Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Borne verdeeld zijn.

1. Pannenkoekenhuis Borne

De bediening was goed. De pannenkoek was heerlijk evenals de salade.
    Er is een enorme keuze. Men kan er binnen en buiten zitten.
    Het was gezellig ingericht.

2. Internationaal Borne

Als ervaren horecamensen, Chef Kok en bedrijfsleidster, zijn wij vanavond voor de eerste keer wezen eten bij dit mooie restaurant. Bij binnenkomst waren we zeer aangenaam verrast over de zeer smaakvolle inrichting. Eenmaal aan tafel werden we perfect bediend door de twee spontane en vakbekwame dames van de bediening. Mooie wijnen en echt eten op sterrenniveau maakte onze avond compleet. We hebben heerlijk genoten van de oesters, de kreeft, de botermalse Agnus steak en ga zo maar door. Dit restaurant is echt een aanrader voor de regio en de bediening!!!! hier kunnen veel mensen van leren, gastvrij, vriendelijk, verstand van zaken en heel enthousiast. Jullie zien ons heel snel weer!!!!!!!

3. Pannenkoekenhuis Borne

Lois

4. Lois

5. Afhaal en bezorg Borne

Iedere zondag bestellen we bij Shorty's, altijd lekker en nog goed warm als het wordt bezorgd. Vooral de Lasagne Bolognese en de gebakken aardappeltjes zijn een aanrader, jummie!

6. Italiaans Borne

Heb wederom heerlijk gegeten vanavond. Goed gastheerschap, gekoppeld aan productkennis en smaakbalans in de gerechten maken het iedere keer weer een prettige gang naar il tartufo. Bijzonder is dat het nivo in de tijd verbetert en dat we merken dat met aanbevelingen wat gedaan wordt.

Restaurant is echt een aanrader en een aanwinst voor de regio.

7. Internationaal Borne

Wij hebben buiten gegeten, door de geur van de grill hadden wij het gevoel dat wij op vakantie in het buitenland waren. De bediening is uitstekend, netjes, gastvrij en vriendelijk, het eten zeer goed en er is een uitgebreide menukaart. Zeker een aanrader!

8. Zaak is inderdaad overgenomen in 2009 door nieuwe mensen die ook de houten speelgoed winkel ernaast hebben.

Zij zijn heel klantvriendelijk en beslist niet chagrijnig.

Ze maken het ijs daar zelf superlekker, een aanrader.

9. Engel8ig

10. Mijn vriendin en ik gaan hier regelmatig heen en dat doen we al jaaaaren. Omdat ze hier de lekkerste vegetarische taco's hebben! Zondags is het altijd bere-druk. En jammer genoeg kun je niet reserveren. Ook is er een geweldig gezellig terras met mooi uitzicht wat er allemaal langs kachelt.

Wij gaan tegenwoordig meestal op vrijdagavond, dan is er ook koopavond en daarna gaan we gezellig eten.

Altijd vriendelijke bediening en zeer vlot!

Enigste 'min'puntje is dat er altijd schreeuwende kinderen zijn, maar daar kan de eigenaar ook weinig aan doen.

11. Joris

12. Geweldige plek, super eten en bediening.

Het bezoek was een feestje voor alle zintuigen.

Tijdens ons bezoek was het restaurant vol maar het tempo was vlot. In het Dorset begrijpen ze wat een gast zoekt!

Meer dan geweldig!

TP.

13. Internationaal Borne

Maandag 18 juli gegeten bij KIR op aanraden van anderen. Het was redelijk rustig, interieur niet mijn smaak, maar wel stijlvol. De bediening is vriendelijk, snel & attent. Het eten verrukkelijk!, van enorm goede kwaliteit. Wij eten regelmatig buiten de deur, zijn best kieskeurig, maar dit was absoluut goed!. Meer dan goed, en dat hebben we ook overgebracht aan de chef & de bediening. Wij gaan regelmatig terug komen.

14. Suzanne

Lekker gegeten hierzo!

15. Wat een leuk, gezellig, en sfeervol restaurant!

Leuke bediening, en heerlijk eten.

Aanrader!

16. Italiaans Borne

Hier heel lekker gegeten. Wij hebben gebruik gemaakt van het Landgoed lezersmenu. Een goede manier om wat dingetjes te proeven. Prijs (25,00) - kwaliteit verhouding is goed. Jammer dat de wijntjes het alsnog duur maakten. Keuze uit vier huiswijnen is mooi en lekker maar € 4,50 per glas is naar mijn mening toch pittig aan de prijs. De aandacht van het personeel is ook netjes. We waren echt te gast. Misschien moet opgemerkt worden dat wij vroeg waren en het nog niet echt druk was toen wij kwamen. Al met al wel een goede ervaring.

17. Italiaans Borne

e. woltjes

Intussen ben ik enkele keren met steeds verschillende mensen hier geweest om te eten. Ik vind het een aanwinst. Leuk ingericht, goede sfeer, prettige en vriendelijke bediening. Wat heel prettig is is dat men ook kleine porties kan bestellen. Vooral als men ook een voorgerecht wil is dat een uitkomst. Ik vind het restaurant een aanwinst voor Borne.

Bij grotere gezelschappen is het wel prettig als ze wat meer achter in de grote zaal zitten, vanwege het kabaal. Verder compliment!

18. Afhaal en bezorg Borne

Wij bestellen hier regelmatig spareribs. De kwaliteit is uitstekend. Ze hebben een goede service. En de gebakken aardappels zijn heerlijk gekruid. En de rauwkost salade is ook fantastisch.

19. Lekker eten..

Prijs en kwaliteit prima...

Gewoon top.

20. Chinees-Indisch Borne

Mooi en zeer schoon restaurant met geroutineerde en gezellige bediening. Als je zowel van vis als vlees houdt - kies dan voor het verrassingsmenu (3-4 of 5 gangen) - Geen bakken rijst of bami, lopend buffet of ander alledaags Chinees/Japans eten maar zeer aparte gerechten - Daar mag dus best een prijskaartje aanhangen - consumpties waren overigens heel normaal geprijsd. Aanrader dus voor de fijnproever. Veul eten ken je overal!

21. Pannenkoekenhuis Borne

Roderik Kraijenbrink

Eerlijk waar, helemaal uit het midden des lands gekomen vanwege de goede berichten...en ja hoor, ben op m'n wenken bediend. Een aanrader is die Twentse pannekoek, het beste wat Twente te bieden heeft. De bediening is fijn, echt de moeite waard!

Heel veel succes aan alle krachten en bedankt voor een fijne middag....

22. Zalig gegeten in een heel ontspannen sfeer :-)

Leuke aardige, losse bediening.

Ga beslist nog eens weer!

23. Joost van Oostende

Wat een top plek en wat een top restaurant.

Verwennerij met alleen maar hoofdletters. Hier weten ze wat een gast zoekt in een restaurant. Super menu, geweldige wijnkaart! En enorm gastvrije en zeer kundige bediening.

Dit bezoek staat bij mij hoog in het vaandel.

Ik heb na twee weken nog steeds een glimlach om mijn mond!

24. Erg lekker en betaalbaar eten!

Ben hier denk ik nu al vier keer geweest. Leuke ongedwongen sfeer. Gewoon leuk om een avondje door te brengen.

Zal er zeker nog wel vaker te vinden zijn.

Het enige minpuntje vond ik dat er niet gevraagd word of je wat anders te drinken wil hebben als het eten uitgeserveerd word. Begin namelijk nooit gelijk met een wijntje maar vind dit bij het eten wel erg lekker. Maar ach zo is er altijd overal wel iets......

25. E. van Gemert

Prima bediening en sfeer, leuke inrichting, een prima plek om even bij te komen van een fietstocht of wandeling of zo maar..

Lekker eten, bijzonder luxe belegde broodjes, ook mogelijkheid tot nuttigen van een warme maaltijd.

Verder ook een prima gelegenheid voor kleinere partijen, zoals verjaardagen, bruiloften etc. Eigenaar is zeer flexibel en in overleg is alles mogelijk.

26. Bert

27. Bert