La Casa Maja in Bodegraven

Open

• Koningsdag – 27 apr
  • Bevrijdingsdag – 5 mei
  • Hemelvaartsdag – 10 mei

La Casa Maja biedt u een warme en romantische ambiance in ons restaurant waar u kunt genieten van heerlijke gerechten uit Argentinië.

Probeer voor pure romantiek en warmte onze La Parrilla tafel grill.
Ook voor onbeperkt spareribs eten kunt u bij ons terecht. De spareribs worden voorbereid in huisgemaakte marinade waardoor ze extra smaakvol zijn.

De Argentijnse veestapel bestaat voornamelijk uit Aberdeen Angus en Hereford vee, twee echte vleesrassen. Het vee loopt vrij rond in de uitgestrekte pampa’s en doet zich tegoed aan het overvloedige, malse gras. Groeihormonen zijn absoluut uit den boze in Argentinië;
alles is 100% puur natuur! Daarom bent u bij ons verzekerd van een heerlijke steak.

Uitzonderingen

1520837996 87
1522016694 87
1523195392 86

1. Adri Laurman

Altijd goed, de spareribs.

2. Lekker gegeten, ruime keuze. Mogelijkheid tot 3 gangen menu.
    Vriendelijk personeel en snelle bediening.

3. Lekker gegeten en aardige bediening.

4. A de bruin

Super goed vlees.
    Heerlijke friet.
    Gezellige goede ontvangst.

5. Geweldige spare ribs. En er hebben er wat ervaring mee op andere plekken.
    Restaurant was leeg, dus ik weet niet hoe het bij drukte is.

6. P. de Vos

Onvoorstelbare onverwachte super ervaring… wat geweldig eten!

7. John hoozemans

Wij hebben heerlijk gegeten en de service was prima, leuke meiden en een snelle bediening. Wij zullen zeker nog een keer terug gaan.

8. We werden vriendelijk welkom geheten en het personeel was heel de avond erg vriendelijk. Het eten was heel erg lekker en de salade werd apart in een schaal geserveerd, zodat je kan kiezen of je wel of juist niet de salade wil!!

9. Louise Klokgieter

Wij waren vrijdag 12 januari jl. Op de verjaardag van mijn man met z'n viertjes weer geweest.
    Het was weer erg lekker en de meiden waren ook weer erg gezellig en gastvrij.
    Tot de volgende keer maar weer!

10. Marcel Onderwater

Lekker eten, spontaan personeel.

11. Kwaliteit van eten is hoog. Maja is een erg fijne gastvrouw die haar vak verstaat. Wij hebben er een heerlijke avond gehad.

12. Eten was super mals, heerlijk gegeten! Bediening was goed, vriendelijke mensen.
    Zeer zeker voor herhaling vatbaar. Ga zo door, fijn👍

13. Marie-Louise

Heerlijk gegeten, leuke sfeer en vriendelijke bediening. Komen zeker nog een terug.

14. Eten/drinken prima - mooi mals vlees en een nette wijnkaart - vriendelijke bediening, komen zeker nog een keer terug.

15. Bart zuiddam

Super, eten was lekker. Gezellig met ze 2e kunne genieten van een leuke avond.

16. Fantastische spareribs, heerlijk op smaak en los op het bot. De smaak is ook door en door, niet middels een laf smeerseltje maar kundig door en door.

Iedere rond werd er ook een complete rib gebracht, geen halve of kleine stukken.

100% Een aanrader, zeker de knoflook ribs.

17. R. Schouten

Heerlijk gegeten. Vlees was super mals!! Bediening heel aardig en een prima sfeer. Dus een leuke, gezellige avond. Zeker een aanrader!!!

18. Ron keijzer

Het was er erg gezellig, leuke sfeer, hele aardige bediening en heel erg lekker eten. We komen hier zeker terug, het is een echte aanrader!

19. P. Madern

Wij hebben genoten van een bijzonder malse ribeye steak.
    Toch een suggestie:
    Het zou gastvrij staan wanneer je tijdens het wachten op het hoofdgerecht een klein hapje of wat stokbrood met kruidenboter gepresenteerd krijgt.
    Overigens veel lof voor de kok!

20. Het eten was top, de service was super dat zie je niet vaak zo goed ! En de sfeer was goed ze zijn klantvriendelijk.

21. Heerlijk gegeten, zeer goed vlees.
    Service was prima.

22. ben vermeulen

Gezellig gastvrij, prima restaurant, spareribs zijn super.

23. Volgens de diverse websites is La Payuca uit Woerden het beste spareribs restaurant… ik durf te zeggen dat dit restaurant zeker dezelfde kwaliteit heeft al dan niet beter! En hier… is het onbeperkt.

Top restaurant en gezellige bediening!

24. Prima sfeer. Eten was super.

25. Heerlijk gegeten.
    Voor herhaling vatbaar.

26. Doednath Bisesar

Leuke tent. Wij hebben lekker gegeten. Leuke bediening.

27. Het was ons eerste keer dat we bij maja gingen eten
    Wij vinden het een top restraurant
    Het eten was zeer goed
    Heel vriendelijk personeel
    Wij komen zeker nog terug

28. Wederom perfect gegeten!

29. leen hogendoorn

Wij vonden het super. Inrichting gezellig en sfeervol, maaltijd was niets op aan te merken, bediening was ook geweldig.

30. Joost de Vries

Heb weer heerlijk gegeten en genoten van de sfeer en de vriendelijkheid.

31. We komen binnen, worden naar onze tafel gebracht en gaan zitten. Bestellen drinken en wachten, wachten, wachten. Dit terwijl andere tafels later gevuld werden en aan deze tafels het eerste glas al bijna leeg was.
    Iedere tafel kreeg een mandje lekkers op tafel, maar helaas wij niet. Normaal zouden we denken "ach", maar als je het personeel append achter de bar ziet staan dan verandert toch de sfeer. Vervolgens een stokbroodje besteld. Stokbroodje komt op tafel, maar weer teleurstelling. Stokbroodje was heerlijk warm, maar te heet gesneden waardoor de sneetjes helemaal in elkaar zaten. Toch jammer van zo'n heel bakje kruidenboter. Want waar laat je dat dan allemaal?
    Glas leeg? Geen nieuw glas, geen nieuwe ijsklontjes.
    Eerste ronde spareribs waren prima, maar de tweede portie taai en werd met een tang en veel spetters op ons bord "gelegd". Zonde, zonde, zonde. Ook van mijn shirt trouwens.
    Alles bij elkaar opgeteld; alle kleine ergernissen bij elkaar komen we tot de conclusie dat Maja voor ons dus niet voor herhaling vatbaar is.

32. Dijkhuizen

Als we hier eten gaan we altijd voor de spareribs. Onbeperkt en super lekker. Je kunt kiezen tussen zoet / pittig / knoflook / ananas.

33. Anja Bakker

Heerlijk gegeten! En service / kwaliteit was erg goed.

34. We hebben lekker gegeten en gekozen voor het 3gangenmenu wat voordeliger is om te doen. Bediening is aardig. Sfeer in de zaak was er niet echt. Wellicht omdat het heel rustig was.

35. Met zes personen gegeten. Het was eten was heerlijk, ruime glazen met wijn en de bediening was perfect. Voor herhaling vatbaar.

36. Van Dam

We hebben heerlijk gegeten en de bediening was vriendelijk

37. Heerlijk gegeten!(spareribs)
    Echt een aanrader om hier te gaan eten.

38. gerard Lens

Prima restaurant om lekker en gezellig te eten.

39. Charel Kroeze

Dit is 1 van m'n meest favoriete restaurants. Altijd gezellig en het eten is er heerlijk. Kan de Spare-ribs iedereen aanraden. En je kan er vlakbij gratis parkeren.

40. Jan de Koe

Weer heel lekker en goed gegeten wij vonden het heel knus en gezellig

41. De sfeer is gezellig en het eten is super top restaurant.

42. Voor het eerst hier gegeten, het was uitstekend! Bediening was een aardig iemand al was ze het gevraagde vergeten (water) en dat kwam niet dat het druk was, op dat moment waren wij met ons viertjes alleen in dit restaurant.
    Het vaasje met twee tulpen hingen er wat verlept bij en ons kaarsje op tafel heeft ook niet gebrand, tafel wel keurig gedekt met smetloze tafellinnen.
    Maar we hebben genoten.

43. Leuke ambiance, goede prijs-kwaliteit verhouding. Prima bediening, vriendelijk en snel.

44. Lekker gegeten. Weer voor herhaling vatbaar.

45. Tony Waite

Wij waren met Valentijnsdag voor het eerste bij La Casa Maja geweest en het was echt fantastisch! Alles was echt lekker, de sfeer is goed en de bediening was uitstekend! Echt een aanrader!!!

46. Gezellig, leuke bediening, heerlijk gegeten.

47. Lekkerste spareribs! Top bediening.

48. La Casa Maja is een mooi aangekleed restaurant waar je je meteen thuis voelt. We hebben hier heerlijk gegeten. Fijne bediening, Maja is een fantastische gastvrouw die oog heeft voor haar gasten. Het eten is erg goed, je proeft dat er met verse producten wordt gewerkt, heerlijk mals vlees, ruime porties en een gevarieerde kaart waar ook aan de kleine gasten is gedacht. Bevat een gerecht iets wat je niet lust, dan kan dat zo worden aangepast.

De desserts bij Maja zijn een delicatesse, heerlijk ijs en leuk opgediend. Het was voor ons de eerste keer en zeker niet de laatste keer. Dit restaurant heeft een laagdrempelige sfeer en omdat ze het net even iets anders doen, maakt dit restaurant wel uniek in zijn klasse. Bovendien heeft Maja heerlijk wijnen die het proeven meer dan waard zijn. Dit restaurant is een aanwinst voor Reeuwijk-Bodegraven. Ook is Maja bijzonder lief voor kinderen, het is een feest om hier te eten!

49. La Casa Maja begint al een beetje en begrip te worden voor lekker eten in Bodegraven-Reeuwijk. Ik kom hier regelmatig eten met vrienden. La Casa Maja is een geweldig goed restaurant met een mooie warme inrichting. Keurig gedekte tafels met mooie glazen. Tevens een zeer gevarieerde en uitgebreide menukaart! Hier kan je heerlijk eten, ruime porties en bovendien een prima bediening in een ongedwongen sfeer.

Als voorgerecht zijn de Chorizos Caseros (pittige worstjes) echt een aanrader. Het vlees bij La Casa Maja is mals en bereid op de houtskooloven, dat proef je!

Alles is vers en met zorg bereid. La Casa Maja schenkt ook nog eens heerlijke wijnen! Mocht je in Bodegraven zijn, dan moet je hier gewoon gaan eten. Bovendien is Maja een fantastische gastvrouw die oprecht geïnteresseerd is in haar gasten! Als je hier geweest bent blijf je terugkomen, klasse Maja!

50. Weer prima gegeten. Snelle bediening. Goede spareribs! Misschien kunnen jullie de optie overwegen de knoflooksaus in een apart schaaltje op te dienen.

51. Wij hebben hier afgelopen vrijdag super lekker gegeten. Wij hebben heerlijk gegeten en de bediening deed goed hun best! We komen snel weer langs

52. Het was eten was super lekker. De bediening was top. Ook tijdens drukte blijft het personeel opletten, hier kunnen de meeste horeca-gelegenheden een voorbeeld aan nemen. Top top top 😃

53. Gerda v waas

Mmm nou het liep even anders! Ik dacht afgesproken te hebben bij een ander argentijns restaurant in bodegraven, maar de straatnaam klopte niet!
    Uiteindelijk hebben we maja gevonden!
    Nou moet zeggen het is heel knus en super gezellig!
    We hebben heerlijk gegeten en onzettend aardig personeel!
    We gaan zeker terug ik heb geen spijt gehad van de verkeerde bespreking!
    Het was perfect.

54. Kiki Schaap

Goed eten, hoeft niet te lang te wachten en aardig personeel

55. Maja is een gastvrouw Pur Sang! Geinteresseerd. Lief. Vriendelijk. En herkent haar klanten. Respect! Heerlijk gegeten en fijn bediend.

56. De spareribs goed gaar en lekker, wij hebben afgehaald en kregen zeker voldoende mee.

57. Lia Regtvoort

Héérlijk gegeten, kwaliteit spareribs en ossenhaas uitmuntend! Vriendelijke bediening, niet te lang wachten op eten/drinken, absoluut voor herhaling vatbaar!

58. Erg lekker eten en een erg gezellig restaurant.

59. Kees en Sari de Jong

We hebben heerlijk gegeten, goede en vriendelijke bediening. Een aanrader!

60. stefana

Super aardige bazin, er is aandacht voor de klant en ze zijn lief voor kinderen. Geen kinderhoek.