Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Borne verdeeld zijn.

1. Internationaal Borne

Een restaurant met een moderne, fusion-achtige uitstraling, jonge bediening, wel een mix van ervaren en onervaren. Manager te nadrukkelijk instructies gevend aan de bediening, voor klanten niet plezant. Aan de bar zijn de stoelen iets te lomp om lekker te eten, beter is om een tafel te reserveren. Wachttijd tussen de gerechten iets te lang, maar dat is natuurlijk ook een kwestie van smaak. Gerechten aan de prijs.

Voorgerechten lekker en goed van smaak.

Hoofdgerechten kunnen op een bord of op een houten plank, dit is leuk bedacht maar in de praktijk onhandig om nog extra bijlagen aan toe te voegen. Het vlees was perfect gebakken op een houtskoolgrill, de standaard salade (met zalm) ook zeer naar ons believen. De nagerechten qua hoeveelheid te weinig, maar dat kan ook komen doordat deze voortreffelijk smaakten, vooral de souffle was echt voortreffelijk. Al met al is het restaurant veelbelovend, maar ze zijn er nog niet.

2. Een mooie ambiance, echter voor een dergelijk restaurant was de service onder de maat, amper wijnkennis (etiket oplezen), chaotische bediening. Verder verwacht je in een dergelijk restaurant (250 euro voor 2) wat smaakverrassingen, deze bleven uit...

Kortom, voor een speciaal avondje uit zou ik een ander restaurant kiezen!

3,1
  3. Nog niet hier binnen gegeten, maar al wel enkele keren tapas afgehaald!

Heel goed, veel variatie, goede smaak en leuk geprijsd!

Wat me wel tegenvalt, is dat je het in een vuilniszak met trekkoord? mee naar huis krijgt?! Hoop dat ze dat nog gaan veranderen... Plastic of papier maakt een heel verschil.

4. Wij komen hier regelmatig en het eten is altijd heerlijk!

Ook is het er gezellig en sfeervol. De nieuwe menukaart is overigens ook super. Vooral de stoofpotjes zijn een aanrader.

Dit is wat je noemt een echte Griek!

5. Wij vonden het meer een veredelde snackbar. Aardappel salade was overduidelijk kant en klaar, rode wijn niet te drinken. Ronduit onbeschofte serveerster. Carpaccio was redelijk, maar de rest was simpel en zeker niet vers klaar gemaakt. Niet echt bijzonder. Serveerster had totaal geen verstand van rode wijn. Dat geeft niet, maar dan moet je niet doen alsof je de wijsheid in pacht hebt.

6. Erg lekker eten, vooral de shaslick is een aanrader.

Goede prijs/kwaliteit verhouding, je krijgt altijd voldoende.

Vriendelijke mensen, echt super.

7. De 23e hebben we met onze kinderen ons 40 jarig huwelijk gevierd bij Dorset. Wij werden enorm verrast door het feit dat onze trouwfoto van 40 jaar geleden ons stond op te wachten. Ook onze tafel was heel subtiel versierd wat de smaak van het eten alleen maar nog lekkerder maakte. Op het interieur raakten we niet uitgekeken, zo mooi als dit is geworden. Absoluut goede prijs/kwaliteitsverhouding. Wij komen meer!

8. Kwaliteit van het eten is goed, de prijs die je kwijt bent voor een gezellige avond is erg hoog! De gastvrijheid hier betaal je en gaf mij het gevoel van oneerlijkheid. Voor mij eens maar nooit meer!

9. Erg nette cafetaria.

Alles goed verpakt, goed gebakken. Lekker knapperige patat! En erg schoon. Cafetaria om de hoek, maar toch ga ik naar deze Cafetaria.

10. Italiaans Borne

Afgelopen vrijdag met onze buren weer eens lekker gegeten bij Joris en zijn zeer attente club van medewerk(s)ters. Speciaal de kinderen van onze buren hebben genoten van de antipasti (met mosselen!) en vooraf de garnalen. Ons buurmeisje is 7 jaar en wist dit op waarde te schatten. Uiteraard heb ik, samen met de buurman de kalfsrolletjes van mamma Geralda weer genomen waarbij de vrouwen zich te goed hebben gedaan aan de meerval. Het blijft toppie en ik heb al weer een datum op het oog voor een gezellig samenzijn met oudcollega's.

11. mitch

12. Italiaans Borne

Leuke sfeer; bediening heel vriendelijk (maar het duurde wel een beetje lang).

Gerecht pasta met zalm en spinazie was echter een afknapper: gerookte zalm was veel te overdadig; spinazie moest je met een lampje zoeken.

De andere tafelgenoten waren wel tevreden.

Maar..... vergeleken met een echt Italiaans restaurant was het eten niet erg geweldig.

6,3
  13. Chinees-Indisch Borne

Laatst gegeten aan de Japanse kant van Jasmin Garden. Uitstekende kwaliteit, uitgebalanceerde hoeveelheden (niet te veel en niet te weinig), zeer sfeervol. We zaten er tegelijktertijd met een grote groep, men vond dat qua service moeilijk te behappen terwijl het naar mijn idee niet erg druk was...

14. Chinees-Indisch Borne

1 keer maar nooit meer... Slechte service bij de afhaal en dan ook nog een verkeerde bestelling.

2,8
  15. Heb hier enkele weken geleden met 5 man gegeten. Gezellige ambiance en vriendelijk personeel. Prima varkenshaas met champignon-roomsaus gegeten. Relatief simpele, doch smakelijke gerechten. Hier komen wij zeker nog eens terug!

16. Zeer matig eten. De gyros is droog en smakeloos. Vast opgepiept en niet van het spit. Het muzikaalbehang is te nadrukkelijk aanwezig. Sfeerloos restaurant. Wel een leuke en attente ober.

17. Abdurrahman

Ik ging er laatst heen.

Eerste wat me opviel was dat het er erg mooi was gedecoreerd.

En ik werd gelijk klantvriendelijk behandeld.

Ik vroeg om een patatje met zout en ik kreeg wat ik wou.

Ga zo door jongens.

Qq.

18. Italiaans Borne

Kim

Een prima adres om een hapje te eten, wij ervaren het restaurant echter wel als erg rumoerig, zeker wanneer er groepen zijn. De kleine porties zijn een uitkomst!

19. Italiaans Borne

Gert

Gisteravond hebben we met een gezelschap van 6 personen gegeten bij Il Tartufo. Iedereen in het gezelschap vond het een geslaagde keuze. Het restaurant is leuk ingericht, het eten is goed en de bediening is keurig en bovenal servicegericht.

20. Pannenkoekenhuis Borne

Een erg gezellig restaurant, we komen hier vaker en niet alleen met de kinderen.

De pannekoeken zijn lekker en je hebt een heel ruime keus.

Ik heb hier nog nooit een niet goede pannekoek geserveerd gekregen.

Ze hebben maar 1 nadeel, 1 pannekoek smaakt naar meer ;-)

21. Pannenkoekenhuis Borne

Herbert

22. Chinees-Indisch Borne

Herbert

23. Chinees-Indisch Borne

Het eten is echt prima, het personeel is erg vriendelijk. Minpuntje zijn de prijzen die zijn naar verhouding wat te hoog.

Toch kun je hier erg goed eten, een ruime keuze en het personeel is altijd behulpzaam als je even niet weet wat je wilt eten, voor het het weet stort je jezelf in een culinair avontuur.

We komen er vaker, maar vanwege de toch wat hoge prijzen niet met regelmaat.

24. Afhaal en bezorg Borne

Het eten is geweldig voor een lage prijs!

25. De jonge bediening is echt onder de maat, te joviaal en onkundig (stagiaires!), gezien het prijsniveau. Rekening klopte niet (in ons voordeel), toen we dit eerlijk aangaven, kon er nog geen klein bedankje af.

Publiek waren voornamelijk zakelijke en luidruchtige klanten en 50plus.

Inrichting is koud (ook letterlijk) en weinig sfeervol. Sfeer was opgeprikt.

Eten was goed, ze gebruiken pure ingredienten, bereidingswijze mag wat minder frivool. Kleine porties. Prijs-kwaliteitniveau is matig. Prijzen zijn op het niveau van een (Michelin) sterrenrestaurant maar de service en kwaliteit van de gerechten is hier nog lange niet.

26. Afhaal en bezorg Borne

Super lekkere pizza's en haast nooit wachttijden. Prima jongens, ga zo door.

27. Pannenkoekenhuis Borne

Vandaag op advies van vrienden heerlijk........... pannenkoeken gegeten. Wat een keus ondanks de drukkte snel en vriendelijk geholpen. Een pannenkoekenhuis zoals het hoort te zijn.

Wij komen zeker terug.

28. Pannenkoekenhuis Borne

Cynthia

29. Pannenkoekenhuis Borne

De geserveerde pannekoeken waar aangebrand.

Dit serveer je toch niet.

30. Nederlands Borne

Prima grillroom! Altijd als je langsloopt is de eigenaar vriendelijk. Eten is altijd goed van kwaliteit. Ruim voldoende hoeveelheden ook. Dit is de beste grillroom in Borne!