Nieuwste foto's in Blokzijl

Laatste updates in Blokzijl

1. Thea's profielfoto
    Thea heeft een recensie geschreven voor Sluiszicht

Netjes, vlot, gezellig, goed en lekker gegeten

2. Familie Mulder's profielfoto
    Familie Mulder heeft een recensie geschreven voor De Halte

Familie Mulder

In een klein plaatsje een nog kleiner mini restaurantje. Wij komen hier al jaren en we komen meerdere keren per jaar. En iedere keer zijn we weer blij verrast dat het nog lekkerder is als de vorige keer. Bij een minirestaurantje mega heerlijk eten en drinken tegen goede prijzen. Echt een aanrader.
    Iedere keer als we geweest zijn zeggen we, dat moeten we heel gauw weer doen. En zeker met mooi weer is het de 40 minuten heen en 40 minuten terug voor de volle 100% waard.
    Weer bedankt voor een heerlijke lunch en tot de volgende keer.

3. Leentje's profielfoto
    Leentje heeft een recensie geschreven voor Sluiszicht

Het eten smaakte goed.
    Helaas droop de patat en de uien ringen van het vet. Toen we er iets over zeiden werd dat compleet genegeerd, beetje jammer.
    De dames van de bediening waren verder wel vriendelijk en de sfeer is gemoedelijk.

4. Gertjan's profielfoto
    Gertjan heeft een recensie geschreven voor Prins Mauritshuis

Super lekker gegeten. We waren met 6 personen waarvan 3 met een verschillende allergie (glutenvrij, lactose en suikervrij) maar bij alle gerechten werd er super goed rekening mee gehouden. Zelfs de koffie aan het einde werd voor 1 persoon zonder suiker gereserveerd. Echt fantastisch. Zeker een aanrader. Vriendelijke bediening.

5. Willem donkers 's profielfoto
    Willem donkers heeft een recensie geschreven voor Kaatje bij de Sluis

Wij hadden hoge verwachtingen. Het restaurant heeft in 2023 immers een Michelin ster gekregen. Het huis en het entree viel ons al tegen en de tafels en inrichting kijken meer op een eetcafé. De bediening is erg onpersoonlijk en het tegenovergestelde van een warme vriendelijke benadering. Een jonge vrouw die niet goed te verstaan is, een vrouwelijke gerant die niet dienstbaar was en een jonge ober in een slecht zittend pas die bediening oude stijl knipmes uitbeeldde. Het was een 9 gangen dinner maar de porties waren zo klein dat ik aan het einde van de avond nog strek had in een zak friet met mayonaise! De drankjes gingen ook een beetje vreemd. We bestelden eerst water dat de hele tijd automatisch, zonder ons verzoek, vernieuwd werd. Kosten 7 euro per fles. Alcoholvrije prosecco kregen we in niet chique wijnglazen, die door de fabrikant geleverd was. Wat betreft wijnen vroegen wij de wijnkaart. De ober gaf ons de gesloten wijnkaart en op onze vraag? Wat voor wijnen heeft u? Was het antwoord : rood of wit?
    Bij mijn gang naar de toilet kwam ik een verveloze vloer en een goedkope tropenkleding tegen. Na het dinner geen enkele vraag? Ik heb wel gezegd over het gemis van witte tafelkleden en het antwoord was: oh dat wordt nergens meer gedaan!
    Ik begrijp in godsnaaam niet waarom dit restaurant een Michelin ster heeft!

3,9
  6. hans Loohuis's profielfoto
    hans Loohuis heeft een recensie geschreven voor Sluiszicht

hans Loohuis

Prettige bediening en goed eten.

7. Jan's profielfoto
    Jan heeft een recensie geschreven voor Sluiszicht

Prettige bediening en goed eten er was genoeg.

8. Bastiaan's profielfoto
    Bastiaan heeft een recensie geschreven voor Sluiszicht

Het was er gezellig druk en toch was het eten er vlug en was erg lekker 👌🏻

9. Czarnetzki's profielfoto
    Czarnetzki heeft een recensie geschreven voor Sluiszicht

Czarnetzki

Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Nicht nur einmal dort gegessen. Immer sehr mit allem zufrieden.
    Doch besser ist es sich vorher anzumelden.
    Gute Auswahl der Speisen und Getränke.
    Mit unserem Boot immer ein Stopp in Blokzijl und dann hier hin

10. Gideon Goudsmit's profielfoto
    Gideon Goudsmit heeft een recensie geschreven voor Kaatje bij de Sluis

Gideon Goudsmit

We hebben een heerlijk amuse menu gegeten,
    Prettig personeel en ambiance maar wat ons verbaasde is dat er voor het vegetarische menu € 15,00 extra werd berekend terwijl dit eigenlijk gepromoot zou moeten worden en zeker niet door dat daar een hogere prijs voor moet worden betaald?

11. Gerrie's profielfoto
    Gerrie heeft een recensie geschreven voor HRC Geertien

Prijs/kwaliteit ver uit verhouding...
    De prijs kwaliteit verhouding is ver te zoeken. Het trio van vis was smakeloos, kraak noch smaak en stuk voor stuk doorgeslagen/droog. De 'Verse jus de orange' was gewoon uit een pak maar wel de prijs van vers gehanteerd. De bloemkool was nat en waterig alsof alle smaken eraf gestoomd waren. Net als de overige groentes ronduit smakeloos. Bij aangeven geen enkele actie hier iets mee te willen doen. Wij als bedrijf en gezin zullen hier niet meer reserveren.

12. Jos en dirk's profielfoto
    Jos en dirk heeft een recensie geschreven voor Sluiszicht

Jos en dirk

Iedere keer weer een feestje.
    De eigenaars en hun Team zijn altijd vriendelijk en gezellig.
    Niets is hun te veel.
    Harde werkers.
    Groetjes Jos en Dirk.

13. wimromijn's profielfoto
    wimromijn heeft een recensie geschreven voor Kaatje bij de Sluis

wimromijn

Via vakantieveilingen geboekt.
    Een heerlijke ervaring met een zeer vriendelijke bediening die de gerechten weliswaar kort maar adequaat beschreven.
    Kaatje bij de sluis verdient de Michelin ster ook omdat de presentatie van de gerechten fraai worden geserveerd.
    Wat de gerechten betreft zou het iets spannender mogen qua smaak.
    Uitspringers zijn de eend en desserts.
    Een fijne avond gehad.

14. Wiggers's profielfoto
    Wiggers heeft een recensie geschreven voor Prins Mauritshuis

Wiggers

Alles is hier top!!! De bediening de plek en het eten!!! Voortreffelijk!

15. Kees en Dicky Lagerweij's profielfoto
    Kees en Dicky Lagerweij heeft een recensie geschreven voor Auberge aan het Hof

Kees en Dicky Lagerweij

Voortreffelijk! Elk gerecht een betovering in je mond. Een aanrader.

16. Paula huizinga's profielfoto
    Paula huizinga heeft een recensie geschreven voor Prins Mauritshuis

Paula huizinga

Het is zeker een prima plekje om te zitten, erg gezellig dus. Maar ik had dus ijskoffie besteld maar wat ik kreeg was niet naar mijn verwachting. Ik kreeg een glas lauwwarme koffie met een ijsblokje erin en een paar sompige stukjes popcorn, bah echt super vies.

3,5
  17. Michael en Miran's profielfoto
    Michael en Miran heeft een recensie geschreven voor Sluiszicht

Gezellig en knus restaurant! Super vriendelijk personeel en heerlijk eten! Aanrader!

18. Marijn's profielfoto
    Marijn heeft een recensie geschreven voor Kaatje bij de Sluis

Net terug van een avondje (donderdagavond). Hierbij een 9-gangen menu gegeten. Heel lekker gegeten, keurig correcte bediening. De gangen kwamen in redelijke snelheid achter elkaar, maar was niet hinderlijk.
    Gerechten waren zeer smaakvol en mooi opgediend.

Onderstaand commentaar kan ik enigszins in komen, de inrichting kan iets meer sjeu gebruiken, liefhebbers van minimalisme kunnen hun hart ophalen.

19. Familie Donker's profielfoto
    Familie Donker heeft een recensie geschreven voor Sluiszicht

Familie Donker

Vriendelijke bediening en een gezellige sfeer zorgen ervoor dat wij hier graag komen met ons gezin of vrienden.

20. M. Jansen's profielfoto
    M. Jansen heeft een recensie geschreven voor Kaatje bij de Sluis

Het eten was echt heerlijk! Maar werd helaas als lopende band werk(strak achter elkaar aan) geserveerd. Mijn 2e glas rode wijn werd erg koud geserveerd, ik gaf dit aan en kreeg een nieuw glas welke precies zo koud was terwijl de serveerster overtuigd hem bracht dat deze wel op kamertemperatuur zal zijn?!. Vervolgens kreeg ik opmerking dat ik het glas maar zelf op temperatuur moest laten komen. Helaas, jammer dan, het was niet anders😳
    Ter afsluiting vroegen we een kop koffie en kregen er (ongevraagd) nog een kop koffie een tableau bonbons bij, waarvoor we €30, - dienden af te rekenen. Dit hadden ze minstens toch kunnen vragen, nietwaar? En de sfeer van het interieur heeft meer weg van een graftombe dan een smaakvol ingericht sterrenrestaurant. Ik keek richting entree naar kale grijze wanden en er ligt donker marmerprint tapijt, het vaasje met gedroogd riet op tafel brengt iets van sfeer. Krijg het idee dat ze nog teren op hun goede naam, maar het behoorlijk achterhaald is. Op het eten zelf na, dat was ronduit heerlijk.

6,3