Restaurant Noor in Bloemendaal

Biedt alles wat een avond uit nodig heeft.

nog geen rating

Eten & drinken -
Sfeer -
Service -
Prijs / kwaliteit -

Fans

• zo Gesloten

Welkom bij restaurant Noor! Met veel plezier en een flinke dosis gastvrijheid bezorgen we jou en je tafelgenoten graag een ontspannend avond uit in ongedwongen sfeer. In onze keuken wordt alles vers bereid. We werken het liefst met seizoensproducten en houden de smaken puur en echt. Een goed glas wijn mag daarbij niet ontbreken; we adviseren en verrassen je graag. Topkwaliteit, een open sfeer en een eerlijke prijs. Dat is waar we voor staan.

Noor biedt een dagelijks wisselend vijfgangen verrassingsmenu met de mogelijkheid om bijpassende wijnen te drinken. Ook kun je zelf een driegangen keuzemenu (a la carte) samenstellen tegen een aantrekkelijk tarief. Bekijk hier alle a la carte gerechten van vandaag.

Tot ziens bij Noor!
Michel & Peter

Foto van Restaurant Noor in BloemendaalFoto van Restaurant Noor in BloemendaalFoto van Restaurant Noor in BloemendaalFoto van Restaurant Noor in BloemendaalFoto van Restaurant Noor in BloemendaalFoto van Restaurant Noor in BloemendaalFoto van Restaurant Noor in BloemendaalFoto van Restaurant Noor in Bloemendaal

Overnachten
Hotels in de buurt »