Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Bornerbroek verdeeld zijn.

Ellemieke

Recentelijk hier gegeten met onze familie. Het is voor ons altijd afwachten hoe een avondje uit voor ons verloopt omdat er diverse allergiën in onze familie voorkomen. Ik heb nog niet eerder meegemaakt dat het zo makkelijk verliep en ik mij geen zorgen hoefde te maken.
    We kregen persoonlijk uitleg en alles was bespreekbaar. Er werd zorgvuldig met onze eisen omgegaan. Iedereen was zeer te spreken over het eten en de gastvrijheid.
    Absolute aanrader om heerlijk te ontzorgen tijdens een middag of avondje weg. Bonus dat je er ook nog kunt kegelen en midgetgolfen. Hierdoor hadden wij een leuke activiteit voor de kinderen tussendoor.

Eind vorig jaar met een groep gebruik gemaakt van een barbecue arrangement.

Deze was top geregeld. Er was genoeg te eten en te drinken.

Vriendelijk personeel en vooral de prijs/kwaliteit was goed.

Echt een aanrader wat ons betreft.

Helaas merken we dat het hier de afgelopen maanden sterk achteruit gaat. Veel wisseling van bediening dat er niet beter op is geworden. Lege glazen negeren, een vinger in de lucht steken en zeggen dat je zo wordt geholpen maar na een half uur nog steeds niemand. Dus ook geen drank.. De sfeer was er niet goed. Het eten redelijk.

Bijzonder lekker gegeten. Sfeer erg fijn en je voelt je welkom.

John Hamberg

Heerlijk gegeten. De carpaccio was groot en voortreffelijk. Voor herhaling vatbaar. De bediening was super vriendelijk. Er was meer dan genoeg en super klaar gemaakt.
    Jammer genoeg voor ons een etentje ver van huis, anders hadden we zeker nog een keer hier gaan eten.

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, en porties zeer ruim.

Hoffelijk ontvangst en begeleiding naar tafel. Vooraf rundercarpaccio met lekkere vleessoort + zongedroogde tomaatjes, pijnboompitten wat kaas en salade mooi opgemaakt en geheel lekker van smaak; hoofgerecht: biefstuk met kruidenjus zowel medium als doorbakken uitstekend bereid en nagerecht: parfait van citroen met frambozensaus ook goed. Karaf water gratis en bijvragen aarappeltjes en groente geen probleem. Mooi maandmenu voor € 28,50 pp incl. 2 Drankjes. Elke maand ander menu: zie website!

Jos Oosting

Lang geleden dat we bij Le Primeur hebben gegeten, maar de kwaliteit is nog steeds hoog en de bediening uiterst attent en vriendelijk. Als met al hebben we genoten van het 3-gangenmenu met als 1e gang de heerlijke in bierbeslag gefrituurde champignons met knoflooksaus. Een aanrader.

Heerlijk gegeten, rustige sfeer. Prijs/kwaliteit perfect. Aanrader!

Het eten is fantastisch!! Personeel is heel vriendelijk. We zijn er een aantal keren geweest, een aanrader voor iedereen.

Fantastisch. Mijn gasten uit Enschede waren ook heel enthousiast. En goede hoeveelheid. Zaten niet overvol. Klasse!

Ik moet tot mijn spijt melden dat de eetgelegenheid "maatveld" in Bornerbroek niet in de smaak viel. Dit komt vanwege de uiterst belabberde bediening tijdens een avond waarin ik en een paar andere aanwezig was.
    Ik wil hierbij wel melden dat dit puur uit eigen ervaring is, mijn ervaring kan dus niet overeenkomen met hetgeen wat u zult tegenkomen tijdens uw bezoek.

Ik wil mij hierbij vooral toelichten over het feit dat ik een 1 heb gegeven voor de bediening. De serveerster deed naar mijn gevoel extreem haar best om de lege glazen te negeren en de glazen half te vullen. Op het moment dat wij zaten uit te drogen kwam dan eindelijk het drinken op tafel. Daarnaast kregen wij boze blikken op het moment dat de bediening werd geroepen om het werk uit te voeren. Zelfs nee-geschud op het moment dat er een hand omhoog ging. Erg onklantvriendelijk. Dit alles ook nog onder normale omstandigheden, geen extreme drukte. Omdat de temperatuur erg opliep naarmate de avond vertrekt besloten wij om onze drankjes gekoeld te bestellen, ook dit werd niet zo geleverd. Ik kan zeggen dat lauw drinken niet altijd even lekker is.

Volgens mij heb ik u nu genoeg ingelicht over "maatveld" te Bornerbroek. Nogmaals wil ik melden dat dit mijn ervaring is, u kunt iets anders verwachten. In ieder geval bedankt voor het lezen van deze recensie.

We hebben heerlijk gegeten. Het personeel was kundig en erg vriendelijk. Aanrader!

Gastvrij, persoonlijk en heerlijk eten.

We hebben ons hier vanaf het begin erg welkom gevoeld, want hier wordt je nog eens als gast ontvangen!!
    We hebben gebruik gemaakt van het maandmenu en het was erg lekker. Leuk hoor elke maand wat anders.

Ook de sfeer was goed met leuke achtergrondmuziek. Op basis van prijs/kwaliteit echt een aanrader.

van Helden

Zondag 23 okt was ik te gast bij de fam. Uitslag die een verjaarsfeestje gaven. Het daar aanwezig zijn, was ook een feestje.
    Hier in deze lokatie wordt nog echt horeca bedreven.
    Een uitstekend hapjes buffet, zeer gevarieerd en smaakvol.
    Uitstekende bediening, steeds op tijd en zorgzaam.
    Uitstekende ambiance, kleurige lokatie. Het was een genoegen hier mijn zondagmiddag met de fam. Uitslag te mogen door brengen.
    Compliment aan het personeel.
    Jan van helden.

Fam.van essen

Wij hebben erg lekker gegeten bij Bistro Le Primeur. En gaan er zeker weer naar toe. Als ik een cijfer moet geven, is dat een dikke 8.

J. Aaltink

Wij waren een gezelschap van vier personen en hebben een sfeervolle en leuke avond gehad, met een vlotte en attente bediening en het eten, drinken was in alle opzichten helemaal zo als je het kunt wensen: "in een woord geweldig"!

Le Primeur zal door ons aan eenieder worden aanbevolen! En voor ons zeker tot een volgende keer!

M.vr.Grt.
    Hans & Stientje, Johan & Marianne

Herman Ratgers

Heb 03-02-2016 met 6 vriendinnen en drie vrienden [Fam] een late verjaardag gevierd. Het was weer grandioos. Bedankt Manuele en het bistro team.

Margareth Jansen

Gisterenavond 25 november hier met twee personen gegeten. Wij werden zeer gastvrij ontvangen en zoals afgesproken naar ons tafeltje bij het raam gebracht. Ons drankje werd geserveerd en even later van het huis een heerlijk stokbrood met kruidenboter en twee soorten pesto, werkelijk top!! De bistro werd deze avond druk bezocht, maar er hing een hele fijne, ontspannen en gezellige sfeer met fijne gasten. Het eten was voortreffelijk en goed op smaak, met warme borden wat ik heel belangrijk vind. De bediening vriendelijk en zeer professioneel. Zelden in deze prijsklasse zo lekker gegeten, zeker een aanrader. Het menu voor de kerst gezien, om je vingers bij af te likken!! Dus van ons krijgen jullie dan ook een dikke 10.

Met vriendelijke groet, Margareth

Paul Smudde

Eerlijk, puur en met zorg bereid. En bovendien prettig gastvrouwschap.

We waren 12 en halfjaar getrouwd en waren met een groep van 22 mensen. Het eten was perfect ik had zelf samen met m'n vrouw een heerlijke malse ribey om te zuigen en goed warm. Ook de borden waren verwarmd, zo hoort het ook. De bediening was ook heel vriendelijk en de tafels waren prachtig gedekt.
    Dus raad ik u deze zeker aan.

Groeten Maurice en chrisiec Kempe uit Almelo

Komen hier regelmatig eten en altijd overheerlijk. Leuk en vooral gezellig restaurant. Grote bakken met speelgoed voor de kindjes en de bediening is echt super. Ga vooral zo door...

Tafel gereserveerd voor zondag 24-11-2013, 17.00u voor vier personen. Op deze datum aanwezig om 16.55u. Verzoek van bediening even geduld te hebben, de door mij gereserveerde tafel was nog niet vrij. Later binnenkomende gasten werden naar hun tafel geleid, terwijl ons aan de bar een bordje stokbrood en de menukaart voor werd gelegd, of we maar alvast de bestelling wilden opgeven. Aan de bar gewacht tot 17.40u, gevraagd aan de bediening hoe lang gaat het nog duren, antwoord: geen idee, de mensen aan de door mij gereserveerde tafel hebben net koffie besteld. Kortom na ongeveer drie kwartier wachten, zwaar teleurgesteld het restaurant verlaten. Dit heb ik in mijn hele leven (62) nog niet meegemaakt. Graag een reactie.

M.V.G H.Elfrink

Paulien en Jos Kuiphuis

Zaterdagavond heerlijk gegeten bij deze bistro. In de negatieve ervaringen die wij ook gelezen hebben kunnen wij ons totaal niet vinden.
    Vriendelijk bij binnenkomst, perfecte bediening, service, en zeer lekker en smaakvol eten. Van ons verdienen jullie een dikke tien.
    Wij komen zeker terug en zullen deze bistro echt aanraden bij anderen.
    Ga zeker zo door!

We hebben gisteren met 2 personen gegeten bij jullie gegeten,
    netjes en correct aan gesproken.
    Zaten buiten toen het begon te waaien, gevraagd om binnen te mogen zitten, was
    geen probleem. Werd binnen keurig een tafel in gereedheid gebracht.
    Mooi voorafje van de zaak. Voorgerecht was prima, soep overheerlijk.
    Hoofdgerecht super en ruim voldoende, veel aandacht voor het eten.
    Borden mooi gedecoreerd, puur eten zoals eten bedoeld is en met veel
    aandacht voor het product. Zeker de moeite voor een volgende keer.

Fam. schiphorst

Zeer gezellig en het eten was super. Aanrader komen zeker terug. Bediening was top.

Afgelopen zaterdag hebben we met 4 personen bij jullie gegeten. Het eten was zeer goed maar de bediening en de service vonden wij eigenlijk wel een beetje slecht. Ik zal mij nader verklaren. Wij hadden om half 8 gereserveerd en wij waren er ook om half 8. Wij konden zelf een tafel kiezen. Zo gezegd zo gedaan. Wij gingen zitten en nog voordat wij allemaal zaten kwamen jullie al bestelling opnemen voor wat drinken en kregen wij ook al de kaart met stokbrood en saus. Bij het brengen van de drankjes vroegen jullie gelijk of wij al een keus hadden kunnen maken, nou nee dus was vrij snel. Na een poosje kwamen 1 van jullie weer en nam de bestelling op. Jullie kwamen het voorgerecht brengen en die hebben wij lekker opgegeten. De laatste had de laatste hap nauwelijks door de keel en jullie kwamen de borden al halen. Vrij snel daarna volgde het hoofdgerecht en weer gebeurde hetzelfde, de laatste had het nauwelijks op en weer kwamen jullie de borden halen. We kregen de kaart voor het nagerecht. Nog geen 2 minuten later kwamen jullie de bestelling opnemen, wij gaven aan dat we nog niet eens de kaart hadden opengeslagen laat staan beslissen wat we gingen nemen. Later kwam iemand anders de bestelling opnemen. Ook weer vrij vlot kregen wij het nagerecht. Tussen dit alles door moesten wij iedere keer zelf vragen om drinken. We stonden om kwart over 9 al weer buiten.
    Wij hebben heel sterk het gevoel gehad dat alles snel snel moest of dat we niet echt welkom waren. Op een zaterdagavond denk je toch tot minimaal 10 uur half 11 te zitten, en alles lekker rustig aan.
    Hopelijk gaan jullie hier wat meedoen want het eten was echt super maar de bediening dus niet!

Heerlijk gegeten, gezellige locatie en een top bediening!
    dit is een echte aanrader!

Luuk en Anita

Na aanleiding van mijn man's 50ste verjaardag hadden wij een koud en warm buffet thuis geregeld.
    Echt helemaal top!
    Iedereen was tevreden over hoe alles smaakte en de presentatie. Echt een aanrader.