Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Born verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Born

Ik kom er al een eeuwigheid en ben steeds dik tevreden over hun eten. Hebben een heerlijke nasi en bami en niet te vergeten een lekkere Babi pangang. Het personeel is inderdaad wat stug, wel vriendelijk.

2. Chinees-Indisch Born

Wilma Dumoulin

17 jaar kom ik al bij Nan King. Het personeel is een beetje stug doch zeer vriendelijk en werken keihard. Toen ik op krukken liep werd ik geholpen bij de deur met de vraag of men mee moest lopen naar de auto. Het eten is goed en niet duur. Ik kan het iedereen aanraden daar te eten.

Max Paumen

Heerlijk buiten in de tuin gegeten. Prachtige omgeving.

4. Chinees-Indisch Born

yvonne Reijnen

Wil je lekker en goedkoop eten, dan ben je bij Nan King aan het goede adres. Kwaliteit eten zeer goed, vriendelijke bediening.

Anoniem

Heerlijk buiten gezeten, genoten van de rust en het eten.
    Bedankt!

6. Chinees-Indisch Born

Het eten was prima, het duurde alleen erg lang voor het eten op tafel stond. We hebben meer dan een uur moeten wachten.

Bert Corten

Heerlijk tapas gegeten. Een echte aanrader.

8. Chinees-Indisch Born

Stephan

In 1 woord: waardeloos. Het begint al met zeer onvriendelijke medewerkers; werkt men daar in het kader van een taakstraf? Dan het eten: afgrijselijk slecht (babi pangang); een smakeloze inconsistente prut. Na 1 hap de complete bestelling in de kliko gedeponeerd en mijn tanden gaan poetsen. Geef uw geld ergens anders uit.

Totaal ongeïnteresseerd in de klant. Laten je een kwartier wachten voordat koffie kunt bestellen en duurt nog 10 minuten voordat je de koffie krijgt die niet smaakte, slootwater.

10. Italiaans Born

Sorry, maar voor 8,50 een pizza taco waar totaal geen smaak aanzit!

11. Snackbar Born

Guus Verstraeten

Wij zijn na lange tijd weer eens bij Anjo gaan eten wat een verschil met een paar maanden geleden het eerste wat opviel toen ik binnen kwam met mijn twee dochters was dat alles schoon was en er weer spik en span uitzag en wat een zalige frietjes lekker krokant en niet te hard dit is wel een verschil met de vorige eigenaar die maakte er in mijn ogen een potje van de man die nu achter de frituur staat is ook uitermate hartelijk,wij gaan hier zeker weer terug komen ga zo door!
    groetjes,

Guus V.

Frietje kapsalon zeer zeer matig. Droge friet, zeer weinig vlees en chilisaus ipv knoflooksaus/sambal. Had niks weg van een echte kapsalon. En dat voor €7,50. Dat geld was het echt niet waard!

13. Chinees-Indisch Born

Petra van der Beek

2de Kerstdag gaan eten bij Nan King. Ook deze keer genoten van het heerlijke eten. Bediening ondanks de drukte super vriendelijk. En zeker niet te duur.

14. Lunchroom Born

Heerlijk gegeten bij deze sfeervolle zaak. Broodjes zijn rustiek en worden rijkelijk belegd. Service is uitmuntend. Zelfs voor onze kleine man van 2 werd er een apart broodje gemaakt. Bediening is goed, zelfs als het druk is word je met een glimlach begroet.
    Alles bij elkaar genomen heerlijk gegeten, ook de warme maaltijden zijn aan te bevelen.

15. Chinees-Indisch Born

Altijd prima, heerlijk en veel! Wij kunnen er meestal twee dagen van eten.

16. Italiaans Born

Het eten is lekker, personeel vriendelijk. Er hangt weinig sfeer, maar ik haal er ook alleen maar af dus dat is van minder belang.

17. Chinees-Indisch Born

Gisteren het maand menu afgehaald; heerlijk! Het eten is erg goed. Het personeel mag wat vriendelijker maar was zeker niet onaardig.

Heerlijk tapas gegeten met vrienden. Gekozen voor tapasmenu dat in twee ronden wordt geserveerd. Lekkere gerechten van goede kwaliteit. Vriendelijke bediening, prettige sfeer. Komen zeker terug.

19. Chinees-Indisch Born

Ajam pangang afgehaald. Leek meer op babi pangang en was eigenlijk een ongedefinieerde prut. Bami was wel oké. Echt vriendelijk zijn ze ook niet.

20. Lunchroom Born

De kwaliteit van deze zaak holt achteruit. Broodjes zijn (en waren altijd al) naar mijn smaak te hard, mede door de spitse vorm. Kaart is weinig vernieuwend. De zaak ziet er aardig uit, maar er is weinig gedaan aan de gezelligheid. Prijzen zijn redelijk.

Grote struikelblok is hier het personeel. Ik kan geen enkele andere zaak noemen waar de medewerkers zo'n enorme I-dont-give-a-shit-uitdrukking op hun gezicht hebben. Er staan slechts een paar tafeltjes in de zaak, en toch lukt het om 3 keer te komen vragen wat we willen drinken. Vervolgens komt er niemand meer om de bestelling voor het eten op te nemen. Toen ik een dame aan de bar vroeg of we nog wat mochten bestellen, nam zij niet eens de moeite om tot aan de tafel te komen. Bestelling dus maar richting bar moeten schreeuwen.

Het is allemaal niet heel erg slecht, maar het blinkt nergens in uit en de gunfactor is vrijwel helemaal verdwenen. Voorlopig slaan wij deze dus over.

Prima tapas, mooie smaken en voldoende keus. Dat alles in een mooie sfeervolle zaak. Volgende keer weer.

22. Lunchroom Born

Een simpel broodje kaas besteld maar merkte dat de Tent vol zat met vliegen. Ook zaten er allemaal kleine haartjes op de kaas. Vrouw wast haar handen niet voordat ze het broodje ging maken. Kortom hygiene is ver te zoeken.

Het eten was erg weinig, alles was precies afgeteld. Dat doe je normaal niet. Vlees was taai en de prijs veel te duur. Nooit meer dus.

Vriendelijk personeel, snelle bediening, ruime keuze in snacks, verrassende menu's en heerlijke broodjes.
    Ook de prijzen zijn redelijk als het druk is, heeft John nog alle rust en overzicht.
    Dus gewoon een plaats om vaak naar terug te gaan. Gewoon een aanrader.
    Tot ziens team Marktzicht.

25. Chinees-Indisch Born

Afhaalmenu, o.a. een nieuwe versie van Foe Yong Hai, alleen een compleet spiegelei in de saus. Bah en nog eens bah.

26. Chinees-Indisch Born

W en M Bongers

Goed restaurant en lekker eten en prima gelegenheid om er te feesten! Wij komen regelmatig met het gezin, van jong tot oud en ieder van hun die er van houdt.

Verhouding prijs/portie tapas te duur.

28. Italiaans Born

Geweldig! Een echt huiskamer sfeer waar je heerlijk kan zitten met een kopje koffie naar keuze, aangezien ze een uitgebreide kaart hebben van koffie, thee en heerlijke gerechten wat geserveerd wordt door vriendelijk personeel!

Vriendelijke personeel en word altijd met een vriendelijke lach geholpen, word bij binnenkomst altijd begroet. Zeer kindvriendelijk.
    Frieten vind ik zelf niet lekker (hou persoonlijk van verse friet) maar snacks, menu's en broodjes zijn zeer goed te doen en zijn niet voor niks wederom in de prijzen gevallen met de nummer 1 van Limburg. Team Marktzicht ga zo door.

Bij dit tapasrestaurant zijn we nu al een paar keer geweest. Wat ons hier aanspreekt is de kwaliteit van de tapas, je zit er ongedwongen en fijn en ze hebben naast een uitgebreide wijnkaart ook een aantal lekkere speciaal bieren op tap of fles die goed combineren met de tapas.

We hebben in dit restaurant, de keren dat we er waren, zowel het tapasmenu als gewoon van de kaart besteld. Het tapasmenu bestaat uit twee gangen. Bij elke gang krijg je een groot bord met diverse tapas erop (op hun website staat het menu). Prima smaken! Het is geen tapas met culinaire verrassingen, maar wel allemaal lekker gemaakt. In de regel is dit voldoende, al had ik zelf bij de laatste keer wel nog wat 'trek'. Als je besteld van de kaart, zijn diverse keuzes mogelijk. Porties zijn dan ook royaler. En voor de gemiddelde eter zal zo'n 5 tapas in totaal voldoende zijn. Het eten is op zich niet zo heel duur. Wel vind ik de wijn en bier wat prijzig, maar ook niet erg afwijkend van andere restaurants. Al met al een aanrader en voor ons een plek om terug te komen.