Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Bolsward verdeeld zijn.

Juiste accomodatie voor zakenrelatie's en familie Hee uit Wommels/Workum.

Een super leuk restaurant, gezellige sfeer, fijne bediening, leuke verrassings menu's met passie gemaakt, met bij ieder gerecht uitleg wat je aangeboden wordt. Dit maakt alles een gezellig avondje uit!

Zeker een aanrader om heen te gaan! Zeer leuke avond met mijn vriendinen gehad. Verassende smaken, ook proeft je dat het eten met passie is bereid. De bediening was erg vriendelijk. Gaan er zeker vaker heen!
    Met een voldaan gevoel terug naar huis.

VAN DEN BROECKE PIETER

Aangenaam verrast, ongelooflijk lekker en fijn, in een gezellig kader.

Was super lekker een echte aanrader,wij hebben genoten en komen zeker weer ns.

Grts Agnes

Joukje Postuma

Fantastisch, ver boven mijn verwachting. Goed bediening, vriendelijk uit -leg van het voedsel. Wij komen zeker nog een keer.

Afgaande op de ervaringen hier op Eet-Nu, was ik nooit naar dit restaurant gegaan, maar we hadden een familie etentje en dat moest hier plaatsvinden. Mijn voorgevoel werd bewaarheid helaas. Te duur, te zout, niet bijzonder en de bediening was erg traag, het duurde een eeuwigheid voor we iets te drinken kregen. De wijn was ook niet om over naar huis te schrijven. Hoe is het mogelijk dat deze tent helemaal vol met gasten zat…

Erg lekker gegeten, alle gerechten waren heerlijk en leuk geserveerd! Personeel vriendelijk, zeker een aanrader!

10. Pizzeria Bolsward

Al jaren vaste klant. Nooit wat mis met mijn eten. Ik houd van knapperige pizza dus de kok laat mijn pizza altijd net iets langer in de oven. Gezellige sfeer en de baas is erg sociaal, komt meestal wel even hoi zeggen.

Beslist een aanrader, heerlijk gegeten, luxe tapas en vriendelijk personeel wat hart voor de zaak heeft. Super eten voor een mooie prijs. Ga vooral zo door Harre Tapas👍

Afgelopen woensdag hebben we heerlijk gegeten bij Harré Tapas. We zaten nog maar net en werden direct verrast met een startertje. We hebben heerlijke gerechten gehad, vooral de uiensoep was erg lekker en leuk gedaan! Het is een mooi restaurant met een goede sfeer en vriendelijk personeel. Ook prijs/kwaliteit is in verhouding goed.
    Zeker de moeite waard als je van lekker eten houdt en verrast wil worden.
    We komen zeker terug! Harré!

Culinaire verrassingen! Top Kok, leuke bediening en heerlijk eten. Prachtige zaak, helemaal van nu.

Heerlijk gegeten, kwaliteit van hoogstaand niveau, goede ontvangst en vriendelijk personeel. Aanrader.

Ids Idzenga

Eerlijk is eerlijk alles klopte zelden zo goed uit eten geweest.
    Ook de prijs viel mij voor deze hoogstaande originele gerechten enorm mee.
    Wij gaan zeker vaker naar Harre.

Gisterenavond gegeten bij Harré Tapas. Super gegeten, en grote aanbeveling voor culinair uiteten gaan. Top team in de keuken en bediending gezellig restaurant. We komen zeker terug.

Heerlijk gegeten gisteravond bij Harré Tapas. Er zaten zeer verrassende gerechten bij. Het restaurant is gezellig aangekleed. We hebben een leuke avond gehad! Een aanrader!

p.p

Teleurstellend pizza's lijken eerder piccolinis zit weinig op. Is niet meer wat het geweest is.

20. Chinees-Indisch Bolsward

Familie Wiersma

We hebben met de familie, meer dan 20 personen, gebruik gemaakt van thuiscatering. Het was perfect. Keurig op tijd en goed verzorgd. We hebben allemaal heerlijk gegeten, uitstekende kwaliteit! Een aanrader.

WIFICODE

Super slecht, kregen niet de wifi code, en werden niet geholpen terwijl andere mensen wel geholpen werden!

Jolanda Leijendekkers

Te druk en de extra ruimte waar je komt te zitten, want ze wisten niets van de reservering via eet.nu...was niet echt fris en erg ongezellig. Jammer.

23. Nederlands Bolsward

Kom hier regelmatig om te lunchen. De broodjes zijn royaal belegd en het warme plukbrood wat bij het luxe broodplankje hoort, is het lekkerste brood wat ik ooit heb gehad!

24. Chinees-Indisch Bolsward

Saffira bos

Top eten, gezellig personeel. Leuke meiden, lekker eten en aardige baas.

Groetjes,
    Saffira, Sharin en Lakysha

Het was uitstekend, heerlijk gegeten en goede bediening... Toppie.

Vanavond wezen eten met ons gezin. Bij binnenkomst werden we gelijk keurig ontvangen en kregen we een mooi tafeltje toegewezen. De bediening was vlot en vrolijk. We kregen vlot ons drinken en de menu kaarten. Het eten was heerlijk! Ook een geweldige service dat voor de kinderen de pizza's alvast werden voorgesneden. Top service en zeker voor herhaling vatbaar! Wij komen snel weer.

Dit moet met stipt de aller slechtste grillroom zijn ooit. Het begint al bij t lokkertje.. Gratis frisdrank bij uw bestelling.. Wij hadden 4 gerechten., maar kregen 1 blikje cola... via de website van Morgana besteld en de bezorgtijd was 19:00 uur.. De mevrouw aan de telefoon (had eerst al even gebeld om 18:00 uur) gaf aan dat het rustig was en t niet lang zou duren.. Vreemd vonden wij dan ook de bezorgtijd van 19:00 uur.. heb om 19:25 maar gebeld want nog steeds geen eten., de bezorger was net onderweg!! Aangegeven binnen 5 minuten mijn eten te willen en anders zou ik ze weg sturen.. Nou dat lukte precies! Het eten zelf was. niet best.. dikke lellen vet aan mijn spareribs, in vet en olie doordrenkte spaghetti en gewoon slechte pizza's. Aardappeltjes waren opgebakken maar konden er nog mee door.. De salade was bijna warmer dan t vlees!!! deze kon bijna zelf naar de kliko lopen!! Hier niet eten dus!!!

Over het personeel ben ik zeer te spreken, het is gezellig personeel en nog aantrekkelijk ook! Altijd met een lach word ik daar geholpen, het eten is mij altijd goed bevallen en het broodje wiener is heerlijk.

Mariska

Lekker gegeten. Erg kindvriendelijkheid. Goede prijs. Alleen de sauzen zou wat netter kunnen en de kinderen misten de appelmoes.

30. Chinees-Indisch Bolsward

Jens aukema

Een super restaurant met super aardige mensen