Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Borculo verdeeld zijn.

Voor de tweede keer hier een feestje gehad.met koud en warm buffet. Prima bevallen zeer goed. Aan te bevelen.

Adèle Kok

Leuke ontvangst, mooie tafel en heerlijk eten, wat wil een mens nog meer we hadden de proeverij, het was meer als voldoende en allemaal even heerlijk, ook de wijn was prima, dus niets om op aan te merken, top!
    O, ja, ook nog een top locatie, zie je niet vaak!

familie ligterink

Wij hadden een catering aan huis. Prima verzorgt ruim voldoende en heerlijk van smaak.

4. Internationaal Borculo

G.ter Halle

Heerlijk, aanrader.

5. Italiaans Borculo

het was echt super heerlijk gegeten super goeie service heerlijk gewoon

Lekker gegeten, fijne sfeer, wat ons betreft een aanrader!

H. Huizinga

Afgelopen dinsdag echt heerlijk gegeten. Echte aanrader!!

Koffie is niet lekker de thee ook niet. Flamkuche is lekker maar niet voor €9,50. Schandalig duur.

Prima gegeten, leuke ambiance, een aanrader.

Het was een gezellig samen zijn met voortreffelijk eten

11. Internationaal Borculo

annet runneboom

We hebben een heerlijke, gezellige avond gehad. Het was heerlijk!

Regina Peters

Geen lekkere friet, geen lekkere satésaus, geen lekkere curry. Als de friet niet lekker is, veel harde stukjes, niet mooi van kleur, geen lekkere smaak, dan komen we nooit meer terug, sorry.

I. Tangelder

Het restaurant heeft geen idee hoe ze met grote groepen (20 personen) om moeten gaan. Van een aantal mensen was het eten koud. Het ging terug de keuken in. De borden werden op goed geluk weer uitgedeeld, 10 minuten later. Niemand kreeg zijn eigen bord terug. Aangezien er al van gegeten was, was dit niet echt smakelijk. Op het vlees hadden de meesten al kruidenboter gesmeerd. Nadat we de borden terug kregen uit de keuken was de kruidenboter ingedikt. Bah! Het zag er niet uit! Doordat van een aantal mensen het eten terug moest resulteerde dat ook in het feit dat die mensen een stuk later konden eten dan de rest van het gezelschap. Dat betekende dat de bijgerechten (witlof) inmiddels ook koud waren. We kregen niets nieuws. Alleen de patat werd alsnog warm geserveerd. Maar: de patat kwam pas toen het vlees al op was!!! Ongelooflijk. De keukenbemanning kan totaal niet timen! En de bediening kan het allemaal niet veel schelen. Althans: wij hebben geen sorry of iets degelijks gehoord.

1,1

S Overkamp

Met een groep van ruim 20 man wezen eten. Vooraf moeten doorgeven wat we wilden eten. Helaas waren er alsnog gerechten die koud geserveerd werden en daar werd niet op een klantvriendelijke manier mee omgegaan. Gerechten werden opgewarmd en daarna niet bij de juiste personen terug gezet. Er werden geen excuses aangeboden en al helemaal geen oplossingen geopperd.
    Hierna bleef de service te wensen over laten. Bijgerechten te laat of niet gebracht. Desserts niet tegelijk uitgeserveerd etc.
    De koude gerechten zijn niet op de rekening gezet, maar dit moest een kelner ons komen zeggen. De eigenaresse was in de zaak, maar is niet persoonlijk naar ons toe gekomen. Erg jammer.

Dramatisch, koude tournedos. Terug genomen, kruidenboter aangekoekt en gortdroog. Weer terug genomen en toen iedereen het op had eindelijk de tournedos. Geen excuses. Erg jammer.

16. Pizzeria Borculo

De bestelling ging mis door het gebrek aan communicatie. Eigenaar praat slecht Nederlands. Uiteindelijk is het gelukt. Na lang wachten de bestelling gekregen. Deze klopte niet helemaal en toen ik dat later telefonisch aangaf, kreeg ik een grote mond toe van de eigenaar. Jammer. Ik kom er niet weer.

17. Pizzeria Borculo

Je krijgt echt te weinig! En je moet erg veel betalen. Wij komen er nooit weer

Kim van de Velde

Diverse malen hier gegeten. We zitten op een camping in de buurt. Thuis wonen we vlakbij een snackbar die erg goed is.

Huzarensalade viel tegen, was niet vers had al een paar dagen in de koeling gestaan. Veel fruit in het bakje veel vocht, liever meer salade Dan een stuk ananas en meloen wat niet lekker vers was, we hadden toch geen fruitsalade besteld. De hamburger was niet te eten en hebben we laten liggen. De friet ging. Kroket niet zelfgemaakt, smaakte wel. We telde meer dan 8 man personeel, dat is wel heel veel en kwam helaas de smaak niet ten goede.

N.H.Smits

Vanavond voor 10 personen ijs gehaald. We moesten als idioten onze bestelling kwijt, weinig geduld van de bediening. Kinderen hebben iets meer tijd nodig. Dit geen tweede keer.

De uitsmijter was lauw niet warm, jammer als Ik zelf uitsmijter maak is hij heet!! De frikandel speciaal bijna geen mayonaise, de frikadel was ook helemaal doorgesneden, de friet was niks bijzonders weinig pindasaus, hamburger was niet van rundvlees, niet lekker van smaak, wel groot maar ja niet Lekker.

Veel personeel, borden worden leuk op gemaakt, maar de kwaliteit van het gebodene laat heel veel te wensen over. IJs was dan wel Lekker! Sate was ook niet lekker aan een stokje zoals het hoord, eet smakelijk!! Ook geen servetten bij het eten, geen service

Jammer dat de saté niet aan een stokje zit, je ziet het ook niet in de vitrine liggen, je ziet het ze ook niet grillen. Voor het zelfde geld komt het uit de magnetron. Erg veel personeel.

Goede patat en Super service!!!! Gaat er wat mis lossen ze super goed op. Zeker een aanrader voor lekkere patat.

23. Internationaal Borculo

Heerlijk gegeten. Wij kozen voor de Zumpkes (onbeperkt kleine gerechtjes kiezen van de kaart). Ondanks dat het restaurant helemaal vol zat was de bediening zeer vlot. Een aanrader, wij komen hier zeker terug!

24. Italiaans Borculo

elwasif

25. Italiaans Borculo

Jurjen Dijkstra

2 lasagne opgehaald. Doe dit al jaren en moet er 15 minuten voor rijden omdat het Italiaans goed was.

Vandaag 2 verschrikkelijk slechte lasagnes gekregen. Vieze lucht, vieze smaak en een dunne gitzwarte laag onder de kaas topping. Terug gereden, geld terug gekregen. Alleen wilde ik de kok ervoor waarschuwem dat het misselijkmakend slecht was en dat hij het niet meer moest verkopen. Geen reactie...

Nu 2 uur later zit ik misselijk in de kamer en dat na 3 hapjes. Gevaarlijk slecht...

26. Eetcafé Borculo

Moulin Bistronomie! Rocks!

Vandaag de beurt aan Moulin Bistronomie te Borculo. Moulin is net sinds een paar maanden open. En wie zwaait het scepter achter het fornuis? Uiteraard de voormalige sterrenchef Raymond Prinsen. Na De Stenen Tafel 1.0 en De Stenen Tafel 2.0 tijd voor een nieuw concept namelijk Bistronomie. Een samentrekking van de woorden bistro en gastronomie. Een hoogstaande keuken in een casual kader voor een scherpe prijs! En ligt voor u Moulin niet naast de deur dan kunnen alleen gasten van Moulin Bistronomie exclusief een overnachting boeken in het naastgelegen complete appartement op de 1e etage van De Galerie. Per nacht € 95,- per kamer inclusief ontbijt. Weekendtoeslag € 7,50 p.p.p.n. (vrijdag en zaterdag). Nou daar kun je niets van zeggen!

Mijn tafeldame komt uit ‘t Gooi en begint gelijk al in de auto te roepen: “Hier zou ik nooit kunnen wonen.” Tja, dat snap ik volkomen. Zeker als je gewend bent aan een straatbeeld met mannen in rode broeken. En dat kom je in Borculo niet vaak tegen!

Als we bij Moulin Bistronomie aankomen, is mijn Gooische vriendin al een stuk positiever en roept ze verrast: “Wat een prachtige ligging en wat een schitterend terras.” Ja ja, wordt niet voor niets vaker uitgeroepen tot het terras van het jaar! We worden ontvangen en begeleidt naar de prachtige zitkuil waar we vervolgens de menukaart en ons aperitief krijgen. Op de kaart staan verschillende Moulin menu’s zoals Menu sympathiek, Moulin Mini Proeverij, Moulin Wild Menu naast de à la carte gerechten. Eigenlijk willen we het allemaal en vragen om een verrassingsmenu van de chef! Uiteraard geen probleem!

For starters Bloody Oysters. Oesters met rode bietensap! Een verrassend lekkere combinatie. Bloody Delicious! De volgende verrassing is de Bawykov zalm, de crostini met een rillette van gerookte zalm en unagi oftwel een sushi met gegrilde paling gelakt met kabayaki saus! Overheerlijk ik zou wel een hele schaal unagi lusten en mijn tafeldame ook! Niet te lang bij stilstaan, want daar komt het volgende gerecht al aan. Een prachtige presentatie van kreeft en Kemperhoen met bospeen-­gember puree en een pomme soufflé in een glazen bolletje! Smashing Dish! We vervolgen verder met snoekbaars met zuurkool, eekhoorntjesbrood en een hollandaisesaus. En dan komt de showstopper van de avond! Spareribs ‘Inspired by Ron’. Ik heb nog nooit zo lekkere spareribs gegeten. A Rocking Dish! We dachten dat we de hoofdact van de avond al te pakken hadden, maar er komt nog een hoofdact! Black Angus Entrecôte uit de Josper. Taste The Thrill of Grill!!! We sluiten de avond af met een kaasplankje en een zoete verleider! Het houdt gewoon niet op. Een kokos-limoen panna cotta omringd door framboosjes met lemon curd en een limoensorbet met verkruimelde Oreo koekjes.

Het was een feest van het begin tot het eind en de bediening was erg erg vriendelijk! Wat ontbrak? Nou beter gezegd. Wie ontbrak? Tja, dan heb ik het over de gastvrouw Gea Meppelink. Natuurlijk heeft zij ook eens een avondje vrij en eigenlijk is mijn opmerking meer bedoeld als compliment. Ik vind dat Gea behoort tot de top als het gaat om waardering voor de gastvrouw in de Nederlandse horeca. En dan heb ik het niet over de top tien. Nee, over de top 3. Gea is geen gekunstelde gastvrouw met een siliconen glimlach. Nee, bij Gea is alles echt en ze vindt het oprecht leuk dat je er bent!

Tafeldame en ik zijn het eens. Chef Raymond Prinsen kookt nog steeds de sterren van de hemel. Eens een ster altijd een ster en daarbovenop toch ook een beetje een rockster!

27. Eetcafé Borculo

Dit restaurant, voorheen de stenen tafel (*), is absoluut geen eetcafe, maar van een veel hoger niveau. De oude watermolen waarin dit restaurant is gevestigd, zorgt voor een heel bijzondere sfeer. Het eten is prima, al lukt de (meester)kok op twee gedachten te hinken bij het samenstellen van ons wildmenu.

De eerste gang heeft een Japans karakter. Dit gerecht is zeker sterwaardig. De kreeft, kip en kerrie die daarna komt is ook van uitstekende kwaliteit. Redelijk moderne gerechten, prima op smaak, de rit naar Borculo waard. In een wildmenu verwacht je ze echter niet. Daarna eten we drie gangen wild. Sappige (knap!) maar niet echt spannende fazant. Een heel mooi gerecht met hert en o.a. verse eekhoorntjesbrood en daarna een stoof van (de voorlopers?) van Nederlandse haas. Toen een eigen interpretatie van tarte tartin. Lekker, maar het origineel is lekkerder.

Wat een omvangrijk menu, denkt u nu. Klopt, maar de porties zijn klein. Ik vond ze zelfs te klein, terwijl de Achterhoek toch bekend staat om zijn grote hoeveelheden. Toch vind ik €55 zeker niet duur voor de kwaliteit en de ambachtelijkheid. Maar wel graag meer groenten en ook wat meer koolhydraten. Ook zou een wijnarrangement op zijn plaats zijn.

28. Italiaans Borculo

Vandaag een afhaalpizza van zéér slechte kwaliteit geproefd. De smaak was totaal niet Italiaans (geen enkel Italiaans kruid te ontdekken). Volgens mij is de eigenaar dan ook absoluut geen echte Italiaan.

De pizza's waren (spaarzaam) belegd met de goedkoopste ham en zéér kwalijk ruikende vieze salami. Dit was de slechtste pizza die ik ooit gegeten heb. Het merendeel rechtstreeks in de kliko gegooid. De goedkoopste pizza uit een supermarkt smaakt beter en die vind ik al niet te pruimen, kun je nagaan.

Kortom, raad ik iedereen, die een Italiaanse pizza wil eten, een bezoek aan Al Pacino in Borculo ten sterkste af!! Het is je geld en je smaakpapillen absoluut niet waard!

29. Italiaans Borculo

Top restaurant, bediening doet goed zijn/haar werk en als er moeilijkheden zijn wordt hiernaar gevraagd. Ook met grote groepen gaat dit altijd perfect. Een aanrader voor mensen die eens lekker Italiaans willen eten!

30. Italiaans Borculo

Heerlijke pizza's!!