Kir Diner x Bar in Borne

Voldoende gratis eigen parkeerplaatsen rondom het restaurant.

Bezorgrestaurants in de buurt van Kir Diner x Bar

1551979596 78
1589219043 84

1. Michiel Kieft

2. A. Stegers

Vanavond 2 Bento boxen afgehaald. Het zag er allemaal super uit en we hebben heerlijk gegeten. Complimenten voor de kok👍👍

3. s.dijkstra

Met een groep van 4 personen geweest op 9 november. Gestart met een uiensoep die veel te zout was. Gekozen voor snoekbaars voor 27 euro. Lagen 2 kleine staartstukjes op een puree van wat? Kon er geen smaak aan verbinden. De zoete aardappelpuree was niet te vinden.
    De patatjes waren ook veel te zout, gewoon niet te eten. Het andere gerecht wat gekozen was met kreeft op de grill, daarbij was de kreeft nog rauw. We moesten zolang wachten op het eten dat er geen tijd meer was voor het toetje. Al met al, duur en zeer teleurstellend maar met name sneu voor de jarige die op iets bijzonders wilde trakteren.

4. Wat ons betreft beste Bistro in Twente! Hier klopt echt alles: bediening, eten, wijnen, sfeer en prijs-kwaliteit verhouding. In 1 woord TOP.

5. Antonetta

Warm eten op koude borden, dat kan echt niet!
    Gecremeerde patatjes, erg zoute soep zonder broodje erbij, een ober die niet wist wat een gerecht inhield…
    Het restaurant ziet er leuk uit, maar voor deze prijs mag je toch echt meer verwachten.

6,7
  6. Marijke

7. Sander Grondman

Een zeer slechte ervaring begin augustus bij Kir Royal. Een hele prijzige chateau briand vernaggeld geserveerd gekregen. Veels teveel zout zodat er niets anders te proeven viel. 3 plakjes vlees voor 34,50 Ook de champignons Dordogne waren niet smaakvol
    Personeel was gehaast en we kregen te snel het eten achter elkaar geserveerd. Daarnaast waren ze niet fris gekleed. Al met al vergaande glorie. Geen aanrader !
    Helemaal niet als ook een kritische recensie steeds verwijderd wordt door Kir Royal

3,3
  8. Zakelijk gegeten, mooi weer dus op het terras. Sfeervol en modern ingericht. Ik had niet zoveel trek dus alleen een hoofdgerecht (lekker stukje vlees) en koffie voor toe. Prima.

9. Zeer goed restaurant. Met als onze favoriet de geweldige vleesgerechten. De bediening komt erg professioneel over en is gastvrij. Dit restaurant is voor ons het ideaal plaatje. Alles klopt, het eten is hier geweldig en ik zou dit iedereen aanraden. De enige tip die wij zouden kunnen geven is dat de hoge stoelen niet erg comfortabel zitten.

10. Lidy Slaghekke

Woensdag 30 nov. bij Kir Royal echt voortreffelijk gegeten! Het was er altijd al goed, maar sinds kort is er een nieuwe chefkok, en het eten was top! Helemaal niets op aan te merken, personeel was vriendelijk, zonder opdringerig te zijn. Vanwege de prachtige rookgelegenheid, zou je bijna weer gaan roken. Kortom een bezoekje meer dan waard.

11. Heerlijk gegeten hier! Voorgerecht en hoofdgerecht waren super. Ook superfijn als je een gerecht aangepast wil hebben dat het geen probleem is.

Wij komen vaker!!!

12. Erik de Reuver

Super goed restaurant, gisteravond gegeten met vrienden, die sterren restaurants gewend zijn. Zij waren onder de indruk van Kir Royal. Bedankt voor de fijne avond.

13. Martin

14. Gisteren gegeten met z'n tweeën. Mooie frisse salade zalm en asperges vooraf. Past uitstekend bij hun aperitief wijn: Gruner Veltliner. Daarna een mooi stuk eend gegeten. De wijn van de wijnkaart werd keurig toegelicht door de gastheer. Na het dessert een heerlijke sigaar gerookt en op aanraden van de gastheer een bijpassende whiskey. Mooi dat dat kan in de buurt.

De mooie aperitief kaart, diverse gerechten, uitstraling en chique rookruimte is erg onderscheidend voor Kir Royal ten opzichte van de concurrenten.

Aanrader!

16. Wij eten er al jaren, echter helaas is de kok waarschijnlijk veranderd. We hadden afgelopen zaterdag een stoofpotje rundvlees en deze was helaas veel te zoutig. Dit was je dan ook snel zat.
    We hadden er een melding van gemaakt en de ober had aangegeven dat de kok aangegeven had dat intern de meningen zijn verdeeld. Hij vond het niet zoutig, maar kruidig. Ik zal dit menu in iedergeval niet meer gauw kiezen.
    Probeer volgende keer nog wat anders, maar ik denk dat het even duurt voordat wij weer ernaartoe gaan. Verder is de ambiance perfect en de bediening ook!

5,7
  17. Afgelopen Kerst bijzonder prettig gedineerd met de familie bij Kir Royal. We kregen een mooie tafel aangewezen en werden vlot van drankjes voorzien. Na het doorgeven van de keuze wat betreft het hoofdgerecht werd het voorgerecht geserveerd. Dit was een proeverij (van huis specialiteiten), ik kan begrijpen waarom deze items als specialiteiten worden aangemerkt. Stuk voor stuk heerlijk. Daarop volgden een kreeftensoep die goed van smaak was en werd geserveerd in een champagne flute. Dit zag er leuk uit en was qua portie precies goed. 1 van m'n schoondochters eet geen vis en kreeg een alternatief geserveerd. Als hoofdgerecht had ik de tournedos besteld. Deze was perfect gegrild en goed van smaak. Ik had hierbij het aanbevolen glas rode Rioja besteld. Het duurde even voordat deze werd geserveerd, ik had m'n tournedos al voor de helft op. Wel was de wijn erg lekker! Ook qua dessert was het prima in orde. De bediening was vriendelijk en behulpzaam, en het restaurant zag er mooi en versierd uit. Al met al een geslaagd kerst diner.. Wij komen hier zeker weer!

18. Voor de 1e keer hier gegeten. Ontvangst was uiterst vriendelijk en we mochten een plekje uitzoeken. Heerlijk vrij plekje aan de zijkant gekozen. Lekker broodje met een glaasje dus dat zou goed komen voor ons gevoel. De inrichting en de sfeer is prima te noemen. Mooie gezellige inrichting en dito muziek. Voorgerecht bestond uit een heerlijke rivierkreeft salade en een carpaccio die het gemiddelde niet oversteeg. Voor het hoofdgerecht kwam met langs met een dienblad met messen. Wij mochten hier 1 van kiezen. Gezien het formaat van de messen verheugden wij ons op het volgende gerecht. De intentie van het kiezen van de messen in verhouding met het formaat vlees ontging ons blijkbaar. Hoofdgerecht bestond uit lambsrack waar de racks verbrand waren, beetje jammer. De grill royal was prima maar gezien de prijs van 27,50 met 3 gamba's voor extra 5,50 en de naam doet het iets anders vermoeden. Kwaliteit daarentegen was voldoende. Koffie na was prima met lekkernijen. Bediening was er in overvloed, de snelheid en oplettendheid daarentegen minder. Duurde lang voordat er afgeruimd werd en we zaten regelmatig met een leeg glas. Samenvattend heb ik het idee dat men het iets te hoog gegrepen heeft. Het heeft meer iets van een grand cafe dan van een bistro. Prijs kwaliteit verhouding kan beter evenals de bediening. Denk dat het allemaal wat te gemakkelijk gaat hier. Kans op herhaling is niet groot.

6,7
  19. Martin Platenkamp

20. Aanrader voor iedereen die verstand heeft van lekker eten!
    De bediening is geweldig, voelen goed aan wat gasten willen.
    Het eten is gevarieerd en goed van smaak en kwaliteit.
    Wel jammer dat de zwezerik van de kaart verdwenen is, maar misschien komt het nog een keer weer.
    Nette ontvangst, we voelen ons altijd heel welkom.
    Toprestaurant en dat in ons mooie Borne!

21. Echt lekker gegeten, prima sfeer.
    3 gangen menu is zeker waarde voor je geld. Je moet kir Royal weten te vinden want de uitstraling van het pand aan de buitenkant is niet subliem maar na het eten ben je verkocht.

22. Een geweldig restaurant waar het eten overheerlijk is! De chef weet echt hoe je moet koken! In 1 woord subliem! En de uitstraling van het restaurant is ook geweldig!

23. Vrijdag 23 november jl. hier met vrienden weer eens wezen eten. Bij binnenkomst herkenden ze ons direct en je wordt dan ook zeer enthousiast ontvangen. De hele avond genoten van culinaire hoogstandje van de Chef, verse kreeft, oesters, ganzenlever, heerlijke gamba's en nog veel meer lekkers, vergezeld door mooie flesjes wijn en dessertwijn. Al met al weer een heerlijk avondje bij Kir Royal, we komen zeker weer terug, bedankt voor de gastvrijheid en de gezellige avond.

24. Tomas 10 punten

Meerdere malen geweest en altijd voortreffelijk!
    Mijn absolute favoriet in heel Twente en omstreken.
    Heerlijke wijnen, gastvrijheid pur sang, tongstrelende gerechten, top ambiance.

Kir Royal, chapeau! Ga zo door en ik kom zeker weer.

25. We waren met vier mensen en zaten in hoge zetels aan de bar.. ideaal om te loungen en een mooie avond uit van te maken. Niet altijd even praktisch met eten, maar zeker sfeerverhogend. De carpaccio vooral was echt tongstrelend lekker. Het mooiste is al je een hele avond zo lekker eet, dat de patatjes (die ook prima waren overigens) bijna afbreuk doen aan de prachtige smaken die je al in je mond hebt geproefd. Wij zouden dit restaurant echt bij iedereen aanraden, je merkt dat het personeel er met plezier werkt en dat je werkelijk als klant koning bent. Toen we eigenlijk al verzadigd waren na het hoofdgerecht maar toch nog de beroemde souffle wilde proeven, kregen we twee kleine uitvoeringen. Je kunt hier heerlijk eten, een avondvullend programma hebben (het duurt niet te lang, maar je hebt wel de tijd om alles even te laten zakken, voor je je weer in een nieuw culinaire avontuur stort) en genieten van een fantastische ambiance en dat voor ongeveer 50 euro per persoon (op basis van 3 losse gangen, geen menu dus). Hoe leuk onze vakantie ook was, het eten hier was een van onze hoogtepunten en dat zegt iets over dit restaurant. Tipje nog laat je niet verleiden voor een carpaccio XXL want daar kun je met z'n vieren van eten haha.. ik zag deze carpaccio voorbij komen en die werd ook weer mee teruggenomen de keuken in omdat de mensen daar niet op hadden gerekend. En om nu alleen carpaccio te eten terwijl er nog zoveel ander lekkers is zou zonde zijn!!! Wij raden dit restaurant aan iedereen aan. Het was echt super.

26. Waarom zijn we hier nooit eerder naartoe gegaan? Gisteren heerlijk gegeten, goede porties, aantrekkelijk geserveerd. Van die puntzak patat werd ik ook blij!
    De inrichting is erg mooi, intiem warm ingericht.
    Het enige puntje was dat het af en toe even te lang duurde tussen de gangen, maar ach.......
    Wij hadden het 3-gangenmenu, er was keuze genoeg.
    Dus, voor herhaling vatbaar als ik weer in Twente ben!

27. Mooi inrichting en heerlijk eten. Ons favoriete restaurant!!

28. Wij hebben buiten gegeten, door de geur van de grill hadden wij het gevoel dat wij op vakantie in het buitenland waren. De bediening is uitstekend, netjes, gastvrij en vriendelijk, het eten zeer goed en er is een uitgebreide menukaart. Zeker een aanrader!

29. Maandag 18 juli gegeten bij KIR op aanraden van anderen. Het was redelijk rustig, interieur niet mijn smaak, maar wel stijlvol. De bediening is vriendelijk, snel & attent. Het eten verrukkelijk!, van enorm goede kwaliteit. Wij eten regelmatig buiten de deur, zijn best kieskeurig, maar dit was absoluut goed!. Meer dan goed, en dat hebben we ook overgebracht aan de chef & de bediening. Wij gaan regelmatig terug komen.

30. Een restaurant met een moderne, fusion-achtige uitstraling, jonge bediening, wel een mix van ervaren en onervaren. Manager te nadrukkelijk instructies gevend aan de bediening, voor klanten niet plezant. Aan de bar zijn de stoelen iets te lomp om lekker te eten, beter is om een tafel te reserveren. Wachttijd tussen de gerechten iets te lang, maar dat is natuurlijk ook een kwestie van smaak. Gerechten aan de prijs.

Voorgerechten lekker en goed van smaak.

Hoofdgerechten kunnen op een bord of op een houten plank, dit is leuk bedacht maar in de praktijk onhandig om nog extra bijlagen aan toe te voegen. Het vlees was perfect gebakken op een houtskoolgrill, de standaard salade (met zalm) ook zeer naar ons believen. De nagerechten qua hoeveelheid te weinig, maar dat kan ook komen doordat deze voortreffelijk smaakten, vooral de souffle was echt voortreffelijk. Al met al is het restaurant veelbelovend, maar ze zijn er nog niet.

31. Het restaurant heeft twee restaurants nu, waaronder Kir Royal. Wat een verbetering tegenover vroeger! Super leuke, hippe tent. Geweldig personeel, maakt er altijd een feestje van ook al is het al wat later. Je wordt niet de zaak uitgekeken!

Leuke menu-kaart, heerlijk eten.

Ook aan de kinderen is gedacht (eindelijk geen pannekoeken-restaurant...).

Altijd weer een leuke avond uit!

32. Prima restaurant waar je ook je kinderen mee naar toe kunt nemen. Voor de kinderen is er een aparte ruimte waar spelcomputers en andere spelletjes staan. Kun je zelf lekker rustig eten.
    De keuze om met kinderen uit eten te gaan is beperkt, meestal beland je dan bij een pannekoekenrestaurant of de Mac, maar zelf wil je ook wel eens iets lekkers eten.

Bediening is erg attent, je krijgt tenminste niet het gevoel dat ze liever zien dat je de kinderen niet meeneemt. Uiteraard moeten ze zich wel gedragen bij het eten, maar je kunt niet verwachten van kleuters dat ze 2 uur op hun stoel blijven zitten.

Eten prima in orde, alleen jammer dat je alleen rauwkost en friet bij het hoofdgerecht krijgt.

Je moet zelf vragen om gebakken aardappeltjes, die zitten er standaard niet bij. Zelf zou ik een groente-garnituurtje (desnoods bij op het bord) wel lekker vinden.

33. Aan de achterkant van het bedrijf is een restaurant: Kir Royal gevestigd. Wat een keuken en wat een geweldige bediening.

In een woord klasse.