Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Boskoop verdeeld zijn.

Het was erg stil, waardoor we de volle aandacht en service kregen. Het restaurant ziet er gezellig uit en het eten is echt heerlijk, zeker een aanrader! Wij zullen hier nog wel vaker gaan eten

Super gegeten. Prijs kwaliteit prima.
    Geweldig vriendelijke bediening.

Waren altijd verslaafd aan Janssen ijs. Helaas wordt het steeds minder. Duurder en echt hele kleine bollen, wij zijn er afgelopen zomer maar 2x geweest in plaats van 20x. Echt zonde gaat klanten kosten

Het eten was verrukkelijk. Hele aardige bediening en ongedwongen sfeer. Wij komen zeker terug.

Top! Tiramisu en chocoladetaart waren super, echt vers gemaakt. Na de overigens waanzinnige spareribs sweet.

Eten was ontzettend lekker, boven verwachting lekker gegeten, tegen een goede prijs.

Het eten was heerlijk, is jammer dat het een beetje uit het zicht zit, zou iets centraler moeten zitten. Maar prima service, zelfs de deur werd open gehouden toen we weggingen, zie je toch weinig meer. We komen er zeker een keer terug.

Lekker gegeten.
    Tijdens uitserveren van drankjes viel een glas bier van dienblad over onze tafel en kleding. Niet heel ernstig, maar wel jammer dat niet even netjes excuses werden aangeboden. Ook een kleine genoegdoening in de vorm van een consumptie zou sympathiek zijn geweest. Nu alleen een opmerking van serveerster dat dit haar niet vaak overkwam. Gelukkig maar.

De service viel ons heel erg tegen. We wilden een ijsje gaan eten. Het restaurant was leeg er stond geen rij en ik zichtbaar 39wk zwanger. Daardoor wilde ik graag binnen plaats nemen en aangezien het toch leeg was leek mij dat geen probleem. We wilde gewoon graag een ijshoorntje en wilde dat bestellen maar de dame in kwestie verwees ons gelijk door naar buiten omdat je dat binnen niet kon bestellen. Dus ik zeg nog maar mevrouw ik ben zo hoog zwanger en het restaurant is leeg dus wat is het probleem. Maar nee we zijn zonder pardon de deur gewezen. Ik snap dat er regels zijn maar dat vonden wij echt absurd!

Onze ervaring wordt met de jaren steeds slechter. De slagroom is op de bon!? Tevens het idee dat de hoorntjes steeds groter worden of de bolletjes steeds kleiner. En er zit al 80% marge op een ijsje. Niet meer de moeite waard om op een avond hiervoor een ritje te maken van 20 km.

Heerlijk gegeten in een gemoedelijke sfeer. Kwalitatief heel goed. Komen zeker terug.

Wat is er aan de hand ! Nieuwe eigenaar of zo ? Paar maanden geleden nog top. Heerlijke vanille ijs met zwarte vanille puntjes in mijn ijs en heerlijke donkere chocolade ijs. Nu gisteren viel het tegen. Smaakte als goedkoop ijs van de supermarkt. Mijn vriendin had ijs met boerenjongens uitgekozen, ze had er twee !!! Jammer.

Vanwege de goede recensies gegeten bij Tarek's Steakhouse. We hebben het makkelijk kunnen vinden en konden dichtbij parkeren. Bij binnenkomst werden we netjes welkom geheten en voelde ons meteen op ons gemak door de gezellige sfeer. Het eten was geweldig, meer dan genoeg en allemaal vers bereid in de open keuken. En niet onbelangrijk; tegen een fatsoenlijke prijs! Bijzonder was de vriendelijkheid van eigenaar Tarek. Hij weet je echt op je gemak te stellen, alsof je bij hem thuis komt eten. Zo komen wij het zelden tegen. Een bijzondere ervaring die zeker nog een vervolg gaat krijgen.

Hugo Deelder

Erg aardige vakmensen met topproducten. Balletje pindasaus is mijn favoriet!😊 Gezellige tent ook!

Heel lekker ijs, aparte smaken en veel diversen! Ik ben er erg tevreden over ;)

theo jansen

Hier kun je voor een sympathieke prijs verrassend lekker eten.

Arie Dullaart

Op 3 juni een familiediner met 12 personen. Onspannen sfeer, prettige bediening en heerlijk eten. Kortom een aanrader

Was prima, heerlijk gegeten.

19. Internationaal Boskoop

Beernink@yahoo.com

Goede lunch met z'n twee. Beetje onhandige broodjes om te eten met vork/mes. Top gerechten alles vers. Vlotte bediening.

Martin van den Oever

Uitstekend gegeten en prima service.

M van eck

Gereserveerd voor Moederdag lunch. Frikandelletje met appelmoes. Als kindermenu aangeslagen. 2x entrecote, zou op een stenen plaatje opgediend worden voor nagaren. Klein stukje kwam op bord met 2 asperges en wat friet. 20 euro per persoon en na de klacht het wordt niet opgediend zoals het op de kaart staat, was het antwoord sorry even nagevraagd maar omdat het om lunch tijd gaat is het anders. Dan moet je dat de klant van te voren vertellen.
    Ik was veel geld kwijt en ik denk zeer zeker niet dat ik hier weer kom eten. Koffie, een wijntje, oké. Maar voor de rest schieten jullie zeer zeker tekort.

Nancy van Loon

Weronika

Eindelijk een mooi restaurant in Boskoop waar het eten ook lekker is. De sfeer is ook fantastisch. Zeker een aanrader!

Super goede en gezellige sfeer en het restaurant ziet er mooi en verzorgd uit. Het eten was erg lekker. Dit restaurant is zeker een aanwinst voor Boskoop!

Frank Slappendel

Lekker gegeten voor een goeie prijs. Leuk personeel ook.

Erg lekker eten, we komen vaak terug! Lekker genieten!

Marlies en Eric Hendrikman

We hebben heerlijk gegeten bij Tarek's Steakhouse.
    Gezellig, vriendelijk personeel en sfeervol ingericht.
    We hadden aangegeven niet te snel achter elkaar en daar werd goed gehoor aan gegeven. Kortom een aanrader.

Paul royakkers

Zeer goed eten en heel vriendelijk personeel. Aanrader de spareribs en de luna schotel. Twee dagen achter elkaar gegeten omdat het heel goed was.
    Een ECHTE aanrader.

Wat een uitstekende maar vooral sympathieke bediening. Twee hele vriendelijke dames die zorgen dat je je snel thuis voelt. Het week/maandmenu gehad. Mosterdsoep!! Varkenshaasje aan het spies en een werkelijk verrukkelijke sorbet!! Glaasje wijn en verse sinaasappelsap voor 80 euro (2 personen).Chapeau!!!

Rogier Hueting

Ik heb hier heerlijk gegeten de spare ribs zijn zeker een aanrader voor 17.50 kunt u 3 verschillende smaken onbeperkt eten uiteraard hebben ze ook andere gerechte.dus voor een gezellige avond moet je bij tarek's steakhouse zijn.