Laatste updates in Boornbergum

1. t.meetsma's profielfoto
    t.meetsma heeft een recensie geschreven voor De Bikker

t.meetsma

Goede service, tijden veranderen ten goede, vlotte bezorging in westelijk deel van Drachten zoals wijken Himsterhout, Drait, Trisken, Sanding en Drachtster vaart.

Uiteraart wordt ook in Boornbergum en omliggende dorpen als de Wilgen, NijBeets en Beetserzwaag bezorgd.

2. Anne Lammers's profielfoto
    Anne Lammers heeft een recensie geschreven voor Restaurant Het Spijshuys

Niet iedere verder de erg summiere kaart, kaas als dessert is van de kaart verdwenen, voor mensen die niet zo van zoet houden is dit wel een punt van kritiek.
    De amuses konden mij niet bekoren, twee uitersten van smaak, het gekarameliseerde taartje te zoet en de gefrituurde bloemkool te scherp.
    Met de smaak van het voor- en hoofdgerecht van het BIB menu (voorjaarssalade en lamsnek) was niks mis, maar de porties zijn wel erg klein evenals de maat van de geschonken wijn.
    Ik loop niet direct warm om hier binnenkort weer te gaan eten.

3. van Teijlingen's profielfoto
    van Teijlingen heeft een recensie geschreven voor Restaurant Het Spijshuys

van Teijlingen

Gisteren samen met mijn vrouw bij Het spijshuis gegeten. Het was met een woord geweldig. Een compleet nieuwe ervaring qua eten. Mijn complimenten chef, een dikke 10 voor het eten, maar ook een dikke 10 voor de bediening 🤞. De sfeer was ook super. Ik kan niet anders zeggen een ster verdient en hou dit vol.

4. Restaurant Het Spijshuys heeft een nieuwe foto
  5. Restaurant Het Spijshuys heeft een nieuwe foto
  6. Restaurant Het Spijshuys heeft een nieuwe foto
  7. Restaurant Het Spijshuys heeft een nieuwe foto
  8. Restaurant Het Spijshuys heeft een nieuwe foto
  9. Isabelle en Simon's profielfoto
    Isabelle en Simon heeft gereageerd op een recensie van Restaurant Het Spijshuys

Hartelijk dank voor deze top recensie! Graag tot de volgende keer!

10. -'s profielfoto
    - heeft een recensie geschreven voor De Bikker

Altijd mist er wel iets. Verschrikkelijk slechte zaak

11. Restaurant Het Spijshuys heeft een nieuwe foto

Tjeerd en Martha

It wie wer lekker

(Vertaling Eet.nu)

Het was weer lekker.

Op aanraden van onze B&B gastheer van het Landschap hebben wij hier gisteren gegeten. Wat hebben we heerlijk gegeten en voor mij met speciaal bier er bij. Top bediening, top keuken en top sfeer. We komen graag terug!

14. Miem's profielfoto
    Miem heeft een recensie geschreven voor Restaurant Het Spijshuys

15. Rommert Boonstra's profielfoto
    Rommert Boonstra heeft een recensie geschreven voor De Bikker

Rommert Boonstra

De pindasaus is oud. De warmhoudbak van de pindasaus lijkt niet recent schoon gemaakt. Loempia was vet en niet smakelijk. Patat is hard gebakken. Ik ga hier niet weer heen.

16. Tjeerd en Martha's profielfoto
    Tjeerd en Martha heeft een recensie geschreven voor Restaurant Het Spijshuys

Tjeerd en Martha

It wie wer lekker

(Vertaling Eet.nu)

Het was weer lekker.

17. Isabelle en Simon's profielfoto
    Isabelle en Simon heeft gereageerd op een recensie van Restaurant Het Spijshuys

Bedankt voor dit mooie feedback! Ontzettend leuk om te horen dat jullie zo genoten hebben!

Dit weekend heerlijk gegeten bij het spijshuys. Op aanraden van de eigenaresse gekozen voor het verrassingsmenu 5 gangen ivm zwangerschap. Hier werd heel goed rekening mee gehouden! De bediening (en kok!) deed uitstekend z'n best ons het naar de zin te maken. Mijn vriend kreeg telkens een ander gerecht dan ik met bijpassende wijn. Zelfs aan het alcoholvrije drinken werd aandacht besteed. Zo zijn er verschillende biologische druiven sappen. De gerechten waren erg smaakvol. Je merkt dat dit kwalitatief hoogstaand eten is. Een van de beste restaurants van het noorden. Aanrader!

19. Fam's profielfoto
    Fam heeft een recensie geschreven voor Restaurant Het Spijshuys

20. Josee 's profielfoto
    Josee heeft gereageerd op een recensie van De Bikker

Dit was zeker weten in Boornbergum

21. a. meetsma's profielfoto
    a. meetsma heeft gereageerd op een recensie van De Bikker
    a. meetsma
    Van restaurant

hallo,

graag zouden we willen weten bij welke bikker dit was...in Boornbergum of Yhuske de bikker in Franeker?

22. 12's profielfoto
    12 heeft een recensie geschreven voor De Bikker

Op de terugweg op zoek naar een een snackbar en we komen hier terecht. We worden verwelkomt met hardcoremuziek. We bestellen ons eten en al snel is het er. Maar wanneer je satésaus hebt met klonten erin en een portie grote friet betaald maar een bordje ter grote van een kleine friet krijgt (waar je 1€ p.p. meer voor betaald), is het voor mij de laatste keer hier. Jammer, de volgende keer gaan wij wel weer ergens anders bikken.

23. Dirk's profielfoto
    Dirk heeft Restaurant Het Spijshuys toegevoegd als favoriet restaurant
  24. Hillie Blok-Helbig's profielfoto
    Hillie Blok-Helbig heeft Restaurant Het Spijshuys toegevoegd als favoriet restaurant
  25. Restaurant Het Spijshuys heeft een nieuwe foto
  26. Restaurant Het Spijshuys heeft een nieuwe foto
  27. helder's profielfoto
    helder heeft een recensie geschreven voor De Bikker

Vandaag vonden wij alle vier het eten een vies nasmaakje hebben.

Mvg S. Helder

28. sasja's profielfoto
    sasja heeft Restaurant Het Spijshuys toegevoegd als favoriet restaurant
  29. P. van der Molen's profielfoto
    P. van der Molen heeft een recensie geschreven voor Restaurant Het Spijshuys

P. van der Molen

Een van de genoegens om te wonen in NIj Beets is dat restaurant Het Spijshuys min of meer om de hoek ligt. Vele malen ben ik er inmiddels geweest, met een keur aan gasten zowel uit familie- als zakelijke kring. Er wordt prima gekookt, en de bediening is goed. Dat bovendien alle wijnen ook per glas te krijgen zijn, maakt dit restaurant absoluut een 'aanrader'.