Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Borne verdeeld zijn.

1. Super schone cafetaria. Lekker eten, de beste gehaktbal.

2. Internationaal Borne

Wij eten er al jaren, echter helaas is de kok waarschijnlijk veranderd. We hadden afgelopen zaterdag een stoofpotje rundvlees en deze was helaas veel te zoutig. Dit was je dan ook snel zat.
    We hadden er een melding van gemaakt en de ober had aangegeven dat de kok aangegeven had dat intern de meningen zijn verdeeld. Hij vond het niet zoutig, maar kruidig. Ik zal dit menu in iedergeval niet meer gauw kiezen.
    Probeer volgende keer nog wat anders, maar ik denk dat het even duurt voordat wij weer ernaartoe gaan. Verder is de ambiance perfect en de bediening ook!

5,7
  3. Een top cafetaria !

Je hebt veel keus qua menu's, de smikkelbak blijft mijn favoriet !

Klasse.

4. Afgelopen zondag gegeten in Borne en wat hebben we een leuke avond gehad.
    Heerlijke sangria, prima tapas en spontane bediening. We hadden al eens besteld via thuisbezorgd, maar in het restaurant zelf is het nog veel leuker!
    Wij zijn er toevallig zaterdag alweer met een groepje en kijk er nu alweer naar uit.

5. Toen deze zaak net open ging was het super. Goede en snelle bedienng. Maar de laatste 3 keer dat wij daar waren, was de bediening ontzettend traag. Het was niet heel erg druk en toch 20 min wachten totdat er pas drinken aangeboden werd. Dat slaat nergens op. En na de eerste ronde duurde het ook al zo lang dat het eten er was. Ik heb niet het idee dat er structuur zit in de bedienng, dus het komt voor ons rommelig over. Wij komen niet weer, het eten is prima, sfeer is prima, maar de slechte structuur in de bediening maakt het dat wij niet weer komen.

6. Eten was redelijk goed. Alleen de bediening was waardeloos! Na de eerste ronde 40 min moeten wachten voordat er überhaupt iemand weer bij ons kwam. Opmerking over gemaakt en vervolgens duurde het weer 40 min voordat de koude gerechten kwamen. We hebben de 3e ronde maar over geslagen en het toetje ergens anders gegeten. Erg jammer komen hier niet weer!

7. Pannenkoekenhuis Borne

Afgelopen weekend ben ik met m'n vriendin gaan eten bij 't Pannekoekhuis. Wij hebben heerlijk gegeten en de bediening was erg vriendelijk. Het was er druk, maar er waren nog genoeg plekken vrij. Bij binnenkomst werden wij ontvangen door een vriendelijke gastvrouw. Vervolgens hebben wij een pannenkoek besteld met een stokbroodje vooraf op aanraden van de bediening. Ze garandeerde ons dat het broodje vers was, omdat ze die dagelijks vers afbakken. Binnen een kwartier hadden wij onze pannenkoek, een Boeren en een Twentse. Deze zagen er goed verzorgd uit. Als toetje kozen we voor een ijsje. Ook deze zagen er prima uit. Uiteindelijk waren we met z'n tweeën rond de 30 euro kwijt. Een erg schappelijk bedrag voor wat we hadden gehad.

8. Pannenkoekenhuis Borne

Wij hebben hier laatst met z'n tweetjes gegeten. Zowel buiten als binnen kun je er sfeervol zitten. Het was er heel druk en sommige mensen moesten wachten in de wachtruimte, die er ook erg mooi aangekleed uitzag! Wij konden een fijn plekje buiten krijgen en werden hier naartoe gebracht door de (chagrijnig kijkende) eigenaresse. Wel jammer dat je niet lekker weg kunt kijken, in verband met de hoge beplanting in de tuin.

We bestelden een stokbroodje met kruidenboter vooraf. Tuurlijk is zo'n stokbroodje elke dag vers afgebakken (een stukje hierboven las ik dat iemand dat heel speciaal vond). Het was een klein stokbroodje, dat we zelf moesten snijden. Dat was prima hoor. Ik had een verse muntthee besteld, hoewel ik overigens heel weinig munt er in kreeg, smaakte deze verder goed.

De pizza's waren redelijk goed, alleen er lag superveel ui op de spek/ui/champignons-pizza van mijn man, dat was een beetje overheersend. Dat is natuurlijk ook heel persoonlijk, een ander had misschien geklaagd dat er te weinig op zat ;-) Ikzelf had een pizza appel en die smaakte heerlijk (inderdaad was de appel ongeschild, dat vond ik ook wat minder lekker).

Naast ons zat een stel wat bij het afruimen door de eigenaresse aangaf iets niet naar wens gevonden te hebben. Hier reageerde zij erg kortaf op.

De bediening kwam vrij laat vragen of we nogmaals wat drinken wilden, dat vonden we jammer. Het was ook erg druk, maar ze liep wel telkens langs of vroeg of het allemaal naar wens was.

Met het naar de wc gaan zag ik dat het binnen heel vol en een vrolijke boel was, voor gezinnen met kids is dat natuurlijk ideaal, maar ik was blij dat wij lekker rustig met z'n tweeën buiten zaten. Een mooie speelhoek
    en soort kleurhoek is aanwezig voor de kinderen.

Bij het afrekenen hielp de eigenaresse ons weer. Ze wees naar de kassa in de wachtruimte en doelde er op dat ik maar met de pin moest afrekenen. Ik wilde echter contant betalen en had een kortingsbon uit de Tubantia. Dit werd niet leuk opgepakt vonden wij en ze nam onder het afrekenen met mij de telefoon op en liep toen weg. Later kwam ze terug met mijn wisselgeld. De mensen die aan het wachten waren, keken ook op van: 'Huh? Niet echt klantvriendelijk.'

Al met al, een leuk pannenkoekenhuis waar we best lekker gegeten hebben. Maar wij vonden het niet heel speciaal en de eigenaresse vonden we geen positiviteit uitstralen naar haar klanten. Dat was jammer.

6,5
  9. Pannenkoekenhuis Borne

Jolanda de Ree

Tijdens onze vakantie hebben we heerlijk gegeten in dit zeer gezellige restaurant! Vlotte en vriendelijke bediening, het eten was erg goed. Gezellige sfeer, een aanrader. Nog gezellig met de eigenaresse zitten praten. Erg gastvrij.

10. Wie van een lekkere gehaktbal houdt moet zeker een keer langs deze cafetaria gaan! Zo smaken ze zelden!!

11. Slechtste service ooit! Je bestelt iets, bestelling klopt niet (wel duidelijk doorgegeven), kun je op z'n vroegst over een half uur de goede bestelling krijgen. Geweigerd ivm honger en liever samen eten dan apart. Krijg je vervolgens een onbeschofte vrouw aan de deur met een hele grote mond. Onacceptabel!

12. Italiaans Borne

Vriendelijke bediening, een kleine maar goede kaart en nette prijzen. Voor ons een restaurant waar je relatief snel en goedkoop kunt eten als je geen zin hebt om te koken (30,- voor 2 personen).
    Geen restaurant voor een avondvullend programma.

13. Chinees-Indisch Borne

boomkamp

Vanavond voor het eerst gegeten. Deelgenomen aan het buffet. Super lekker. Kleine warmhoudschalen die continu vers en nieuw werden aangevuld. Voldoende keus. Lekker veel verschillende dingen kunnen proeven. Wij vonden alles lekker. Vlees was lekker mals. En vers fruit na.
    Kids kregen bij binnenkomst een stuk kroepoek en waren dol op de tomatensoep vooraf. Vriendelijk ontvangst en vriendelijke vlotte bediening. Voor herhaling vatbaar dus.

14. Chinees-Indisch Borne

Heerlijk gegeten. Prima eten, sate was erg goed en voor deze prijs gewoon top. We komen zeker terug. Tom

15. Afhaal en bezorg Borne

Vandaag 3 pizza's gehaald, waren niet te eten. Kletsnatte bodem, niet gaar, leek net een spons. Had geen zin om terug te gaan, maar niemand heeft het opgegeten. Wat een tegenvaller, voorlopig maar geen shorty's!

2,6
  16. Chinees-Indisch Borne

Ik ben bij meerdere Japanse restaurants geweest, maar dit restaurant was erg lekker. De live-cooking/teppan (een Japanse kok die voor je aan tafel bereid) is goed. Echter heb ik weinig kunstjes gezien (bijvoorbeeld: niet gooien en tikken met zout en peper, geen ei zelf moeten vangen, wel een vlam creëren). Daarentegen was het eten voortreffelijk! Het restaurant ziet er van binnen prachtig uit en er is een serre voor de rokers.
    Wij gaan zeker nog een keer!

17. onbekend

Altijd schoon en netjes.

18. onbekend

We hebben er vandaag eten gehaald het was niet te eten. Bel je op en breng je het terug gaan ze nog met je discussiëren ook midden in de zaak vol klanten. .. erg onvriendelijk! !! Kom er niet weer!

2,3
  19. Het lekkerste softijs van Borne en veel ijs voor je geld.

20. Prima cafetaria met een aantal mindere punten die ze eenvoudig kunnen verbeteren. Zo is het er erg donker en wat ik persoonlijk echt niet te verkroppen vind, is dat personeel en leiding wel erg onvriendelijk is. Groeten bij binnenkomst lijkt bijvoorbeeld een utopie. Hoe hard je ook goedemiddag schreeuwt bij binnenkomst, meer dan een norse blik krijg je niet terug. Jammer, want op het voedsel is niets aan te merken, maar door het bovenstaande, haal ik mijn patat wel ergens anders!

21. remcolammers

Afgelopen vrijdag bij solera in borne geweest. We hebben met zijn vieren een luxe menu van de chef genomen en waren aangenaam verrast.

Eten:
    Stukjes tonijn met soya tot gerookte entrecote tot wraps met geitenkaas kwamen met de koude gerechten over tafel. De keuze is zeer groot. Daarna kwamen de warme tapas op tafel. Dit was ook zeer uitgebreid en er is voor iedereen wat lekkers bij. Dit was dan ook echt een aanrader!

Bediening:
    Netjes ontvangen door een jongedame die gelijk naar ons toe liep toen we binnenkwamen. Er was nog keuze uit de tafels dus we mochten zelf kiezen waar we wilden zitten, dit vonden wij ook zeer prettig. Een van de dames was per ongeluk een drankje vergeten van ons. Nadat ze weer langs onze tafel gelopen was, zag ik dat ze schrok en kwam gelijk aan tafel om te zeggen dat ze het direct ging ophalen. We konden niet anders dan er om lachen, zo vriendelijk dat ze het zei.

Sfeer:
    De sfeer in het restaurant is gezellig, met mediterraanse invloeden. Het is een knus restaurant met vlotte spaanse muziek op de achtergrond. Wij komen zeker terug als het warmer is want dan willen wij graag op het terras zitten. Je kijkt zo gezellig uit op het plein en de fontein.

Al met al dus een heel gezellig en leuk restaurant in borne, ik heb andere beoordelingen ook gelezen maar kan me het bijna niet voorstellen dat mensen hier negatief over kunnen zijn want we hebben echt een super avond gehad.

22. Gewoon lekkere patat, maar wel erg weinig hoor. Ben zo'n klein bakje patat niet gewend. Geen toilet aanwezig voor de klanten.

23. Vriendelijke bediening en eten was erg goed.
    Wij namen de shoarma schotel plus en een pizza.
    Vooraf gratis aperitiefje en stokbrood gehad.

24. Drie keer geweest, alle keren heerlijk gegeten. Veel keus en geweldige tapas.

25. We waren een tijd niet meer geweest bij Dorset en daarmee bleek maar weer eens hoe goed en lekker het eten hier is als je het vergelijkt met andere restaurants. Ik geef nooit een 10 maar nu is ie er dan. In één woord klasse, natuurlijk is de prijs hoog, maar dat is het niveau van het eten ook. Een belevenis die je zo nu en dan mee moet maken. Top restaurant!

26. Chinees-Indisch Borne

Liesbeth Velthuis

Wij hebben vorige week zaterdag, 1 maart, heerlijk gegeten van het buffet bij Golden City. We hadden met z'n vijven een mooi plaatsje bij het raam en werden zeer vriendelijk bediend. Het aanbod was erg gevarieerd en er was ruimschoots voldoende. Het eten bleef onder de warmtelampen lekker warm. Een echte aanrader om lekker en niet duur uit eten te gaan. We komen binnenkort zeker weer terug!

mvg.L.V.

27. Gezellig terras, positief personeel en heerlijk ijs!

28. Pannenkoekenhuis Borne

Sebastiaan

We komen hier zeer regelmatig eten vanwege de zeer goede kwaliteit van het eten en de gezellige sfeer, echt een aanrader voor jong en oud!

29. Pannenkoekenhuis Borne

Anneke Vos

Een tijdje geleden zijn wij met zeven man naar 't Pannekoekenhuis geweest. Wij waren daar met onder andere een Frans meisje. Zonder ernaar te vragen had het personeel dit in de gaten en kwam meteen met een Engelse menukaart aanzetten. Ook was het personeel erg behulpzaam en geduldig tegenover het Franse meisje, dat niet heel goed in Engels was. Na niet al te lang wachten werden onze pannenkoeken geserveerd en waren we aan het genieten van de heerlijke kwaliteit. Ik vond het een geweldig sfeervolle plek, met vriendelijk en vrolijk personeel en heel belangrijk natuurlijk, heerlijke pannenkoeken! Zeker een aanrader en een plek om nog eens terug te komen!

30. Pannenkoekenhuis Borne

Gisteren met 6 man naar pannekoekhuis geweest. Niet gereserveerd dus moesten even wachten omdat alles vol zat. Op zich geen probleem, in de entree konden we prima zitten onder het genot van een lekker drankje terwijl de kinderen zich vast in de kinderhoek konden vermaken. Het wachten duurde niet lang voordat er een tafel vrij was. Vervolgens pannekoek besteld met een stokbroodje vooraf die ze naar ik me heb laten informeren elke dag vers afbakken, klopte achteraf ook omdat we de oven door de deuropening konden zien bij het doorgaan van het personeel naar de keuken. Dus dikke plus wat mij betreft. Toen de pannekoek. De kinderen hadden een mini (dikke pret en een boel gesmeer met stroop natuurlijk), de rest een volwassen pannekoek. Drankje erbij en smullen maar. Zag er goed uit, smaakte goed en een best formaat!! Warbij 2 van ons het niet eens op kregen. Ook ijs/koffie gehad wat uitermate best smaakte. Vervolgens de rekening: kwamen ze netjes brengen waarbij ik aan tafel kon pinnen. Mijn conclusie: mooi pand, goede service, lekker eten en een redelijke prijs. Wij komen zeker nog een keer weer.

fam. ter Haar
    Hengelo.