Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Bolsward verdeeld zijn.

1. Internationaal Bolsward

Fam. De Graaff

Na 2 keer afgebeld te hebben ivm ziekte zijn we zaterdagavond geweest bij E&D. Bediening was vriendelijk, er kwam vrij snel een broodplankje op tafel. Het proeverijtje smaakte heerlijk. Bij het hoofdgerecht ging het mis, de visgerechten kwamen eerst en toen duurde het even voordat de vleesgerechten kwamen. Helaas was er nog een fout gerecht gemaakt waardoor 1 persoon nog langer op het eten moest wachten. Dit was erg jammer. Het nagerechtenproeverijtje was weer erg lekker. De bestelde cappuccino is nooit gekomen, ineens was al het personeel spoorloos verdwenen. Toen hebben we het dochtertje van de eigenaresse gevraagd waar haar moeder was, wij wilden graag afrekenen. Na een tijdje gewacht te hebben verscheen zij weer en verontschuldigde zij zich. Het verliep al met al niet vlekkeloos, mede ook door gebrek aan personeel/ervaren personeel vermoeden wij. Het eten smaakte gelukkig goed!

2. Fokke Karel van ommen

De mensen zijn vriedelijk goed eten komen weer eens langs.

3. Chinees-Indisch Bolsward

Vakantieganger bolsward

Een keer eten afgehaald, bij terugkomst vakantie. Wachtend aan de bar hoorde ik de eigenaar praten over de hygiëne in de zaak. Uitkomst vloekend en tierend de verbinding verbroken. Bestelde eten voor afhaal was klaar, eenmaal thuis na drie happen in de kliko beland. Ui, geen kip en of kerrie/groente maar veelal ui, ui, ui. Geen smaak. Idee voor de smaak politie misschien. 😭😭😭😭😭😭 Rob geus?!?

4. Vandaag een zak patat gehaald met patatkruiden. Patat was heerlijk gekruid, niet te zout maar lekker smaakvol. Lekkere stevige patat, niet van die sloffe stengels. Zeker voor herhaling vatbaar!

5. Wij zijn hier (al bij happy china) klant. Familie is enorm gastvrij en leveren uitsluitend topkwaliteit. Ik kwam vroeger 2 a 3 jaar geleden wel eens iets van mijn vroegere werk langsbrengen wat overbodig was. Wou ik niets voor hebben en toch kregen we diverse malen een menu gratis mee. Kon je hoog en laag springen dat dat niet de bedoeling was, maar eigenaars stonden hierop. Ben blij dat we sinds lange tijd weer in Friesland wonen en ga hier z.s.m. weer afhalen en hopelijk weer gezellig en smakelijk wokken. Een parel voor Bolsward, harlingen e.o. De smaaksensatie van Friesland. Een dag niet wok Bolsward is een dag niet geleefd.
    Groet Marco en Deborah en Bindert.
    Lof.👍👍👍❤❤❤💚💚💚👏👏👏💟
    Liefs.

6. Vaker gegeten en altijd goed. Totdat mijn kinderen op een leeftijd kwamen dat je er veel geld moet betalen om de kids mee te nemen voor de paar patatjes en spekjes die ze nemen. Het kost de leeftijd plus nog eens 5,- extra. In andere restaurants kost een kindermenu gemiddeld 7,- en dat krijgen ze dan al niet eens op. Hier betaal ik al 13,- en 11,- . Ik zou vaker komen als ze hier iets mee doen.

7. We hadden eten afgehaald. Super!
    Goed en warm eten. Vlot klaar en goeie service, aanrader en voor herhaling vatbaar 👍👍

8. Kiki & trudy & morfar

Fantastische sfeer, leuke mensen en geweldig eten en drinken. Voor een goeie prijs verrukkelijk eten!

9. Bouke en Miranda

Gewoon wow! Heerlijk gegeten, smaak perfect op elkaar afgestemd.
    Een echte aanrader. Top!

10. 1 Woord harstikke top! Bediening goed! Eten goed vers! Drankjes goed aangeboden! Beste restaurant van Nederland.

11. Anoniem

12. Ontzettend lekker gegeten op 28 juli 2020!
    Top bediening en super gastvrij. Uiterst vriendelijk ontvangen maar ook vriendelijk weer uitgelaten!
    Mooi interieur, fijne maar ook strakke ambiance. Fijne plek om rustig te genieten van goed gezelschap in een informele sfeer. Uitgebreid aanbod. Er wordt goed rekening gehouden met allergieën. We hebben allen zeer lekker gegeten en komen zeker terug!
    Reserveren een must!

13. Hilward

14. Internationaal Bolsward

Het zit er gezellig, bediening is vriendelijk en attent, het eten is heerlijk!!! Alles vers gemaakt, echt met zorg bereid. Aanrader!

15. Internationaal Bolsward
  16. Kan er niks aan toevoegen we komen er graag .. Het eten is te lekker ..En de eigenaar doet er alles aan om het zijn klant naar het zin te maken 😇😇

17. Gezellig, leuke sfeer ondanks de corona toestanden Eigenlijk niets van gemerkt. Genoten van het vier gangen menu. Leuke verrassing bij binnenkomst! Alles prima verzorgd, leuke uitleg over de diverse gerechten. Op ons gemak en voortreffelijk kunnen eten en bijna drie uur getafeld.
    Ik krijg veel bezoekers en ik zal Harré zeker bij hen aanbevelen.

18. Door de corona crisis nu 2× thuis laten bezorgen.
    Vriendelijk geholpen aan de telefoon en het thuisbezorgen gaat top!
    Hier en daar wat aandachtspunten, zoals té zoute patat (tot 2× toe) en misschien iets vaker wisselen van de bijgerechten.
    Maar verder hebben we heerlijk gegeten en weet je dat je goed kwaliteit eten eet👍🏼
    Harré Tapas is zeker een fijne aanrader!

19. Fam de Jong

Wederom heerlijk gegeten. Bestelling kon vlot opgenomen worden en dezelfde avond bezorgd op afgesproken tijd. Goede service en goed eten!

20. Jelco en Ilona

Vanwege Corona heeft Harré een prima afhaal/brengservice. Het eten is heerlijk, veel keuze en zeer goede kwaliteit. Heel vriendelijke mensen.

21. Heerlijk thuis gegeten door fijne bezorging. Zeker in deze tijd erg prettig. Goed eten en fijn prijsje. Voor herhaling vatbaar :)

22. Enkele jaren geleden met de opening geweest, helaas veel te weinig voor de prijs.
    Vorige week toch weer een kans willen geven met mooie actievia social deal. Met grote letters stond erbij ook op ZATERDAG. Na het kopen van de coupon wordt duidelijk dat dit alleen op di, wo, do is.
    Door een telefoontje met het restaurant konden wij wel op zaterdagavond reserveren totdat duidelijk werd dat het om de actie van social deal ging!

Prima dat je doordeweeks je restaurant voller probeert te krijgen maar doe dit dan wel op een eerlijke manier! Nare smaak van dit restaurant over gehouden!

23. Heerlijk eten, supervriendelijke bediening en een hele fijne sfeer!

24. Yvonne Hoekstra

Een beetje late reactie:
    Vorige maand hier met 19 personen heerlijk gegeten. Wij hadden met onze familie de bovenzaal. De muziek stond eerst wat te hard maar toen wij daar wat van zeiden, werd hij gelijk zachter gezet.
    De eigenaar en de bediening waren heel aardig. Wij voelden ons gelijk thuis!
    Voor de chefkok en keukenpersoneel was onze groep een hele uitdaging aangezien de helft van het gezelschap voedselallergieen heeft. Het eten voortreffelijk!
    Wij kregen eerst een leuk welkomstdrankje en toen de verschillende gangen met een verscheidenheid aan tapas. Zeer uitgebreid en erg lekker! Wij hebben zitten smullen!
    Wij komen zeker nog eens terug!

25. Internationaal Bolsward

A. Bierstoker

Voortreffelijk gegeten in deze brasserie!
    Alles was goed verzorgd en de maaltijd perfect bereid. De vriendelijke ontvangst, de sfeervolle ruimte, goede muziek op de achtergrond, een aangekleed broodje op een plank bij het aperitief, een super smakelijke ossehaas zoals gevraagd, een mooie zeebaars en een chocoladetaartje met ijs en koffie als nagerecht, alles voldoende ......een dikke 9! En de prijs*** was het waard. Zeker een aanrader!

26. Eten is redelijk maar heb beter gehad, erg vriendelijk bediening. Te duur met Kerst voor wat ervoor krijgt, niets veel extra's vergeleken met gewone dagen dat de Wok open is. Als je zoveel duurder bent dan met de normale dagen dan mag je er ook wel wat extra voor hebben.

27. Frans Temme

Niets anders dan lof over dit restaurant.
    Heerlijk gegeten Lekkere gerechten Fijne bediening.
    Compliment Zeker een aanrader en het proberen waard.

28. Karin Kremer

Afgelopen weekeind heerlijk gegeten!

Rijkelijk belegde pizza’s met verse producten.

De bediening was erg leuk en vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.

29. Algelopen vrijdagavond bij Harré gegeten. We zijn voor de keuze tapas gegaan. De door ons gekozen gerechten waren heerlijk vooral de Albondigas gehaktballetjes waren super lekker en smaakte heerlijk vers gedraaid. Vriendelijke bediening.
    Een echte aanrader.
    Twee toeristische smulpapen.