Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Borne verdeeld zijn.

1. Pannenkoekenhuis Borne

Mijn glutenvrije pannenkoek was best lekker, maar ik kreeg bij het afrekenen toch een beetje vieze smaak in de mond omdat voor deze "dieet service" toch doodleuk en onaangekondigd één euro extra in rekening werd gebracht. Dat is nu niet écht de juiste methode van klantenbinding.
    Mij zien ze in ieder geval niet weer...

6,1
  2. Marcel & Miriam

Las Carretas straalt Mexicaanse charme uit: heerlijke muziek, vriendelijke bediening en dito decor. Maar je komt er uiteraard ook voor de keuken, en die biedt echt super lekkere mexicaanse gerechten. We kunnen voorafje Chorizo Mexicanos, Empenadas, hoofdgerechten Pinchos Mexicanos, Fiesta Mexicana en nagerecht Caribbean Surprise met heerlijk ambachtelijk ijs zeker aanbevelen.

3. Pannenkoekenhuis Borne

Chagrijnig personeel, eigenaresse loopt er nog chagrijniger rond, prijskwaliteit is absoluut niet in verhouding. Pannenkoeken niet lekker en minimaal en kindvriendelijk is het personeel al helemaal niet. Kortom, 1x maar nooit weer...

3,4
  4. Nederlands Borne

H. Roelfsema

In het verleden zijn wij hier ooit bij 'toeval' gaan eten. Inmiddels nu een paar keer geweest, zo ook vanavond, en wederom was het weer helemaal top! Eten was hemels, gastvrijheid super. Wij hadden onze meervoudig gehandicapte kleinzoon bij ons, men maakt gewoon ruimte voor zijn rolstoel, manifest is te gek! Wij moeten bijna 1,5 uur rijden om bij Nazareth te eten, maar dat hebben wij er echt voor over. Onze tip? Ossenhaas van de Lavagrill! Absolute aanrader! Ja, en als dan (wederom) alles gewoon top is, dan krijg je een 10!

Wij zien alweer uit naar de volgende keer!

5. Internationaal Borne

Afgelopen Kerst bijzonder prettig gedineerd met de familie bij Kir Royal. We kregen een mooie tafel aangewezen en werden vlot van drankjes voorzien. Na het doorgeven van de keuze wat betreft het hoofdgerecht werd het voorgerecht geserveerd. Dit was een proeverij (van huis specialiteiten), ik kan begrijpen waarom deze items als specialiteiten worden aangemerkt. Stuk voor stuk heerlijk. Daarop volgden een kreeftensoep die goed van smaak was en werd geserveerd in een champagne flute. Dit zag er leuk uit en was qua portie precies goed. 1 van m'n schoondochters eet geen vis en kreeg een alternatief geserveerd. Als hoofdgerecht had ik de tournedos besteld. Deze was perfect gegrild en goed van smaak. Ik had hierbij het aanbevolen glas rode Rioja besteld. Het duurde even voordat deze werd geserveerd, ik had m'n tournedos al voor de helft op. Wel was de wijn erg lekker! Ook qua dessert was het prima in orde. De bediening was vriendelijk en behulpzaam, en het restaurant zag er mooi en versierd uit. Al met al een geslaagd kerst diner.. Wij komen hier zeker weer!

6. Tot 2 weken geleden een prima gelegenheid om gezellig een hapje te eten met een prima prijs kwaliteit verhouding.
    Vorige week broodje van de maand gehad €5,75. Geen pijnboompitten erop matig opgemaakt teleurstellend. Andere kok? Vandaag uitsmijter en cordon bleu.. jammer zowel het een als het ander matig ..
    Een derde keer??

7. Niet best. Zeer slechte kwaliteit eten. Tonijn was oud, op het randje van eetbaar. Biefstuk taai met kant en klare teriyakisaus erover gegoten. Eens maar nooit weer

2,1
  8. Internationaal Borne

Voor de 1e keer hier gegeten. Ontvangst was uiterst vriendelijk en we mochten een plekje uitzoeken. Heerlijk vrij plekje aan de zijkant gekozen. Lekker broodje met een glaasje dus dat zou goed komen voor ons gevoel. De inrichting en de sfeer is prima te noemen. Mooie gezellige inrichting en dito muziek. Voorgerecht bestond uit een heerlijke rivierkreeft salade en een carpaccio die het gemiddelde niet oversteeg. Voor het hoofdgerecht kwam met langs met een dienblad met messen. Wij mochten hier 1 van kiezen. Gezien het formaat van de messen verheugden wij ons op het volgende gerecht. De intentie van het kiezen van de messen in verhouding met het formaat vlees ontging ons blijkbaar. Hoofdgerecht bestond uit lambsrack waar de racks verbrand waren, beetje jammer. De grill royal was prima maar gezien de prijs van 27,50 met 3 gamba's voor extra 5,50 en de naam doet het iets anders vermoeden. Kwaliteit daarentegen was voldoende. Koffie na was prima met lekkernijen. Bediening was er in overvloed, de snelheid en oplettendheid daarentegen minder. Duurde lang voordat er afgeruimd werd en we zaten regelmatig met een leeg glas. Samenvattend heb ik het idee dat men het iets te hoog gegrepen heeft. Het heeft meer iets van een grand cafe dan van een bistro. Prijs kwaliteit verhouding kan beter evenals de bediening. Denk dat het allemaal wat te gemakkelijk gaat hier. Kans op herhaling is niet groot.

6,7
  9. Onlangs weer eens gegeten bij Solera Borne, zoals we vaak doen. Een ontzettend leuke, warme plek waar je je snel thuis voelt, onder andere door de goede bediening. Je kunt er ontzettend goed zitten en het eten is erg lekker. Er is voor ieder wat wils op de kaart ! Service is prima, goed geregeld en goed personeel.
    Zomers of winters ( Inclusief mooi winterterras ! ) , het is een plek waar je met elke gezelschap naar toe kunt en waar je gewoon zeker weet dat je een heerlijke en gezellige avond hebt !

10. Robin kruit

Gisterenavond wou ik uit eten met mijn vriendin, we dachten laten we dan maar eens weer een keer Solera doen. Maar net als vorige keer was de bediening matig en het eten slecht. Terwijl de sfeer in het restaurant altijd wel gezellig is.
    Maar het is mij wel opgevallen dat het sinds de eigenaar/zetbaas zich ophoud in Almelo, wel achteruit is gegaan.

11. Pannenkoekenhuis Borne

Fam. Voortman

Zaterdag 24 augustus 2013 met 7 personen pannenkoeken etc. wezen eten. Een persoon moet lactosevrij eten. Is in de meeste restaurants een probleem, beloven van alles en dan komt het niet goed. Bij Pannenkoekenhuis Borne absoluut geen probleem. Voelen zich betrokken en komen wel drie keer vragen of dit of dat onderdeel van de maaltijd een mogelijk probleem oplevert. Een groot compliment! En over een kortingsbon wordt absoluut niet moeilijk gedaan. Verder een super attente bediening. Een aanrader.

12. Pannenkoekenhuis Borne

Een deel van het personeel zou toch eens een cursus sociale vaardigheden moeten volgen, en dat hadden we ook al eens eerder geconstateerd. Een pannenkoek met appel bleek ongeschilde appels te bevatten, en dat verwacht je niet.

13. Aan de ene kant erg goed....dat zorgde ervoor dat we regelmatig terug kwamen. Er zit nu helaas minder structuur in de bediening sinds dat de eigenaar niet meer rondloopt in Borne. Hij zal zich ongetwijfeld ophouden in Almelo, maar ja, dat gaat ten koste van de bediening. Laatst even lunchen om 12uur. Gaat om 11 uur open op zondag. Liggen allerlei kettingen nog op tafel..... We wilden doorlopen, maar we weten ook dat we heerlijk kunnen eten tussen de middag bij Solera, toch maar niet weggegaan. Op belangrijke "Bornse" dagen of feestdagen loopt er nooit extra personeel. Ik heb al veel mensen onbediend weg zien gaan en zelfs zelf een keer weggelopen. Gewoon tien minuten wachten en nog geen serveerster. Zelfs een keer gehad dat een serveerster aankwam met een doek die rook naar een doek die de week ervoor ook was gebruikt. Weer een tegenvaller. Of het was de serveerster zelf.... Valt dus in de bediening en service heel veel te verbeteren. Eten en het concept zijn goed. Heel af en toe inderdaad te droog vlees, te lang gestaan of zo...maar we blijven weerkomen. Tot op laatst, we hadden kennissen uitgenodigd omdat we zo vol lof waren over het eten en de gezelligheid. Wederom hadden we het gevoel dat we er niet zaten. Geen bediening. Iedereen te druk met bestellingen die weg moesten worden gebracht. Kort gezegd... Geen personeel, danwel niet betrokken met de gasten. Over een paar maanden maar weer proberen, hopende dat ze iets aan de bediening doen, want eten en gezelligheid is goed.

14. Italiaans Borne

Margriet Hakkesteegt

Wij hebben zaterdagavond heerlijk gegeten op het fijne terras. Het eten was heerlijk en ook de goed geadviseerde wijn lekker! De vriendelijke bediening en ongedwongen sfeer sprak ons aan. Kortom... een aanrader!

15. Zeer spontane bediening van de meiden, de sfeer is daardoor erg goed. Helaas is het een warrig zooitje in de keuken, bestellingen die door elkaar lopen waardoor gasten lang moeten wachten op hun eten. Jammer. Ik vind dat ze hier wel wat aan mogen doen. De kwaliteit is daarentegen uitstekend!

16. Italiaans Borne

Coeris

17. Gegrilde garnalen en T-bone steak gegeten. Gegrilde garnalen waren koud. Lagen op een 'bedje' van ijsbergsla. Geen sausje. Smakeloos. T-bone was medium besteld. Uitvoering was taai en rauw. Leek ontdooid in de magnetron en vervolgens te hoog gegrild. Geen peper en zout op de tafel. Tafelkleden vlekkerig. Bediening nauwelijks betrokken. Positieve element was gegrild stokbrood met knoflookyoghurt. Geen tweede bezoek waard.

2,5
  18. Lizanne

Heerlijk gegeten! Goede bediening en heerlijke Tapas!

19. Anna Berg

Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten met onze vrienden groep, erg gezellig en sfeervol ingericht. Service was goed en de dames in de bediening zijn erg vriendelijk en je kunt zien dat ze echt het beste met de gasten voorhebben. Eten: de keuze is reuze en veel variatie. We hebben echt genoten van het lekkere eten en de aankleding van de gerechten. Terwijl het erg druk was die avond blijft de keuken goed koken en we komen hier zeker weer terug.

20. Afhaal en bezorg Borne

ter Haar

Vandaag besteld bij Shorty'z Borne, omdat we hier goede ervaring mee hadden.
    Helaas hadden we vandaag een minder goede ervaring.
    Het eten werd een uur te vroeg gebracht en de lasagne was rondom en onderin nogal zwart. Ook de pizza had zwarte randjes.
    Jammer, omdat we nu niet zo snel weer iets bestellen bij Shorty'z Borne.

21. Ik ben dol op tapas en heb dan ook al diverse tapas restaurants mogen proberen. Solera Borne is mij echt tegen gevallen. De porties vind ik erg klein, de keus is wel groot! Het eten opzich was echt niet lekker. Het lijkt erop dat het eten klaar wordt gemaakt en dan veel te lang wordt warm gehouden.
    Het was redelijk druk, hierdoor moesten we lang wachten voor iemand ons kwam helpen. Ook de wc's waren erg vies!!
    We waren vanavond met een groep van 10, er is helaas erg veel eten blijven staan. Helaas voor ons niet voor herhaling vatbaar..

4,3
  22. Internationaal Borne

Martin Platenkamp

23. Italiaans Borne

Een geweldig goed restaurant waar je heerlijk Italiaanse gerechten kunt eten, leuke bediening en een goede sfeer, we gaan hier zeker terug komen.

24. Zeer slechte ervaring, 1,5 uur moeten wachten op eten. Ze vroegen niet om drinken moesten dit zelf aangeven. Eigenaar legt de schuld bij de meiden van de bediening. Daarnaast geen enkele korting of tegemoedkoming. We waren met 10 man en 2 kinderen, de kinderen konden we door de honger niet meer rustig krijgen. Dit was eens maar nooit meer.

25. Internationaal Borne

Aanrader voor iedereen die verstand heeft van lekker eten!
    De bediening is geweldig, voelen goed aan wat gasten willen.
    Het eten is gevarieerd en goed van smaak en kwaliteit.
    Wel jammer dat de zwezerik van de kaart verdwenen is, maar misschien komt het nog een keer weer.
    Nette ontvangst, we voelen ons altijd heel welkom.
    Toprestaurant en dat in ons mooie Borne!

26. wilma papendorp

We waren weekendje bij van der valk hotel in Hengelo en gingen in Borne eten bij Bella Borne! Werden vriendelijk begroet en kregen welkomsdrankje en brood met kruidenboter van het huis! Super, dat krijg je niet overal. Eten was heerlijk, Pizza Pollo zat wel een hele kipfilee op.
    Toen wij weggingen kregen de vrouwen nog een prachtige rode roos... een aanrader!!

27. Ellenbroek

Meerdere keren gegeten. Hoede maaltijden tegen uiterst scherpe prijs. Warm, smakelijk en een vriendelijke bediening. Als het straks weer terrassenweer is, is dit het mooiste plekje in Borne-centrum!

28. Internationaal Borne

John en Wendy

29. Het ziet er altijd netjes uit.
    Lekkere patat lekkere snacks.
    Goed verpakt, gewoon perfect.

30. Lekker gegeten, de keuze is reuze.
    helaas was de bediening hier niet echt attent. Rond een uurtje of 22.00 nagerecht met thee besteld, helaas kregen we het nagerecht (gebak) pas toen de thee al zo goed als op was. Dit kan gebeuren, maar wel zeer ergerlijk
    Tafelschikking is rommelig, goedkope uitstraling.
    Aandachtspuntje, als je spaanse benamingen wilt gebruiken op je kaart moet je wel zorgen dat dit juist geschreven staat.