Restaurant N.A.P. in Bloemendaal

• 2e Kerstdag – 26 dec
  • Oudejaarsdag – 31 dec
  • 1 jan t/m 17 jan
  • Nieuwjaarsdag – 1 jan

Met ons nieuwe restaurant willen wij een ‘gastronomisch’ stukje Amsterdam naar Bloemendaal brengen. Met een hoogstaande service, stijlvolle inrichting en verrassende menukaart hopen wij uw culinaire omgeving te verrijken. De chef trakteert u graag op een culinair diner met de focus op vis en vegetarische gerechten van onder en boven N.A.P. waarbij passende wijnen natuurlijk niet ontbreken.

Liever iets ‘uit de lucht’ of ‘van de grond’? Ook daar hebben wij aan gedacht. Culinaire afwisseling is de basis van onze menukaart.

ma vanaf 18:00

• 2e Kerstdag – 26 dec
  • Oudejaarsdag – 31 dec
  • 1 jan t/m 17 jan
  • Nieuwjaarsdag – 1 jan

1. Wat zijn wij verwend bij deze nieuwe aanwinst in het dorp; Restaurant N.A.P. Bloemendaal. Het verrassingsmenu met wijnarrangement heeft ons overrompeld. Van hele hele subtiele tot grootse en weldadige smaken. Gastheer Jimmy Dobbelaar voelt precies aan waar de behoefte ligt bij zijn gasten en speelt daar feilloos op in met zijn humor en enthousiasme. Vanuit de keuken tovert Chef-kok Jordy Schraven de meest heerlijke gerechten op tafel. Het niveau van deze volledige ervaring is sterwaardig en zeker voor herhaling vatbaar. Echt een aanrader!