1419733339 77
1447219714 65
1471652048 79
1502192465 69
1520516715 69

1. Heerlijk gegeten er was voldoende keuze voor elk wat wils zelfs voor de kinderen was het genieten. Top bediening, gezellige sfeer, zeker een aanrader. Top.

2. Keurige ontvangst en ondanks dat wij geen reservering hadden toch een tafel voor 2 gereed gemaakt.
    Buffet zag er prima uit, gerechten keurig uitgestald, vriendelijke wok koks, bediening prima, nagerechten uitstekend, drinken prima geregeld, mooi ruim restaurant, prima parkeer ruimte voor de deur en tja… wat moet je nu nog meer vertellen. Gewoon lekker uit eten voor een prima woensdag prijs. Aanrader!

3. Heerlijk gegeten, fijne sfeer!

4. Het eten was super lekker.
    Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.
    Goede lokatie.
    Makkelijk parkeren.
    Ik voelde mij er meteen op mijn gemak.

5. We waren met ons drieën en unaniem vonden we het eten/ drinken/ bediening en prijs/ kwaliteit uitzonderlijk. Heerlijk, vers, variatie, koud, warm/heet. En het was er druk met eigenlijk allemaal gezellige mensen!
    Wij komen vast en zeker nog een keer.

6. Het is een heel mooi en ruim restaurant geworden. Koffie was veel te sterk. Verder was het heerlijk eten.

7. Heerlijk gegeten. Fijne bediening, voorzover nodig.

8. fam Leibbrand

Het avondfeest van ons huwelijk hebben we met veel plezier gehad in het speciaal voor ons geopende restaurant. Onze gasten vonden het leuk en lekker. De speciale feestelijke aankleding was een keurige service.

9. Vriendelijk personeel en gastvrijheid vonden we prima hoor ook het eten 🍴 was heerlijk en vers. Tip op woensdag even reserveren gewenst i.v.m. drukte.

10. Onno Visser

Héééérlijk gegeten en gedronken met vriendin. Alles is supervers. Smaakvol bereid. Zeer vriendelijk personeel. Prima prijs (incl drank).
    Kortom wat een aanwinst voor Bolsward.

11. Gisteren weer heerlijk gegeten wij gaan de zomermaanden vaak wokken met onze campinggroep. Zeer mooie locatie vriendelijke mensen. Heerlijk eten ruime keuze ook voor de kids van ons krijgen jullie een dikke 9…

12. Heerlijk gegeten en gedronken! Keurige nette zaak! Zeker voor herhaling vatbaar.

13. Jorritsma

Heerlijk gegeten, jammer van de drukte eromheen!

14. H.Koopmans

Super mooi sinds de verbouwing.
    Goeie service, leuk personeel en niet te vergeten heerlijk eten! Wij komen zeker vaker…

15. Gregory Jairo & Liz van Barneveld

Een ontzettend vriendelijke omgeving met perfecte leiding, personeel, kindvriiendelijk, etiketten en kwaliteit eten. In 1 woord perfect!

16. Robin van der Wal

Echt super mooi en leuk in gericht! Ook smaakt het eten super👍🏼👍🏼 Dikke klasse
    Je weet zelf

17. Al een paar keer wezen eten ook voor de verbouwing.
    Super mooi geworden en groter qua inrichting. Erg lekker eten en vriendelijk personeel, verder voor de kids erg leuk dat ze nu slushpuppie en een chocolade fontein hebben.
    Leuke aanrader om met een groepje te eten en een leuk prijsje voor 2,5 uur onbeperkt eten en drinken (met bier en wijn er bij in).

Ik kom hier zeker vaker!

18. Oosterhuis

19. Wij komen heel geregeld met de familie en kennen inmiddels de Wok vrij goed, het is altijd prima in orde zowel eten als de bediening.
    De reacties dat het vrij duur is, is echt onzin. Wok Bolsward is de goedkoopste wok die wij kennen omdat ze niet met muntjes werken voor een biertje of wijn, het is allemaal lekker inclusief bier en wijn voor een vast bedrag. Spaarkaarten was 2014 al over, we leven nu 2018 en nog klacht men daarover. Kom op zeg.
    Erg druk inderdaad!! Hallo ze zijn net open, tuurlijk is het druk. Dat mag ik hopen voor ze.

20. Scylla Fullcrum

Nadat deze wok verbouwd is, is ook de prijs fiks omhoog gegaan.
    Raar is het dat je sowieso een all-in prijs betaald van 29 Inc bier en wijn, wil je geen alcohol nuttigen en voordeliger eten dan kan dat alleen op woensdag.
    Toch wilden wij graag even kijken hoe het geworden was, want voor de verbouwing hebben we hier diverse keren heerlijk gegeten.

Er is mooie ruime opzet en indeling van tafels en er zijn veel meer zitplaatsen.
    Omdat de keuken niet groter is geworden, zijn de wachtrijen voor de plaat en de wok gigantisch geworden.

De keuze qua gerechten voor op de wok is zeer summier, overigens wat er ligt is wel goed.

Deze wok heeft zichzelf uit de markt geprijsd.
    Ze willen zoveel mogelijk gasten bedienen met een veel te kleine keuken.
    Daarbij hanteren ze een prijs die hetzelfde is als bijvoorbeeld de wok in Ryptsjerk, echter kunnen ze daar bij lange na niet aan tippen.

Bij het afrekenen wilde ik mijn volle spaarkaart inleveren voor €20 korting. Mij werd duidelijk gemaakt dat die niet meer geldig was na de verbouwing, compensatie werd niet geboden.
    Op een uitzondering na, was het personeel ook vrij chagrijnig, vooral ene mevrouw (waarschijnlijk de eigenaresse)

Conclusie:
    Erg jammer, voor verbouwing was het een goede wok qua prijs kwaliteit, nu veel te duur voor wat het bied en veel te druk, alhoewel die drukte mijns inziens wel gaat verdwijnen als ze zo doorgaan.

21. Dooitsen Bouma

Wij gingen vrij regelmatig hier wokken maar sinds de verbouwing zijn we er tweemaal geweest en ik moet heel eerlijk zeggen dat ik de prijs/kwaliteit beneden peil vind. Het is gewoon te duur en ik ben bang dat ze hun zelf op termijn uit de markt prijzen.
    Het is voor ons reden geweest om dit restaurant niet weer te bezoeken.

22. Ik kom voor de derde keer met mn zoon en dochter om het te laten zien. Het was niet leuk, groep van 30 mensen zaten er te schreeuwen en dronken ze gooiden stoelen om en stonden op de banken we moesten naar de bar lopen voor drinken. Erg jammer voor zo'n mooi restaurant.

23. Heerlijk gegeten in de nieuwe Wok locatie! Voortreffelijk 👍🏻 Vriendelijke bediening. Fijne sfeer en voor de kinderen veel keus. Hier komen we vaker. Het is prachtig verbouwd, stoelen zitten heerlijk. Alles top!
    Fam Bakker

24. Juiste accomodatie voor zakenrelatie's en familie Hee uit Wommels/Workum.

25. Jolanda Leijendekkers

Te druk en de extra ruimte waar je komt te zitten, want ze wisten niets van de reservering via eet.nu...was niet echt fris en erg ongezellig. Jammer.

26. Het was uitstekend, heerlijk gegeten en goede bediening... Toppie.

27. Mariska

Lekker gegeten. Erg kindvriendelijkheid. Goede prijs. Alleen de sauzen zou wat netter kunnen en de kinderen misten de appelmoes.

28. Zeer lekker en goed eten en altijd een gezellige sfeer en vlotte service. Echt een aanrader.

29. Zeer lekker en goed eten. Vlotte bediening en heel correct. Veel verschillende soorten eten voor uitstekende prijs. Een aanrader.

30. Heerlijk gegeten, het koude voorgerechten buffet is zeer uitgebreid, een heerlijke zeewiersalade was mijn favoriet. De bediening was correct. De overige buffetten zagen er verzorgd en vers uit, het vlees en de vis op de bakplaat waren uitstekend en smaakvol bereid.

31. Ik heb hier nu een paar keer gegeten. Erg lekker vlees van de bakplaat en veel lekkere sausjes bij de wok. Prijs kwaliteit is erg goed, veel eten voor weinig geld. Het kan soms wat druk zijn, maar de bediening is erg snel.
    Enige opmerking die ik heb is dat er soms wat meer gecommuniceerd kan worden met de klant, die er voor de eerste keer is en zijn weg niet kan vinden. Verder echt een top wok restaurant.

32. janneke

ik kom hier heel vaak eten op woensdag met mijn man en de kids. ik vind dat er elke keer weer een gezellige sfeer hangt op deze dag, ook al is het erg druk. Verder als wij iets langer op het drinken moeten wachten geeft het ons niet, we zien dat het erg druk is en ondanks de drukte blijft de bediening hartstikke aardig en positief.

33. Dijktra

Restaurant kan de drukte bij lange na niet aan. Hoe moet dat als het er echt vol is? Gevolg is behoorlijk lang wachten op je eten en drinken.

De keuze in eten valt tegen en niet van de beste kwaliteit. Al het eten in de au bien marie bakken was lauw en smakeloos. Wok keus matig en weinig smaak. In tegenstelling tot de rest maakte de bakplaat hoek het weer wat goed en smaakte dit verassend beter dan de rest.

Arme kok die hier in zijn eentje moet bakken. Deze heeft versterking nodig. De Aziatische kok hoort zijn collega kok niet te kleineren waar klanten bij staan. Dat maakt het enorm lange wachten bij de bakplaat er niet gezelliger op.

Jammer voor de avond en het geld. Voor ons zeker geen aanrader en op de 1e paasdag een dikke tegenvaller.

34. Erg leuk om met kinderen heen te gaan! Goede bediening.

35. Wok Bolsward. Wij zijn op de 14-3-2015 er geweest met 7 personen. Eten van 19.00 tot 21.30 all inclusief. Bediening in het begin snel en goed, drankjes binnen no time op tafel.
    Later op de avond tegen 20.45 geen bediening meer te zien, wij gingen dus de drankjes maar aan de bar bestellen.
    Het was niet zo druk in de wok ca. 60 gasten.

Het eten: Voorgerecht was voldoende en goed. De hoofdgerechten (alles wat er stond) waren gewoon lauw. Op vraag waarom het niet warm is werd gezegd ”ach ja het staat al een tijdje”. Super, hier kan je iets mee. Nagerecht voldoende en goed.

Ik ben al eens eerder geweest in 2009, toen was nog alles perfect. Zij zijn echt achteruit gegaan, wij komen daar dus nooit weer en het is ook niet aan te raden.

Zij hebben een paar jonge dames rond lopen van 18+ maar zij hebben volgens mij geen leidinggevende, wat wel nodig zou zijn.

36. Al jaren een vaste gast bij Wok Bolsward. Het eten is echt heerlijk! Als het rustig is door de weeks, zijn de koud buffet bakken ook goed gevuld. Als het juist erg druk is, blijft er aandacht voor elk stukje vlees op de bakplaat en in de wok. Soms zou het prettig zijn als er iemand extra zou zijn in de bediening ivm het wachten op drankjes, maar wij hebben nog nooit te lang hoeven wachten. De sfeer is gezellig en ongedwongen. De chefs spreken helaas nog niet zoveel Nederlands, maar verstaan hun vak achter de bakplaat en de wok erg goed! Absoluut een aanrader!

37. ik 305 punten

Afgelopen zaterdag hier gegeten, maar dat het bijzonder was konden wij niet zeggen. De bediening erg traag met de drankjes. Koks weinig vriendelijkheid.

38. Viel erg tegen. Restaurant was goed gevuld op deze zondagavond. Maar te weinig personeel wat resulteerde in lang op de bediening wachten, lang op de drankjes wachten. Gebruikte borden werden bijna niet opgehaald. En zeer veel eten en ingrediënten waren op en laat bijgevuld. Koks achter de wok en bakplaat ook niet klantvriendelijk, zeg maar gerust erg nors.

39. Leonora

Prima optie voor een leuke avond wokken. Het buffet is niet zo groot, de ruimte bij de wok en bakplaat is beperkt en dat levert bij drukte al snel een rij wachtenden op. Echter de inzet van het personeel, de gemoedelijke sfeer en het leveren van kwalitatief goed eten, zorgt voor een leuke avond wokken.
    Het is ons prima bevallen en we komen zeker eens terug. Voor de liefhebbers van sushi is er een beperkt assortiment. We hebben ervaring met luxere varianten van het principe wokrestaurant, maar we hebben hier met veel plezier, smaakvol, zitten eten.

40. Een keer in de maand gaan we meestal wokken met het gezin. De ene keer gaan we naar Sneek en de andere keer in Leeuwarden, maar nu zijn we naar Wok Bolsward geweest. Het eten was overheerlijk!! Service was uitstekend!! Leuke spontane dames in de bediening! Volgende maand gaan we zeker hier weer naar toe!!

41. Onlangs was ik weer bij het Wokrestaurant geweest in Bolsward, ik kom er met regelmaat. Ik hoorde namelijk dat het was overgenomen, ik moet zeggen het is er beter op geworden: het ziet er schoner uit, het eten is erg lekker, personeel is erg vriendelijk en prijs/kwaliteit is zeker top! Een aanrader voor mensen die er nog niet heen zijn geweest....

42. Op 20 maart uitgeprobeerd, al zó vaak hun advertentie gelezen.
    En wat ons betreft blijft het niet bij deze ene keer; prima sfeer, attente en zeer vriendelijke bediening en voor een bodemprijs uitstekend eten en drinken, alles heel vers en smakelijk, werkelijk niets op aan te merken.
    Ook met (kleine) kinderen lijkt het ons heel geschikt voor een informeel etentje.