Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Bocholtz verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Bocholtz

Hopeloze bediening, twee uur gewacht op zeer matig eten. Frisdrank zonder prik, afijn tart elke beschrijving. Niet doen.

2. Grieks Bocholtz

Ilona Westdorp

Heb vandaag eten gehaald hier en dát alleen was niet super!! Maar ook het onthaal als je er de 1e keer komt. Heel warm en gezellig en super kwaliteit eten!

Stefanie Peeters

Super lekker gegeten. Wij komen hier wel eens vaker en het eten is altijd even goed! Bediening ook heel vriendelijk.
    Jammer dat het vaak zo rustig is, het is echt een aanrader om naartoe te gaan!!

Er is super gegeten en gedronken, echt de moeite waard als je er nog niet bent geweest. Wat ik graag zou willen delen met het restaurant is, dat de menukaart, buiten de seizoenen bv asperge tijd enz. enz., niet veranderd. Bij een regelmatige wijziging in de menukaart zouden we zeker vaker reserveren. Dit weerhoudt ons op dit moment om vaker te gaan.

Veel te duur en de slechtste frieten die ik sinds lange tijd gegeten heb.

Hoogland

Hebben gebruik gemaakt van het aanschuifmenu en hebben heerlijk gegeten. Echt een aanrader!

Michelle de Haan

Altijd zeer vriendelijk personeel. Eten was weer heerlijk en de sfeer super. Ben nu meerdere keren gaan dineren zonder een Social Deal bon, want het is het geld dik waard!

Heel goed restaurant. Komen er al jaren. Gezellig. En de complimenten aan de kok. Het eten is super.

Prima eten, zeker genoeg! Vriendelijke mensen met een heel goede service!

Gisteren etentje met ons team gehad, gezellig en overheerlijk.

Annelies Leijgraaff

We hebben alleen koffie gedronken met kersenvlaai. Lekkere koffie met daarbij een wafeltje en een klein schaaltje ECHTE slagroom. Dat alleen zijn al bonuspunten. De vlaai was overheerlijk en supervers. De bediening heel vriendelijk en de sfeer gezellig en warm. Kortom een topadres. Jammer dat we niet in de buurt wonen.

Danny Bergsma

Heerlijke, betaalbare, (luxe) vlaai en ijs, op een mooie locatie. Bediening mag wel wat sneller.

Dirk

14. Grieks Bocholtz

Resi franssen

Bij Kreta in Bocholtz is het gezellig en goed Grieks eten. Het is een klein restaurant met een paar tafels en een klein terrasje bij de voordeur. Ook kun je hier goed terecht om maaltijden af te halen, even vooraf bellen is natuurlijk handig. de kwaliteit en temperatuur van het eten (duidelijk verse producten) is uitstekend. Voor toeristen die van Grieks houden een aanrader.

15. Grieks Bocholtz

john van bergen

Je waant je in een Griekse Tarverne. Paar keer in het jaar zakken we vanuit Veghel af naar Bocholtz, het is bij Kreta heerlijk eten en heel gezellig.

16. Chinees-Indisch Bocholtz

Jochen Reinders

Goede chinees. Wel steeds afgehaald maar nog niet bij hun gaan uit eten. De sfeer is van een oude dorpskroeg (wat het in feite ook is geweest), maar de bediening is vlot en vriendelijk en vooral het eten is van goede kwaliteit en de prijzen zijn zeer redelijk. Aanrader.

Op onze fietstocht bij Scholtissenhof pauze. Een cappuccino prima verzorgd met klein ijsje slagroom, uit de kunst. Een klein hapje eveneens prima verzorgd. Voor ons vaste pauzeplaats als we in deze omgeving fietsen.

Wally Tiggelers

Remi

In de review over het bezoek op 5 december had ik al aangekondigd, er naar uit te zien Restaria opnieuw te bezoeken. Die keer was dus gisteren, op nieuwjaarsdag. Samen met twee andere gezinnen ging het vol vreugde richting Bocholtz. Lang duurde die vreugde helaas niet: werden we de vorige keer uiterst correct door een jonger meisje bediend, nu was het door een wat oudere dame, die kennelijk geen zin had en ook niet al te veel ervaring. Op het botte af, met de mond en hoe spullen op tafel werden gekwakt. Toen mevrouw de bestelling kwam opnemen, meteen maar gevraagd of per gezin de rekening opgesteld kon worden. Dat ging dus niet. Voor 10 mensen de bestelling opschrijven was toch al een hele klus bij deze persoon, zo liet ze al hevig zuchtend blijken.

Toen de menukaarten uitgedeeld werden, bleek dat deze enorm stonken.

Eten en drinken uitserveren kon mevrouw ook niet: de glazen werden allemaal van boven aangepakt in plaats van onderen en zo ook met het eten: een schaaltje met 3 schaaltjes mayo werd gewoon ergens neer gekwakt in plaats van over onze 3 tafels te verdelen. En nog bij de friet, nog bij de salade werden opscheplepels bijgevoegd.

De hoofdgerechten waren op zijn zachtst gezegd een fiasco: spareribs waren verbrand, een gerecht dat zonder bacon besteld was, had toch bacon, de varkenshaassaté was rauw, de saus voor de schnitzel was nog niet voldoende voor een halve schnitzel. Verder had één persoon een wildgerecht besteld. Toen dat geserveerd werd, werd er gezegd dat de stoofpeertjes op waren. Zoiets zeg je vooraf en niet achteraf. De saus voor de schnitzel, champignon roomsaus, was zo dik dat het meer ragout was dan saus. En de frieten: uitermate droog, omdat ze te lang gebakken waren. Dus unaniem niet tevreden over het eten, en dat terwijl de prijzen nu niet bepaald klantvriendelijk zijn.

Toen de bediening vroeg, of alles in orde was en wij nee zeiden, liep mevrouw in eerste instantie weg. Zoiets behoor je niet te doen, vraag dan niets. Toen wij lieten blijken, er niet van gediend te zijn, dat mevrouw wegliep, kwam ze terug. De rauwe varkenshaas laten zien, waarop even later aangeboden werd de varkenshaas (met satésaus er aan) nog even te bakken.

In het restaurant was het overigens zeer koud.

Bij het afrekenen ging het helemaal mis. Nadat het eerste gezin afgerekend had, waren de kassagegevens van onze tafel helemaal weg. Hebben we daar minstens een kwartier gestaan en de bediening maar rekenen. Een woord van sorry kon er niet vanaf.

Het viel ons al direct op, dat het restaurant voor nieuwjaarsdag zo leeg was: nog niet de helft van de tafels waren bezet. Nu begrijpen we dat. Een volgende keer Restaria Bocholtz zit er voor ons niet meer in. Waardeloos, de prijs absoluut niet waard, klantonvriendelijk en de kwaliteit van het eten laat te wensen over. Amateurs eerste klas, voor ons nooit meer Restaria Bocholtz.

1,1

Recent hebben we met een kortingsbon met 4 personen bij Restaria gegeten. Wat een geweldige ervaring was het 4-gangen menu met keuze van de volledige kaart. Het assortiment is groot. De presentatie van de gerechten was buitengewoon. Heel bijzonder was de presentatie van de goulashsoep: deze werd in een broodje geserveerd. Alles was lekker en keurig verzorgd. De bediening was absoluut top, zeer vriendelijk, correct en uiterst behulpzaam. De prijzen zijn redelijk, zeker gezien de presentatie en de grootte van de porties. Het restaurant zelf is sfeervol. Bij hebben inmiddels alweer voor de volgende keer geboekt en kijken daar nu al naar uit.

22. Grieks Bocholtz

Vanavond hier gegeten. Zo ontzettend lekker... En genoeg. We hoefden niet eens meer een toetje. Aangeraden aan de eigenaresse om een tentje in de buurt van Utrecht te beginnen, dan kom ik elke avond!!

Aanrader!

23. Chinees-Indisch Bocholtz

We halen in Bocholtz al een aantal jaartjes af. Eigenlijk vanaf dat in de kern Simpelveld de Chinees gesloten is. De kwaliteit van de gerechten is prima tot zeer goed. Iedereen heeft namelijk wel zijn voorkeur als we met gemiddeld zo'n tien tot soms wel 14 mensen samen van een aantal menu's eten. We vergelijken uiteraard al eens met de diverse afhaal Chinezen om Simpelveld heen en dan is er wel eens een voorkeur voor het een of ander bij een andere Chinees in Spekholzerheide of Kerkrade. Over het algemeen is er echter nog nooit iets niet goed bevonden.

We kiezen meestal 2 soms 3 menu's en doen dit aanvullen met extra loempiaatjes en kroepoek en babi pangang saus. Ook de kids smullen van de nasi en de koe lo yuk. Gisteren waren deze super knapperig omhuld en heerlijk van smaak. Ook de tjap tjoy is heerlijk met verse groentjes en mooie smaakvolle jus. De porties zijn behoorlijk en meestal is er altijd iemand die de restjes meeneemt voor een makkelijke zondag. Dus het is zo lekker dat we niets weggooien.

De sfeer en service hebben we niet beoordeeld omdat we in de zaak zelf nog niet hebben gegeten.

24. Grieks Bocholtz

Rachèl & Diana

Dit restaurantje is top. Eigenlijk gewoon een eenvoudige Griekse taverne met een heerlijke keuken. Catherina is overweldigend en zeer gastvrij. Staat zelf in de keuken en heeft, ook al is het druk, alles onder controle. Wij kennen haar nog van 20 jaar geleden, toen ze nog bediende bij Cypriana. We gaan regelmatig, en de kapsalon is een aanrader!! Trouwens... alles is heerlijk.

25. Grieks Bocholtz

Heerlijk pita gyros. En of course kapsalon yummie.

26. Nederlands Bocholtz

Eten zeer goed top, goed op smaak en lekker.
    Bediening ontzettend slecht, geen interesse en lange wachtijden totdat iemand bij je komt. Jammer dat dat afbreuk doet aan het goede eten.

27. Nederlands Bocholtz

Simpele maar o zo fijne entourage. Geen poespas, gewoon simpel maar toch. Eten top, geen commentaar, gewoon lekker. Simpel maar goed. Enige voetnoot (maar is maar heel klein): bediening iets meer vragen, iets meer opletten. Maar goed als dat alles is dan toch een dikke pluim en zekers voor herhaling vatbaar.

Wij vinden het een aanrader voor iedereen die van eerlijk en heerlijk eten houdt.

28. Grieks Bocholtz

Marian Jacobi

Met onze familie (10 personen) heerlijk gegeten. Puike bediening vriendelijk personeel. De manier van opdienen, perfect. Ja wij hebben dan ook besloten dat wij weer neerstrijken in Bocholtz om te dineren. Hartelijk dank. Service ging zo ver dat zij ons belden dat wij per abuis onze telefoon waren vergeten. Een aanrader als je wilt genieten om heerlijk te eten in een gezellige omgeving!!

Wij hebben met z'n 2en via socialdeal een 4-gangen-menu gehad bij dit restaurant.

Het was niet druk (logisch op een doordeweekse dag), en hadden snel (maar niet te snel) de gerechten. Ik had bij voorbaat gemaild en dacht dat het in eerste instantie om een (veredelde) snackbar ging maar niks is minder waar: het gaat wel degelijk om een restaurant en wel degelijk een goede.

We hebben heerlijk gegeten en de hoeveelheden waren ruim. Ook was het voorgerecht/nagerecht ruim wat wel eens anders is bij sommige restaurants. Bij het hoofdmenu zat zowel salade (met minstens 4 verschillende ingredienten) en op het bord zelf warme groeten. We hebben er gezellig gegeten.

Zeker een aanrader.