Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Borne verdeeld zijn.

1. Pannenkoekenhuis Borne

hoogendoorn

Onze ervaring van afgelopen vrijdagavond was helaas slecht.
    In de pannekoek zat namelijk een wesp hetgeen toch echt niet mag voorkomen.
    Daar dien je in de keuken op te letten.
    Het is in ieder geval geen uitnodiging geweest om nog eens te komen.

2. Op zich was het eten aardig. Maar als dit restaurant in het zelfde boekje staat als bijvoorbeeld Librije klopt het echt niet. Even de verbeter puntjes.
    Voor gerecht tartaar veel te veel. Wel erg lekker. Voorgerecht 2, makreel, geen smaak aan en dreef in de gember siroop. Nu Weer erg weinig
    Lams koteletjes, veel vet aan, wel smakelijk.
    Geen lekkere verse groente erbij. (1 asperge)
    Toetje, 2 keuze, kaas of een overdaad aan chocolade. Chocolade toetje, veel te veel en veel te zoet.
    Koffie met weer heel veel zoet, wel voor betalen niet om gevraagd. Ik zou het apart aanbieden.
    Wijn, geen keus in open glas
    Geen vegetarische keuze
    Bediening, had geen idee waar ze het over hadden. Denk net begonnen.

Voor € 190, 2 personen erg tegenvallen.

2,1
  3. De Steeg

4. Chinees-Indisch Borne

Natanya

Nog nooit zo’n geweldige bediening, sfeer en voortreffelijk eten gevonden.

Komen hier regelmatig en genieten volop!

5. Shoarma Borne

Hultink

90 minuten wachten bah bah

6. Vanwege de viering van een verjaardag hier gegeten. Eten zeer matig te noemen. Prijs kwaliteit verhouding ver te zoeken. We hebben een aantal gerechten met vis gehad. Garnalen kroketje was vissig, zeebaars was vissig, coquille was vissig en zelfs terug gestuurd omdat deze niet goed vers kon zijn. Hierop is geen enkele reactie gegeven. Zelfs niet de vraag waarom de coquille terug gestuurd werd. Ten slotte een rekening van meer dan 400 euro gekregen voor 4 personen exclusief dessert of koffie. Geen enkele tegemoetkoming ontvangen terwijl er meermaals aangegeven was dat de kwaliteit niet voldeed. Zelfs niet één keer excuses gemaakt of enige vorm van empathie of interesse in onze ervaring. Daarnaast werden flessen water open gemaakt en ingeschonken zonder te vragen, terwijl we daar niet op zaten te wachten. Plat water werd met bruisend water gemengd bij het inschenken. En de boter bij het brood had een rare chloor smaak. De tournedos en hert was goed en de wijn uitstekend. Kort samengevat: zwaar teleurstellend en ver onder de maat!

2,2
  7. Johan en Francien

Bediening was slecht. Eten liet te wensen over.
    Eerste en laatste keer dat we hier zijn geweest!!!

1,4
  8. Internationaal Borne

Tomas

9. Op de site en op thuisbezorgd staat dat jullie wel bezorgen. Ik heb betaald en een sms ontvangen. 2 Uur later nog geen eten. Ook de telefoon word niet opgenomen.

10. Chinees-Indisch Borne

Gisteren tijdens kerstavond blijven eten. Nog nooit zo een slechte bediening meegemaakt. Tent zat niet eens vol hooguit 5/6 tafels. Konden lang wachten op het drinken. Moesten met 6 man 1 menu kaart delen want de anderen waren niet juist. Toen we er een tweede kaart bij kregen kwam na 3 min iemand vragen of Ze 1 kaart terug mocht. Bediening was echt heel slecht kwamen nauwelijks vragen of we nog wat wilden bestellen of nog wat te drinken wilden. Hou mijn hart vast voor vanavond en morgen tijdens 2e kerstdag. Met deze bediening word dat geen succes! Sfeer in het restaurant leek op een all you can eat hok. Sushi was wel heel goed gelukkig! Echter zou ik niet nog een keer gaan.

11. Het eten was prima en mooi opgemaakt, alhoewel de porties aan de krappe kant waren. De wijnen waren over het algemeen niet naar onze smaak of passend bij de gerechten. Het personeel maakte een gehaaste en ongeïnteresseerde indruk. Geen vragen of het naar wens was, of het smaakt. Voor een prijs van 125, - pp mag je meer en beter verwachten.

3,7
  12. Marty Hek

Tot nu toe goede ervaringen, maar vandaag een pizza besteld, maar niet de goede gekregen. Mijn vrouw had de carbonara besteld, zónder ui, maar met champignons. En toch uien er op, terwijl ze dat niet lust. Jammer hoor, tien euro verknald en geen tijd om een klacht in te dienen, want we moeten weg. En dus ook eten voor mijn vrouw wat ze niet lekker vindt. Hoop toch echt dat dit niet weer gebeurd!!

13. Internationaal Borne

s.dijkstra

Met een groep van 4 personen geweest op 9 november. Gestart met een uiensoep die veel te zout was. Gekozen voor snoekbaars voor 27 euro. Lagen 2 kleine staartstukjes op een puree van wat? Kon er geen smaak aan verbinden. De zoete aardappelpuree was niet te vinden.
    De patatjes waren ook veel te zout, gewoon niet te eten. Het andere gerecht wat gekozen was met kreeft op de grill, daarbij was de kreeft nog rauw. We moesten zolang wachten op het eten dat er geen tijd meer was voor het toetje. Al met al, duur en zeer teleurstellend maar met name sneu voor de jarige die op iets bijzonders wilde trakteren.

14. Internationaal Borne

Wat ons betreft beste Bistro in Twente! Hier klopt echt alles: bediening, eten, wijnen, sfeer en prijs-kwaliteit verhouding. In 1 woord TOP.

15. Internationaal Borne

Patrick

16. Chinees-Indisch Borne

Lekker gegeten!

17. Chinees-Indisch Borne

Ik vind het niet te eten daar. We halen wel eens wat. Nu niet meer. Babi pangang is net zo vet. Bah. Komen er niet weer. Bami zit geen lak of smak aan.

18. Pannenkoekenhuis Borne

De kleedjes op de tafels waren niet schoon stroopresten werden met een vochtig doekje gepoogd weg te poetsen.
    Gevraagd naar oude jenever het zou er zijn bleek toch niet het geval.
    We moesten een keer vragen wanneer de consumpties geserveerd zouden worden deze waren ze vergeten.
    De boerenjongens ijs was gewoon vanille ijs met wat rozijnen totaal geen brandewijn geproefd.
    Tot slot klopte de rekening niet € 10, - teveel op de rekening van de vorige klant.
    Gaan niet weer hier naar toe.

4,5
  19. Pannenkoekenhuis Borne

B messink

20. Pieter van Beyma

Ik las recensies voor ik reserveerde. Er waren een aantal minder positieve geluiden. Die heb ik niet kunnen bevestigen tijdens ons eten daar. Ik vond de bejegening heel erg goed: eerst reserveerden we voor 5, toen 4, daarna 7 personen. Alle medewerking werd ons verleent zonder commentaar. Het eten was meer dan genoeg voor jong en oud. De sfeer was vrolijk en open. Aan het eind kreeg ik een grote verbazing te verwerken: de rekening was boven verwachting laag voor 7 personen, die naar hartenlust gegeten en gedronken hadden. Wij bevelen dit restaurant van harte aan.

21. Donders goed eten en vriendelijk mensen.

22. Rob Siegerist

Niet heel goedkoop, maar we héél erg lekker en een heel vriendelijke bediening. Lekker buiten op het terras gegeten. Als we weer in Borne zijn komen we hier zeker terug.

23. Internationaal Borne

Antonetta

Warm eten op koude borden, dat kan echt niet!
    Gecremeerde patatjes, erg zoute soep zonder broodje erbij, een ober die niet wist wat een gerecht inhield…
    Het restaurant ziet er leuk uit, maar voor deze prijs mag je toch echt meer verwachten.

6,7
  24. Pannenkoekenhuis Borne

Prijs/kwaliteit is goed. Geen pro-actieve bediening. Bestellingen alleen op zelf initiatief, hierdoor langere wachttijden

25. Chinees-Indisch Borne

Afhaal menu, dure prijskaart. Nasi Jasmin Garden genomen met soep en loempia. Heel erg lang moeten wachten. Sun la tong soep was lekker, loempia ook. Nasi weinig smaak en een kleine bak (tov andere Chinezen) ajam ketjap vol met kraakbeen en botjes, koe loe kai is bijna verbrand, doe yong hai is smakeloos. Kortom: bagger! Helemaal voor de prijs die je moet betalen! Kom hier nooit weer terug.

1,6
  26. Beste ijs uit heel borne. Top cafetaria.

27. Geweldig gegeten. Heerlijke lamskoteletten, pizza en kipfilets. Vlotte, vrolijke bediening. Wij zijn fan van Bella Borne.

28. Pannenkoekenhuis Borne

Peter Hangraaf

Zaterdag 16 feb lekker gegeten. Even in het voorportaal moeten wachten tot er een tafeltje vrij kwam. Van wege de drukte wel wat langer moeten wachten maar dat is logisch. Kom binnenkort terug.

29. John Straaten

Vandaag daar als toerist voor het eerst geweest.
    Als we vragen om de menukaart is de volgende vraag 'wilt u wat drinken'. Normaal gesproken kijk je eerst wat je wil eten en vervolgensmask je de drankkeuze.
    Na besteld te hebben 'de dag hap' krijgen we - best snel - onze bestelling. Het bakje frietjes is zo weinig dat we een extra bakje bij bestellen.
    Nadat we alles op hebben - redelijk van kwaliteit, maar echt niet meer dan dat (het vlees had echt wel wat langer mogen bakken - willen we een toetje bestellen. De eerste serveerster zegt ' ik kom zo bij u', maar hebben we 10 minuten later nog niet gezien. De tweede serveerster komt langs na 15 minuten en stelt dezelfde vraag. Als de 1e serveerster na ongeveer 30 minuten eindelijk térug aan onze tafel komt en de bestelling opneemt, komt ze 5 minuten later terug. Met de melding dat het bestelde niet meer kan… vroegen toen maar meteen om de rekening en zijn toen weg gegaan. Nee, geen plek die wij zouden aanbevelen.

30. Chinees-Indisch Borne

Gisteravond met 6 personen heerlijk verrassingsmenu gegeten van 5 gangen. Vooraf hadden we heerlijke sushi en daarna verschillende vis en vlees gerechten. Deze waren zeer goed op elkaar afgestemd en heerlijk op smaak. Het was zekers een voortreffelijke avond en komen snel weer terug om ons te laten verwennen.