Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Boekel verdeeld zijn.

1. Grieks Boekel

Heerlijk gegeten maar we vonden het wel koud

2. Grieks Boekel

Zoals altijd hebben we gisteren weer heerlijk gegeten bij Asteria!

3. Grieks Boekel

De tapas was heerlijk. Nog beter dan de vorige keer. Het eten kwam precies op tijd. Niet te vroeg en niet te lang wachten. Ook gezellige bediening.

4. Grieks Boekel

Lisette vd Elzen

We hadden een avondje Tapas gedaan, het was allemaal super lekker.

5. Grieks Boekel

We waren met 6 personen en hadden het verrassingsmenu genomen. Het was super. Een aanrader.

Uit eten geweest met de kids, heel goed bevallen. Keuze op kaart is meer dan voldoende, uitstekende gerechten waarin een goede afwisseling zit.
    Mochten de kids niks van de ‘gewone’ kaart kunnen kiezen, is er ook een kinderkaart beschikbaar.

Eten is ook heel goed bevallen, frietjes zijn een aanrader volgens de kids. Zelf voor de zalmfilet gekozen en heerlijk gegeten.

Leuk ingericht restaurant waar je lekker de ruimte hebt en niet zo dicht op elkaar gepakt zit, wat je tegenwoordig vaak ziet.

Kortom, uitstekende ervaring waardoor ze ons daar zeker vaker gaan zien!

M. van Duijnhoven

Leuk, gezellig, brabantsegastvrijheid, lekker eten vlotte bediening, kortom toppie.

8. Grieks Boekel

Weer zeer lekker zoals altijd.

9. Grieks Boekel

Wat een heerlijke avond! We zijn deze week verhuisd en wilden alle mensen die geholpen hebben bedanken. Nou dat is goed gelukt. Mo voelde precies aan wat voor groep hij te maken had en speelde hier heel leuk op in. We hebben heerlijk gegeten, en lekker gelachen. Het bedienend personeel was heel vriendelijk en we zijn op onze wenken bediend. Het was voor ons een eerste kennismaking met Asteria maar zeker niet de laatste!

10. Grieks Boekel

Dinie Selten

Heerlijk gegeten en vlotte bediening.

Jan Heinsbergen

Porte de Provence is ons uitstekend bevallen.
    Sfeervol restaurant, Leuke accomodatie, prima bediening en een goede keuken.
    Ook een goede wijnkaart.
    Allen bedankt, ook namens mijn gasten, die hebben genoten in Uw restaurant.

Gaarne tot ziens. JH.

12. Grieks Boekel

Familie Biemans

We hebben heerlijk gegeten.
    Niets op aan te merken.
    Gewoon goed.

13. Grieks Boekel

Hier kun je heerlijk eten. Goede en een gemoedelijke sfeer. Leuke en vriendelijke bediening en een hele leuke gast vrouw Sabine.

14. Grieks Boekel

Martijn van de Koolwijk

Na ruim anderhalf jaar (eindelijk) weer eens terug hier. Het eten is er nog altijd van gewoon hoge kwaliteit! En dat voor een nette prijs! Maar de bediening is hard achteruit gegaan. Bedrijfsleider van de dag (Mo) loopt keihard voor z’n gasten (compliment voor hem), terwijl twee medewerksters staan te niksen en met elkaar kletsen, zonder oog te hebben voor andere gasten die lege glazen hebben. Daarnaast vind ik persoonlijk opvallend geverfd haar niet passen bij de uitstraling van Asteria. Het toppunt was echter dat een collega-medewerker langskwam, een tafeltje bezet hield en iedere collega even kwam kletsen (weer zonder oog voor gasten). Deze collega vond het ook nog nodig hardop te gaan zitten bellen. Best storend als je een avondje uit wilt eten. De bediening is erg jong, dat verklaart iets van het gedrag, maar een beetje horeca-discipline mag je hier wel verwachten.

15. Grieks Boekel

Fam.v.d.Eijnden

Het was weer een leuke avond met erg lekker eten.

Restaurant aangenaam. Buiten gegeten. Service personeel goed. Het voorgerecht was oke. Het hoofdgerecht kwam na lang wachten, ca. 60 Minuten. Het was de aanbeveling van vanglap oftewel bavette, de kwantiteit was goed echter de kwaliteit was zeer slecht, ook de temperatuur was het beneden peil, dit gemeld aan de bediening, waarop de reactie zal het doorgeven aan de keuken, hierna niets meer vernomen, Mogelijkerwijs was het drukte die hier het probleem gaf.

17. Aziatisch Boekel

Na de Boekelse Kermis is er doorgaans geen drukte in elk restaurant, vandaar werd er geen lopend buffet opgediend, maar aan tafel geserveerd. Het eten was smaakvol en de bediening attent en vriendelijk.

18. Grieks Boekel

Heerlijk gegeten, ruim voldoende ook en een super service.

19. Grieks Boekel

Raaijmakers

Het eten was top super lekker ruim voldoende.
    Echter de temperatuur was erg warm binnen airco?
    Maar daar kunnen ze natuurlijk niets aan doen.
    Maar er waren veel vliegen binnen wat wij als zeer hinderlijk en onhygienisch hebben ervaren.

20. Grieks Boekel

van der zanden

Prima gegeten en heel goed vriendelijk personeel.

21. Grieks Boekel

Jeanne Tielemans

Het was gezellig en erg lekker!!

Toppie!!👍

22. Internationaal Boekel

Barbecue op een zonnige zomeravond was een prima keuze.
    Bediening super, volop heerlijke vleesgerechten, salades wat sober.
    Toetje was heerlijk!

23. Aziatisch Boekel

Verschrikkelijk slecht, bestelling telefonisch doorgegeven. 15 Minuten rijden en bestelling opgehaald, weer naar huis dus weer 15 minuten rijden. Bestelling niet compleet, sterker nog, de helft miste nog. Gebeld, ja hadden we gezien, sorry. Geen probleem, hoe laat komen jullie het nu brengen? Sorry kan niet brengen maar kan komen halen weer, ja daag dan staat rest koud te worden thuis. U morgen gratis menuutje? Euh nee, ik wil vandaag chinees en heb daar morgen geen tijd voor. Dan komen halen krijg jij hele bestelling weer compleet, ah netjes opgelost kom ik eraan. Na aankomst bestelling nog niet klaar, na even gewacht te hebben "kijk bestelling klaar" euh ja maar dit is ook niet alles toch? Zit geen bapi pangang bij, geen koe you luk, geen gebakken banaan etc. En ik zou bestelling compleet nieuw krijgen… opeens kunnen ze geen Nederlands meer en blijven herhalen "oh isse koud ook? " Ja tuurlijk is alles koud thuis! Ik sta toch hier? "Maarre isse koud ook? " Weet je wat? Laat maar zitten kom hier nooit meer terug. Bij aankomst drijft er zo'n laag vet in de tas dat we besloten hebben alles zó in de kliko te gooien, wat een vieze vette bende…

Aw van Doorne

Wat een beleving!
    Top locatie.
    Top chefkok.
    Top bediening.
    En wat was het smakelijk, wij hebben met zn 4 tjes erg genoten van het peuzel menu.
    Heerlijk gerechtjes zeeeer divers, en erg leuk gepresenteerd op plankjes en schaaltjes.
    Nog een leuk gezellig gesprekje gehad met de chef kok, die het dessert zelf kwam brengen,
    en vroeg hoe wij deze avond beleefd hadden, nou lees hierboven…
    Echt geweldig 👌🍴👌👌🍺🍷🍷🍮🍲🍤🍬🍰🍛
    Komen snel terug voor een nieuwe beleving.
    Bedankt allemaal.

25. Grieks Boekel

Astrid v Leerdam

Asteria is een goed restaurant.
    Lekker eten en hele vriendelijk bediening. Als je in de buurt bent, is een bezoekje zeker de moeite waard.

26. Grieks Boekel

Perfecte sfeer, hoge kwaliteit voor een redelijke prijs. Vooral de tapas op donderdag zijn een aanrader.

27. Grieks Boekel

Ik kom regelmatig eten bij Asteria en het eten is altijd super goed en lekker. Ook de bediening is zo ontzettend vriendelijk. Ik kom hier erg graag.

28. Grieks Boekel

Hans en Aly Zeeland

Het eten was werkelijk voortreffelijk zoals altijd, maar je kon merken dat de gastvrouw er niet was. Personeel was vergeten ouzo als welkomstgeschenk te geven (wij niet alleen) en in de anderhalf uur dat we er gezeten hebben heeft de hele tijd de bar volgestaan met lege flessen en glazen terwijl er 3 personen achter de bar stonden. Het was geen gezicht terwijl het achter de bar erg rustig was. Om half 10 naar het toilet maar er was geen verlichting en om de deur te openen moest ik een vinger in het deurgat steken. Kleine dingetjes, maar ben ik niet gewend. Bedrijfsleider aanstellen als gastvrouw er niet is is zeer wenselijk.
    Gr. Hans en Aly Potters.

29. Grieks Boekel

Valt niks op af te dingen. Zeer te vreden. Alle lof.

30. Grieks Boekel

John

Als spontane gasten toch vriendelijke ontvangst. Prettige en behulpzame bediening, en uitstekend gegeten. Zeker tot een volgende keer.