Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Blokzijl verdeeld zijn.

1. Jeff Schutte

Een erg mooie locatie zo bij het sluisje. Personeel is vriendelijk en een snelle bediening.
    Ook het eten was goed. Een prima locatie om de middag door te brengen.

2. Jan Fobbe

Ontzettend leuke locatie met fijn personeel en goed eten tegen een goede prijs/kwaliteit verhouding. Vooraf gereserveerd voor buiten maar dat bleek niet mogelijk te zijn, helaas krijg je hier vooraf geen bericht over. Maar het werd heel goed opgelost door het personeel zodat we alsnog gezellig buiten konden zitten.

3. Robert Morsink

Het eten wat wij (5 personen) besteld hadden was van hoge kwaliteit. De bediening was vlot / netjes en op zijn plaats met humor.

4. Bediening te weinig personeel en kan de drukte niet aan, veel foute bestellingen kwamen wel 4 x bij onze tafel met drinken wat we niet besteld hebben. Vele dubbele bestellingen. Koud eten. Veelste duur voor wat je krijgt. Alleen leuke locatie met mooi weer. Nooit weer.

1,7
  5. Tijdens een weekend Blokzijl hier voor een etentje terecht gekomen. Sluiszicht voldeed aan de verwachting, prima eten, vlotte bediening, top geregeld. Helaas was de sfeer door veel te veel lawaai een stuk minder....

6. j.de vries

Woensdag 8 mei 2018 hebben wij geluncht bij het Mauritshuis.
    Wij bestelden 2 x tonijn salades, dat was een hele slechte keus, 2 oude broodjes, van gisteren, met daarop enkele slablaadjes met een sausje van tonijn, maar geen stukjes tonijn en dat voor een prijs van 9 euro vijftig.
    Per broodje.
    Voor ons was dit de laatste bezoek aan het restaurant.

7. Mooie locatie en al lang op de planning staan om heen te gaan. Voor verjaardag met een groep van 11 man geweest. Helaas een overall teleurstellende ervaring. Bediening kon de toch beperkte drukte niet aan. Bestellingen die niet goed gaan, ook niet na meerdere herinneringen. Drinken 4 keer moeten bestellen om het te krijgen. Benadering eveneens weinig klantgericht waarbij probleem wordt neergelegd bij klant. Opmaak eten goed, echter zand in salade en soep. Verder deel eten koud en niet vers. Eens maar nooit weer.

8. De hoofdgerechten zijn goed, maar prijzen ; zijn echt aan de hoge kant. Het Is mijn beleving meer een eettent dan een echt restaurant. Verder krijg je te vaak het gevoel dat je om alles (extra)moet vragen. Mayonaise moet apart besteld worden, en een klein miezerig schaaltje aardappeltjes is echt veel te weinig voor drie personen. Kortom: het mag allemaal wel wat bourgondischer…

9. Nico van Veen

Heerlijk gegeten en wat een prachtige locatie.

10. Prima gegeten in een ongedwongen sfeer.

11. Sipke Hulzinga

Heerlijk gegeten, net als de vorige keren, leuke en vlotte bediening, een aanrader.

12. Henk Kooistra

Goed snelle bediening geen gewacht.
    Niets verder op aan te merken.

13. Jacco Gorte

14. Ella van der Tol

Vrijdagavond met man en dochter heerlijk gegeten bij Geertien. Een echte aanrader.

15. Viergangenmenu ivm restaurantweek, heerlijk gegeten, perfect menu.

16. Esther Boot

Super gegeten, erg lekker... De sfeer is heel goed ,in de zomer gaan wij er zeker ook een keer heen.

17. Nicolien Elpenhof

Top locatie.
    Super lekker eten.

18. Geert de Lange

Super lekker allemaal. Was erg gezellig en leuke ober.

19. Gastvrij ontvangen.
    Eten was uitstekend.
    Interieur is nogal oudbollig.

20. Prima eten, gezellig restaurant.

21. Wij hebben, zoals vanouds, weer heerlijk gegeten. Klasse, fijn achtergrondmuziekje, lekker warm, fijne bediening, gezellig. Kortom: we komen weer graag terug want de kwaliteit is hoog.

22. ten klooster

Top. Ontvangst was vriendelijk nadat wij eerder kwamen dan afgesproken. Het eten was van goede kwaliteit met voldoende diversiteit aan groente. Er werd goed ingespeeld op onze wensen.

23. hennie Kannegieter

Heerlijk gegeten, aardige bediening, gewoon heel goed.

24. Familie Hofstede

Het was enorm gezellig, zaten in de opkamer. Eten was top, en personeel was erg vriendelijk! Zeker een aanrader ; )

25. We hebben een arrangement gereserveerd, een combinatie met diner en hotelovernachting incl. ontbijt! Allereerst het hotel met ontbijt was overweldigend. Wij komen bij veel restaurants dus we waren zo benieuwd hoe dit restaurant zou zijn. Helaas vonden wij de prijs-kwaliteitverhouding in het restaurant minder. Van te voren kregen wij een mail om aan te geven of er allergie heerst bij een van ons! De gerechten bij het diner waren goed van smaak maar niet overweldigend of verrassend, daarnaast was de presentatie van alle gerechten karig en minimalistisch (totaal niet wat er op de foto's wordt gepresenteerd). In het begin ging het erg snel met de gerechten en hadden gevraagd een extra pauze in te willen lassen en dat was geen probleem. Wij hadden ook gekozen voor een Bob wijn arrangement 6 gangen (halve glazen). De wijnen waren goed, maar te duur per glas. Een normaal glas € 8,- en een half glas € 5,-. We kenden een aantal wijnen en wisten dus ook wat de inkoop hiervan was. Het personeel was correct en erg vriendelijk, echter er was geen sommelier aanwezig.

4,1
  26. Heerlijk gegeten. De vraag was al of we met een volgende verjaardag weer hier gaan eten

27. Van Antwerpen

We hebben lekker gegeten in een gemoedelijke sfeer.

28. G.Schreuder

Hebben hier met 9 mensen heerlijk gegeten in een prettige sfeer en goede bediening, was ons 50 jarig huwelijk.

29. Heerlijk gegeten in een prettige sfeer, prettige bediening en een heerlijk glaasje wijn.

30. Joke van Rijn

Het Herfstmenu, wat tijdelijk beschikbaar is, was heerlijk! Met natuurlijk een prachtige wijn erbij van de kaart.