Brasserie M'n Schoonouders in Boskoop

Grote parkeerplaats op 50 meter afstand.
    Voorrijden is mogelijk.

1441917601 85
1492079156 86
1504619544 86

1. Ali de kooter

Super gegeten super bediend voor herhaling vatbaar tot de volgende keer

2. Het eten was verrukkelijk. Hele aardige bediening en ongedwongen sfeer. Wij komen zeker terug.

3. Met 20 personen gegeten. De bediening was prima. We hoefden niet te lang te wachten. Het eten prima! Ik zou dit restaurant zeker aanbevelen!

4. Super lekker gegeten. We hadden het tapas menu. Ik vind het heel fijn dat er in ieder geval biologisch rundvlees is en eigen kweek van groenten en kruiden. Het eten is met zorg bereid en de smaken zijn heerlijk. Eerlijk voedsel is zoveel lekkerder... Wij komen zeker terug.

5. J. Vasterman

Zeer plezierig. Gaan hier volgend jaar ons 25 jarig huwelijksfeest geven.

Positief aan mijn ervaring was de kwaliteit van het eten. Eigen teelt van groente en kruiden. Daarnaast waren de gerechten goed bereid, warmte en beet.

Het uitzicht op het water de Gouwe en de hefbrug van Boskoop is ook leuk.

6. Erg leuk restaurant! Originele en vaak wisselende gerechten. Voor mijn zoontje was er ook een heerlijk menu en er werd leuk met hem omgegaan. De bediening heeft verstand van zaken en helpt je erg vriendelijk. Wij hebben hier zelfs ons bruiloftsdiner gehouden met 20 personen en dit was geen probleem. Heerlijk gegeten en super bediening!

8. Nora Alberti

Originele menukaarten, bestekverpakking en opdiening. Sfeervolle inrichting en een unieke plek aan de Gouwe. Prijs kwaliteit verhouding goed. Bediening zou wel iets losser en persoonlijker mogen.

9. Wat hebben we weer heerlijk gegeten bij m'n schoonouders. We zijn met 3 personen voor de tapas gegaan, deze werd op een hele aparte manier geserveerd. Álles even lekker, en op het gemakkie. Geen opdringerig advies, precies goed. Wij kunnen het iedereen aanraden.

10. Johan en Marjan Kremer

Wij kunnen dit restaurant aanbevelen: leuk ingericht, prettige bediening en heerlijk eten!

11. Wim Blom

Heerlijk gegeten in een gemoedelijke sfeer. Eten was niet te veel.
    Uitleg gekregen op gestelde vragen. Kort om een aanrader.

12. Super leuke zaak, vriendelijk personeel. Maar, tomatensoep smaakte niet als huis gemaakt, meer als uit een pakje... Hertenbiefstuk medium was echt nog rood en de stoofpeer, tsja, daar hoef je niet voor terug. Beetje teleurgesteld, de verwachting was hoog door de goede recensies. Misschien was de vaste kok net gister een dagje vrij?

13. We kenden het restaurant uit het verleden, maar het is nog steeds super. Heerlijk genoten van het nieuwe tapas menu. Voor herhaling vatbaar en aan te bevelen aan anderen.

14. Wij hebben heerlijk gegeten. Alles was perfect, het eten de service, prijs en het uitzicht!!

15. Na een zoektocht op internet dit kleine gezellige restaurant gevonden. We hebben zelden zo lekker gegeten! Mijn voorkeur gaat uit naar vegetarische gerechten en dit gerecht; courgetteflensjes met feta en groenten was echt heerlijk. Mijn man had asperges met botersaus, wat ook zeer smakelijk was. Ook het nagerecht was verrassend lekker ; yoghurtijs met amarenen en chocolademousse. De prijs/ kwaliteit van het eten en de presentatie is dik in orde.
    De bediening is vriendelijk. Het enige minpuntje is dat de wachttijd vrij lang was, maar wij komen zeker nog eens terug!

16. Gejus van Diggele

Leuke locatie aan het water bij de hefbrug. Gratis parkeren in de buurt. Vriendelijke ontvangst. Leuke, frisse inrichting. Gevariëerde kaart. Zeer redelijke prijzen. Heerlijk eten. Meer dan we op konden. Prettige stoelen. Je naam op het servet. Attente bediening. Wat kan men zich verder nog wensen?

17. Fantastisch gegeten, goede sfeer, uitstekende service, leuke locatie, uitnodigend interieur en dat alles voor een redelijke prijs. ondanks dat er een glutenvrije persoon erbij was, werd er volledig hiermee rekening gehouden. Wij komen zeker nog een keer terug.

18. Voor de 4e keer bij M'n schoonouders gegeten. Het eten was weer heerlijk en de bediening heel vriendelijk. Het interieur is veranderd en is erg mooi geworden, met wandfoto's van Boskoop van vroeger. Erg sfeervol. De kaart is heel gevarieerd, voor ieder wat wils. Echt een aanrader!

19. Net nieuw ingericht, mooi geworden. Leuke kaart met mooie gerechten. Heerlijk biologisch menu, apart van de kaart. Vriendelijke bediening. Prima prijs-kwaliteit, zeker als je voor de menuformule kiest: 3-gangen 27,50 met eigen keuze uit de kaart. Lekkere biologische Pinot noir! Uitstekend. Wij komen hier vast nog wel een keer.

20. Koeling.nu

We waren hier al eens eerder geweest. Ook nu weer voortreffelijk gegeten. Waar voor je geld in een prima sfeer

21. Frankrijker

Was erg gezellig. Eten goed warm. De wachttijd ook goed.
    Dik tevreden.

22. Bijzonder goed restaurant waar we vaak en graag komen.

Het eten en de sfeer zijn prima, voor die prijs zul je weinig betere restaurants tegenkomen: Een dikke aanrader!!

23. Linda Bank

Na op internet gezocht te hebben naar een leuk restaurant zijn we bij M'n Schoonouders in Boskoop uitgekomen. We hebben daar met z'n zessen een gezellige avond gehad. De ontvangst was hartelijk, de bediening vriendelijk en het eten heerlijk. Mogelijkheid tot biologische ingrediënten (onderdelen van toetjes uit eigen tuin). Alles smaakte even lekker en zag er verzorgd uit met een handgeschreven zwart servet met 'Welkom' gevolgd door eigen naam. We zaten aan een tafeltje bij het raam en hadden een mooi uitzicht op alles wat voorbij kwam varen en de hefbrug. Een klein en gezellig restaurant met prima prijs/kwaliteit-verhouding. Zeer aan te bevelen, en voor herhaling vatbaar.

24. johan Dannis

Ontvangst goed.Wat betreft 3gangenmenu is alleen patat matig.Ter vergelijking hier in Rijswijk is weekschotel voor 15 euro te kiezen tussen patat, gebakken aardappel of aardappelcroquet. Hoeveelheid patat is te weinig er waren 2 schalen voor 5 personen.Ook kindermenu geeft te weinig patat. Geen gelegenheid om erbij te vragen.Kwaliteit van het eten is goed en het uitzicht mooi. Bezoek niet voor herhaling vatbaar.

25. De ontvangst was hartelijk, kregen een tafel bij het raam,
    een klein maar zeer gezellig restaurant.
    het eten en de bediening fantastisch.
    Zeer aan te bevelen, en voor herhaling vatbaar.

26. Na op internet gezocht te hebben naar een leuk restaurant zijn we bij M'n Schoonouders in Boskoop uitgekomen. We hebben daar een gezellige avond gehad.De bediening was vriendelijk en het eten heerlijk. Gekozen voor een 3 gangen menu en alles smaakte even lekker en zag er verzorgd uit. We zaten aan een tafeltje bij het raam en hadden een mooi uitzicht op alles wat voorbij kwam varen. Al met al een geslaagde avond en we komen er zeker nog een keer terug.

27. Wessel en Hannie Burger

Verrassende binnenkomst was de servet met Welkom eigen naam wat bewust geschreven was.
    We vierden samen ons 44-jarig huwelijk met dit etentje.
    De bediening was vriendelijk maar (misschien iets te) vlot.
    De hele maaltijd was nu in 1 1/2 uur klaar terwijl gerekend was op 2 uur. Het gekozen menu was smaakvol bereid en geserveerd. Het was goed overeenkomend met de prijs. De entourage en sfeer nodigt uit tot herhaling

28. We hebben heerlijk genoten met onze kinderen van een avondje uit. We waren met 8 personen en zaten aan een vierkanten tafel, waardoor je met iedereen kontakt had. Het eten was heerlijk en het serveren van de verschillende gangen ging ook rustig. Dus niet dat je na anderhalf uur al weer buiten was. Iedereen vond het lekker. We hebben het al aan verschillende enthousiast doorverteld. Veel succes.

29. Norbert

Een heel erg leuk en verrassend restaurant. Kleine menukaart maar met heel gevarieerde keuzemogelijkheden. Het eten was heel lekker en de bediening was super attent zonder opdringerig te zijn. We gaan zeker nog een keer hier uit eten.

30. truus Smakman

Gisteren hebben we met een groep van vrienden en vriendinnen heerlijk gegeten bij 'M'n Schoonouders'.
    De bediening was vriendelijk en attent, maar niet opdringerig.
    Het eten was heerlijk. Veel verschillende gerechten en toch alles precies op tijd geserveerd, zodat we met z'n allen konden genieten van ons eten.
    Ook de sfeer was goed.
    De prijs/kwaliteit verhouding was prima.
    Zeker een restaurant om nog eens terug te komen.

31. petra gielen

Op 28 april met z'n vieren gedineerd. Alle 4 een ander hoofdgerecht, maar alle vier bijzonder te spreken: heerlijk, goed op smaak, goed geportioneerd! Een bijzonder gezellige avond gehad, prima kundige bediening, niet opdringerig en erg attent. Goede prijs/kwaliteit verhouding, Wij komen zeker nog eens terug!

32. Rob & Inge

Hier op 23 april 2012 gegeten. Vrijwel alle tafels op de begana grond waren bezet. Op een gewone doordeweekse maandag is dat iets waar de concurenten jaloers op kunnen zijn. Vriendelijke en attente bediening. De gerechten waren mooi opgemaakt en de porties waren voldoende. Het eten was goed op smaak. Slechts twee kleine puntjes; we bestelden brood met kruidenboten er tapenade. Het brood, kleine bolletjes van een breekbrood was helaas erg droog; geef dan liever vers stokbrood of ciabatta. Het tweede puntje betreft het garnituur bij het hoofdgerecht; mijn vtriend had een beenhammetje met een rucola stampotje, ik had kalfsucade met een pureetje en jus. Het garnituur bestond, vreemd genoeg voor ons beiden uit frites met mayonaise. Bij deze gerechten was een salade of een warme groente naar onze mening passender geweest. Maar verder, heerljk gegeten!

33. Momo

34. Wilma en Pieter

Heerlijk gegeten en gedronken. Fijne sfeer, prettige bediening! Was onze eerste kennismaking met M'n Schoonouders, maar daar zal het zeker niet bij blijven.

35. Richard

Lekker en snel gegeten.
    De borden zagen er mooi uit, en het eten was uitstekend.

36. Mijn vierde bezoek hier: dat zegt al iets. Het eten was erg lekker, maar de wachttijden niet. Hoe een kok 70 minuten over drie borden carpaccio kan doen, is me een raadsel. Dat kan namelijk in 70 seconden. Daarom deze keer een laag servicelevelcijfer.

37. Hermien van Veen

Leuk fris ingericht restaurant. Het 3 gangen keuze menu is zeker niet te duur. De kwaliteit van het eten is bijzonder goed en alles wordt op een mooie manier op je bordje gepresenteerd. Wij waren met z'n vieren en iedereen heeft geweldig lekker gegeten. Er was werkelijk nergens iets op aan te merken.
    De bediening is heel vriendelijk . Wij komen hier zeker nog eens eten! op zondag 13 nov 2011 geweest.

38. Vandaag gegeten met 4 na een middag schouwburg Gouda. Hier gereserveerd na een zoektocht op internet en af gegaan op de recensies hier.
    Hartelijk ontvangen en gezellige tafel aan het raam, eten voortreffelijk voor een goede prijs. Ook de bediening uitstekend en ook een beetje humor.
    De varkenshaas met serranoham was echt perfect. Jammer dat we niet uit de buurt komen anders kwamen we zeker vaker terug.
    Speciale dank voor het extra bolletje ijs bij het toetje van de heren :)
    Ga vooral zo door

39. Karin Porter

Vandaag (25-9) samen met een vriendin genoten van een high tea.
    We hadden gekozen voor de High tea Deluxe en hij was heel goed. Genoten van veel verschillende lekkernijen. Hartig en zoet. Het witloftaartje en de wraps vonden we heerlijk. Verrassend en zeker niet standaard.
    Ook de zoete lekkernijen waren lekker maar wat we wel jammer vonden dat ze niet allemaal vers (zelf) gemaakt waren. Bijvoorbeeld de appeltaart, slagroomtaart en de scones (naar ons idee).
    Ook hierbij waren een aantal verrassend dingen bij.

Wat wel jammer was, we zaten er alleen en we konden niet buiten zitten.
    We zaten bij het raam en dat we wel erg leuk. Leuk uitzicht op de Gouwe, en door het lekkere weer kwamen er veel bootjes voorbij.
    Prima, zeker iets om uit te proberen.

40. Henk en Marianne de Jong

We troffen het -weer- afgelopen zaterdag(23-7); een nieuwe kaart. Heerlijk! Voortreffelijke venkelsoep met zalm en fantastische lamsfilet met yoghurt-mintsaus (die niet overheerste). Daarna, hoewel we eigenlijk altijd viskeuzes maken, toch het malse rundvlees met de shitake-saus en de eend met een quarenta y très (likor 43) saus. Om je vingers bij af te likken, jammer dat we dat niet met onze borden hebben gedaan. Twee bijzondere desserts completeerden ons diner. Zoals altijd konden we, ondanks de drukte, heerlijk rustig eten en genieten van de prima witte wijn, die het huis eer aan doet. Als je snel(ler) wilt eten, zeg dat dan even, want de bediening voldoet graag aan dat verzoek. Maar wij laten het ons graag smaken en genieten elke keer weer. Een aanrader!

41. Mijn vrouw en ik hebben hier samen gegeten. Het eten was heerlijk en zag er prachtig opgemaakt uit op ons bord.

Een mooi kwaliteit voor een prima prijs!

42. Goed en lekker eten. Leuk aangekleed.

Goede en aardige bediening. Gaf zelfs het advies om het dessert meteen te bestellen, zodat het allemaal sneller opgediend kon worden. Was fijner voor de kinderen.

Leuke speelhoek voor de kinderen.

Kindermenu was met sla, wat niet alle kinderen lusten. Kon wel wat meer groenten/appelmoes bij.

Slechts 1 wc.

43. Gelukkig wonen wij in de buurt, zodat we vaak genieten van het geweldige eten, de fijne bediening, de wisselende kaart, de heerlijke wijn(en) en het absolute vakmanschap van Alex. Een aanrader, zeker gezien de prijs-kwaliteitverhouding. Gaan dus.

44. Elseline

Heerlijk gegeten! De borden waren super mooi opgemaakt.

Het personeel was zeer vriendelijk en attent.

We hebben een top avond gehad, dus zeker de moeite om nog een keer terug te komen!

45. John Spaans

Je kan hier heerlijk eten en de prijs is betaalbaar.

De entourage is mooi en je kijkt uit over de Gouwe.

Personeel is heel vriendelijk, een echte aanrader.

46. Gisteren met m'n schoonouders naar M'n Schoonouders geweest. Wij komen uit Hilversum en zochten een goed en betaalbaar restaurant en hebben die gevonden in Boskoop.

We waren vroeg maar het kwam zo uit en werden hartelijk ontvangen door Alex, helaas was zijn vrouw ziek.

We kozen voor het 3 gangen-menu en hebben uitstekend gegeten prijs kwaliteitstechnisch gezien en verder was Alex een goede gastheer. Zeer aan te bevelen als je in de buurt bent.

Met vrgr, de heer Umans.

47. Heerlijk eten, prijs kwaliteit prima, mooie locatie.

Zeker voor herhaling vatbaar. Toppie.

48. Heerlijk restaurant!

Leuke sfeer, gezellige bediening met verstand van zaken en een kok met passie voor lekker eten.

Met drie gangen voor €27,50 heb je echt waar voor je geld.

Zeker snel weer een bezoek waard!

49. Van de week hebben we er weer gegeten, top gewoon.

De nieuwe stoelen, maken het nog meer af.

Ga zo door, dan blijven wij zeker komen!

50. Leuk restaurant in Boskoop.

Heerlijk gegeten en gedronken! Mooi opgemaakte borden en heerlijke smaakcombinaties. Een gastvrouw met verstand van zaken.

En dit allemaal voor een prima prijs.

Wat mij betreft een aanrader!

51. Knus restaurant met een goede bediening en prima eten. Restaurant ziet er eigentijds, modern maar toch sfeervol uit.

52. Lekker eten, leuke presentatie en vriendelijke bediening.

Bijzonder leuk gelegen langs het water.

Geen ruimte voor een terras, maar de 2 gemakkelijke stoelen buiten zijn een creatieve vondst.

53. Goede bediening en goed eten. Leuk gelegen aan het water. Jammer dat er geen terras is.

54. Ik heb hier al diverse keren heerlijk gegeten. De keuken is echt top, inrichting smaakvol, regelmatig wisselende kaart en een fantastisch uitzicht over rivier "de Gouwe". Een echte aanrader !