Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Bocholtz verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Bocholtz

Ls, zeer jammer dat het gesloten is.
    Kan ik helpen om het te heropstarten
    Grtjes Alex

2. Chinees-Indisch Bocholtz

Kiki lempens

3. Alles dik in orde, leuke ambiance, lekker ijs, aardige bediening, kortom niets om te klagen, alleen zo jammer dat er gerookt mag worden. Waar kan men nu eens lekker eten en drinken zonder bekwalmd te worden door die vieze sigaretten?

4. Paar keer een lekkere coupe ijs gegeten en koffie met vlaai.
    Smaakte goed en bediening is erg vriendelijk, de hoeve is gezellig om te zitten. We gaan er dus graag naar toe maar.
    Er is wat ons betreft toch 1 minpunt en dat is dat er gerookt mag worden, dit is erg onsmakelijk als je lekker van je gerecht zit te genieten en naast je steken gasten een sigaret op.
    Tenslotte zit men niet in een café dus waarom niet een rookverbod, dat de rokers met die stinksigaretten maar thuis de lucht gaan verpesten maar niet bij een eetgelegenheid!

5. Marita van Daal

Christinaschotel en souflaki speciaal besteld om af te halen. Heerlijk!!!

6. Yvette Overtoom

Top restaurant. Heerlijk eten. Personeel met hart ❤️ Voor de zaak. Altijd fijn om hier te zijn. 😀👍 Met mijn verjaardag in augustus ook etentje hier gehad. Toppers 🏆🥇🥂

Geweldig dat wij zo een lekker restaurant in ons dorp hebben. Kreta is altijd een goed idee.

7. Jo ortmans

De beste van de omgeving maakt alles vers en geweldige bediening. Ga zo verder topper.

8. Gabi Quodbach

Eten is heerlijk, prijs/kwaliteit verhouding prima. Personeel heel vriendelijk, staan altijd voor de gasten klaar. Als afsluiting een lekkere ouzo van het huis.

9. Wat een ramp.. Valentijnsdag lag in duigen.. overbelaste keuken.. een uur lang wachten voor de eerste ronde.. koude gerechten... we zijn opgestapt en gegaan!

10. Niks aan te merken over het personeel en eten! Verder is het vooral een snackbar met een Grieks tintje waar je ook tafels hebt staan om te eten. Let op je kan alleen contant betalen.

11. Mariyana

Het eten is lekker en vers, bediening is snel en vriendelijk.

12. Eddy Steijns

13. Greven alexandra

Heerlijketen lekker warm.
    Gezellig terrasjebuiten knus zitten binnen.
    Altijd weer leuk om er binnen tenwippen.

14. M Dingemans

Heerlijk gegeten echt waar voor je geld en met een volle buik van tafel snelle en vlotte bediening en zeer gastvrij.

15. Chinees-Indisch Bocholtz

Hopeloze bediening, twee uur gewacht op zeer matig eten. Frisdrank zonder prik, afijn tart elke beschrijving. Niet doen.

2,4
  16. Ilona Westdorp

Heb vandaag eten gehaald hier en dát alleen was niet super!! Maar ook het onthaal als je er de 1e keer komt. Heel warm en gezellig en super kwaliteit eten!

17. Stefanie Peeters

Super lekker gegeten. Wij komen hier wel eens vaker en het eten is altijd even goed! Bediening ook heel vriendelijk.
    Jammer dat het vaak zo rustig is, het is echt een aanrader om naartoe te gaan!!

18. Er is super gegeten en gedronken, echt de moeite waard als je er nog niet bent geweest. Wat ik graag zou willen delen met het restaurant is, dat de menukaart, buiten de seizoenen bv asperge tijd enz. enz., niet veranderd. Bij een regelmatige wijziging in de menukaart zouden we zeker vaker reserveren. Dit weerhoudt ons op dit moment om vaker te gaan.

19. Veel te duur en de slechtste frieten die ik sinds lange tijd gegeten heb.

20. Hoogland

Hebben gebruik gemaakt van het aanschuifmenu en hebben heerlijk gegeten. Echt een aanrader!

21. Michelle de Haan

Altijd zeer vriendelijk personeel. Eten was weer heerlijk en de sfeer super. Ben nu meerdere keren gaan dineren zonder een Social Deal bon, want het is het geld dik waard!

22. Heel goed restaurant. Komen er al jaren. Gezellig. En de complimenten aan de kok. Het eten is super.

23. Prima eten, zeker genoeg! Vriendelijke mensen met een heel goede service!

24. Gisteren etentje met ons team gehad, gezellig en overheerlijk.

25. Annelies Leijgraaff

We hebben alleen koffie gedronken met kersenvlaai. Lekkere koffie met daarbij een wafeltje en een klein schaaltje ECHTE slagroom. Dat alleen zijn al bonuspunten. De vlaai was overheerlijk en supervers. De bediening heel vriendelijk en de sfeer gezellig en warm. Kortom een topadres. Jammer dat we niet in de buurt wonen.

26. Danny Bergsma

Heerlijke, betaalbare, (luxe) vlaai en ijs, op een mooie locatie. Bediening mag wel wat sneller.

28. Resi franssen

Bij Kreta in Bocholtz is het gezellig en goed Grieks eten. Het is een klein restaurant met een paar tafels en een klein terrasje bij de voordeur. Ook kun je hier goed terecht om maaltijden af te halen, even vooraf bellen is natuurlijk handig. de kwaliteit en temperatuur van het eten (duidelijk verse producten) is uitstekend. Voor toeristen die van Grieks houden een aanrader.

29. john van bergen

Je waant je in een Griekse Tarverne. Paar keer in het jaar zakken we vanuit Veghel af naar Bocholtz, het is bij Kreta heerlijk eten en heel gezellig.

30. Chinees-Indisch Bocholtz

Jochen Reinders

Goede chinees. Wel steeds afgehaald maar nog niet bij hun gaan uit eten. De sfeer is van een oude dorpskroeg (wat het in feite ook is geweest), maar de bediening is vlot en vriendelijk en vooral het eten is van goede kwaliteit en de prijzen zijn zeer redelijk. Aanrader.