Eetcafé Baneheide in Bocholtz

1267522082 82
1330207767 83
1371998223 87
1420753756 83

1. Zaterdag waren wij (weer) te gast, want dat voelen wij ons daar. Zoals altijd was alles heel goed verzorgd. Het was even wennen aan de nieuwe kaart maar ook dat lukte, met behulp van de bedienende, heel goed. Wij kunnen het iedereen aanraden. Bedankt voor de sfeervolle ambiance en de gezellige avond.

2. Wiel Weijers

Wij bezoeken regelmatig dit geweldige eetcafé. Perfecte bediening, zeer goede kwaliteit wat het eten betreft en een zeer goede prijs-kwaliteitverhouding.
    Voor iedereen aan te bevelen!!

3. Zondag met familie gegeten bij eetcafè Baneheide, een oud vertrouwd adres, alleen al lang een nieuwe eigenaar. Was voor 1 maand terug uit Afrika en dacht dat na 10 jaar Paul strassen er nog zat. Niet dus. De zaak heeft een metamorfose ondergaan die zijn weerga niet kent. Vriendelijke eigenaren van boven de rivier zoals wij dat in Simpelveld noemen. Het was erg druk maar kregen meer dan voldoende aandacht.
    Alles was super schoon en ik voelde mij ook thuis, komt door de gezellige inrichting .
    Heerlijk gegeten van alle verse producten. Voor mij was de uitschieter de rangersteak van 250 gram, een streling voor de tong. Zelfs mijn vrouw die met eten in Nederland zeer terughoudend is heeft zitten smullen van een onwijze grote kom uiensoep met bovenop kaas, kruiden en uienringen die door soepstengels zaten.
    Mijn ouders gaan hier vaak eten en zeggen dat dit het beste restaurant is in een straal van 10 kilometer. Ik moet dat maar geloven want mijn ouders liegen nooit ( ha-ha )
    zo doorgaan! Dan overleven jullie de recessie wel.

Groet,
    Fam. Pamakay

4. raceteam Mercedes

Na een dag racen in Duitsland bij dit geweldige eetcafe / Restaurant met 18 mannen en vrouwen gegeten.
    Er was voldoende parkeerplaats om onze 8 auto's en 2trailers te parkeren.
    De eigenaar was zeer geïnteresseerd in onze tak van sport en bleek een aanbidder te zijn van Mercedes.
    We hebben 3 uur zitten tafelen en genoten van het geweldige eten en 100% gastvrijheid.
    Van ons krijgt eetcafe baneheide dan ook een volle 10.
    De volgende keer zeker weer bij jullie om de dag gezellig af te sluiten.

Vriendelijke groet,

Peter van Dijk (penningmeester )

5. Jan Stuivenberg

Zondag 30 september 2012

Na een dagje Valkenburg om 3 uur bij eetcafé Baneheide op het terras beland en iets gedronken met de kinderen. Voor de kleintjes stond er een reuze springkussen ter beschikking waar zij zonder kosten 3 uur op hebben gesprongen. Het personeel was zeer vriendelijk en op menukaart stonden heerlijke gerechten dus besloten wij om hier gelijk maar te eten.
    Om 18.00 uur werd het erg druk maar dat deed niets af aan de aandacht die er aan ons geschonken werd.
    Als voorgerecht had mijn vrouw een rijkgevulde uiensoep met op de top gesmolten kaas en afgewerkt met soepstengels en gebakken uienringen.
    Ikzelf had een salade met gebakken brie, walnoten, jam, frambozen dressing en beiden een mandje stokbrood.
    Intussen kregen de kinderen hun favoriete voedsel (friet,kroket, frikandel en alle verdere toebehoren).
    Als hoofdgerecht had mijn vrouw zeer smaakvolle zalm en ik voor het eerst een in mijn leven steak van een black aungus rund met kruidenboter. De borden waren mooi gedecoreerd en de bijlagen logen er ook niet om. Verse bloemkool met sausje, boontjes, aardappel kroketten, zelfgemaakte appelcompote, gebakken aardappeltjes met spekjes en frieten.
    De kinderen hebben nog een ijsje toe genomen met een verrassing ( speelgoed auto en opmaak spullen ).
    Aan onze waarderingen te zien heeft het bijzonder gesmaakt en komen wij zeker terug.
    wij wensen de jonge ondernemers veel succes en adviseren ze om op deze voet door te gaan.

Groet Fam. Stuivenberg

6. ruurd 326 punten

Na een rit met de stoomtrein in Simpelveld hier toevallig terechtgekomen. We waren op woensdagavond 18.00 uur de enige bezoekers in een verder verlaten restaurant. Dus geen hoge verwachtingen, mede gezien de ligging in een soort niemandsland. Maar wat hebben wij hier voortreffelijk gegeten. We kozen de ossehaas, die heerlijk bereid werd opgediend met paprika, uitjes, champignons en cashewnoten. Ook aan het garnituur was veel zorg besteed: alles vers gemaakt, niets uit blik zoals verse haricots, stoofpeertjes, aardappelkroketjes, salade, aardappel in de schil gekookt en frites. Ruim voldoende porties zodat er geen ruimte meer was voor een toetje. En dat alles met drankjes voor 40 euro. een aanbeveling waard!

7. Nadat we enkele malen, met z`n tweetjes, hebben kunnen genieten van een heerlijk bezoek aan de zaak gaan we binnenkort met een gezelschap daar heen om gevolg te geven aan de roep van een familiefeestje.

Wij kunnen de kok, het bedieningspersoneel en het restaurant in het algemeen alleen maar een warm hart toedragen.

Jacq en Annie Heijenrath.

8. E. van Loo

Wij zijn op 1e kerstdag met een gezelschap van 9 man hier gaan eten. Het eten was lekker, jammer was dat we hier lang (zo'n 2 uur) op hebben moeten wachten. Drukte met Kerst is normaal, maar naar ons idee had het personeel vriendelijker mogen reageren. Erg jammer in dit sfeervolle eetcafe waar het eten goed was.

9. Eerste Kerstdag zijn wij met 7 personen gaan eten bij Eetcafe Baneheide. Zowel voor-, hoofd-, als nagerecht was voortreffelijk.

Het personeel was vriendelijk en attent.

Echt een aanrader.

10. m mertens

11. mitch

12. Wij hebben daar echt regelmatig gegeten. Het is gewoon goed. Zowel de lunch gerechten als de diners. Vriendelijke bediening. Aardige mensen. Ook klaar voor een gesprekje. Je kan er veel of weinig over zeggen. Je krijgt waar voor je geld. Kwaliteit, lekker, en zeer zorgvuldig en smakelijk opgediend. Nogmaals: Gewoon goed.!

13. Annelies en Perry

Vandaag heerlijk gegeten in dit restaurant. Prima verzorgd en overheerlijk. Echt een aanrader!

Prijzen zijn zeer redelijk en wij zullen hier beslist vaker terugkomen.

14. Marja Conen

Zeer vriendelijke mensen, lekker en geweldig uitziende gerechten! We lopen er nog al eens binnen voor een uiensoep, deze is hier geweldig! Bij mooi weer heerlijk buiten op het terras eten en de kinderen kunnen zich op het springkussen vermaken! Wat wil je nog meer. Voor ons een adres om regelmatig terug te komen!

15. Nadat we enkele malen, met z`n tweetjes, hebben kunnen genieten van een heerlijk bezoek aan de zaak gaan we binnen kort met een gezelschap daar heen om gevolg te geven aan de roep van een familiefeestje.

16. Nu een paar keer geweest zowel met als zonder kinderen en iedere keer prima gegeten. De bijgerechten zijn zeer smaakvol en ruim voldoende, je gaat voldaan weer weg.

17. Ik ben hier wezen eten met Tom-Eric en we hadden allebei spare ribs. We kregen er erg veel eten bij ; aardappeltjes, spruitjes, rode kool, stoofpeertjes en frietjes.

Dat was allemaal wel gewoon lekker. Alleen de spare ribs, normaal zit daar een soort marinade sausje op en nu waren ze gewoon droog, dat was dus minder en vond ik het niet erg lekker.

De volgende dag ben ik er met mijn ouders gaan eten en had mijn vader een T-Bone steak die hij rare wou hebben, hij had hem weer terug gestuurd omdat die niet goed was. Mijn moeder had carpaccio en champignons dingetjes, dit vond ze helemaal niet lekker. Mijn vader viel het eten ook erg tegen. Wel vonden we het heel gezellig en de bediening was erg vriendelijk en de bijgerechten waren lekker.

18. Wij gaan hier regelmatig eten. Het is en blijft steeds erg lekker. Wat opvalt is de constante goede kwaliteit van de gerechten. Daarnaast de altijd vriendelijke bediening. Prijs-kwaliteit verhouding is perfect!

19. Tom-Eric

20. Hier onlangs een keer gegeten. Ik verwachtte niet zo heel veel van dit restaurant, omdat de locatie niet echt fantastisch is, maar ben positief verrast!

Samen met mijn vriendin bestelde ik spare ribs. Nadat een redelijke portie spare ribs op tafel werd gezet, werden we echter ook verrast met diverse groentes, stoofpeertjes, gebakken aardappeltjes en frietjes. Veel te veel voor ons, maar ik heb toch van alles wat geprobeerd en het smaakte allemaal redelijk goed. De spare ribs zelf vond ik iets minder.

De bediening was vriendelijk, maar door de lage bezetting waren ze wel iets meer met elkaar bezig dan met de gasten.

Het restaurant is leuk en gezellig ingericht. Het lijkt me echter wel een restaurant wat beter tot z'n recht komt als je er met een groep gaat eten.

21. Namens onze groep (20 personen) zeg ik U hartelijk dank voor de meer dan voortreffelijke verzorging van ons etentje op 1ste Kerstdag (tijdstip 17.45 uur). Ook uw geste na afloop werd door de dames bijzonder op prijs gesteld.

Een volgend bezoekje is derhalve niet uit te sluiten.

22. Nou, dat was een geweldig diner. Met 16 mensen á la carte eten en alle menu's waren tegelijkertijd op tafel en van bijzonder goede kwaliteit.

Bovendien met zorg en liefde geserveerd.

Echt een restaurant voor een bijzondere gelegenheid om zich eens goed te laten verwennen. Ook voor een kleine gelegenheid.

23. Ik kom regelmatig met vrienden van het Chèvremonts Mannenkoor 1912 Kerkrade bij Eetcafé Baneheide eten en drinken. Kwaliteit en prijs zijn o.k. Het personeel is altijd vriendelijk en de inrichting is degelijk leuk.

Mijn favoriet is: Spare-rib van de grill met diverse koude sausjes.

24. annie.hartzheim

Voor- hoofd en nagerecht waren perfect qua smaak en smaakvol opgediend.

Leuke avond gehad met 2 vriendinnen.

Is aan te bevelen.

25. Lekker eten!

En best een leuke inrichting!

26. Zaterdag heerlijk gegeten.
    Voor- en hoofd gerecht waren perfekt.
    Het eten werd heel mooi en smakelijk opgediend.
    Ook waren de porties meer als voldoende, een toetje ging er dan ook niet meer bij.
    Klein min puntje : de fles wijn werd niet aan tafel open gemaakt.
    Ook konden we de wijn niet eerst proeven.

Komen zeer zeker nog eens terug.

27. Na 2 jaar weer eens terug geweest. Deze recensie geschreven na het lezen van die absurde recensie van iemand die dit restaurant vergelijkt met een "friture" Het is absurd, laster. Het eten is van een hoog niveau, mooi geserveerd, leuke vlotte bediening. En de prijzen zijn meer dan redelijk. Wij hebben ze herontdekt. Laat U geen zand in de ogen strooien door laster. Als men klachten heeft zullen deze redelijke mensen zeker met een goede oplossing komen. Ik durf hier te stellen dat zij veel hoger scoren dan het gemiddelde.

28. Gisteren, na een heerlijke wandeling in Vaals (Drielandenpunt), met 13 personen (6 volwassenen en 7 kinderen) erg lekker gegeten bij eetcafé Baneheiden. Ondanks wij niet hadden gereserveerd was de bediening en service was erg goed, vriendelijk, ontspannen, goed georganiseerd.
    Het eten smaakte heerlijk.

Bedankt!

29. Het eten is hier geweldig met ruime porties en mooi opgedient. Een top restaurant, hier zijn we ook al heel vaak teruggekomen.

30. wim en riet - niek en riet

We hebben vorige week met vier personen heerlijk gegeten en gedronken bij Eetcafé Baneheide. Het vispannetje en de roodbaarsfilet waren meer dan voortreffelijk. Goede bediening door vriendelijke mensen. Aanrader!

31. Waren afgelopen zondag komen eten ik had varkens haasje met champignons room saus was niet om te eten niet goed gebraden en de saus was een pudding massa rond uit slecht

32. Patrick Bosmans

Aanrader voor iedereen! De gerechten zijn prima en de presentatie is als het ware een lust voor het oog. Tevens zijn de eigenaren inderdaad zeer vriendelijk en goed op elkaar afgestemd.

33. John & Sjossie

Sfeervol eetcafa met zeer vriendelijk en correcte bediening ook voor de viervoeters die buiten welkom zijn.
    Lekker eten en drinken niets dan positief.

34. Regelmatige Restaurantbezoeker

Iemand die deze mensen zo beoordeeld moet de Amerikaanse-cultuurbarbaren blijven bezoeken.

35. lekker betaalbaar eten de lunchkaart kan wat uitgebreider maar zeker een tip om goed lekker en rustig te eten, zeker in de avond is het zeer sfeervol!

ps ik heb geen aandelen hoor

36. sfeervol eetcafe op restaurant niveau met vriendelijke noordelingen als gastheer en gastvrouw.
    alles goed op elkaar afgestemd.
    zeker een aanrader.

37. Nicole en familie

Bekakte holladers als uitbaters. Beperkte kaart. Eten koud en niet vers. Bediening niet vriendelijk. Moeten zeker de verbouwingskosten er snel uitkrijgen. Beslist geen aanrader. Ga maar naar de grote M ( zoals ze zelf ook al adviseren)

38. H. Kruijen

er was alleen een minder goede ventilatie waardoor het binnen erg warm was.

39. Aanrader: Pistolet gekruide kip. Heerlijk en betaalbaar.

40. Heerlijk eten hier, ook is het eten mooi opgemaakt en supervriendelijk personeel.

Echt de moeite waard.

41. José Lux en Henri Dreissen

We lopen er zo naar toe. Dus lekker kortbij.
    We vinden het een leuk stel met leuk personeel. Het eten heeft ons nog altijd goed gesmaakt. Men kan er lekker gezellig tafelen.
    Gr. H. en J.