Op dit adres zit nu: Ciao Italia

1674203222 86
1683211918 86
1692220613 85

1. Keesjan Prosman

Lekker eten en meer dan voldoende en ook een zeer vriendelijke bediening 👍

2. Het eten bij Tarek's is als vanouds goed. De pizzabakker die tegenwoordig bij hem in is getrokken is qua eten een prima aanvulling, nu alleen nog echt één restaurant worden qua uitingen en uitstraling.

3. Goede en vooral verse producten worden er geserveerd.
    Hele aardige eigenaar die tijd had voor gasten en overige personen ook heel vriendelijk en harde werkers.

4. Sylvian Post

Gezellig klein restaurantje waar de service zeer vriendelijk is.
    Het eten was heerlijk en perfect bereid.

Hier komen mijn vrouw en ik zeker vaker terug.

5. Het eten was heerlijk. Alles kwam snel na elkaar wat prima was. Nagerecht was ook erg lekker.

6. Bouwmeester

De biefstuk was heerlijk. De kip met champignons was ook verrukkelijk alleen veel te veel.
    De patat was veel te vet. Ik denk dat we de 1e waren en dat het vet niet heet genoeg was.
    Maar we zeker weer komen.

7. C.Hillebrand

Prima restaurant, heerlijk gegeten. Door de corona was het helaas erg stil in het restaurant.

8. De spareribs sweet waren overheerlijk!

9. Heerlijke vleesgerechten bij Tarek's Steakhouse. Veel keuze ook. Vriendelijke bediening en geen probleem om een gerecht aan te laten passen.

10. Het eten was heerlijk. Tarek heeft altijd wel even tijd voor een gezellig praatje👌🏼

11. In 1 woord: SUPER! Goed en vers eten en je krijgt best veel voor de prijs die je betaalt. Zeker voor herhaling vatbaar!

12. We hebben heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad. Vriendelijke eigenaar.

13. Het was echt beroerd. Slechte service, slecht eten en behoorlijk aan de prijs. Prijs/kwaliteit is niet in verhouding.

14. Algemene sfeer.
    In het restaurant was het koud, de deur van het restaurant waaide regelmatig open, zo kan je ook geen warmte binnen houden.
    Service.
    We bestelden 2× een Amstel alcohol vrij, wij kregen een Amstel Radler(was ok) en een Ander soort bier alcohol vrij (iets wat we eigenlijk niet wilden) als commentaar werd gezegd dat er nog maar 1 Amstel was…
    Verder als m'n 5× komt vragen of het eten smaakt of ok is, is niet erg hoffelijk in een restaurant. Eigenlijk werden we gestoord in een goed gesprek.
    Het was niet druk, maar het personeel stond gewoon grapjes te maken achter de bar tot Tarek binnen kwam.
    We hadden ribs en maiskolf besteld, eerst kwamen de ribs en ruim 10min later werden pas de maiskolven geserveerd… dit zou samen geserveerd moeten worden.
    Deze kritiek is niet om de zaak of het personeel af te breken maar om de onwetendheid van het personeel positief te kunnen bijspijkeren.
    Wij blijven echt wel klanten…
    Vriendelijke groet.
    WD.

15. Uitstekende spareribs! Echt om je vingers bij af te likken! Maar met beter bedieningspersoneel zou deze zaak nog veel beter voor de dag komen. Tarek is een zeer vriendelijke eigenaar, het eten is hartstikke goed, maar alleen de bediening kan beter.

16. Jan Klaassen

17. Bij Tarek voel ik mij welkom met zijn glimlach, de service en het eten zijn top! De lekkerste spareribs en meer vind je bij Tarek.

18. Hannah Haaijema

Het eten was ongelooflijk lekker! Het enige verbeterpuntje is dat je de discussies en bijdehande opmerkingen van de serveersters en de koks letterlijk kon horen vanuit de keuken, misschien dat daar wat meer op gelet kan worden! Voor de rest was de eigenaar heel aardig en nogmaals, het eten was echt heerlijk!

19. Van der Burg N

Via groupon hier gekomen. Eten was heerlijk. Helaas vergaten ze onze saus bij de varkenshaas. Knoflook en een andere. Toen we ernaar vroegen kwamen ze na 5 minuten met de saus. Eten werd al koud en saus was niet te eten. Ook nog 3 euro per saus moeten betalen? 6 euro weggegooid.

20. Vanavond met xijn vijfjes wezen eten. Ik kan daar kort over zijn ik vond het super slecht was zo slecht al krijg ik geld toe kom ik er niet meer. Als het al verkeerd gaat bij het bestellen van je drinken dan hou ik al mijm hart voorst voor de rest wat komen zou. Nou mijn gevoel kwam ook uit voorgerecht gaat al fout. Dan naar het hoofdgerecht varkenshaas was verbrand alleen mijn fout ik zeg er niks van fout en nog eens fout van mijn kant. De saus komt op tafel sls alles al op is en dan nog 3euro per bakje vragen schande. Een andere tafel had het zelfde probleem wat ook verbrand, maar klasse van deze mensen die er wel wat van zeggen. En dan rn dan het dessert ook dat gaat fout kort om een zaak als dit zo doorgaat niet zo lang zal bestaan.
    We hadden dit via groepon dan is het een stuk minder en dat zal niet mogen. Ik moet een ster geven maar sorry een halve ster is al teveel.

1,5
  21. Marie-Louise

De bediening was dramatisch vergaten drankjes te brengen, gaven pepsi i.p.v. coca cola terwijl erom gevraagd was. Het voorgerecht was niet voirradig wat besteld was dit werd pas na 1 uur verteld. Duurde even voordat het bestelde gebracht werd. Wordt verteld dat het druk was maar de zaak was voor een kwart bezet. Het eten zelf was goed verzorgd en geserveerd op de borden.
    Ze beloofden beterschap voor de bediening. Gebeurd dit in de toekomst dan is het wel een aanrader.

4,1
  22. Tom Keuper

We hebben erg lekker gegeten, wij gaan er eigenlijk alleen maar naar toe voor de spareribs.
    Er is wel veel jong personeel wat eigenlijk niet slecht is alleen merk je wel soms dat ze niet erg ervaren zijn, maar ze zijn wel erg aardig als je ergens om vraagt. Er wordt goed omgegaan met eventuele opmerkingen, wat altijd goed is!

23. Jaap Stoops

Op 14-4-2018 met een bon van Groupon met drie personen een keuze menu. Twee personen namen kippenvleugeltjes en een nam een chorizo worstje. We kregen twee kippenvleugeltjes en één chorizo worstje.
    De hoofdmaaltijd was ribeye. Die was goed en daar kregen we wat groen en patat bij.
    Toen we vroegen om mayonaise kregen kregen we twee eierdopjes met ca 5 gram mayonaise alleen op de rekening stond
    1,50 euro per eierdopje mayonaise.
    SCHANDE !!!

24. Marianne

Absoluut heerlijk gegeten (vooraf kipvleugels met zoete saus, daarna lamskotetjes met een glas bijpassende rode wijn.

25. Suzanne Smits

De verwarming mocht wat hoger, maar dat deed niets af asn de warme ontvangst, vriendelijke bediening en heerlijk eten.

26. Tessa van Dorp

Erg lekker gegeten.

27. Sjoerd van den Hoogen

Heel erg lekker gegeten. Het was dinsdagavond, niet erg druk, maar de persoonlijke aandacht van de gastheren maakte het tot een prettige sfeer. Zeer betaalbare gerechten. Een aanrader!

28. Zeer positieve recencies brachten ons naar dit restaurant, maar het bezoek draaide uit op een regelrechte teleurstelling; zeer lang wachten op elke menugang, terwijl de afhaal en bezorging gewoon doorgaat. Ik weet niet hoe de andere aanwezige gasten hun etentje hebben beleefd, maar kan me niet voorstellen dat zij wel met een goed en voldaan gevoel naar huis zijn gegaan. De zalm als voorgerecht werd niet gepresenteerd als op de menukaart stond omschreven en daarnaast was de hoeveelheid zalm afgezet tegen de prijs veel te weinig. De ribeye van het hoofdgerecht was tegen rauw aan en dat had beslist voorkomen kunnen worden door vooraf simpelweg te vragen hoe deze steak op tafel moest komen. De ossenhaas was een onbestemd zacht sponsachtig apart stukje vlees en aan de spareribs kun je niet echt een buil vallen. De cheesecake als nagerecht was het beste van de hele avond.
    Wel attent dat de eigenaar bij het afrekenen vroeg of alles naar wens was geweest en met een kleine tegemoetkoming kwam voor onze slechte ervaring, die hem niet tot tevredenheid stemde. Op basis van deze avond gaan wij niet nog eens naar deze tent.

29. Katinka Aalbregt

Na eerder slechte review van ons, zijn wij vandaag terug gebeld door Tarek.
    Welgemeende excuses gehad en aanbod voor nieuwe bestelling op hun kosten.
    Dit vinden wij een prettige reactie en toont hun goede wil om goede producten te leveren.

30. Wij hebben lekker gegeten.
    Men doet erg zijn best om het de gasten naar de zin te maken.
    Wij zaten dicht bij de deur en dan komt er ondanks de verwarming toch veel koude lucht binnen.

31. Kees van Veen

Héérlijk gegeten, een echte aanrader.
    Gezellig en sfeervol.
    Eigenaar komt gezellig even een praatje maken.
    Prima restaurant.

32. Leuke bediening en eigenaar Tarek toont veel interesse in de mensen die bij hem komen eten.

33. Het was erg stil, waardoor we de volle aandacht en service kregen. Het restaurant ziet er gezellig uit en het eten is echt heerlijk, zeker een aanrader! Wij zullen hier nog wel vaker gaan eten

34. Super gegeten. Prijs kwaliteit prima.
    Geweldig vriendelijke bediening.

35. Top! Tiramisu en chocoladetaart waren super, echt vers gemaakt. Na de overigens waanzinnige spareribs sweet.

36. Eten was ontzettend lekker, boven verwachting lekker gegeten, tegen een goede prijs.

37. Het eten was heerlijk, is jammer dat het een beetje uit het zicht zit, zou iets centraler moeten zitten. Maar prima service, zelfs de deur werd open gehouden toen we weggingen, zie je toch weinig meer. We komen er zeker een keer terug.

38. Heerlijk gegeten in een gemoedelijke sfeer. Kwalitatief heel goed. Komen zeker terug.

39. Vanwege de goede recensies gegeten bij Tarek's Steakhouse. We hebben het makkelijk kunnen vinden en konden dichtbij parkeren. Bij binnenkomst werden we netjes welkom geheten en voelde ons meteen op ons gemak door de gezellige sfeer. Het eten was geweldig, meer dan genoeg en allemaal vers bereid in de open keuken. En niet onbelangrijk; tegen een fatsoenlijke prijs! Bijzonder was de vriendelijkheid van eigenaar Tarek. Hij weet je echt op je gemak te stellen, alsof je bij hem thuis komt eten. Zo komen wij het zelden tegen. Een bijzondere ervaring die zeker nog een vervolg gaat krijgen.

40. theo jansen

Hier kun je voor een sympathieke prijs verrassend lekker eten.

41. Martin van den Oever

Uitstekend gegeten en prima service.

42. Nancy van Loon

43. Weronika

Eindelijk een mooi restaurant in Boskoop waar het eten ook lekker is. De sfeer is ook fantastisch. Zeker een aanrader!

44. Super goede en gezellige sfeer en het restaurant ziet er mooi en verzorgd uit. Het eten was erg lekker. Dit restaurant is zeker een aanwinst voor Boskoop!

45. Frank Slappendel

Lekker gegeten voor een goeie prijs. Leuk personeel ook.

46. Erg lekker eten, we komen vaak terug! Lekker genieten!

47. Marlies en Eric Hendrikman

We hebben heerlijk gegeten bij Tarek's Steakhouse.
    Gezellig, vriendelijk personeel en sfeervol ingericht.
    We hadden aangegeven niet te snel achter elkaar en daar werd goed gehoor aan gegeven. Kortom een aanrader.

48. Paul royakkers

Zeer goed eten en heel vriendelijk personeel. Aanrader de spareribs en de luna schotel. Twee dagen achter elkaar gegeten omdat het heel goed was.
    Een ECHTE aanrader.

49. Rogier Hueting

Ik heb hier heerlijk gegeten de spare ribs zijn zeker een aanrader voor 17.50 kunt u 3 verschillende smaken onbeperkt eten uiteraard hebben ze ook andere gerechte.dus voor een gezellige avond moet je bij tarek's steakhouse zijn.

50. Eric en Annemarie

Onze dochters aten bijna hun vingers letterlijk op bij de spare-ribs. Snel een nieuwe rib besteld. De tournedos was subliem. Tarek is gezellige vent die even komt buurten en aan klantenbinding doet.
    De bediening was sowieso prima en gezellig.
    Tot snel!

51. Willem Binken

Ontzettend lekkere spareribs gegeten, de lekkerste die ik ooit heb gegeten, en geloof mij..ik heb er heel wat geproefd. Heel vriendelijk personeel en eigenaar. Kortom een hele dikke aanrader.

52. Heerlijk gegeten bij Tarek's Steakhouse. Wat een gezellige sfeer hangt daar. De spareribs vallen van het bot af en alles was prima gekruid. De eigenaar is heel sociaal en komt aan tafel vragen of alles naar wens is.

Zeker voor herhaling vatbaar!!

53. Perfect restaurant, goed geholpen, service was toppie. En het eten was excellent en uitmuntend. Zeker voor herhaling vatbaar.

Ga er zeker weer snel terug!!