Tapas Barça in Blokzijl

Sfeer 7,6
Service 8,3
Prijs / kwaliteit 6,8

Fans

Word de eerste fan van Tapas Barça!

• ma Gesloten
  • di Gesloten
  • wo 17:00 - 21:30
  • do 17:00 - 21:30
  • vr 17:00 - 23:00
  • za 17:00 - 23:00
  • zo 17:00 - 21:30

Tapas Barça heeft haar deuren geopend in Blokzijl!
Naast haar gewaardeerde locatie in Almere is Tapas Barça er aan toe om ook de kop van Overijssel te veroveren. Met authentieke Spaanse tapasgerechten en bijzondere eigen creaties onderscheiden we ons al binnen culinair Almere. We staan bekend om onze hoge standaardeisen en het waarborgen van constante kwaliteit. Dit zetten we nu door in het prachtige havenstadje Blokzijl.

We streven er naar om iedereen zo goed mogelijk te bedienen. We hebben een uitgebreid aanbod huisgemaakte tapas, een divers assortiment alcoholische en non-alcoholische cocktails, een verscheidenheid aan speciale bieren, een ruime variatie top wijnen, groepsarrangementen en catering op maat.

Collega's gevraagd bij Tapas Barça
Op zoek naar een leuke uitdagende baan in de Horeca? Ben je een harde werker zonder 9 tot 5 mentaliteit? Tapas Barça is op zoek naar jonge en gedreven collega's.

We werken in een klein teamverband waar collegialiteit hoog in het vaandel staat. Naast hard werken en onze gasten een heerlijke avond bezorgen, is plezier in je werk hebben een belangrijk item bij Tapas Barça.

Onder het kopje vacatures staat een overzicht van de beschikbare posities.

Diëten Vegetarisch
Foto van Tapas Barça in BlokzijlFoto van Tapas Barça in BlokzijlFoto van Tapas Barça in BlokzijlFoto van Tapas Barça in BlokzijlFoto van Tapas Barça in BlokzijlFoto van Tapas Barça in BlokzijlFoto van Tapas Barça in BlokzijlFoto van Tapas Barça in Blokzijl

Overnachten
Invalide parkeerplaats
Ambiance
Zakelijk, romantisch en gezellig
Voorzieningen
Terras, catering, all you can eat en afhalen
Kinderen
Magnetron (voor kindervoeding) en kinderstoel aanwezig
Personeel
  • Chef: Mauricio Bustamante