Nieuwste foto's in Blokzijl

Laatste updates in Blokzijl

1. Wester's profielfoto
    Wester heeft gereageerd op een recensie van Prins Mauritshuis

Geachte heer Snijders

Dank voor uw recensie en spijtig om te horen dat het niet naar uw wens is geweest.
    Aanvullen van garnituur is geen enkel probleem maar misschien hebben wij verzaakt daar attent genoeg op te zijn.
    Heeft u de klacht ook direct gemeld bij ons?
    Vervelend voor ons is dat de recensie gaat over ‘afgelopen zomer’, wij kunnen er nu niet aquraat op reageren.
    Een recensie is altijd goed om te krijgen, goed of slecht, wij zullen deze zeker meenemen in de ontwikkeling van ons menu in 2019.
    Misschien tot een volgende keer waar wij ons moeten bewijzen en anders dank voor uw bezoek aan Blokzijl!
    Nogmaals dank voor uw bericht!!

Met vriendelijke groeten

Alko en Annemarie
    Team Prins Mauritshuis.

2. s snijders's profielfoto
    s snijders heeft een recensie geschreven voor Prins Mauritshuis

s snijders

Jaren geleden bij de vorige eigenaar een fijne dag met heel goed eten ter gelegenheid van de bruiloft van mijn broer.nu van de zomer nogmaals terug, wij komen helemaal van limburg, 250 km, en zijn zeer teleur gesteld. De bediening was vriendelijk, het menu was redelijk maar erg weinig. Zelf ben ik een kleine eter maar de andere drie hadden er niet voldoende aan. Aansluitend zijn we aan de overkant een glaasje gaan drinken met een borrelgarnituur, opdat moment hadden we spijt dat we daar niet gerserveert hadden.

3. Kaatje bij De Sluis heeft een nieuwe foto
  8. Kaatje bij De Sluis heeft een nieuwe foto
  9. Frank van den Boogaart's profielfoto
    Frank van den Boogaart heeft een recensie geschreven voor Kaatje bij De Sluis

Frank van den Boogaart

Gisteren 21 september met mijn partner gegeten bij kaatje. Via een social deal actie. Mogelijk zegt het genoeg dat een 1 ster restaurant de nojdzaak voelg om via social deal de zaak vol te krijgen. Kan iemand me trouwens zeggen waar een restaurant aan moet voldoen om 1 michelin ster te krijgen? Eten was redelijk en het zelfde gold voor de dames van de bediening. Ze waren heel aardig. Maar bij de lokale Kwalitaria zijn ze dat ook en weten ze ook te zeggen wat ik heb besteld als het eten klaar is.
    Mijn motto, in meerdere opzichten: bezint eer ge begint!

10. Lennard's profielfoto
    Lennard heeft een recensie geschreven voor Sluiszicht
    Nederlands Blokzijl

Leuke locatie, heerlijk gegeten en gezellige, snelle bediening! 's Middags geluncht en 's avonds weer terug voor het diner. Absolute aanrader!

11. J Ubak's profielfoto
    J Ubak heeft een recensie geschreven voor Sluiszicht
    Nederlands Blokzijl

We hebben hier heerlijk gegeten! De bediening was ook goed.

12. Cathrien Zwart's profielfoto
    Cathrien Zwart heeft een recensie geschreven voor Sluiszicht

Cathrien Zwart

Zeer slechte ervaring! De bediening is niet gastvrij! Er werd nauwelijks gereageerd op wat we zeiden. En hoe 1 bedienste reageerde op andere klanten was bij het grove af! Het eten was smakeloos! De capuccino was waterig met geen schuimlaag van de melk.
    Nee, nooit weer daar eten!

13. A koobs's profielfoto
    A koobs heeft een recensie geschreven voor Sluiszicht

A koobs

Wij hebben er lekker gegeten. De bediening is er lekker vlot en netjes. Ook het eten stond vrij snel op tafel. Mooi groot terras achter waar je heerlijk kon zitten (wij hadden geluk dat er op het terras een paar plaatsen vrij waren) met uitzicht op de sluis.
    Zeker een aanrader om een keer te gaan eten.

14. Sander's profielfoto
    Sander heeft een recensie geschreven voor Mini Resto De Halte

Nog een écht oud Holland's snackbarretje met een eigenaar welke al 40 jaar(!) de scepter zwaait en nog altijd gewoon is gebleven. Respect!

15. Jeff Schutte's profielfoto
    Jeff Schutte heeft een recensie geschreven voor Sluiszicht

Jeff Schutte

Een erg mooie locatie zo bij het sluisje. Personeel is vriendelijk en een snelle bediening.
    Ook het eten was goed. Een prima locatie om de middag door te brengen.

16. Jan Fobbe's profielfoto
    Jan Fobbe heeft een recensie geschreven voor Sluiszicht

Jan Fobbe

Ontzettend leuke locatie met fijn personeel en goed eten tegen een goede prijs/kwaliteit verhouding. Vooraf gereserveerd voor buiten maar dat bleek niet mogelijk te zijn, helaas krijg je hier vooraf geen bericht over. Maar het werd heel goed opgelost door het personeel zodat we alsnog gezellig buiten konden zitten.

17. Robert Morsink's profielfoto
    Robert Morsink heeft een recensie geschreven voor Sluiszicht

Robert Morsink

Het eten wat wij (5 personen) besteld hadden was van hoge kwaliteit. De bediening was vlot / netjes en op zijn plaats met humor.

18. Roy's profielfoto
    Roy heeft een recensie geschreven voor HRC Geertien

Bediening te weinig personeel en kan de drukte niet aan, veel foute bestellingen kwamen wel 4 x bij onze tafel met drinken wat we niet besteld hebben. Vele dubbele bestellingen. Koud eten. Veelste duur voor wat je krijgt. Alleen leuke locatie met mooi weer. Nooit weer.

1,7
  19. Willem de Pater's profielfoto
    Willem de Pater heeft een recensie geschreven voor Sluiszicht
    Nederlands Blokzijl

Tijdens een weekend Blokzijl hier voor een etentje terecht gekomen. Sluiszicht voldeed aan de verwachting, prima eten, vlotte bediening, top geregeld. Helaas was de sfeer door veel te veel lawaai een stuk minder....

20. j.de vries's profielfoto
    j.de vries heeft een recensie geschreven voor Prins Mauritshuis

j.de vries

Woensdag 8 mei 2018 hebben wij geluncht bij het Mauritshuis.
    Wij bestelden 2 x tonijn salades, dat was een hele slechte keus, 2 oude broodjes, van gisteren, met daarop enkele slablaadjes met een sausje van tonijn, maar geen stukjes tonijn en dat voor een prijs van 9 euro vijftig.
    Per broodje.
    Voor ons was dit de laatste bezoek aan het restaurant.

21. Jan's profielfoto
    Jan heeft een recensie geschreven voor HRC Geertien

Mooie locatie en al lang op de planning staan om heen te gaan. Voor verjaardag met een groep van 11 man geweest. Helaas een overall teleurstellende ervaring. Bediening kon de toch beperkte drukte niet aan. Bestellingen die niet goed gaan, ook niet na meerdere herinneringen. Drinken 4 keer moeten bestellen om het te krijgen. Benadering eveneens weinig klantgericht waarbij probleem wordt neergelegd bij klant. Opmaak eten goed, echter zand in salade en soep. Verder deel eten koud en niet vers. Eens maar nooit weer.

22. Bert's profielfoto
    Bert heeft een recensie geschreven voor Sluiszicht
    Nederlands Blokzijl

De hoofdgerechten zijn goed, maar prijzen ; zijn echt aan de hoge kant. Het Is mijn beleving meer een eettent dan een echt restaurant. Verder krijg je te vaak het gevoel dat je om alles (extra)moet vragen. Mayonaise moet apart besteld worden, en een klein miezerig schaaltje aardappeltjes is echt veel te weinig voor drie personen. Kortom: het mag allemaal wel wat bourgondischer…

23. Nico van Veen's profielfoto
    Nico van Veen heeft een recensie geschreven voor HRC Geertien

Nico van Veen

Heerlijk gegeten en wat een prachtige locatie.

24. G.S.'s profielfoto
    G.S. heeft een recensie geschreven voor HRC Geertien

Prima gegeten in een ongedwongen sfeer.