Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Borger verdeeld zijn.

1. Meta Douwenga-Sloot

Het eten was heerlijk!!!
    Het voorgerecht werd vergeten maar dik goedgemaakt met een heerlijk nagerecht!
    Super!!

2. Lunchroom Borger

Verschrikkelijk irritante serveerster, zelfingenomen troela. Alleen met zichzelf bezig, hoe goed ze altijd schoonmaakt, ook voor Corona. Geen oogcontact maken met klanten die staan te wachten. De brutale klanten worden wel geholpen.
    Geen aanrader, er zit ook geen logica in de bediening.

3. Leuk tentje, leuke lokatie en vriendelikke bediening. Eten valt erg tegen. Vet, pizzarand taai, echt niet goed. Ook niet vers bereid. Een Itailiaan met maar 1 fles wijn op de wijnkaart kan ook eigenlijk niks zijn, Dat bleek dan ook wel.

1,3
  4. Ferry Bartsch

5. Ferry Bartsch

Zeer slechte service, personeel gaat discussies aan met de gasten. Duurt zeer lang voordat je geholpen wordt, personeel was niet attend. Verder bestaat corona niet hier, mensen zaten bijna tegen elkaar wat een onprettig gevoel gaf. Pinnen kon niet, je wordt nasr de Rabo gestuurd. Geen specificatie, moet je om vragen-weer een discussie.... En tot slot klopt de rekening niet, wederom zeer onprettige discussies...... ik zit lang in de horeca, maar toch kon ik me hierover verbazen. Gastvrijheid is hier niet te vinden. Je gaat hier geen fijne, leuke avond krijgen. Jammer.

6. Nederlands Borger

Dankelman

16.15 uur even wat drinken. Als we maar om 17.00 uur weg waren. 16.30 uur 2 stelletjes om wat te drinken. Werden weggestuurd, omdat het om 17.00 uur nog wel eens druk kon worden met eters. Gaan we nooit meer naar toe.

7. Nederlands Borger
  8. Steakhouse Borger

Ellen

Zojuist gegeten bij Pronto.
    Als voorgerecht een knoflook brood met kas genomen, zeer lekker echt een aanrader.
    De shaslick en döner schotel waren prima maar er zou brood bij geleverd worden, dit zat er niet bij en we hebben het zo gelaten. De klant na ons vroeg er wel om waarom het op de kaart stond naar niet werd gebracht. Het antwoord was… De meeste klanten eten het toch niet. Fijn dat je zelf kan kiezen wat je wilt, niet dus.
    Overal werden gebakken aardappelen bij geleverd, bij pasta gerechten hoort brood te zitten en geen aardappelen.
    Tevens konden ze de zoete witte wijn niet vinden want ja, de meeste klanten bestellen dit niet, alsnog de verkeerde wijn gekregen en heb het maar zo gelaten.
    De tafel naast ons, was een gezelschap van Duitse mensen, er kon geen Duits gesproken worden daar ze dit niet konden ondanks dat het restaurant in een super toeristische plaats staat dicht bij de grens, slechte zaak. Tot overmaat van ramp kon dat gezelschap maar 1× kiezen voor spa blauw want het was op en het flesje cola zero was over de datum…
    We hebben eigenlijk rap hierna afgerekend.
    Eten was prima maar de service was echt om te huilen.

9. Geertje 53

Een weekje vakantie in Borger wij hebben op Google de reviews gelezen en die waren veelbelovend, dus wij zijn daar wezen eten, leuke meisjes in de bediening, sfeer is er goed, het eten is goed, maar er zijn echt veel verbeterpunten. Het restaurant ziet er van binnen enigszins verouderd uit, bij een stoel hing de bekleding bijna op de grond en de stickers op de ramen kruiden allemaal omdat ze los van het raam kwamen, de dames doen erg hun best, maar zien het werk niet echt, de lege glazen en flesjes blijven de hele avond op tafel staan, het kaartje wijn en de olijven hadden lang werk voor ze kwamen, bij de Iris koffie zat zo'n koffiekoeken, daar hoort een lekker chocolaatjes bij, de slagroom op het ijs en de koffie was al ingezakt voor het op tafel stond, vermoedelijk uit een spuitbus, voor die prijs mag je misschien niet zoveel kritiek hebben, maar er valt echt meer uit te halen.

10. Pannenkoekenhuis Borger

Mevr. Pradolf

Ook voor ons de eerste en gelijk de laatste keer, ongezellige duf ruikende oude meuk. Is je kind jarig? Dat krijgen ze niks extras, helemaal niets! Geen kleurplaten of iets dergelijks.
    Het eten ging, bediening saai.
    Voor ons dus geen tweede keer.

1,5
  11. We hebben heerlijk gegeten, en de bediening was heel goed.

12. Chinees-Indisch Borger

Het eten viel vies tegen.
    We hadden ossenhaas in zwarte bonensaus, tomatensoep, babi pangang, loempia’s (kleintjes), saté, Foe Yong Hai, bami en nasi.
    Werkelijk alles was waterig en smaakloos.
    De ossenhaaspuntjes, niet goedkoop overigens, waren net schoenzolen.
    Wij raden deze Chinees echt af. En dan met name omdat echt alle de gerechten niet lekker waren. Zeer onder de maat.

13. Nederlands Borger

Gemoedelijk, vriendelijke bediening, het eten was buitengewoon heerlijk. Eigenlijk teveel gegeten zo heerlijk was het, zeker een aanrader.

14. Lunchroom Borger

Lekker gegeten in een gezellige restaurant. Vriendelijke bediening!

15. Lekkere friet, saté en broodjes hamburger. Uitstekende en snelle bediening. De per vergissing niet bestelde portie frietjes alsnog gekregen en niet hoeven betalen.

16. Nederlands Borger

M de Jong

Heerlijk gegeten voor een nette prijs. Vriendelijke bediening. Een aanrader.

17. Heerlijk gegeten, verrassend lekker voorafje (mini-knoflook-kaas-pizza met kruidenboter), en ook de Calzones waren erg lekker!
    Zeer zeker een aanrader!

18. Pannenkoekenhuis Borger

Hanneke Pijpers

Sorry voor deze slechte recensie maar: Bediening was echt slecht en onervaren . Pannekoeken alleen in het midden wat garnering en niet gaar. Bijvoorbeeld 3 stukjes champignons. Beperkt assortiment drinken. Heel lang moeten wachten op de pannenkoeken.

19. Pannenkoekenhuis Borger

Anja van Tol

Wij komen hier al jaren. Pannenkoeken eten. Als wij met vakantie zijn. Heerlijk! En fijn personeel. Alleen vond onze kleinzoon het niet leuk dat de deugniet er niet was.

20. Lunchroom Borger

Enkele keren hier geweest om iets te drinken. De keren in de winter binnen gezeten, met een top attente bediening. Vandaag buiten op een half leeg terras gezeten. Na een kwartier naar binnen gelopen om iets te bestellen want er kwam niemand. We wilden nog iets bestellen maar de bediening was in geen velden of wegen te bekennen. Uit armoede weer naar binnen gegaan en afgerekend. Heel erg teleurstellend hoe amateuristisch dit ging. Nee, geen aanbeveling. Veel omzet misgelopen!

21. Nederlands Borger

Rijnaard

Warme sfeer binnen en geweldig eten en drinken voor een gewone prijs.
    Heerlijke schnitzel met gebakken aardappeltjes, rauwkost en lof met ham.
    Zeer zeker aan te bevelen, voor herhaling vatbaar. 👍👍

22. Lunchroom Borger

Jan van der Valk

Vandaag heerlijk gegeten bij de Weme. We kozen de stoverij als hoofdgerecht. Was erg lekker rundvlees. Zeer vriendelijk personeel en heel attent. De nagerechtkaart mag meer uitgebreid worden. Miste de dame blanche.

23. Michelle

Leuk restaurant! Zijn er met het gezin gaan eten tijdens de vakantie. Lekker gegeten, fijne sfeer en zeer vriendelijke bediening!
    Ook goed betaalbaar, wat fijn is met een gezin ;)
    Zeker een aanrader!

24. Pannenkoekenhuis Borger

RH. Smit

Hebben er laatst gegeten, alleen jammer dat bij ons aan tafel 1iemand zijn eten niet had gekregen omdat de kok het niet klaar had gemaakt en de bediening het wel opgeschreven had. Is sorry gezegd naar er kon helaas geen gratis drankje of korting af. Dus wij komen daar niet weet om te eten want een tafel naast ons was er ook al iets mis gegaan.

4,1
  25. Nederlands Borger

Peter vd Lind

26. J. de Boer

Na het bestellen 25 minuten moeten wachten op een frikadel en een goulash kroket.
    En erg druk was het niet. Er waren duidelijk jongelui aan het werk die absoluut niet zagen wat er moest gebeuren. Veel tafels met vuile borden en men liep er rustig met lege handen langs.
    Toen dan eindelijk het "eten" kwam was de frikadel al niet echt warm meer en de goulash kroket was plotseling veranderd in een vegetarische (kleine) kroket. Toen we hier een opmerking over maakte was de reactie "oh had u een goulash kroket willen hebben, dat kan wel maar dan moet u wel weer even wachten". Dit was voor ons de laatste keer. Als dit de kwaliteit van kwalitaria is, dan kunnen ze maar beter snel de naam veranderen. Kortom waardeloos.

1,8
  27. Steakhouse Borger

Eten werd meer dan een uur te laat bezorgd.

Nadat Pronto hier op aangesproken werd, konden we een grote mond terug krijgen.

Volgende keer geen Pronto Borger meer.

4,1
  28. Steakhouse Borger
  29. Gisteren daar voor het eerst met vrienden daar gegeten. Ik kan niet anders zeggen dan dat het zeker voor herhaling vatbaar is.
    Kwaliteit van eten en drinken super en een zeer vriendelijke bediening, echt heerlijk en gezellig gegeten voor een zeer schappelijke prijs. Wij komen zeker terug!

30. Slow food in Borger. Helaas mogen mensen van hetzelfde kerkje voor en eindig je meestal in een lege zaak(als de vaste klanten geweest zijn). Erg onsmakelijk is het als eigenaar na het afrekenen van geld met blote ongewassen handen de vitrine gaat vullen. Erg aan de prijs, erg traag, slechte hygiene, dus nu is het mooi geweest. Laatste keer.

3,4