Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Borne verdeeld zijn.

1. Internationaal Borne

Echt lekker gegeten, prima sfeer.
    3 gangen menu is zeker waarde voor je geld. Je moet kir Royal weten te vinden want de uitstraling van het pand aan de buitenkant is niet subliem maar na het eten ben je verkocht.

2. Internationaal Borne

Een geweldig restaurant waar het eten overheerlijk is! De chef weet echt hoe je moet koken! In 1 woord subliem! En de uitstraling van het restaurant is ook geweldig!

3. Pannenkoekenhuis Borne

Heerlijke pannenkoeken, goede service, leuke locatie. Komen zeker weer terug.

4. Wij hadden beiden het dure verrassingsmenu. Vriend met vlees, ik met vis en vegetarisch. Beetje jammer om een gepofte aardappel te krijgen, wordt normaal geserveerd als bijgerecht en kost veel minder dan de andere dingen op de kaart. De rest van mijn gangen was ook bijna allemaal het goedkoopst in zijn soort (op de krab na, maar daarom kies je toch het dure menu?) Vriend kreeg duurdere vleessoorten, moest het één het ander compenseren?

5. Liesbeth van Berkel Vollenbroek

Al een aantal keren hier gegeten omdat dit een restaurant is waar je net dat beetje extra krijgt. Zowel in aandacht als het welkomsdrankje!
    Hier kun je ook voor een "normaal" bedrag uit eten gaan, dus ook wanneer je gewoon geen zin/tijd hebt om te koken.
    Een aanwinst voor Borne!!!!

6. Odessa22

7. Het is al jaren lekker eten hier.
    zodra ik in de buurt ben dan ,, moet '' ik even naar Bruce ( eigenaar )

De porties zijn ruim, goede service, schoon en redelijke prijzen.
    De eigenaar is echt easy going en tijdens drukte goed gecoordineerd.
    Een cafetaria waar iedereen welkom is.

Raad deze cafetaria iedereen aan.

Van mij dan ook een gemiddelde van een 7.

Keep up the good work chief :)

8. Top cafetaria! De mensen daar zijn zó snel, en het is nog lekker ook.
    Zeker een aanrader om nog vaker heen te gaan.

9. Italiaans Borne

Koen

10. Koen

11. We hebben heerlijk gegeten bij bella borne! Het is erg sfeervol en gezellig! De bedieding vond ik erg goed.

12. Internationaal Borne

Vrijdag 23 november jl. hier met vrienden weer eens wezen eten. Bij binnenkomst herkenden ze ons direct en je wordt dan ook zeer enthousiast ontvangen. De hele avond genoten van culinaire hoogstandje van de Chef, verse kreeft, oesters, ganzenlever, heerlijke gamba's en nog veel meer lekkers, vergezeld door mooie flesjes wijn en dessertwijn. Al met al weer een heerlijk avondje bij Kir Royal, we komen zeker weer terug, bedankt voor de gastvrijheid en de gezellige avond.

13. Nederlands Borne

Paar weken geleden heerlijk gegeten bij Nazareth. Eten was heerlijk en de bediening/eigenaar waren aardig en gastvrij. Enig minpuntje was dat niet alles op voorraad was, vooral de drankjes niet. Niks te klagen over het eten, dat was echt top.

14. Afgelopen weekend heerlijk gegeten bij Bella Borne. Vooraf een welkomstdrankje en een stokbroodje van het huis. Fijne bediening en een gezellige sfeer. Zeker aan te raden!

15. Afgelopen week bij toeval gegeten.. Wanneer ik in de buurt ben kom ik zeker weer eens langs!
    Ontzettend goed en lekker gegeten en zeer warm ontvangen!

16. Italiaans Borne

Geweldig Restaurant! Zelfs gerechten waar ik gewoonlijk niet zo op zit te wachten zijn hier altijd erg goed te eten! Zeker aan te raden.

17. Eindelijk een restaurant met goede pizza's in Borne. Service en sfeer waren top en zowel vlees- als vispizza's waren erg lekker. We komen hier zeker terug!

18. Lekker gegeten, vooral de muchos nachos.
    Leuke bediening.
    Sfeer super gezellig.
    Vooral zo door gaan

19. Groot fiasco! De kaart stemt niet overeen wat je te eten krijgt. Vers? Mexicaans????? Smaakvol???? Sluiten deze tent, zonde van je geld! Of leren om Mexicaans voedsel te bereiden.

1,9
  20. Chinees-Indisch Borne

Johan Kemperink

Een tijdje door omstandigheden niet meer geweest, maar het afhaal gedeelte hebben ze recent compleet verbouwd met een open sushi-keuken waar de koks sushi bereiden. Het is een hele verbetering in vergelijking met vroeger. Het is veel moderner en ruimer geworden. Je wordt snel, vakkundig en vriendelijk geholpen. En het eten is voortreffelijk. We zijn binnenkort van plan om met de familie in het Japans Teppanyaki restaurant te gaan dineren, want dat lijkt ons gezellig in de winter maanden, en we verheugen ons al daarop!

21. Gisteren heerlijke pizza's gehaald. Betaalbaar en heerlijk. Bij het ophalen kreeg ik zelfs nog een welkoms drankje aangeboden.

22. Italiaans Borne

Heeeerlijk, elke keer weer. Fijne bediening, persoonlijk en denken goed mee.

23. Rustig restaurant. Lekker eten en aardige bediening. Redelijke prijzen.

24. Shoarma Borne

Om 17:30 ons eten besteld en om 19:05 kwam pas de koerier na 2 telefoontjes te hebben gepleegd. Ik snap dat het druk was maar de juffrouw aan de telefoon zei: het duurt ong 3 kwartier. Ik belde om 18:35 weer en ze vertelde me dat de koerier al vertrokken was,blijkbaar loog ze want ik neem aan dat je geen half uur doet over 8 km. Het eten was daarentegen lauw en taai.
    En door de vertraging kon er nog geen dubbeltje van de prijs af, super jammer maar nu zoeken we ons zeker een andere pizzeria!

2,3
  25. Ingrid Venema

Cafetaria schoon vriendelijke mensen
    Eten is van zeer goede kwaliteit dan mag het ook iets duurder zijn

26. Heerlijk gegeten met ons viertjes gezellig café restaurant warme sfeer, vriendelijk en gastvrije bediening. Eten was goed verzorgt, hertenbiefstuk en wildzwijnfilet op bospaddestoelen waren heerlijk. Zo ook de varkenshaas de Saté en de shaslick alleen de spare ribs mochten iets meer smaak krijgen.

Piepklein min puntje op de bovenverdieping is roken toegestaan en daar zijn ook de (goed schone) toiletten, niet rokers moeten daardoor wel door de rook naar toilet en ook de bediening loopt in de rook.

Maar dit was ook het enige minuutje dat ik kon vinden.

Was onze eerste keer in De Steeg maar zeker niet de laatste.

27. J.F. Leijen

Geweldig genoten. Hoge kwaliteit diner, zeer goede kok, uitstekende bediening. Aanrader!
    In sfeervol restaurant met uitzicht op het mooiste punt van het leukste dorp van Overijssel.

28. Heb hier in afgelopen drie jaar vaak en goed gegeten, maar het werd iedere keer minder. Supermarktstokbrood, kleine glaasjes jus d'orange uit pak, gerechten steeds simpeler/ingredienten goedkoper. Bestelling wordt niet meer opgeschreven, maar onthouden. Daar gaat overigens een rare dwangmatige herhaling aan vooraf. Als vervolgens verkeerde gerecht op tafel komt heeft de gast het 'vanzelfspekend' verkeerd besteld. Gelet op matige prijs/kwaliteitverhouding en niet plezierige bediening geen voldoende (meer) waard.

29. Vanavond prima gegeten bij Bella Borne. Gastvrije ontvangst met welkomsdrankje, lekker warm brood en kruidenboter. Pizza's, we hadden zowel vis, vlees als vegetarisch, waren top. Bediening is vlot en vriendelijk. IJs en koffie helemaal goed. Aanwinst voor Borne. Echt een aanrader.

30. Afgelopen weekend uitgeprobeerd.
    vooraf een welkomstdrankje (lambrusco, een Italiaanse wijn) en brood met kruidenboter van de zaak. De bediening deed overdreven goed haar/zijn best om chique over te komen. Dit had in mijn ogen wat minder gemogen. De bestelling werd hierdoor wel netjes en zorgvuldig overgenomen en na +/- 25 minuten hadden we een goed te eten pizza en lasagne. Beide goed bereid maar gelijkwaardig qua smaak en kwaliteit aan die van de concurrentie. De rekening viel me nog wel mee. het bedrag ligt een paar euro boven mijn normale leverancier die het langsbrengt. Nu heb ik buiten de deur gegeten voor een leuk bedrag. al met al een 6.8 voor het totaalplaatrje