Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Borne verdeeld zijn.

1. Pannenkoekenhuis Borne

Vanavond heerlijk gegeten met de hele familie. De gereserveerde tafel stond al compleet gedekt klaar inclusief de kinderstoel met kleurplaat en kleurpotloden voor de jongste telg. We hadden gemeld dat we speciaal voor de buurman en buurman actie kwamen en dat werd leuk opgepakt door het personeel.
    Voor een donderdagavond was het gezellig druk. Bediening was keurig en het eten was heerlijk! Ons jongste lid van de familie voelt zich even het gelukkigste kind op aarde met z'n eigen buurman! Wij komen binnen kort nog een keer voor de andere buurman!

2. Pannenkoekenhuis Borne

Vanmiddag een kinderfeestje gehouden in het Pannenkoekhuis Borne, dat was super geslaagd!!

De pannenkoeken waren heerlijk! De kinderen hadden alle ruimte om te spelen en hadden het super naar hun zin, dus een super geslaagde verjaardagsfeestje.

Dankjewel, vr gr Türen Geelink

3. Dit ambachtelijke ijs zet Borne op de kaart. Wat een geweldig ijs. Dat laat alle andere "ijsscheppers" ver achter zich. Het is niet voor niets in restaurants in de regio op de menukaart gezet. Bravo.

4. Pannenkoekenhuis Borne

Fam.Jansen

We zijn zondag 23 augustus bij 't Pannekoekhuis geweest, we werden vriendelijk ontvangen. We hebben heerlijk gegeten, zoveel soorten pannenkoeken. De bediening was vriendelijk & gastvrij! Twentse Gastvrijheid!!
    Ook vonden wij het leuk dat op de onderkant van de placemat een kleurplaat & een puzzel zat, de kinderen kregen potloden erbij, geweldig!! Ook hebben de kinderen zich prima vermaakt in de kinderhoek. Wij gaan er zeker snel nog een keer eten, van ons krijgen ze een 9!!!

Groetjes van de Familie Jansen

5. Pannenkoekenhuis Borne

erik mulder

Leuk restaurant. Pannenkoeken waren erg lekker. Bediening was vlot en de sfeer was prima. Kids waren tevreden en wij ook.

Wij komen zeker weer

6. Pannenkoekenhuis Borne

De pannenkoeken waren goed, de schnitzel daarentegen taai. Het eten stond zo snel op tafel, na een rommelige opname door drie personen, dat we het idee kregen zo snel mogelijk weer weg te moeten. Het was gewoon niet gezellig even een pannenkoek eten.. Jammer. We bestelden ook een kan ranja, die vervolgens zo snel mogelijk in grote glazen werd volgeschonken, zodat het wel op knoeien moest uitlopen.

7. De beste cafetaria uit Borne. Perfect gebakken patat. Super goede organisatie en heel schoon.

8. Jeffrey

Super lekker ijs én frozen yoghurt! Jammer dat ik zelf niet in Borne woon, anders kwam ik er veel vaker.

9. Dick Ellenbroek

Het beste ijs van Borne. Zelfgemaakt en echt een super goede smaak. Tot voor kort reed ik naar Hengelo maar na het ontdekken van Mistral bespaar ik mij die moeite. Jammer van de goedkoopogende Milka-achtige reclame-uitingen. Dat kan stijlvoller..

10. Vandaag vlees gegeten bij Bella Borne. De entrecote was taai en doorbakken, de T-bone voor de helft goed, de andere helft taai en onsmakelijk. Een schoteltje sla en een bakje gefrituurde aardappelschijfjes maakten het af.... Geen sausje erbij. Wel een gratis drankje en brood met knoflookboter vooraf gehad. Op mijn kritiek werd niet gereageerd. Volgende keer maar een ander restaurant bezoeken.

11. Internationaal Borne

Gisteren gegeten met z'n tweeën. Mooie frisse salade zalm en asperges vooraf. Past uitstekend bij hun aperitief wijn: Gruner Veltliner. Daarna een mooi stuk eend gegeten. De wijn van de wijnkaart werd keurig toegelicht door de gastheer. Na het dessert een heerlijke sigaar gerookt en op aanraden van de gastheer een bijpassende whiskey. Mooi dat dat kan in de buurt.

De mooie aperitief kaart, diverse gerechten, uitstraling en chique rookruimte is erg onderscheidend voor Kir Royal ten opzichte van de concurrenten.

Aanrader!

12. Pannenkoekenhuis Borne

Op koningsdag simpele pannenkoeken gegeten. In totaal drie stuks waarvan 2 naturel. Deze pannenkoeken waren in het midden niet goed gebakken. Toen we dit aangaven zijn ze terug naar de keuken gegaan. De bediende werd toen al iets minder aardig. Terug gekomen van de keuken waren de pannenkoeken net zo droog als pizza's geworden. Slechte kwaliteit dus. Er werd niet eens meer gevraagd of we lekker gegeten hebben. Blijkbaar wisten ze dit al! Hier gaan we nooit meer naar toe!

13. Roy

14. Italiaans Borne

Roy

15. Roy

Lekkere broodjes shoarma en de pizza's zijn ook goed.

16. Onbekend

Soms moet je erg lang wachten, en dan ook nog de verkeerde bestelling geven. De patatjes zijn erg zout en zacht. Ik vind dit erg jammer!!

3,6
  17. Internationaal Borne

Dirk

19. Chinees-Indisch Borne

Van den Brink

Zeer vriendelijk personeel! Lopend buffet niet heel groot maar voldoende keus en alles lekker warm en mals. Zeker voor herhaling vatbaar!

20. Mijn vriend en ik hebben vanavond bij dit restaurant gegeten. Het voorgerecht was prima en het hoofdgerecht van mijn vriend was ook goed, maar mijn zogenaamde ossenhaas was alles behalve een ossenhaas. Toen wij daar wat van zeiden, kregen wij van de ober een grote mond dat er verschillende soorten ossenhazen bestonden.
    Ik verwacht alleen maar een goed stukje vlees en als ik daar dan commentaar op geef, dat er meelevend op gereageerd wordt. Maar nee, deze ober vond meer dat wij overdreven reageerden en was ons dan ook liever kwijt dan rijk. Er kon nog net de vraag af of wij een nagerecht hadden gewenst. Toen wij daarop zeiden dat wij dat niet wilden, werd er meteen gezegd "Mooi" en weg was hij. Hierover waren wij aller minst tevreden.
    Met het afrekenen was hij aan het praten met zijn collega, waarschijnlijk over ons, er was absoluut geen vriendelijkheid meer te vinden. En de rekening was snel afgehandeld. Ik heb hier vaker gegeten en altijd was het prima en de service heb ik nooit 1 verkeerd woord over gehad, maar dit was het toppunt van onvriendelijkheid. Dit was dan ook de laatste keer!

21. Uitstekende cafetaria, kwalitaria was zelfs beter op z'n plek geweest. Jan en Gerrie doen er alles aan om hun klanten van dienst te zijn. Altijd vrolijk en vriendelijk! Uitstekende friet en snacks, snel en vers bereid in schoon vet. Aanrader.

22. Afhaal en bezorg Borne

Smerigste kebab ooit gehad. Absolute afrader. Wél netjes op tijd bezorgd.

23. Chinees-Indisch Borne

Afgelopen weekend gegeten aan de Chinese kant. Een heerlijk 5 gangen verrassingsmenu gehad, super lekkere gerechten en een geweldige bediening!!

We gaan er snel nog een keer van genieten!!

24. Italiaans Borne

Louis van Rasten

Bediening vriendelijk en het eten smaakte goed. Ook qua ambiance is het er erg gezellig. Qua prijs helaas wat aan de te dure kant.

5,5
  25. Heerlijk avondje uit eten, je wordt zeer goed en correct bediend. Afgelopen jaren geregeld geweest en de kwaliteit blijft constant met heerlijke gerechten. Een klein oud kruidenierswinkeltje waar nu gezellig in een huiselijke ambiance getafeld kan worden. Complimenten!

26. Pannenkoekenhuis Borne

Met een optimel bon heerlijk gegeten. Het restaurant ligt wat vreemd tussen de huizen in en doet wat hol/kil aan bij binnenkomst, maar het personeel, de service en de heerlijke pannenkoeken maken dit dubbel en dwars goed! Ruime keus, een welkom gevoel en goed bezocht. Kortom, we komen terug, ook zonder kortingsbon!

27. Chinees-Indisch Borne

Wat een onvriendelijk personeel, staat er kindvriendelijk in de omschrijving, nou bij ons zoontje van 10 jaar werd het menuboek uit zijn handen getrokken en kreeg als mededeling "Geef want ik heb nog meer te doen", terwijl het helemaal niet druk was (maar dan nog).

Eenmaal het eten op tafel werd er geen moment meer naar ons omgekeken, werd niet gevraagd af alles naar wens was, of er nog iets bij moest komen, we hadden geen eens kans om nog iets te drinken te vragen. Toen we uitgegeten waren duurde het een wel een half uur voordat er werd afgeruimd, terwijl het nog steeds rustig was. Naast ons zat een klein gezelschap, deze kregen een verkeerd voorgerecht, dus dat moest terug naar de keuken, de serveerster deed dit al mopperend en kwam ook weer mopperend het bestek omwisselen. We kregen bij ons menu nog koffie, dit duurde weer een half uur voordat dat op tafel stond, nou ja bijna gesmeten zonder een vriendelijk woord.

Eenmaal klaar liepen we richting de kassa, kwam de serveerster al met de rekening aanlopen. Jammer, denk je we blijven in ons eigen dorp, maar eens maar nooit weer. En als je dan binnen een week een soortgelijk verhaal hoort, dan mogen ze zich daar wel eens achter de oren krabben!

1,8
  28. Totaal sfeerloos restaurant, Griekse sfeer is totaal niet aanwezig, oubollig en oud interieur.

Eten is erg matig en fantasieloos, grof gesnedenen koud brood in een armzalig mandje, Griekse schotel met lauw en smaakloos vlees, presentatie van vlees schotel erbarmelijk.

3,2
  29. Zeer snelle bediening, erg schoon en prima eten.

30. Afhaal en bezorg Borne

Eten goed en voldoende. Wel erg basic, maar wat wil je voor die prijs.

Verder totaal geen sfeer of gezelligheid te bekennen. Wij zijn hier nu een paar keer geweest, maar het is niet leuk meer om er iets te gaan eten.

Wij zoeken in het vervolg wel iets anders op.

2,3