Levi in Borne

Levi laten bezorgen?

1. Om 17:30 ons eten besteld en om 19:05 kwam pas de koerier na 2 telefoontjes te hebben gepleegd. Ik snap dat het druk was maar de juffrouw aan de telefoon zei: het duurt ong 3 kwartier. Ik belde om 18:35 weer en ze vertelde me dat de koerier al vertrokken was,blijkbaar loog ze want ik neem aan dat je geen half uur doet over 8 km. Het eten was daarentegen lauw en taai.
    En door de vertraging kon er nog geen dubbeltje van de prijs af, super jammer maar nu zoeken we ons zeker een andere pizzeria!

2. Eerst een uur moeten wachten tot we überhaupt ons eten kregen, na een aantal keer klagen.
    Mensen die later als ons binnenkwamen waren veel eerder weer weg met hun eten.
    Daarbij hadden we vooraf betaald, en werden we na dat we eindelijk ons eten hadden achterna gerend door een van de medewerkers dat we nog moesten betalen. En nog maar even moesten wachten.
    Dit niet gedaan, omdat we vooraf al betaald hadden.
    Thuis gekomen met het eten bleek het ook nog eens koud te zijn en nergens naar te smaken.

conclusie: Slecht personeel (slecht behandeld), slecht eten, bespaar de moeite en en je geld en kies voor een andere eetgelegenheid.