Op dit adres zit nu: La Bella

1201765095 100
1308391938 61
1319054622 72
1500320255 68

1. Lekker kip eten voor een goede prijs. Al mogen ze met de onbeperkte kippenvleugels wel doorlopen. Het is alsof elk portie opnieuw geplukt en gebakken moet worden. Verder niks op aan te merken. Ik kom zeker nog een aantal keren terug!

2. Fam Drenth uit Drenthe

Gezellige restaurant, 1 schaaltje salade voor 4 volwassenen en 2 grote kinderen, erg weinig dus! Er werd ons niet voor de 2de keer gevraagd of wij nog iets wilden drinken, de serveerster er bij geroepen. Er werd ook niet gevraagd of wij genoeg hadden. Vrij lang wachten op het eten. De kleine kinderen kregen een menukaart met een kleurplaat er in, maar ze kregen geen kleurpotloden om ze te kleuren. Het eten was lekker, zo ook het dessert. Een serveerster die bij een kast zat, kreeg een strenge waarschuwing van, wij dachten de baas. Wat niet erg netjes van de man was, dat hoort niet waar gasten bij zitten. Een ander stel had extra patat besteld, en kreeg het pas toen ze uitgegeten waren! Voor 4 volwassen en 4 kinderen waren we € 175.00 kwijt. 16 consumpties, 2 keer stokbrood met kruiden boter (wat heerlijk was) 6 hoofdgerechten, 2 kinder gerechten, 2 kinderijs, 4 ijs voor volwassenen en 1 koffie.

3. Heerlijk gegeten. Verassend lekker. Bij een kippenboerderij dacht ik aan alleen ordinair kluiven, maar ik heb een heerlijk kippetje gegeten met brie en perzik. Heerlijk met de zelfgemaakte friet en mayo. De bediening was heel vriendelijk. Bij de kop koffie/thee aan het einde lekker chocolaadjes e.d. erbij gehad. (Toetje doe je bij de buren, ijstent). Ik was zeer tevreden. Eigenaar was ook een prima vent. Alleen deed hij zelf wat af aan de sfeer door te zeggen tegen zijn medewerker; he daar hebben we dienbladen voor. Medewerker liep met een glas water naar een onwel geworden klant. Nadat ze het glas had gebracht liep ze naar haar baas om uitleg te geven. Waarop hij nog steeds zei dan pak je wel een dienblad. Nou als ik onwel ben wil ik een glas water en geen dienblad, maar los van dat ik vind dat je zo niet met medewerkers om gaat en zeker dat klanten dat nooit mogen kunnen horen. Maar verder nogmaals heerlijk daar gegeten en verzorgd.
    Oh ja wc papier was op nog even gemeld zat er later ook nog niet in, maar kan gebeuren.

4. Hier gegeten met onze 2 kinderen. Vooraf een soepje en champignons met knoflookboter: heerlijk!
    Als hoofdgerecht saté en halve kip en 2 kindermenu, ook dit was erg lekker! De kids kregen hun menu gelijk met ons voorgerecht. Hierna konden ze rustig even spelen met het speelgoed dat in de serre lag.
    Als nagerecht de 'sinasappeldroom' en drenthse wafel met 'apple pie icecream'. Wij hebben gesmuld en komen hier zeker terug als we weer in de buurt zijn!
    Wij hebben ook in het pannekoekenrestaurant in borger gegeten maar komen veel liever terug in de kippenbakkerij :-)

5. sonja 1693 punten

Hier afgelopen weekeind gegeten tijdens een paar dagen Drenthe. Erg licht en gezellig binnen in de serre. De medewerker (volgens mij de eigenaar) was erg vriendelijk en in voor een grapje. We hebben niet zo lang hoeven wachten op ons eten. Na het voorgerecht even de boel kunnen laten zakken voor het hoofdgerecht kwam. We hadden beiden een pondje kluifjes besteld en we werden erop gewezen dat we op vrijdag onbeperkt mogen kluiven. We hebben niks bijbesteld omdat we vol zaten, maar netjes dat het even wordt aangegeven. De rekening viel ook erg mee. Geen culinair hoogstandje, maar zeker leuk om heen te gaan als je in de buurt bent.

6. De halve kippen waren op, dus de keuze was erg beperkt!
    De "huisgemaakte" friet was zo ongeveer op. We kregen de kleine stukjes die overblijven, en de kinderen gewoon Franse frietjes uit de diepvries.
    De appelsap was op.
    We hebben extreem lang moeten wachten, terwijl er verder nauwelijks gasten in de zaak waren.
    Onkundige nieuwe bediening, want niet ingewerkt (maar ze was wel aardig).
    Uiteindelijk kwam er ook nog een verkeerde bestelling op tafel, waardoor een van de kinderen (die al lang hadden moeten wachten) zijn eten pas kreeg toen iedereen al lang en breed klaar was. En dat was een super kleine kinderportie. Bij thuiskomst maar een boterham voor hem gesmeerd terwijl het echt geen grote eter is.
    Ketchup gevraagd ipv mayonaise, en deze werd vrolijk extra gerekend.
    De saté was vooral veel saus en weinig kip.
    Er konden geen excuses af, laat staan enige vorm van compensatie.

Hier kan Den Blijker nog 10 keer langs komen, maar hier gaan ze het niet leren.

2,2
  7. Hoewel de uitbater weet dat ik veel kontakt heb met een grote achterban, heeft dat niet zoveel invloed op het totaalplaatje gehad.
    Als starter een tomatensoep met kip. Deze werd geserveerd met een stukje stokbrood welke vers was. De soep was echt lekker.
    Daarna de 'Hete kip'. Het gerecht bestond uit een schotel rijst met daarbij een pittige roomsaus en stukjes kip. Als drinken daarbij een Palm. Als je niet vaak een Palm drinkt, smaakt hij iedere keer weer voortreffelijk. Wat opvalt is dat de smaakbeleving van het Belgische biertje volledig in balans is met het genoten kipgerecht. Na een paar vorkjes gaf een slok een ware sensatie. Andersom, na een slok een opnieuw heerlijke smaakbeleving.
    Naderhand geen plaats meer voor een groot dessert. Dus gekozen voor een Cappucino. Deze werd op tafel gezet met een hele anthourage van kandij, chocolade etc.
    Geen minpuntjes? Ja, maar dat kan aan mij liggen. Ik vond de gebroken kleine rijst een beetje laf van smaak. Persoonlijk zou ik iets/iets meer cocos toevoegen.
    Verder is mij opgevallen dat een serveerster op een soort van winterboots liep. Ik vind dit niet kunnen en geef daarom niet meer dan een 7 voor de sfeer.

Al met al heb ik voortreffelijk gegeten. Mijn hond was er ook welkom. De bediening was vriendelijk en de prijs, zeker voor het geleverde, zéér acceptabel.
    Aanrader naar mijn mening.

8. Bea 5 punten

TOP!

We zijn er gisteren geweest, en het was heerlijk. Voor mij zelfs teveel pfff. En wij komen zeker een keer terug.

9. andreas

Hier afgelopen zondag afgehaald en het was uit de kunst.

Heerlijke verse halve kipjes en dat de frieten en mayonaise huisgemaakt zijn proef je echt.

Uit de kunst.

10. 2e Pinksterdag heerlijk gegeten.

Heerlijke malse kip en zelfgemaakte friet.

Ook de nagerechten lekker en zelfgemaakt.

Zeker voor herhaling vatbaar.

11. Wij hebben hier afgelopen week 2 afhaalmenu's (halve kip) gehaald en een doosje a 6 kipnuggets voor onze zoon.

Op de lijst stond huisgemaakte friet met huisgemaakte mayonaise en ik had al helemaal zin in de lekkerste kip die ik ooit gegeten zou hebben (kippenbakkerij, dat zegt toch wat?) met heerlijke vers gesneden frites en een romige mayonaise. Fout! We kregen kip (hij was prima, alleen erg flauw) met diepvries aardappelschijfjes en een mengeling van mayonaise met mosterd, zo zout als de zee. Het krokante korstje van de nuggets waren niet krokant, te kort gebakken.

Nee, voor ons geen aanrader.

Buiten dat... ruim een half uur zitten wachten op twee afhaalmenuutjes...

3,7
  12. Ik heb hier heerlijk kunnen eten met 10 personen.

Verschillende soorten gerechten gehad o.a. hete kip, halve kip, dijen en haasjes. Zeer goede bediening. En helemaal niet lang wachten op het eten.

Het is een prachtig restaurant en een fijne sfeer.

Als ik volgend jaar weer naar Borger op vakantie ga, kom ik daar zeker weer een kippetje eten.

13. Hier met vrouw en drie pubers wezen eten.

Pfffffffffffff het was geen succes, wat een geklungel door het bedienend personeel, omstoten van een glas cola, niet genoeg bestek neer leggen, bestek op de grond laten vallen, bakje appelmoes op de grond laten vallen.

En dan het eten, de pubers hadden saté die door en door gaar was en hierdoor gortdroog. Wij hadden kiphaasjes met basmati rijst, volgens ons was het gewone rijst en de groenten moest je zoeken op je bord en dat voor 15,50.

Voor ons geen tweede keer hier meer maar de volgende keer even doorlopen naar het pannenkoeken restaurant.

4,3
  14. jeroen

Zondag 1 mei met 11 personen gegeten.

Restaurant ziet er gezellig uit en tot en met het voorgerecht ging het goed. Was ook lekker. Wat er daarna gebeurde zullen we nooit weten. ( was de kok onwel geworden? )

Meer dan 1 uur gewacht op een kip met wat patat ( boerenkip met 1 wortel en 2 champignonen ). Onze 4 kinderen waren al 4 tekeningen verder en hadden echt wel trek onderhand! Extra portie satesaus was aangebrand, echter dit reeds over het eten heen gegoten.

Excuus kon er niet vanaf en nieuwe patat kwam na 15 minuten en 2x extra vragen dan alsnog ( stond ook lekker op de rekening ).

Nu 2 uur zitten ( als je ervan houd kan je in dit restaurant de hele avond blijven zitten ) moesten we nog wachten op het toetje voor de kinderen. ( gelijk maar ook de rekening gevraagd )

Weer 15 minuten later kwam het ijsje ( je dacht natuurlijk op een verse), echter wat was onze verbazing groot dat het gewoon uit de diepvries kwam. ( en maar wachten, want de serveerster hadden we het laatste uur niet meer gezien ) Kunnen ze verdienen aan drankjes, doen ze dat ook nog niet eens.

3,6
  15. Wij hebben hier reeds meerdere keren gegeten en ik moet eerlijk zeggen dat het nog nooit slecht is geweest. Wel duurt het soms lang, dat klopt. De bediening is echter zeer aardig en behulpzaam, de kinderen krijgen altijd direct een kleurplaat met potloden en aan het einde altijd een kleinigheidje uit de "schatkist". De kaart is echter al tijden lang hetzelfde: er zouden wel weer eens nieuwe gerechten op de kaart kunnen komen..... Vandaar dat wij de laatste tijd nog niet weer zijn geweest. De prijs/kwaliteit-verhouding is echter wel goed.

16. Wij hebben hier afgelopen maandag geprobeerd te eten en hebben een bijzonder slechte ervaring opgedaan.
    Als voorgerecht kippenpastei, geserveerd in 'Jos Poell' bakje met weinig (of was het geen) kip en niet echt lekkere ragout (flauw).
    Onze zoon had kippestukjes, deze waren wel goed.
    Vervolgens halve kip die niet goed gaar was (begon te bloeden bij inprikken met vork/rood op het bot), slappe, smakeloze friet en salade (dressing?).
    Veel te hete kip geserveerd in onbestemde massa/prutje (dit is natuurlijk wel persoonlijk).
    Al met al bij elkaar niet te eten.
    Helaas meer dan de helft teruggestuurd, als vergoeding wel 10 % korting gekregen. Werd wel voorgesteld om een gesprek te hebben met de kok, wij zagen hier gezien de standaardantwoorden van de bediening (kip heeft anderhalfuur in de grill gezeten etc.) de meerwaarde niet van in en zijn vertrokken.
    Werkelijk niets was goed.
    Het mag duidelijk zijn dat wij hier nooit meer terugkomen, de eigenaar van dit restaurant moet nog erg veel leren.

3,7
  17. Wij zijn hier al een aantal malen geweest sinds Herman den Blijker hier geweest is. En eerlijk gezegd is het wel iets afgezakt in niveau.
    Het lijkt wel of het wat meer een sleur is geworden.
    Het eten is er nog steeds lekker en in tegenstelling tot andere reacties hebben wij nooit lang hoeven wachten.
    Misschien moet Herman nog eens terugkomen om het heilige vuur weer wat aan te wakkeren.

18. Wij hebben 1,5 uur moeten wachten, waarbij wij wel een gratis drankje van het huis hebben ontvangen i.v.m. het ongemak.

Het is alleen jammer dat toen het eten eindelijk kwam, het zeer slecht van kwaliteit was.
    Wij komen nooit meer terug.

19. Alien Gerrits

We hebben hier twee maal gegeten.

Het eten is op zich goed maar de reden waarom we hier niet meer terug komen is dat we de eerste keer een uur en de tweede keer 45 minuten op ons eten hebben moeten wachten.

Voor een kiprestaurant vind ik dat véél te lang.

Zo zal Herman het ook niet bedoeld hebben.

Erg jammer want het ziet er verder leuk uit en het eten is oké.

20. hier kun je altijd terecht voor de lekkerste kipgerechten

21. P.van Es

2x in april 2008 zeer goed gegeten.

22. wij hebben echt heerlijk kip gegeten voor een eerlijke prijs.achter af hoorden wij dat herman den blijker hier de "tent" op orde heeft gebracht en dat hebben ze goed vast gehouden.onze complimenten