

7. Wauw wat is het mooi geworden! Een dikke👍👍👍
    Het eten is erg lekker en wat zijn de borden mooi opgemaakt.
    Zeer vriendelijke en behulpzame bediening.
    Ga zo door cockpitcrew.

8. Sahin Okay

Buitengewoon goed eten, redelijke prijs en goede bediening. We komen wer regelmating een x per week.

9. We hebben lang moeten wachten op de eerste ronde. Theekan heeft een half uur leeg gestaan en werd pas na vragen op nieuw gevuld. Weer lang moeten wachten op de tweede ronde en daar hadden we geen bestek bij gekregen. De hapjes waren op zich wel lekker. Maar is niet voor herhaling vatbaar.

10. Berrie de Laat

Eten was lekker. Jammer dat er in de Thaise kippen soep geen kip zat. En in de champignon soep slechts een champignon zat. Verder was de smaak goed. Ook prijs kwaliteit was zeker goed.

11. Heerlijk gegeten, vlotte bediening, voor herhaling vatbaar.

12. Johan van Batenburg

De sfeer is perfect, we hadden een rustig plekje bij het raam, goed zicht op de dalende of opstijgende vliegtuigen. Toch lekker knus en een ruime plaats. De bediening is beleefd al werd wel het bestelde stokbroodje met kruidenboter vergeten. Als voorgerecht namen we een Caesar salade, die was fris en knapperig, echt lekker. Als hoofdgerecht namen we Spaanse kip en mijn vrouw nam biefstukreepjes. Echt een aanrader. Ook het aardbeienijsje als negerecht was heerlijk. Kortom, De Cockpit past echt in een heerlijk avondje uit met lekker eten.

13. J. Veraart

Werden vriendelijk ontvangen en naar onze tafel gebracht. Daarna vlot voorzien van drankjes en bestelling gedaan voor het eten. Het voorgerecht kwam vrij snel op tafel aangezien het toch aardig vol zat met gasten. Gehele verdere verloop ging vlotjes en zonder problemen.
    Vriendelijk en vlot personeel en het eten was uitstekend. Wij vonden het een herhaling waard.

14. Lekker gegeten, 4- gangen diner met wel erg grote schnitzel!
    Was allemaal heel lekker en goed verzorgd!
    Jammer dat het niet erg druk was in het restaurant. Ging een beetje ten koste van de sfeer.

15. L. van Deursen

Het ging niet helemaal goed in de cockpit. Eerst dacht men dat we een social deal hadden, we werden netjes naar onze tafel gebracht. Vervolgens zaten we een tijdje er kwam niemand, uiteindelijk iemand geroepen en die zei dat we een social deal hadden. Wij wisten van niets?
    Dat recht gezet te hebben zouden ze na het hoofdmaal terugkomen met de kaart voor het nagerecht kwam er weer niemand. Toen maar besloten tegaan, ik heb het wel gezegd en als excuus kregen we een kopje koffie. Het probleem is daar dat iedereen door elkaar heen loopt, dat kan echt beter.

16. Victorina

Het viel me tegen; de locatie is leuk zitten, maar eten was matig; koude gebakken aardappeltjes, weinig frietjes, flauw kipfiletje; geen aanrader om nog eens terug te gaan; mijn partner vond zijn biefstuk oké, maar voor een groot eter had hij meer op gekund; de soep was wel lekker; vissoep/groentesoep

17. Zoals altijd was het eten erg goed en de bediening heel vriendelijk en vakkundig en de sfeer is daar altijd erg gezellig dus echt een aanrader wat mij betreft.

18. Dargel de Boer

Heerlijk gegeten. Genoeg keus. Vriendelijke bediening, ook genoeg bediening aanwezig.
    Goede prijs-/kwaliteitverhouding

19. Edith Eerhart

Een echte aanrader!! Sfeer prima, ondanks de hittegolf was het uitstekend vertoeven op het terras. Bedienend personeel had alle tijd voor de gasten, beleefd en goed gevoel voor humor. 4-gangenmenu was perfect, goed bereid, smaakvol en gerechten waren heel leuk opgemaakt!! We komen hier zeker terug!!

20. Van der Valk

Heerlijk gegeten, een goede kok!

21. Heel lekker gegeten, bediening was uitermate goed en vriendelijk, we konden lekker nakletsen na het eten,
    zonder het gevoel te hebben dat je werd buiten gekeken.
    Ik zou er zo weer naartoe gaan.

22. René Kerstens

Was prima. Lekker wat genuttigd op het terras. Goede bediening.

23. Marisca

Heb gezellig met mijn dochter een herlijke high tea op. Als verrassing nog van moederdag.

24. P. Marijnissen

Het eten was heerlijk en de bediening vlot en vriendelijk.

25. Yvonne van Dorst

Eten was lekker en goed!
    De bediening liet wel wat te wensen over!

26. Met grote groep heerlijk gegeten.
    Ook aanrader met kinderen. Goede bediening.
    Komen zeker terug.

27. S.J.van Ginneken

Na een periode van minder kwaliteit en rommelige bediening is de Cockpit weer terug op niveau. Prettige bediening met voldoende aandacht voor de gangen en drinken.
    Relaxte sfeer.

28. Havermans

Eten en service was top.
    Lekker op het terras kijken naar de vliegtuigen.

29. Monique de Jong

Zeer vriendelijk personeel. Heel behulpzaam! Lekker eten. Alles zelfgemaakt! Gewoon goed, voor een leuk bedrag.

30. Gisteren op de terug weg van Breda even gestopt om even wat te eten.
    Ik had een uitsmijter met ham en kaas besteld, zag er goed uit, maar na de eerste hap was het minder. De gebakken ei was koud en het brood niet echt vers, ik heb het toch op gegeten. We stoppen wel meer daar, en altijd goed gegeten, dit was echt een afknapper.
    Thuis dacht ik, ik had dit niet moeten nemen, maar goed dat is later.

31. E&V en P&J

Altijd gezellig, vriendelijk geprijsd, goede kwaliteit, leuke bediening.

32. Goed en lekker eten voor een goede prijs, personeel zeer vriendelijk.

33. den Ouden

In een woord geweldig. Voor herhaling vatbaar de Paaslunch.

34. Goede gelegenheid om te lunchen.

35. PatrickvdL

Met 12 man gekozen voor het menu Carvalis. Iedereen was zeer tevreden, er werdt regelmatig gevraagd of er nog frietjes en aardappeltjes bij moesten komen. Voor het drinken kwamen ze het regelmatig vragen en anders riepen we gewoon als het voor ons te lang duurde 😉. Al met al was het een geslaagde avond met lekker eten. Goede bediening en vrolijk personeel.

Vrgr Patrick.

36. Danny de Krom

Heerlijk gegeten en een goede ambiance.

37. Het eten was goed. De plaats waar wij om vroegen was ook goed.
    De bediening was erg rommelig. Dan de een dan weer een ander en soms helemaal niemand.

38. Wij hebben heerlijk gegeten.
    Bedankt en tot snel weer!

39. Het eten was niet echt bijzonder, het personeel te jong en onervaren. Bij bestellingen van drankjes, werd er door drie serveersters gevraagd wat we wilde drinken, maar alledrie waren ze niet in staat om het bestelde ook te brengen. Dus moesten we het alsnog voor de vierde keer vragen. Bij het uitleveren van het hoofdgerecht werden de gebakken aardappeltjes en frietjes vergeten, die werden na herhaaldelijk vragen gebracht, maar toen was ons vlees al bijna op. Dan tenslotte werd mijn calvados gebracht in een gloeiend heet glas, pffff. Al met al viel het tegen, personeel was wel vriendelijk, maar te onervaren wat mij betreft.

40. Irene 123 punten

Viergangen menu gedaan via social deal 19 euro pp ex drinken en positief verrast. Genoeg te eten uitstekende kwaliteit, voor een leuke prijs. De bediening was attent en kwam regelmatig kijken of alles in orde was. Wij komen zeker terug!

41. Op donderdagavond 22 december 2016 hebben we met z'n tweetjes hier voortreffelijk gedineerd. Omdat het restaurant 35 jaar bestaat, konden we in december voor 35€ met twee personen eten. We kregen maar liefst vier gangen voorgeschoteld en niet weinig. Ongelooflijk dat je voor €43,10 nog met twee personen zo kwalitatief goed kunt eten. Dit zou wat vaker moeten kunnen zo. De Cockpit : Bedankt!!!

42. Ik ging met mijn man op zaterdagavond 25 juni, uiteten bij De Cockpit in Bosschenhoofd. Waren 7 jaar getrouwd. Wat een ongezellig restaurant, nepbloemetje in een vaasje van ikea op tafel. Geen sfeer, meer kantine gevoel, een tafel waar mensen klaar waren met eten, bleef daar smerig onafgeruimd staan...

Mijn man had een biefstuk bleu besteld, die was doorbakken. Ze gingen een nieuwe maken, en toen ik mijn eten al op had, kwam de biefstuk van mijn man.

We konden wel 84,- afrekenen die avond... echt niet in verhouding. Nee, voor ons nooit meer.

43. Met zijn 2en plus kindje gaan eten bij de cockpit. Locatie en interieur zeer goed! Bediening zeer goed! Qua eten betreft ruime porties en prijs kwaliteit was zeer goed. Voorgerecht - hoofdgerecht - nagerecht gedaan. 74 euro. Kan mij dan ook niet voorstellen dat er mensen klagen dat er iets fout gaat met de gerechten. Ik kom zeker terug !!!

45. Tiny Kouters

46. Op donderdag 23 augustus 2012 zijn wij met 8 personen op uitnodiging van mijn schoonvader bij u te gast geweest.

We hebben in uw restaurant met deze 8 personen gegeten en gedronken.

Over het eten , drinken en de bediening waren 6 van de 8 personen maar matig tot geheel niet te spreken.
    Dat bij deze 6 mensen 2 ervaren koks zaten maakt natuurlijk wel een verschil met de doorsnee bezoeker, maar toch......

De 2 bestelde zalmfilet was evenals de veel te vette saus koud en droog (veel te lang) gebakken.
    De op de zalm geserveerde garnalen waren slecht schoongemaakt. en zaten nog vol schilrestjes.
    De 3 bestelde lendebiefstrukjes waren te doorbakken ( niet midium en kort zoals gevraagd)
    Tevens zaten in 1 van deze biefstukjes veel witte dikke zenen en was de biefstuk duidelijk te lang op een kant gebraden.
    De 2 bestelde slibtongmenu's waren niet echt warm maar werden door de gasten wel als voldoende bevonden( maar prijs/kwaliteit was onvoldoende.)
    De bij gerechten waren onvoldoende. De geserveerde groeten waren veel te gaar en smaakten naar niets...waterig.
    De gebakken aardappels waren deels nog niet gaar.
    De rauwkostsalade was zo weinig dat een ieder dacht dat het bij een bepaald gerecht behoorde maar het bleek een bakje voor iedereen te zijn.
    de bediening had meer oog voor het terras (gezien de warme temperatuur binnen in het restaurant ook niet verwonderlijk) dus hebben we steeds zelf na lang wachten maar om wat te drinken moeten vragen !
    De bestelde toetjes voldeden ook niet aan het geen op de kaart stond vermeld.
    De ijscoupes zaten veel te vol met saus zodat de smaak van het ijs en fruit geheel teniet werden gedaan.
    Tevens zou bij het ijsgerecht waarin kersen verwerkt zouden moeten zitten ook witte chocolade moet hebben gezeten maar helaas hebben wij die ook na lang zoeken niet terug kunnen vinden.Al met al zijn wij zeer teleurgesteld in de door uw bedrijf geleverde prestatie.
    Mogelijk betreft het hier een incident door omstandigheden tot stand gekomen
    Wij hebben terplaatse niet gereageerd omdat wij als gast waren uitgenodigd en de avond voor onze gastheer en gastvrouw niet hebben willen verpesten.
    Mocht ikzelf bij u als betalende gast dezelfde ervaring hebben gehad zou ik terplaatse hebben gereclameerd daar de geleverde prestatie ver onder de maat was

47. Ronnie 174 punten

Gezellig met het hele gezin wezen eten. Leuke tent om met kinderen naar toe te gaan. De bediening is jong en onervaren wat het een beetje chaotisch maakt. Het eten is net niet van het niveau waar wij voor terug zouden komen. Vooraf een asperge soep, zonder asperge. Een halve tomatensoep die veel te zout is en een halve champion soep. Deze was wel lekker op smaak. De Scampi's waren tevens te zout. Hoofd: kinder snitsel en knakworst prima, maar de lams Trio was een regelrechte aanfluiting en wederom te zout. De kalfshaas was heerlijk, maar duidelijk door de helft gesneden. Wat een afknapper. Toetje: Coupe Zomer en Seppe prima. Mooie grote coupes, het enige waar voor je geld. Volgende keer beter, denk het niet. We gaan iets anders proberen.

48. Wij komen al jaren erg graag hier. Wij vinden het een bijzondere locatie en toch dicht bij huis.
    De prijs/ kwaliteit verhouding is goed. Je moet geen 5 sterren maaltjes verwachten, maar gewoon goed eten voor een redelijke prijs.
    Wel altijd even reserveren van te voren, want het restaurant is vaak druk bezocht, zeker op mooie dagen als er veel "vliegtuigspotters" zijn.
    Zeker met kinderen ook een echte aanrader!
    Personeel is erg vriendelijk. Alleen als het druk is gebeurt het wel eens dat er verschillende obers aan je tafel komen, maar dat ervaren wij niet als vervelend.
    Als het eten iets te lang duurt of als er iets mis is gegaan, krijgen we altijd een drankje van het huis wat wij erg netjes vinden.
    Wij zullen zeker nog met veel plezier terug blijven komen!

49. 7 Verschillende obers/serveersters aan tafel gehad,
    zaten bij de kinderhoek, is ideaal als je kinderen bij hebt maar wij waren met zn twee!
    Warme groenten waren niet met een "bite"maar rauw, zo ook de frietjes en de gebakken aardappeltjes.
    De champignonsaus zaten 2 stukjes champignon in.
    Het vlees was lekker, ook de koffie en thee was lekker met een lekker schaaltje chocolaatjes e.d.
    Maar dit was niet voldoende om hier nog naar toe te gaan, jammer!

50. Wij kwamen hier minimaal één keer per week. Nu zelden dat komt door het volgende:

Het begonnen vorig jaar met verhoging van de prijzen, vond ik prima het was waar voor je geld. Nu is dit jaar het geval dat de porties verkleind zijn (voor diezelfde hogere prijs dus) en twijfel ik over de versheid van de producten.

Het geheel incl. bediening is niet slecht maar minder dan ik gewend ben van voorgaande jaren.

51. Jan 45 punten

De cockpit is volgens mij een restaurant waar je 'even snel' een hapje gaat eten omdat je eigenlijk niet zo'n zin hebt om te koken. De porties zijn flink, de kwaliteit ervan is wat minder. Het is er erg druk, wat je ook merkt aan de service van het personeel.

Op zich is er helemaal niks mis met de cockpit, maar als je een avondje gezellig uit eten wilt is dit niet de plek om het te doen. Het deed me een beetje denken aan AC restaurants.

Overigens hebben we wel goed gegeten hoor (soepje, biefstukje, ijsje), maar je merkt dat het vooral massawerk is.

52. Eenvoudig maar goed eten en leuk geprijsd.

Minder was de chaotische bediening, temeer daar het niet echt druk was.

Alles serveersters lopen door elkaar.

Toch lekker gegeten en tot de volgende keer maar weer.

53. Wij eten hier regelmatig met familie en drinken hier vaak koffie. Het Progress gebak is heerlijk!

54. Leuk, die tegoedbon voor een fles wijn.

Maar waarom de fles ter plaatse opdrinken?

We zijn met tweeën, een ervan rijdt, dus zou de ander de hele fles leeg moeten drinken? Geef de fles liever mee voor thuis en laat de gast lekker die avond hun eigen drankje bestellen, is ook nog omzet die avond. Of: geef twee drankjes gratis naar keuze, ook een goed idee. Of een stempelkaart, na 10x een gratis maaltijd of zoiets. Wel een leuk gebaar trouwens, iets cadeau krijgen. We hebben trouwens wel de fles meegekregen hoor, we zijn vaste gast - elke week minstens een maal - en dus kregen we hem zo mee.

We zijn trouwens zeer tevreden over zowel de zeer goede service als ook het uitstekende eten. En, alles kan, niets is onmogelijk. Iets erbij of juist er af, kleine portie, alles fijnmalen, zeg het maar. Ga zo door Cockpit!

55. Fam. den Engelsman

Onze ouders waren 18 januari 60 jaar getrouwd, dit hebben wij afgesloten met een heerlijk etentje bij de Cockpit.

Wij waren uiterst tevreden over het eten en de uitstekende bediening, die heel goed met ons meedacht.

Dank jullie wel!

56. Wij hebben afgelopen weekend ons huwelijksdiner genuttigd bij De Cockpit. Samen met onze 35 gasten zaten we aan één tafel, die prachtig opgedekt was. Voor de kinderen hadden we zelf een paar kleine tafeltjes en stoeltjes gebracht, zodat zij hun eigen gang konden gaan. De bediening was top, evenals het eten. We hebben onze prachtige dag perfect afgesloten met dit diner. Complimenten voor de Cockpit, dus.

57. door Guus

De Cockpit is een aanrader. Goed gelegen, dicht bij de grote weg. Er heerst een gezellige, goede sfeer. De verbouwing van afgelopen jaar is een groot succes.

Vanavond met 5 dames heerlijk gedineerd. De bediening was uitstekend. Er werd zelfs goed meegedacht in het maken van keuzes. We zijn zeer tevreden. Dank voor de fijne avond.

58. Heerlijk gegeten, mosselen met fietjes en vriendelijke bediening. Het nodigt uit om zeker nog vaker te komen eten.

(Prima personeel)

59. Wij komen er al een aantal jaren, maar na vandaag 16 augustus is het de laatste keer geweest. Zeer ongeintreseerde bediening en het eten word ook steeds slechter. We hebben ook super lang op t eten moeten wachten terwijl er bijna niemand was. Hartstikke jammer want een aantal jaar geleden was alles zo goed.

60. Henk en Karin

Komen hier al een aantal jaren over de vloer en zijn altijd zeer tevreden over het eten, de sfeer en de bedieding.

We zijn het met anderen eens dat de kaart weinig veranderd maar ondanks dat wel erg lekkere gerechten bevat.

De bedieding is soms een beetje afwezig maar doet wel wat er van verwacht wordt.

De prijs kwaliteit verhouding is naar onze mening ook al jaren prima, net als de sfeer (en het interieur dat het afgelopen jaar grondig is vernieuwd).

We verheugen ons nu al op het volgende etentje.

61. Met een gezin is het betaalbaar en goed eten. We hebben tig keer gegeten en het was altijd perfekt.

Ook de bediening was heel goed.

62. Wij hebben er slecht gegeten, thuis was het beter geweest.. De sausjes lijken uit een pakje te komen, het vlees zat geen smaak aan (schnitzel en biefstuk), groenten fantasieloos en we moetsen lang wachten. De bediening was voor het grootste gedeelte student of had het als bijbaantje, in ieder geval was de interesse bij de klant ver te zoeken.

63. Dit restaurant is met de jaren steeds slechter geworden, we bestelden filet van osssehaaspuntjes, volgens ons was deze niet direcht bereid doch alles inclusief de groenten was opgediend au-bair-marie. Wij hadden vrijdag 06-aug-2010, een zeer slechte ervaring, ook de bediening was slecht men kent daar geen etikette.

Gr. jan.

64. Paul 27 punten

Heerlijk eten, maar ben het nu beu. Het menu blijft voor jaren hetzelfde en er is weinig keus. Soms moet je ook heel lang wachten.

65. Wij, de fam. Hoendervangers, 10 pers., hebben voor het tweede jaar het Kerstdiner hier gebruikt. Nu al om 12 uur, maar het was werkelijk af en de sfeer was gezellig.
    Maar vooral omdat wij allemaal konden kiezen wat we lekker vonden en lekker was het... Daarom van ons de complimenten aan de kok maar vooral aan de bediening. Het was perfect, dank jullie wel. We komen volgend jaar beslist weer terug.

Groetjes van Tonnie Hoendervangers.

66. Maandag avond, gegeten bij restaurant de Cockpit.

Te eerste was het geweldig.

De bediening die er was deed het volgens de regels.

Het eten van voorgerecht tot nagerecht, geweldig lekker.

Het totaalbeeld was heel goed en het eten/drinken was heel goed verzorgd toen wij er waren. We komen graag terug bij de Cockpit!

Mvg, Fam Van Meer.

67. Is het laatste jaar steeds slechter geworden.

Afgelopen vrijdag(11-09) voor het laatst gegeten.

Bediening ronduit slecht, vanwege de hoofd serveerster die alles zelf wilde doen en dus van alles vergat en niets geheel afwerkte. Stuurde de goedwillende meisjes totaal niet aan. (de tafel werd tussen de gangen door maar half afgeruimd; de bij haar bestelde drankjes was ze vergeten en ging toen aan de serveerstertjes vragen wie die bestelling had opgenomen, terwijl ze dat zelf had gedaan.)

Groenten (broccoli, bloemkool, wortel, boontjes) smaakten allemaal hetzelfde en leken uit een gaarkeuken te komen. Tong niet goed gebakken en werd over de groenten opgediend.

Soep wel van goede kwaliteit.

68. Kom regelmatig bij De Cockpit omdat het een lekkere huiselijke ongedwongen sfeer is! En zeker belangrijk in deze tijd : een zeer betaalbare maaltijd die nog overheerlijk smaakt ook!

Wat wil je nog meer! ;-)

Gr Corrie.

69. Toplokatie.

Op een mooie zondagochtend aangekomen. Direct een plaatsje op het terras. Supersnelle bediening en idem dito keuken. De uitsmijter en broodje kroket binnen 10 minuten keurig verzorgd op tafel.

Bij het afrekenen hebben we gecheckt of ze echt niets waren vergeten. Prijslijst is prima hier.

Goed, snel en voordelig.

Complimenten.

70. Goed restaurant. Lekkere gerechten op de kaart en nog betaalbaar ook. Tevens kun je onbeperkt en kosteloos friet e.d. bij blijven bestellen. Wij vinden het hier altijd erg gezellig en het eten is goed.

71. Patricia

Altijd is de kwaliteit van het eten uitstekend.

Er mag wel iets meer groente worden gegeven, maar voor de rest is het altijd prima en ik eet mijn buik altijd vol.

De sfeer is oke en de mensen zijn erg vriendelijk.

Dit restaurant staat op onze lijst van een van de beste restaurants.

72. Stephanie

Het is er gewoon in 1 woord fantastisch

73. ricardo

perfect

74. van de Water

We hebben er ons huwelijk perfect gevierd alles was in de puntjes geregeld. Binnenkort gaan we er weer naar toe om ons 1 jarig huwelijk nog eens over te doen in het klein.

75. Heerlijk eten voor een redelijke prijs. Gezellige inrichting.