PARKEREN ACHTER HET STADHUIS VAN BOLSWARD

Tegenover ons restaurant rijd je de steeg in tussen het stadhuis van Bolsward en de gemeentekantoren. Hierachter bevindt zich een parkeerplaats met circa 20 plaatsen. Tevens is hier een laadunit voor elektrische auto’s. Afstand tot ons restaurant: circa 20 meter. Navigatie: “Raadhuisplein”.

PARKEREN OP HET BROEREPLEIN

Op korte loopafstand van ons restaurant staat nog een pronkstuk waar heel Bolsward trots op is… De Broerekerk! Rond de Broerekerk bevinden zich circa 15 parkeerplaatsen. Vanaf 17.00 uur zijn hier meestal wel plaatsen beschikbaar. De afstand tot ons restaurant is circa 100 meter.
    Adres voor de navigatie: Broereplein 9, 8701 JC Bolsward / Friesland.

PARKEERPLAATSEN AAN DE NIEUWMARKT

De Nieuwmarkt is een straat in het centrum van Bolsward met parkeervakken over de volle lengte van de straat. Tijdens de openingstijden van ons tapasrestaurant in Friesland zijn hier altijd voldoende parkeerplekken beschikbaar. De Nieuwmarkt is op loopafstand van ons restaurant, circa 2 minuten.

GRATIS PARKEREN OP PLEIN 1455

Wil je op safe spelen en kun je een korte wandeling door het centrum van Bolsward wel waarderen? Parkeer je auto dan op het Plein 1455. Hier vind je volop gratis parkeergelegenheid. Het plein is overzichtelijk en goed verlicht. Het is circa 5 minuten wandelen naar ons tapasrestaurant.
    Adres voor de navigatie: Plein 1455 1, 8701 EW Bolsward

BETAALD PARKEREN IN BOLSWARD

In de binnenstad van Bolsward moet je conform de regels in Friesland betaald parkeren op:
    Maandag t/m zaterdag van 09.00-18.00 uur of 18.30 uur. Op vrijdagavond tot 21.00 uur.
    Het tarief voor de eerste 15 min is € 0,20, daarna € 0,20 per 7 min. De maximale parkeerduur is 90 min.
    Voor de Marktstraat gelden andere tijden en tarieven voor het parkeren. Hier mag je maximaal 15 minuten parkeren voor een tarief van € 0,50 voor de eerste 8 minuten, daarna voor € 0,50 per 7 minuten.

PARKEREN IN BOLSWARD TIJDENS DE FEESTDAGEN

Op Nieuwjaarsdag, Goede Vrijdag (na 19.00 uur), Koningsdag, 2e Paasdag, Hemelvaartsdag, 4 mei (na 19.00 uur), 2e Pinksterdag, 24 december (na 19.00 uur) en op de beide Kerstdagen mag je gratis parkeren in Bolsward.

Harré Tapas laten bezorgen?

• Veganistisch

1520979983 97
1528019316 96
1542097982 94
1572015147 92

1. Door de corona crisis nu 2× thuis laten bezorgen.
    Vriendelijk geholpen aan de telefoon en het thuisbezorgen gaat top!
    Hier en daar wat aandachtspunten, zoals té zoute patat (tot 2× toe) en misschien iets vaker wisselen van de bijgerechten.
    Maar verder hebben we heerlijk gegeten en weet je dat je goed kwaliteit eten eet👍🏼
    Harré Tapas is zeker een fijne aanrader!

2. Fam de Jong

Wederom heerlijk gegeten. Bestelling kon vlot opgenomen worden en dezelfde avond bezorgd op afgesproken tijd. Goede service en goed eten!

Eén vorige recensie
  3. Jelco en Ilona

Vanwege Corona heeft Harré een prima afhaal/brengservice. Het eten is heerlijk, veel keuze en zeer goede kwaliteit. Heel vriendelijke mensen.

4. Enkele jaren geleden met de opening geweest, helaas veel te weinig voor de prijs.
    Vorige week toch weer een kans willen geven met mooie actievia social deal. Met grote letters stond erbij ook op ZATERDAG. Na het kopen van de coupon wordt duidelijk dat dit alleen op di, wo, do is.
    Door een telefoontje met het restaurant konden wij wel op zaterdagavond reserveren totdat duidelijk werd dat het om de actie van social deal ging!

Prima dat je doordeweeks je restaurant voller probeert te krijgen maar doe dit dan wel op een eerlijke manier! Nare smaak van dit restaurant over gehouden!

5. Heerlijk eten, supervriendelijke bediening en een hele fijne sfeer!

6. Yvonne Hoekstra

Een beetje late reactie:
    Vorige maand hier met 19 personen heerlijk gegeten. Wij hadden met onze familie de bovenzaal. De muziek stond eerst wat te hard maar toen wij daar wat van zeiden, werd hij gelijk zachter gezet.
    De eigenaar en de bediening waren heel aardig. Wij voelden ons gelijk thuis!
    Voor de chefkok en keukenpersoneel was onze groep een hele uitdaging aangezien de helft van het gezelschap voedselallergieen heeft. Het eten voortreffelijk!
    Wij kregen eerst een leuk welkomstdrankje en toen de verschillende gangen met een verscheidenheid aan tapas. Zeer uitgebreid en erg lekker! Wij hebben zitten smullen!
    Wij komen zeker nog eens terug!

7. Frans Temme

Niets anders dan lof over dit restaurant.
    Heerlijk gegeten Lekkere gerechten Fijne bediening.
    Compliment Zeker een aanrader en het proberen waard.

8. Algelopen vrijdagavond bij Harré gegeten. We zijn voor de keuze tapas gegaan. De door ons gekozen gerechten waren heerlijk vooral de Albondigas gehaktballetjes waren super lekker en smaakte heerlijk vers gedraaid. Vriendelijke bediening.
    Een echte aanrader.
    Twee toeristische smulpapen.

9. Heerlijk uit eten geweest bij Harré tapas. Vriendelijk personeel en de gerechten waren stuk voor stuk heerlijk. We kregen een leuk en lekker welkoms drankje. Al met al is Harré tapas een echte aanrader! :)
    - Muziek vonden we iets te hard, maar dat is een persoonlijke mening.

10. Peter visser

Harre Tapas Bolsward is een erg gezellig restaurant met fijne persoonlijke bediening Heerlijke tapas, geserveerd in de vorm van verrassingsmenu We hebben hier erg van genoten, de schaaltjes worden nog net niet leeggelikt.

11. yoke stevens

Tijdens een korte trip hebben we gegeten in dit restaurant.
    Fantastische ervaring. Een plank met diverse voorgerechten.
    Daarna een 2e plank met diverse vis gerechten. Omdat we niet van schelpdieren houden, werd het gerecht aangepast. Een heerlijk alternatief werd geserveerd.
    Daarna nog een vleesplank, wederom met veel zorg en smaak gemaakt. En tot slot diverse nagerechten. De grootste verrassing was een glas met amuse drank vooraf dat op een ludieke manier werd geserveerd.
    Kortom een restaurant waar je echt GENIET.

12. Yvonne Roskam

Vanavond hebben wij weer een fantastische avond gehad bij Harré Tapas. We hebben mogen genieten van Oosterse gerechtjes, maar ook Griekenland kwam voorbij. Alle planken waren keurig opgemaakt en de gerechten werden goed uitgelegd door de vriendelijke bediening. Bedankt voor deze mooie avond!

2 vorige recensies
  13. Vanavond een hele gezellige avond gehad bij Harré tapas. 5 gangen heerlijke gerechtjes uit verschillende landen. Allemaal met een eigen smaak. En ook goed uitgelegd door een hele vriendelijke bediening. Het was onze eerste keer hier maar zeker niet de laatste.

14. Als veganist hier super verwend. Je kunt heel goed aangeven wat je wel en niet wilt eten. Er wordt rekening gehouden met ieders wensen.

Mijn partner eet eigenlijk alles. Ze hebben er wat heerlijks van gemaakt zodat we beide konden genieten.
    Aanrader voor iedereen die eens wat anders wil. En wat super fijn is dat je heerlijke lang kunt blijven. Ze creëren een beleving.

15. Heerlijk gegeten, gezellige avond, prima bediening, werd goed rekening gehouden met de eet wensen en we waren blij dat we gereserveerd hadden, want het zat vol.

16. Verrassende gerechten en gezellige sfeer! Voor herhaling vatbaar.

17. Mooi en gezellig restaurant en we hebben enorm lekker gegeten. De bediening was erg vriendelijk en de koks verstaan hun vak goed! Heerlijke kleine gerechtjes gegeten, verdeeld over de avond. Alles werd goed uitgelegd. We hebben een hele fijne avond gehad en komen hier zeker nog eens terug.

18. 1e kerstdag een bestelling gedaan voor zes personen.
    Wat een lekkere kerstmaal moest zijn, maar niet was minder waar het eten was ronduit slecht en het was koud!
    We vonden het niet met smaak en zorg bereid.
    Een domper op de kerstvreugde!
    Jammer...

19. Vriendinnen

Wij hebben een hele gezellige avond beleefd. In dit restaurant ervaar je gastvrijheid, maakt men van elke gang weer een verrassing qua smaak en presentatie! Voor jong en oud een aanrader!

20. Jeanette en Gerard

Dit Tapas restaurant is gelegen in het hartje centrum van het pittoreske dorp Bolsward. Een restaurant om aan te bevelen.
    Wij ruim 50 plussers uit de grote stad hebben er een smakelijk avondje culinair gegeten met de ene verrassing na de andere en bediening zorgt voor een warme gastvrijheid die begint bij het ontvangst en voor een ieder gezelschap jong en oud als zeer hartelijk kan worden omschreven.
    Het is van grote klasse en zeer gevarieerd. Het leuke is dat wat je besteld op speciale wijze bereid is en het is zo leuk dat je met en van elkaar eet om samen te proeven wat er uit deze keuken telkens opnieuw tevoorschijn komt. Want de kaart is zeer uitgebreid.
    Wij zeggen graag Harre, of te wel tot ziens met een smakelijke groet van ons!

21. Willy Veldstra

Vanavond heerlijk en verrassend gegeten in een heel gezellige sfeer.
    We voelden ons er echt thuis.
    Bij de reservering werd gevraagd of er ook bijzonderheden waren en gaf ik aan een allergie te hebben.
    Bij aankomst werd daar rekening mee gehouden zonder dat ik daar zelf nog iets van hoefde aan te geven, dat vond ik super.
    Er werd duidelijk verteld wat er opgediend werd en er was tijd voor de gasten.
    Echt een avondje uit.

22. Heerlijk gegeten! Vriendelijk personeel en een fijne sfeer.
    Er werden lekkere en verrassende gerechten geserveerd. Er werd goed rekening gehouden met mijn allergie, heel fijn!
    Al met al een fantastische avond gehad en zeker voor herhaling vatbaar.

23. gerda potze

We hebben heerlijk gegeten. Het menu was erg verrassend. Er werd goed rekening gehouden met de wensen. Heel aparte combinaties. Een echte aanrader. Super vriendelijk personeel die goed uitleg gaf bij de gerechtjes.

24. Echt lekker gegeten! En de bediening was erg vriendelijk en beleefd. De tapas werden op een heel mooie manier opgediend.

25. Jonathan

Wat een ervaring! Overheerlijke gerechten op een leuke manier geserveerd. Ze geven hier echt om kwaliteit en pure producten, mooi om te zien. Weinig poespas, maar pure producten. Chapeau, ga zo door!

26. Betty Jellesma

Een hele nieuwe ervaring voor mij en mijn partner. Het was een verassingsmenu dus onbekend wat je krijgt te eten. Ook werd er rekening gehouden met dat een van ons een allergie had. Super en heerlijk gegeten. We komen zeker vaker hier te eten.

27. Gisteravond heerlijk verrast gegeten. Leuke gerechten.
    Alles klopt, smaken, kleurrijk en op een juiste manier geserveerd.
    Uitstekende bediening.
    We komen graag een keer terug!

28. Talitha

Zeker niet zomaar een tapas restaurant. Lekker en smakelijk gegeten. Lekker en verassende combinaties!
    Vlotte en gezellige bediening.
    Zeker voor herhaling vatbaar!

29. Sietske van Malsen

2de Kerstdag hebben we met zijn vieren hier gegeten. Nog nooit hebben we zo'n leuk concept meegemaakt en zoveel verschillende smaken op één avond gegeten. Alles met elkaar duurde het 4 uren. Een avondvullend programma en dus echt waar voor je geld. Kleine kinderen zou ik in dit geval niet meenemen, maar die hebben we ook niet meer. We komen zeker vaker langs en raden dit dan ook bij familie en vrienden aan. Bedankt team van Harré Tapas voor de geweldige beleving en mede door jullie een geslaagde 2de kerstdag.

30. We hebben heerlijk gegeten op tweede kerstdag. De gerechten werden mooi opgediend. Het was ook meer dan voldoende. Een topper. We komen zeker terug. Groeten familie Duijf.

31. Gister op tweede kerstdag heerlijk gegeten bij Harre Tapas. Van te voren verschillende verhalen gehoord maar het is een kwestie van zelf ontdekken.

We hebben zoveel lekkers gegeten, verschillende amuses, carpaccio met chili kroepoek, gerookte zalm, inktvisringen, couscous salade, vissoep, rucola soep, diamant haas, kalkoen, snoekbaars, crème brulee, Cassis ijs, zoetigheden en kaas. Alles was zeer goed op smaak, goed bereid, leuk begeleid en alles net even anders dan je gewend bent. Maar toegankelijk voor iedereen.

Sommige dingen waren iets wat zout maar wij houden daar wel van, geen flauwe bedoeling.

Ik vind het een super leuk concept, verschillende gangen en alles is een verassing. Als vrouw vond ik het kerstmenu te veel ( ik weet niet hoe dat normaal gesproken is). Omdat je niet weet wat en hoeveel je krijgt en alles zo lekker is, kun je moeilijk inschatten hoeveel je van alles kan eten. Je wil niks lekkers laten staan en met honger (nou gebeurd dat echt niet) naar huis maar ook niet te snel vol zitten. Toen het hoofdgerecht kwam zat ik al aardig vol en dat was zo lekker. En toen moesten de toetjes nog komen.

Ik proef liever alles en dan van alles iets minder dan dat het toetje er eigenlijk niet meer bij past.

Maar goed, wat voor de een te veel is, is voor de ander te weinig.

Ik denk dat dit lastig is aan dit concept. Omdat je niet zelf kiest en bepaald en in kan schatten wat en hoeveel je krijgt.

Verder vriendelijke bediening! Goed ontvangst. Leggen netjes uit wat alles is. Maken even een praatje met de gasten en staan open voor feedback.

qua aankleding kan het iets warmer. Maar voor een nieuw tentje die net draait een dikke aanrader! We komen zeker nog een keer!

Ga zo door, Harré!

32. Wat een heerlijk restaurant. Fantastisch eten. Gezellige sfeer. Geen haast. Prima bediening. Prijs kwaliteit verhouding top. Wat hebben we een pracht 1e kerstdag gehad. We komen zeker nog eens terug. En bevelen dit restaurant bij vrienden aan. Nogmaals bedankt.

33. Het menu bij veel restaurants bestaat in onze beleving uit "eenheidsworst". Maar bij Harré Tapas in Bolsward is dat niet het geval. Het concept wat men daar hanteert, is verrassend anders. En echt bijzonder smaakvol.

34. Albertus Vallinga

Lekker gegeten met een zeer verassend menu, en zeer vriendelijk personeel. Hier is de klant echt koning. We komen zeer zeker terug om in dit zeer goede restaurant te eten.

35. Een nieuw restaurantje in Bolsward. Vriendelijk de jas aangenomen en ons bestelde plekje toe gewezen. Heel leuke binnenkomer het glas met stoom en de 2 buisjes met de worteldrank. Het eten was een verrassing. En smaakte heerlijk! Niets op aan te merken. Daar deze locatie pas is geopend voelt alles nog wat 'Clean' Iedereen doet zo z'n best. Vond persoonlijk dat er nog iets aan de aankleding moet gebeuren. Misschien iets van 'nep' gordijnen aan de zijden van het grote glas en iets op de vloer om wat warmte en huiselijkheid te creëren.
    W.g. Geke.

36. Een super leuk restaurant, gezellige sfeer, fijne bediening, leuke verrassings menu's met passie gemaakt, met bij ieder gerecht uitleg wat je aangeboden wordt. Dit maakt alles een gezellig avondje uit!

37. Zeker een aanrader om heen te gaan! Zeer leuke avond met mijn vriendinen gehad. Verassende smaken, ook proeft je dat het eten met passie is bereid. De bediening was erg vriendelijk. Gaan er zeker vaker heen!
    Met een voldaan gevoel terug naar huis.

38. VAN DEN BROECKE PIETER

Aangenaam verrast, ongelooflijk lekker en fijn, in een gezellig kader.

39. Was super lekker een echte aanrader,wij hebben genoten en komen zeker weer ns.

Grts Agnes

40. Fantastisch, ver boven mijn verwachting. Goed bediening, vriendelijk uit -leg van het voedsel. Wij komen zeker nog een keer.

41. Erg lekker gegeten, alle gerechten waren heerlijk en leuk geserveerd! Personeel vriendelijk, zeker een aanrader!

42. Beslist een aanrader, heerlijk gegeten, luxe tapas en vriendelijk personeel wat hart voor de zaak heeft. Super eten voor een mooie prijs. Ga vooral zo door Harre Tapas👍

43. Afgelopen woensdag hebben we heerlijk gegeten bij Harré Tapas. We zaten nog maar net en werden direct verrast met een startertje. We hebben heerlijke gerechten gehad, vooral de uiensoep was erg lekker en leuk gedaan! Het is een mooi restaurant met een goede sfeer en vriendelijk personeel. Ook prijs/kwaliteit is in verhouding goed.
    Zeker de moeite waard als je van lekker eten houdt en verrast wil worden.
    We komen zeker terug! Harré!

44. Culinaire verrassingen! Top Kok, leuke bediening en heerlijk eten. Prachtige zaak, helemaal van nu.

45. Heerlijk gegeten, kwaliteit van hoogstaand niveau, goede ontvangst en vriendelijk personeel. Aanrader.

46. Ids Idzenga

Eerlijk is eerlijk alles klopte zelden zo goed uit eten geweest.
    Ook de prijs viel mij voor deze hoogstaande originele gerechten enorm mee.
    Wij gaan zeker vaker naar Harre.

47. p.p