Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Bolsward verdeeld zijn.

Ik kom voor de derde keer met mn zoon en dochter om het te laten zien. Het was niet leuk, groep van 30 mensen zaten er te schreeuwen en dronken ze gooiden stoelen om en stonden op de banken we moesten naar de bar lopen voor drinken. Erg jammer voor zo'n mooi restaurant.

Sietske van Malsen

2de Kerstdag hebben we met zijn vieren hier gegeten. Nog nooit hebben we zo'n leuk concept meegemaakt en zoveel verschillende smaken op één avond gegeten. Alles met elkaar duurde het 4 uren. Een avondvullend programma en dus echt waar voor je geld. Kleine kinderen zou ik in dit geval niet meenemen, maar die hebben we ook niet meer. We komen zeker vaker langs en raden dit dan ook bij familie en vrienden aan. Bedankt team van Harré Tapas voor de geweldige beleving en mede door jullie een geslaagde 2de kerstdag.

We hebben heerlijk gegeten op tweede kerstdag. De gerechten werden mooi opgediend. Het was ook meer dan voldoende. Een topper. We komen zeker terug. Groeten familie Duijf.

Gister op tweede kerstdag heerlijk gegeten bij Harre Tapas. Van te voren verschillende verhalen gehoord maar het is een kwestie van zelf ontdekken.

We hebben zoveel lekkers gegeten, verschillende amuses, carpaccio met chili kroepoek, gerookte zalm, inktvisringen, couscous salade, vissoep, rucola soep, diamant haas, kalkoen, snoekbaars, crème brulee, Cassis ijs, zoetigheden en kaas. Alles was zeer goed op smaak, goed bereid, leuk begeleid en alles net even anders dan je gewend bent. Maar toegankelijk voor iedereen.

Sommige dingen waren iets wat zout maar wij houden daar wel van, geen flauwe bedoeling.

Ik vind het een super leuk concept, verschillende gangen en alles is een verassing. Als vrouw vond ik het kerstmenu te veel ( ik weet niet hoe dat normaal gesproken is). Omdat je niet weet wat en hoeveel je krijgt en alles zo lekker is, kun je moeilijk inschatten hoeveel je van alles kan eten. Je wil niks lekkers laten staan en met honger (nou gebeurd dat echt niet) naar huis maar ook niet te snel vol zitten. Toen het hoofdgerecht kwam zat ik al aardig vol en dat was zo lekker. En toen moesten de toetjes nog komen.

Ik proef liever alles en dan van alles iets minder dan dat het toetje er eigenlijk niet meer bij past.

Maar goed, wat voor de een te veel is, is voor de ander te weinig.

Ik denk dat dit lastig is aan dit concept. Omdat je niet zelf kiest en bepaald en in kan schatten wat en hoeveel je krijgt.

Verder vriendelijke bediening! Goed ontvangst. Leggen netjes uit wat alles is. Maken even een praatje met de gasten en staan open voor feedback.

qua aankleding kan het iets warmer. Maar voor een nieuw tentje die net draait een dikke aanrader! We komen zeker nog een keer!

Ga zo door, Harré!

Wat een heerlijk restaurant. Fantastisch eten. Gezellige sfeer. Geen haast. Prima bediening. Prijs kwaliteit verhouding top. Wat hebben we een pracht 1e kerstdag gehad. We komen zeker nog eens terug. En bevelen dit restaurant bij vrienden aan. Nogmaals bedankt.

Het menu bij veel restaurants bestaat in onze beleving uit "eenheidsworst". Maar bij Harré Tapas in Bolsward is dat niet het geval. Het concept wat men daar hanteert, is verrassend anders. En echt bijzonder smaakvol.

Let op! De openingstijden zoals deze vermeld staan op hun website en op de voordeur van het restaurant kloppen niet altijd.

Donderdagavond, 22 decemeber 2017, vanaf 17 uur 5 keer gebeld om pizzas te bestellen voor afhalen. De telefoon werd niet opgenomen...
    Om 17:30 uur er dan toch maar heen gefietst om pizzas op te halen. Aangekomen stond op het bordje wat op de voordeur hangt hetzelfde als op de website: woensdag t/m zondag geopend vanaf 17 uur. Dus wij naar binnen. Daar was het ontzettend druk.
    Aan de balie werd mij verteld dat er een kerstborrel aan de gang was en dat ik niet kon bestellen. Dit zou pas na 19 uur weer mogelijk zijn.
    Op mijn vraag waarom dit niet op de website stond werd mij verteld dat dit natuurlijk niet op de website stond... Wat hier natuurlijk aan is snap ik niet.
    Ook mijn opmerking over het niet opnemen van de telefoon werd met een diepe zucht ontvangen. Er kon nog net een (niet gemeende) "Ja, sorry..." af...

Of te wel, telefoon hoeft het personeel niet op te nemen als het restaurant open is, op de website staat niet juist vermeld of men open is en een briefje op de deur hangen is ook te veel moeite. Jammer dat het het enige pizza restaurant is in Bolsward...

Goede sfeer eten was voortreffelijk bediening was ook prima de vernieuwde zaak is zeker een bezoekje waard kom wel vaker langs heel goed bevallen vriendelijk personeel top.

Heerlijk gegeten in de nieuwe Wok locatie! Voortreffelijk 👍🏻 Vriendelijke bediening. Fijne sfeer en voor de kinderen veel keus. Hier komen we vaker. Het is prachtig verbouwd, stoelen zitten heerlijk. Alles top!
    Fam Bakker

Albertus Vallinga

Lekker gegeten met een zeer verassend menu, en zeer vriendelijk personeel. Hier is de klant echt koning. We komen zeer zeker terug om in dit zeer goede restaurant te eten.

12. Chinees-Indisch Bolsward

G boschma

Het is goed eten maar ik hoop als jullie zijn verhuist dat jullie gaan bezorgen zou dat een optie zijn want het is voor ons verder weg

Een nieuw restaurantje in Bolsward. Vriendelijk de jas aangenomen en ons bestelde plekje toe gewezen. Heel leuke binnenkomer het glas met stoom en de 2 buisjes met de worteldrank. Het eten was een verrassing. En smaakte heerlijk! Niets op aan te merken. Daar deze locatie pas is geopend voelt alles nog wat 'Clean' Iedereen doet zo z'n best. Vond persoonlijk dat er nog iets aan de aankleding moet gebeuren. Misschien iets van 'nep' gordijnen aan de zijden van het grote glas en iets op de vloer om wat warmte en huiselijkheid te creëren.
    W.g. Geke.

Juiste accomodatie voor zakenrelatie's en familie Hee uit Wommels/Workum.

Een super leuk restaurant, gezellige sfeer, fijne bediening, leuke verrassings menu's met passie gemaakt, met bij ieder gerecht uitleg wat je aangeboden wordt. Dit maakt alles een gezellig avondje uit!

Zeker een aanrader om heen te gaan! Zeer leuke avond met mijn vriendinen gehad. Verassende smaken, ook proeft je dat het eten met passie is bereid. De bediening was erg vriendelijk. Gaan er zeker vaker heen!
    Met een voldaan gevoel terug naar huis.

VAN DEN BROECKE PIETER

Aangenaam verrast, ongelooflijk lekker en fijn, in een gezellig kader.

Was super lekker een echte aanrader,wij hebben genoten en komen zeker weer ns.

Grts Agnes

Joukje Postuma

Fantastisch, ver boven mijn verwachting. Goed bediening, vriendelijk uit -leg van het voedsel. Wij komen zeker nog een keer.

Afgaande op de ervaringen hier op Eet-Nu, was ik nooit naar dit restaurant gegaan, maar we hadden een familie etentje en dat moest hier plaatsvinden. Mijn voorgevoel werd bewaarheid helaas. Te duur, te zout, niet bijzonder en de bediening was erg traag, het duurde een eeuwigheid voor we iets te drinken kregen. De wijn was ook niet om over naar huis te schrijven. Hoe is het mogelijk dat deze tent helemaal vol met gasten zat…

Erg lekker gegeten, alle gerechten waren heerlijk en leuk geserveerd! Personeel vriendelijk, zeker een aanrader!

23. Pizzeria Bolsward

Al jaren vaste klant. Nooit wat mis met mijn eten. Ik houd van knapperige pizza dus de kok laat mijn pizza altijd net iets langer in de oven. Gezellige sfeer en de baas is erg sociaal, komt meestal wel even hoi zeggen.

Beslist een aanrader, heerlijk gegeten, luxe tapas en vriendelijk personeel wat hart voor de zaak heeft. Super eten voor een mooie prijs. Ga vooral zo door Harre Tapas👍

Afgelopen woensdag hebben we heerlijk gegeten bij Harré Tapas. We zaten nog maar net en werden direct verrast met een startertje. We hebben heerlijke gerechten gehad, vooral de uiensoep was erg lekker en leuk gedaan! Het is een mooi restaurant met een goede sfeer en vriendelijk personeel. Ook prijs/kwaliteit is in verhouding goed.
    Zeker de moeite waard als je van lekker eten houdt en verrast wil worden.
    We komen zeker terug! Harré!

Culinaire verrassingen! Top Kok, leuke bediening en heerlijk eten. Prachtige zaak, helemaal van nu.

Heerlijk gegeten, kwaliteit van hoogstaand niveau, goede ontvangst en vriendelijk personeel. Aanrader.

Ids Idzenga

Eerlijk is eerlijk alles klopte zelden zo goed uit eten geweest.
    Ook de prijs viel mij voor deze hoogstaande originele gerechten enorm mee.
    Wij gaan zeker vaker naar Harre.

Gisterenavond gegeten bij Harré Tapas. Super gegeten, en grote aanbeveling voor culinair uiteten gaan. Top team in de keuken en bediending gezellig restaurant. We komen zeker terug.

Heerlijk gegeten gisteravond bij Harré Tapas. Er zaten zeer verrassende gerechten bij. Het restaurant is gezellig aangekleed. We hebben een leuke avond gehad! Een aanrader!