Brouwcafé de Molen in Bodegraven

Eigen parkeergelegenheid.

Vanaf het station Bodegraven:
    Ga vanaf het station rechtdoor de Prins Hendriksstraat in.
    Ga bij het 3e kruispunt linksaf de Van Tolstraat in.
    Deze straat gaat over in de Overtocht, vanzelf ziet u de molen aan uw rechterhand.

wo vanaf 12:00

1365120008 76
1506620240 70
1518411926 75

1. Cock Poelwijk

Ik heb 14 dagen geleden gereserveerd bij de Molen, helaas werden wij neergezet in n bijkamertje, erg ongezellig was het daar, viel erg tegen, het eten was goed maar ik zou toch aan de kok adviseren meer groenten en geb aardappels of friet er bij te serveren, was erg karig.
    Vond het in het eetcafe wel gezellig.
    Vriendelijke groeten Cock Poelwijk.

2. Was een gepland etentje voor mijn verjaardag.
    Weer helemaal top en gezellige bediening!
    Tot de volgende keer.

3. Gert Jan Metselaar

Wij hebben heel erg genoten bij Brouwcafé de Molen. Ik had dit etentje gepland i.v.m. een jaarlijks terugkerende eetafspraak met mijn 3 zussen en aanhang.

Allemaal waren wij heel enthousiast over de omgeving, de informele sfeer en de prettige bediening. Ook de kosten waren zeker acceptabel gezien het geleverde.

Kortom voor herhaling vatbaar.

Gert Jan Metselaar

4. We hebben heerlijk gegeten, de biertjes waren super, de bediening was erg vriendelijk (al moet je er wel tijd voor uittrekken, het is echt een avondje uit!) wij komen zeker nog eens!

5. Heerlijk gegeten.
    Mooie sfeer.
    Vlotte bediening.
    Al met al, een aanrader!

6. Henk

7. Lekker gegeten en gedronken, alleen is het wat aan de donkere kant om goed te zien wat je eet. Service top.

8. Jaap Smalheer

Zowel het eten als de bediening is helemaal perfect. Echt de moeite waard om dit een keer (of vaker) te doen want je bent echt een fijn avondje uit.

9. Het eten was erg lekker, alleen voor mijn man was de portie te klein. Er hadden nog wel meer aardappels en groente/sla bij gemogen.

10. Gezellig terras , leuke bediening , heerlijke biefstuk !!!

11. karlijn kraan

Vandaag langs gefiets voor een kopje koffie en een punt appeltaart. De sfeer op het terras was niet zo goed, mensen zaten te mopperen dat alles zo lang duurde. We werden toch redelijk snel geholpen. De koffie was wel redelijk, de appeltaart koud en simpel (de goedkoopste van de Sligro ?) Bij het afrekenen bleek dat het puntje ons € 4,50 per punt heeft gekost. Echt belachelijk!

12. Stond op tafeltje dat we 18.30 u gereserveerd hadden, maar dat was 19.00 u. Akoestiek is niet goed. Veel te luidruchtig. Bediening houdt de klanten niet goed in de gaten. Na een kwartier konden we een drankje bestellen. Sreveren van voor en hoofdgerecht duurde veel te lang.klanten om ons heen zaten allemaal ongeduldig te wachten. Mijn man kreeg s nachts maag en darmklachten. Zeer waarschijnlijk van het stoofvlees.

13. Het eten was erg lekker, alleen voor mijn man was de portie te klein. Er hadden nog wel meer aardappels en groente/sla bij gemogen. De service kan beter, toen we binnen kwamen werden we niet geholpen en hebben zelf ons tafeltje gezocht (was met recht een tafeltje, hij was heel laag en dat zat niet heel prettig). Voor de rest een fijne en gezellige avond gehad.

14. Het eten was heerlijk, mooi opgemaakte borden, nog nooit mijn bord helemaal leeg gegeten maar het was zo lekker dat ik het niet kon laten staan. De bediening was ongedwongen, soms een beetje druk maar je voelt je snel thuis. De sfeer was perfect, een leuk jong team waarbij niets te veel is. Als je voor een leuk bedrag heel lekker wilt eten moet je in de molen zijn.

15. Avhr 14 punten

Eetcafé op een mooie locatie. Eten niet bijzonder, kleine menu kaart - wel heel veel bier. We hadden de biefstuk, alles geserveerd op 1 bord. Allebei medium gebakken, hoewel we er eentje rood hadden besteld. Hebben het maar laten zitten want de jongedame in de bediening was nogal gestresst, hoewel het echt niet druk was. Op zich leuk om naar toe te gaan als je van veel bier houdt.

16. Peter de Boer

Sinds September 2015 nieuwe eigenaren. Een chefkok met hart voor z'n vak. Koken met passie! Leuke, spontane bediening en ongedwongen sfeer. We gaan hier snel weer terug :-)

17. Fam. van Kuilenburg

Slechte ervaring !!! Zag er gezellig uit en het eten zag er ook lekker uit. Maar...ga niet tussen 16:45 en 17:30 uur want dan eten ze zelf en mag jij 45 minuten in de menukaart kijken en toezien hoe personeel en eigenaar zelf lekker zitten te eten. Belachelijk nog nooit meegemaakt in een restaurant !!!!

19. Het eten was op zich best goed, geen uitgesproken keuzes wat betreft menu. Maar voor eten in een bierlokaal op niveau. Echter koop geen bier die ze zelf niet brouwen want u moet dan € 2,25 schenkgeld betalen bovenop de prijs van het bier. Dit werd van te voren niet gemeld, dus zonder dat je het vooraf weet betaal je extra. Wordt ook niet verteld bij het bestellen. Hou dus rekening met extra kosten.

20. Noud & Joah

Vanavond heerlijk gegeten hier!

Entrecôt perfect medium gebakken, krokantje van buiten en botermals van binnen met een super smaak! Heerlijke paddestoelensaus erbij en als groente ratatouille waar ook een zeer goede smaak aan zat!
    De sliptong was ook erg lekker, de groentes die daarbij zaten waren ook heerlijk op smaak!
    Ook het dessert was erg lekker met een goeie smaak!

Super gezellige sfeer en vriendelijke gezellige bediening!
    Ook de bieren zijn heerlijk en vol van smaak!

Ik heb wel erg vaak het woord smaak gebruikt, en volgens mij is dat precies waar het in dit restaurant om draait!. (En om de bieren natuurlijk!)

De prijs kwaliteit verhouding vind ik ook perfect! Wat mij betreft kan er best een eurootje bovenop de prijzen, haha!

Zeker een aanrader en wij komen zeker vaker!

21. Al meerdere keren mogen genieten van het geweldige eten, de heerlijk ongedwongen sfeer en de uiterst vriendelijke en gezellige bediening! Eten en drinken in De Molen is een feestje. Authentieke smaken, gecombineerd met heerlijke bieren (maar ook de wijnen mogen er zijn) en dat alles in een huiselijke sfeer die je nog zelden meemaakt in horeca gelegenheden. Ik verheug me nu al op de volgende geslaagde avond! Ga vooral zo door!

22. Mijn ervaring met dit restaurant en zijn eigenaren zijn zonder meer goed tot zeer goed te noemen. Met een mooie ambiance voor de gasten, een restaurant in een molen, kun je zeggen dat het wat dat betreft al snor zit. Mooie menukaart waar met name die bierliefhebbers aan hun trekken komen. Qua eten idem dito. Ik ben er met groot gezelschap geweest, ongeveer 20 man, en werd een speciale ruimte voor ons gereserveerd. Ik ga er zonder meer weer naar terug om de kaart verder te onderzoeken. Kundig en attent personeel en een goede prijs kwaliteit.

23. Ernst-Jan

Gisteren in de molen geweest... Na er lekker in de knusse huikamersfeer te hebben gegeten raakte ik aan de praat met de eigenaar Peter Paul over bier... Na een interessante (passievolle) uitleg over verschillende soorten ook wat losse biertjes geproefd en gekocht.

24. francijn

Ik heb een super leuke avond gehad. Bier is de specialiteit van de molen en de keuze is enorm. De lokatie is geweldig. Je zou er je trouwfeest kunnen geven. Heel gemoedelijk en heel vriendelijk personeel. leuk!

25. angelique

We hebben er net gegeten, was verschrikkelijk, sfeer niet gezellig, eten nog beroerder en over de bediening hoef je het al helemaal niet te hebben. Had hoge verwachtingen maar is niks van waar.

26. Slechte bediening, met 7 personen krijg je 5 sneetjes brood toen we er wat van zeiden kregen we weer 5 sneetjes a € 4,75 per portie.
    Regelmatig stonden de glazen leeg en deze werden na het bestellen niet vlot gevuld.
    Vis bevat veel graten.
    Pannacotta is vreselijk taai.
    Voor de prijzen die het restaurant rekent verwacht je meer service en kwaliteit.

27. Gisterenavond heerlijk gegeten, ontspannen en genoten in de Molen!

Het eten ronduit smakelijk, perfect op elkaar afgestemde smaken en hoeveelheden, alles bereid met dagverse producten van hoge kwaliteit. Een kok met liefde voor zijn vak (en dat proef je!). De sfeer ongedwongen, personeel hartelijk en fris, vlotte bediening en uitstekende service.

Zowel van buiten als van binnen is de Molen een streling voor het oog. De machtige wieken van de molen heten je op grote afstand al welkom, parkeergelegenheid in overvloed, het terras uitnodigend en binnen een ontspannen en huiselijke sfeer. Kortom, een ervaring voor herhaling vatbaar!

28. Hans en Josette

We hebben in Bodegraven overnacht om Gouda te bezoeken.

Hebben via internet uitgezocht waar we goed en gezellig konden eten.

Hebben op vrijdagavond gegeten bij de Molen.

Heerlijk gegeten, de sfeer is gezellig en romantisch. Prijs/kwaliteit-verhouding is prima.

Een aanrader!

29. Ton en Marjan

Klein familiefeest in de "huiskamer"gevierd.

Vriendelijk personeel en heerlijk eten!

Voor herhaling vatbaar!

30. Afgelopen zaterdag gegeten bij De Molen. Geweldig! Heerlijk gegeten, superzachte vis, mals vlees. Erg leuke, vriendelijke en attente bediening met kennis van zaken. De sfeer is gezellig en romantisch. Prijs/kwaliteit-verhouding is prima.

Een aanrader!

31. Wat een schitterende plek om te eten. Mooi aan het water gelegen en toch dicht bij de A12. Uitstekend eten (heerlijk lamsvlees), vriendelijke bediening en voortreffelijke zelf gebrouwen bieren, toch wel de voornaamste reden om deze plek te bezoeken. Niet echt goedkoop, maar waar voor je geld. Kom graag terug.

32. Toevallig beland en een heerlijke avond gehad. Verrukkelijk gegeten en op advies van de gastheer een bijpassend bierarrangement gedronken. Meer dan bijzonder en weer eens wat anders dan het huiswijntje. Koffie met een bierbonbon (!), vriendelijke bediening en een brandende houtkachel. Wat wil je nog meer als het sneeuwt.

33. Restaurant de Molen is ons favoriete restaurant in Bodegraven. Het restaurant is gevestigd in een oude molen en opgedeeld in 2 gedeelten, voorin wat formeler, achterin een gezellige huiskamer sfeer. Voor ieder wat wils.

De gezellige sfeer, de open haard, vriendelijk personeel en de heerlijke gerechten zorgen ervoor dat we soms meerdere malen per maand aan tafel schuiven. Iedere 2-3 weken wisselt de menukaart, dus je blijft altijd verrast worden! Ook serveert men zelfgebrouwen bieren.

34. Simpele uitstraling maar super goed eten en vooral de eigen gemaakte bieren zijn meer dan fantastisch. Jong, maar vriendelijk personeel. Ben er meer dan eens geweest en steeds weer prima.