Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Born verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Born

Adri en José

Wij komen al 25 jaar bij dit restaurant en hebben alleen maar goede ervaringen. Jij eet hier niet alleen een lekkere rijsttafel. Vooral de menu's , zoals peking eend , zijn niet te versmaden. Ontzettend lekker eten en vriendelijk personeel

2. Chinees-Indisch Born

Een goed restaurant. Wij halen er gemiddeld 1 keer per week eten.

3. Chinees-Indisch Born

Amateuristisch gerund resturant. In een vrijwel leeg restaurant mochten wij een tafeltje uitzoeken van de serveerster. Zitten we net aan de drankjes, moeten we verhuizen omdat de tafel "net" gereserveerd is. Het betrof een gewone 4-persoonstafel waarvan er nog minimaal 10 andere in de zaak stonden. Het eten was mager van kwaliteit vergeleken bij andere wok restaurants. De sfeer en het interieur ademt geen gezellig chinees resturant uit. Met zo weinig klanten verwacht je toch meer gastvrijheid. Eens en nooit weer!

4. Chinees-Indisch Born

Condors55

Dit was een paar jaar geleden het beste wok-restaurant in 20 km omtrek.....en nu dus ruimschoots niet meer: interieur is aftands, vloerbedekking gewoon vies, de voorgerechten karig, lauw en kapotgekookt in de au bain marie.

Ingredienten voor de wok blijven prima, sauzen zijn heel goed, bediening is snel en vriendelijk, maar doe eens iets aan de tent mensen!

5. Chinees-Indisch Born

Heel erg goed!

De keuze is niet zo groot als bij menig ander wok restaurant, maar dat maakt het nog niet slechter.

De sauzen zijn zoals het hoort.

Vlees en vis zijn erg goed.

Hele vriendelijke mensen die wel te vinden zijn voor een leuk gesprek.

En dat allemaal voor een niet al te dure prijs.

6. Chinees-Indisch Born

sandra mains

7. Chinees-Indisch Born

Astrid en Hans Marissen

De wok in Born is de beste wok waar ik tot nu toe ben geweest!

Ze hebben misschien iets minder keus dan bij andere wok restaurants, maar het eten is er heerlijk. Er wordt met veel geduld eten bereid en de sauzen smaken super. Het personeel en de eigenaren van de wok zijn erg aardig! Bovendien is deze wok helemaal niet duur!

8. Chinees-Indisch Born

Goede kwaliteit, niets op aan te merken, behalve dat het personeel wel een stuk vriendelijker mag zijn. Men moet nog ontdekken, dat een glimlach niets kost en alleen maar klanten aantrekt!

Goede frituur, alleen wil er nog wel eens iets mis gaan bij telefonisch bestellen, goed en duidelijk doorgeven dus! De benadering naar klanten toe mag echt wel wat vriendelijker. Daarom voor ons niet de 1e keus wat frituur betreft.

10. Snackbar Born

Het adres voor ons om friet te halen. Lekker gebakken en lekker knapperig. Vooral de zeer vriendelijke behandeling van de eigenaars naar de klanten toe maakt dat we steeds weer op dit adres terugkomen!

11. Chinees-Indisch Born

Peter Jansen

Nan king is verreweg de beste en lekkerste chinees die in omstreken te vinden is, ik ken mensen uit stevensweert die speciaal naar deze chinees komen afhalen.

Écht lekkere stokbroodjes!

Was laatst 2 broodjes (gezond&kroket) gaan halen, maar door omstandigheden pas na 1,5 uur kunnen eten!

De kroket was ook totaal niet koud en over de salami i.p.v. Ham deden ze ook totaal niet moeilijk.

Heel goede broodjeszaak dus! :D.

Zeker nog een keer!

13. Chinees-Indisch Born
  14. Chinees-Indisch Born

Wij gaan regelmatig eten bij dit Chinees-Indisch restaurant, ook halen we regelmatig wat af. We komen echt al heel lang bij deze zaak. De kwaliteit van 't eten is zoals bij alle zaken, wat beter op smaak op de wat rustige dagen. We komen hier altijd graag, altijd een feestje met zo'n geweldig eten!

Jean de la Meuse

Wat ons betreft, een clubje fietsers: wij waren tevreden over de snelle bediening, de kwaliteit en de service, alles goed dus.

16. Snackbar Born

Altijd frites van goede kwaliteit, goed warm, goed gaar en mooi gebakken. Behalve het standaard friture assortiment (frites, snacks en sauzen) ook diverse menu's, ook om af te halen. Binnen ca. 20 zitplaatsen, al worden deze veelal door wachtende afhalers gebruikt. Als de weersomstandigheden het toelaten is er ook een terrasje uitgestald.

Daarnaast efficiënte aanpak van bestellingen, bij binnenkomst meteen bestellen en afrekenen en vervolgens ook nog een snelle afhandeling door de altijd vriendelijke mevrouw Cheng en haar medewerkers!

17. Chinees-Indisch Born

Soms ontzettend lange wachttijden (ondanks het van te voren telefonisch doorgeven van de bestelling). Ze zeggen 10 minuutjes, maar soms sta ik daar nog 3 kwartier.

Eten is in de loop van de jaren sterk achteruit gegaan!

18. Chinees-Indisch Born

Heerlijk gegeten in een rustige, gezellige, romantische sfeer. Het was op een doordeweekse dag, en niet druk. Maar dus wel goed.

Niet altijd even vriendelijke bediening, redelijke wachttijden en ruimen vaak al vroeg van te voren op voor sluitingstijd.
    Eten en drinken smaakt voldoende.

20. Chinees-Indisch Born

Roy

Uitstekend chinees restaurant.

Wij vinden dit de beste friture van Zuid-Limburg.
    Goed eten, vriendelijke en snelle bediening.

IK vind het persoolijk een goede friture, gezellig en best snelle bediening.

Erwin Amesz

Altijd goede porties, joviale bediening als je ze kent, zakelijker bij onbekenden. Eten is altijd zeer goed, voldoende plaats om te zitten, veel aandacht voor de kinderen.

Mireille

In een woord super.
    Kwaliteit,gastvrijheid,snelheid enz enz

slechtste friture ooit. Onvriendelijk!

Goede snelle bediening, goede kwaliteit, voldoende parkeer gelegenheid, je kan ook telefonisch bestellen.

Het eten is goed, maar de bediening kan vriendelijker. Zijn wat arrogant en rodellen graag over andere mensen. Mensen van Markzicht eerst voor jullie eigen duur vegen, er valt genoeg te vegen.

28. Chinees-Indisch Born

Een prima restaurant met een uitstekende de meer is dan de gemiddelde chinees. Correcte en vriendelijke bediening. Kwaliteit eten is erg goed. Je betaalt ietjes meer, maar dan krijg je ook waar voor je geld. Een restaurant om terug te keren.