Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Bolsward verdeeld zijn.

1. Veenstra

Zoals altijd weer gezellig druk,veel keus, lekker en prima bediening. Aanrader!

2. Een paar keer per jaar vieren we onze verjaardag hier met de kinderen en kleinkinderen. Geweldig eten en alles vers.
    Voor de kleinkinderen een groot feest om vele lekkere gerechten te ontdekken. Bediening heel goed en ze komen steeds langs of je nog drinken wilt. Dus voor ons een gezellige Top restaurant.

3. Mischien tijd om de openingstijden aan te passen. Al 2 keer voor de dichte deur gestaan

• Eindcijfer 1,5
    1,5
  4. Gezellige sfeer in het restaurant, genoeg keus in gerechten,

Bedienend personeel was wat stug en druk, een lach kon er bij de bediening niet af.

Het eten viel wat tegen, het eten was erg vet en smaakloos bij de Wok, de zoet-zure saus was smaakloos en vet, ook de spareribs hadden vrijwel geen smaak en waren echt kliedervet, zodat ik na het proeven heb laten liggen!

Onder de streep gezien ga ik liever naar een andere Wok, daar de smaak van bepaalde producten hier te wensen overliet, jammer!

6,7
  5. Het eten is heel lekker alleen erg onvriendelijk personeel vooral de meiden zijn erg chagerijnig en arrogant kom hier niet snel weer.

6. Zondag weer eens met vrienden gewokt in Wok Bolsward.
    Leuke avond gehad met heerlijk eten en drinken.
    De bediening was top en dus ruim voldoende.
    Tot de volgende keer.
    Groet van ons vieren

7. Wij hebben de “Salvatore” besteld. Altijd een super lekkere pizza, maar nu zuur van smaak. Téveel artisjok erop, té weinig salami (slechts één plakje). Weinig kaas te zien. Al met al teleurgesteld. Jammer.

8. Vaak te druk.
    Dan is er geen aandacht voor ontvangst.
    En ook na vertrek
    Helaas missen we dat.

Eten kan vaker ververst worden ook als je na 18.00 uur komt.

9. Eten was smaakloos. daarom vind ik de prijs ook te duur. Vorig jaar was hij een stuk beter :P

1,1
  10. Het was super, de bediening goed en de keuze is reuze.

11. Shoarma besteld nog nooit zoiets gehad het waren net spekjes Ieniemienie helemaal uitgedroogd en als je met de klacht komt zeggen ze oh oh oké dus niet serieus genomen ook niks anders aangeboden slecht.

12. Bediening en het assortiment prima, maar enkele verbeterpunten zijn m.i. wel noodzakelijk:
    Diverse soorten ijs aanwezig, behalve sorbet ijs.
    Wit stokbrood aanwezig, maar geen bruin stokbrood.
    Op de site bij menu staat nog oude prijslijst.
    Kaartjes bij de menubakken slecht leesbaar.

13. Peter Halbersma

1e Kerstdag gereserveerd voor 9 personen.
    Wat een fantastische ervaring weer. Personeel TOP!
    Heerlijk eten fantastische sfeer. Gezellig behoorlijk druk, maar geen hinder van. Een dikke 10!

14. Een superlekkere pizza gehad! Het duurde wel even voordat de bediening bij ons was, maar dat is het wel waard! Klantvriendelijk personeel! Een leuke en gezellige sfeer! Een mooie pizzeria!

15. Chinees-Indisch Bolsward

Het eten was superlekker! Het was er alleen koud. De sfeer was wel goed en de bediening was ook goed!

16. Chinees-Indisch Bolsward

We hebben bami menu en loempia afgehaald.
    Goede ruime portie met een heerlijke smaak en veel ingrediënten. De bami is veel beter dan van de gemiddelde chinese restaurants uit Leeuwarden.

17. Het was super goed. Zeer vriendelijk en gastvrijheid. En zelfs zeer zorgzaam zo als met afrekenen viel een flesje tegen me aan kapot zo zich niets aan de hand tja toen ik thuis kwam wat bloed in me schoen maar de rest super.

18. Vanavond twee kleine kapsalon besteld. Na ons kwamen er best wel veel klanten die aan de balie hun bestelling deden en allemaal kregen ze eerder hun bestelling dan wij tassen vol, uit eindelijk na een half uur (ja wel een half uur) kregen wij twee kleine (erg kleine) kapsalon. Dit gebeurde nadat ik eens ging vragen hoelang het nog ging duren, het antwoord was : u bent de tweede in lijn. Ik had er geen woorden voor zeker tien mensen hadden na mij besteld en hun bestelling gekregen.
    Dit was de tweede keer dat mij dit is overkomen. En niks geen sorry of wat dan ook. Wij zijn er klaar mee en raden iedereen aan ergens anders hun snack te halen.

2,2
  19. De wijn/het bier was prima en de bediening uitstekend. Echter de vegetarische gerechten lieten te wensen over. Gewoon niet lekker en te rauw. Ook de capuccino na afloop was niet lekker. De opgeklopte melk was gelatine-achtig. Jammer.

5,3
  20. Roy frankena

Ik heb vandaag een grote doner kapsalon besteld, best prima van tevoren.
    Vragen ze 10 euro ervoor. Nou fijn, ik die kapsalon halen. Flikkeren ze van die gore tramhalte eigen saus erover heen. Meteen niet te vreten.
    Ontevreden over de saus en het ongevraagd eroverheen gooien.
    De sla was wel lekker

1,4
  21. Heerlijk gegeten, leuke bediening!
    Heel vervelend dat de de kachel om 19.00 uur werd uitgezet!
    Laatste half uur met de jas aan genoten van onze consumptie.

22. Rein Mulder

Heerlijk gegeten, mooie en lekkere sushi en andere koude en warme voorgerechten.
    Ruime keuze aan voorbereide Chinese gerechten, maar ook ruime keuze in wokgerechten en vis- en vleesgerechten van de bakplaat.
    Vriendelijke bediening die regelmatig langs komen voor een drankje en de lege borden meenemen.
    Zeker een aanrader👍

23. Altijd heerlijk eten, alleen deze ene keer was mijn kapsalon gewoon niet lekker. Het zwom in de saus en veeelste veel rode saus. Jammer wel. Maar verders altijd goed spul!

6,5
  24. Vertaal van English naar Nederlands

We ordered tomato soup, loempia and 2 main dishes -spicy chicken and sweet pindasauce meat with rice. All was very fast prepared and VERY TASTY. Portions are huge. Best Chinese food I ate so far!

25. Internationaal Bolsward

Prijs/kwaliteit ver beneden peil. Veel te duur voor wat je geserveerd krijgt. Personeel had geen oog voor gasten. Kok kwam vertellen dat de zeebaars plotseling op was (?) fantasieloze opmaak, geen lekkere garnituren of sausjes bijgevoegd. Lam was te droog net als de spareribs. Vis was niet vers. Sla dreef letterlijk in dressing. Gerechten niet tegelijk geserveerd waardoor 1 tafelgenoot pas 15 min later zijn eten kreeg omdat men zijn bestelling was vergeten… hoe kan dit? Op de bon kwamen we erachter dat er 1 hoofdgerecht teveel was aangeslagen. Het kan zijn dat de kok of personeel zijn dag niet had maar hier ging echt teveel fout! En dat voor ruim € 300, -… kortom WAARDELOOS!

26. Helaas hier vanavond gegeten en gereserveerd om 19:00.
    Veel eten was koud of hard.
    Dit gemeld bij de desbetreffende bar medewerker en kreeg hierop een antwoord ‘ ja mevrouw u was ook later, maar tijdens de drukte rond etenstijd is alles wel warm’. Dus dat betekent dat als ik warm wil eten perse om 17:00 moet komen. Helaas voor ons niet weer. Bakplaat/wok was wel te eten.

2,6
  27. We waren er minstens 10 geleden ook geweest.
    Dit keer overtrof ons de geweldige sfeer.
    En het eten was top.
    Voor ons een cijfer een dikke 10.

28. Brian Renders

Het eten is erg lekker en vers, overzichtelijk en de bediening en de koks zijn zeer klant vriendelijk, er hangt een goede sfeer, zeker een aanrader voor iedereen