Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Bocholtz verdeeld zijn.

1. Met parkstaddeal hebben we op zaterdag 14 september mogen genieten van een uitgebreid 4-gangen diner. Het eten was overheerlijk en tot in de puntjes verzorgd. De menukaart is zeer uitgebreid. De bediening was bijzonder vriendelijk en goed.
    Zeker een plaats om iedereen aan te bevelen!

2. Ik had laatst een frikadel die hard was, wist niet dat die bestonden! Ze moeten toch wat dingen anders doen, want de mensen van het dorp zijn niet zo tevreden over ze..

3. loek claessens

Heel gezellige BBQ gehad bij Scholtissenhof. De ambiente is zeer bijzonder en gezellig. Het vlees was lekker en de salades heerlijk! Voor de kids nog een ijsje toe. Wat wil je nog meer.

4. ruurd

Na een rit met de stoomtrein in Simpelveld hier toevallig terechtgekomen. We waren op woensdagavond 18.00 uur de enige bezoekers in een verder verlaten restaurant. Dus geen hoge verwachtingen, mede gezien de ligging in een soort niemandsland. Maar wat hebben wij hier voortreffelijk gegeten. We kozen de ossehaas, die heerlijk bereid werd opgediend met paprika, uitjes, champignons en cashewnoten. Ook aan het garnituur was veel zorg besteed: alles vers gemaakt, niets uit blik zoals verse haricots, stoofpeertjes, aardappelkroketjes, salade, aardappel in de schil gekookt en frites. Ruim voldoende porties zodat er geen ruimte meer was voor een toetje. En dat alles met drankjes voor 40 euro. een aanbeveling waard!

5. Lennart

Prima, voor mij een wekelijks ritueel! Op vrijdag een Gyros schotel, pita kip, of een lekkere salade!

6. Chinees-Indisch Bocholtz

Heerlijk gegeten goed service en heele aardige bediening die altijd paraat staat heele duidelijke menukaart een echte aanrader voor degene die eens lekker wil gaan Chinezen,
    en inderdaad er zijn nieuwe eigenaars die het heel goed hebben opgepakt, het smaakt zeer zeker naar goede kwalitiet van het Chinese recept.
    Zeker een aanrader ook voor de afhaal wel eerst bellen is nogal druk op zondag de rest van de week kun je gewoon langs gaan!

7. We komen hier geregeld. Het enige grote minpunt is de bediening. Ze zijn allemaal erg vriendelijk, maar het is qua planning een puinhoop. Iedereen doet maar wat, met als resultaat vaak heel lang moeten wachten en incomplete bestellingen. Laatste keer liep de eigenaresse rond en keek op ons bonnetje naar de tijd en zei: oh 25 min das acceptabel. Nou sorry 25 min voor 3 koffie vind ik erg lang, maar misschien verschillen onze meningen daarover.
    Weet zeker als dit eens goed aangepakt zou worden ze het nog veel drukker zou hebben.

6,3
  8. Dit restaurant is een echte aanrader, heerlijk gegeten, gezellige inrichting, goed verzorgde maaltijden. Fijne sfeer. Hier kom ik nog eens terug en zal het aanbevelen aan mijn vrienden.

9. Zeer lekker ijs en wafels en de bediening is vriendelijk. In de zomer is het er ontzettend druk, wel heel gezellig!!
    Een goede aanrader voor de zondagmiddag!

10. Heerlijk gegeten, 4 gangen menu heerlijk en heel veel voor mooi prijsje.

11. S.Regor

Gewoon lekker Griekse gerechten zonder poespas. Een kleine levendige eetgelegenheid met een goede prijs / kwaliteitverhouding.

12. Ik was er nog vóór de officiële opening, samen met mijn vriendin. De binnenplaats incl. terras was nog wat kaal, maar binnen zag het er piekfijn uit (trendy interieur). Maar.... de prijs-kwaliteitsverhouding viel ons heel vies tegen! We bestelden een "Le préféré de Sophie" (een etagere met lekkere hapjes). Voor Eur 7,50 per persoon hadden we toch enigszins hooggespannen verwachtingen. Maar wat we kregen, stelde niet veel voor. Keurig verzorgd, dat wel, maar voor in totaal Eur 15,- (samen!) exclusief de thee en koffie), verwacht je geen 12 á 14 kleine hapjes. Wij hadden een veel vollere etagere verwacht voor dat geld! Voor de producten die wij voorgezet kregen (al zagen ze er heel mooi uit), zou ik (als ik zélf de prijs mocht bepalen) absoluut nooit meer betalen dan Eur 5,50 tot Eur 6,- (voor 2 personen).

Conclusie: Brasserie Sophie heeft een prachtig, modern interieur, maar dat wordt allemaal doorberekend aan de klant!

13. Afgelopen week gegeten, het was heerlijk, De inrichting is erg gezellig en huiselijk. Prijs kwaliteit verhouding is super. Zeker een aanrader.

14. Nadat we enkele malen, met z`n tweetjes, hebben kunnen genieten van een heerlijk bezoek aan de zaak gaan we binnenkort met een gezelschap daar heen om gevolg te geven aan de roep van een familiefeestje.

Wij kunnen de kok, het bedieningspersoneel en het restaurant in het algemeen alleen maar een warm hart toedragen.

Jacq en Annie Heijenrath.

15. E. van Loo

Wij zijn op 1e kerstdag met een gezelschap van 9 man hier gaan eten. Het eten was lekker, jammer was dat we hier lang (zo'n 2 uur) op hebben moeten wachten. Drukte met Kerst is normaal, maar naar ons idee had het personeel vriendelijker mogen reageren. Erg jammer in dit sfeervolle eetcafe waar het eten goed was.

16. Eerste Kerstdag zijn wij met 7 personen gaan eten bij Eetcafe Baneheide. Zowel voor-, hoofd-, als nagerecht was voortreffelijk.

Het personeel was vriendelijk en attent.

Echt een aanrader.

17. m mertens

18. mitch

19. Chinees-Indisch Bocholtz

Vroeger altijd met genot een loempia Rose Garden gegeten. Nu na vier maanden nog eens gehaald, de loempia is nog maar een schaduw van wat het was. Andere kok of eigenaar?

20. Prachtig zorghotel: mooi ingerichte kamers, goed toegankelijk voor minder-validen (eigen ervaring). De inrichting is modern en stijlvol, zonder afbreuk te doen aan de oorspronkelijke hoeve-karakteristiek.

Het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk. Het eten is erg smaakvol en ook smakelijk gepresenteerd.

Het is een ideale lokatie om te verblijven en goede uitvalsbasis om van het prachtige Limburgse Heuvelland te genieten. Ook om zomaar eens wat te gaan eten of drinken is het een prima adres.

Kortom, zeker de moeite waard om eens te bezoeken...

Leon.

21. Jammer dat de frieten tegenwoordig niet meer vers gesneden zijn maar kant en klaar.

Moeten we frietjes in Simpelveld gaan halen.

22. Vandaag op hoeve Scholtissenhof geweest.

Leuke dag gehad, lekker gegeten en vriendelijk personeel.

Met de kerstdagen komen we zeker terug.

23. Wij hebben daar echt regelmatig gegeten. Het is gewoon goed. Zowel de lunch gerechten als de diners. Vriendelijke bediening. Aardige mensen. Ook klaar voor een gesprekje. Je kan er veel of weinig over zeggen. Je krijgt waar voor je geld. Kwaliteit, lekker, en zeer zorgvuldig en smakelijk opgediend. Nogmaals: Gewoon goed.!

24. Kevin de Graaf

25. Prima eetgelegenheid!

Of je nou 's middags of 's avonds komt, er zijn altijd mensen die het wel gezellig houden!

Eten is super, de pita kip wat beter als de gyros.

De schotels zijn ook een echte aanrader, grote gevulde borden en altijd lekker.

De gastvrouw is ook echt super! Gaat altijd wel een leuk praatje aan!

26. Heel lekker ijs. Jammer dat er zoveel verschil zit in wie het ijs schept. De ene keer veel, andere keer weinig ijs.

6,5
  27. Annelies en Perry

Vandaag heerlijk gegeten in dit restaurant. Prima verzorgd en overheerlijk. Echt een aanrader!

Prijzen zijn zeer redelijk en wij zullen hier beslist vaker terugkomen.

28. Marja Conen

Zeer vriendelijke mensen, lekker en geweldig uitziende gerechten! We lopen er nog al eens binnen voor een uiensoep, deze is hier geweldig! Bij mooi weer heerlijk buiten op het terras eten en de kinderen kunnen zich op het springkussen vermaken! Wat wil je nog meer. Voor ons een adres om regelmatig terug te komen!

29. Nadat we enkele malen, met z`n tweetjes, hebben kunnen genieten van een heerlijk bezoek aan de zaak gaan we binnen kort met een gezelschap daar heen om gevolg te geven aan de roep van een familiefeestje.

30. Nu een paar keer geweest zowel met als zonder kinderen en iedere keer prima gegeten. De bijgerechten zijn zeer smaakvol en ruim voldoende, je gaat voldaan weer weg.