Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Bloemendaal verdeeld zijn.

Eten en drinken prima. Lekker mals vlees. Bediening vriendelijk en Goede tijdsbewaking. Menukaart mag wel wat uitgebreider.
    Voor herhaling vatbaar.

Kunstmatige smaak van het ijs en onvriendelijke bediening. Niet bepaald voor herhaling vatbaar.

Van der veldt

Jammer de kip was rauw! Goede bediening dat wel.

Wat zijn wij verwend bij deze nieuwe aanwinst in het dorp; Restaurant N.A.P. Bloemendaal. Het verrassingsmenu met wijnarrangement heeft ons overrompeld. Van hele hele subtiele tot grootse en weldadige smaken. Gastheer Jimmy Dobbelaar voelt precies aan waar de behoefte ligt bij zijn gasten en speelt daar feilloos op in met zijn humor en enthousiasme. Vanuit de keuken tovert Chef-kok Jordy Schraven de meest heerlijke gerechten op tafel. Het niveau van deze volledige ervaring is sterwaardig en zeker voor herhaling vatbaar. Echt een aanrader!

Veel te duur voor wat je krijgt; uiterst on(klant)vriendelijk naar vegetariërs toe. Het restaurant ligt op een hele mooie plek, maar de kwaliteit-prijsverhouding laat nogal wat te wensen over. In ons gezelschap van 4 waren 3 vegetariërs. Omdat wij voor een voorstelling bij Caprera daar waren, moesten we gebruik maken van het theatermenu. Hier staan geen vegetarische opties in, maar we konden wel iets vegetarisch krijgen. Vooraf een groene salade: deze was ok. Als hoofdgerecht ravioli: dit waren een paar stukjes uitgedroogde ravioli met een tomatensaus van ketchup met zure augurken. En hier moesten we 28 euro per persoon voor betalen, terwijl deze gerechten a la carte hoogstens 18 euro kosten. Toen we hier wat over zeiden werd ons verteld dat vegetariërs "een inbreuk op het systeem zijn". Wij gaan niet meer terug.

6. West-Europees Bloemendaal

Verschrikkelijke pauper tent! Een grote bende en niks is schoon. Hebben onze eigen tafel moeten afruimen. Een doekje voor over de tafel was zelfs te veel gevraagd. Na erg lang wachten geholpen door een zeer slecht abn sprekende dame, die nergens van op de hoogte was en weinig wist. Na nog een halfuur wachten kregen we een "lunch" geserveerd zonder het drinken dat besteld was. De lunch was matig tot slecht en de glazen van het drinken, die uiteindelijk toch nog geserveerd werden, waren erg smerig. Op het moment van betaling kwam de druppel die de emmer deed overlopen. De rekening kon niet gesplit worden wat geen probleem hoeft te zijn. Echter ging het personeel ronduit asociaal en zeer onbeleefd tekeer. Over de toiletten zullen we maar niet beginnen want daar wil je niet dood in gevonden worden. Al is dit enkel een strandtent, dit is ronduit belachelijk en een grote afrader voor elk menselijk persoon.

Super geluncht , erg lekker en zeer goed verzorgd. Aanrader van de de eerste orde.

Lekker IJS, leuke winkel en vriendelijke bediening. een aanrader.

We zaten aan de zijkant buiten. Mochten blij zijn dat we eten kregen, want werden totaal genegeerd.

Het eten is goed. De decoratie is gezellig Frans. Het brood is heerlijk. Dit is waarom wij al jaren lang elke week komen. De bediening is echter bar slecht, vooral de dame die daar vast in dienst is. Weinig interesse, chagrijnig en totaal niet klantvriendelijk. Heel jammer, want de service was in het begin toen Fleurie net geopend werd erg goed.

Jan Oud

Heerlijk gegeten, buiten op een goed gevuld terras, helemaal zomer en vlotte bediening! Gezellig, informeel en niet opgeprikt!

Niet best, toen de zaak na de verbouwing opnieuw open ging was het een stuk beter. Mandje brood besteld 5,50 het brood was oud en niet even verwarmd voor die prijs. Kalfsburger droog en de sate varkenshaas voor 15,50 + friet 4,50 was niet bijzonder. Ook de bediening stond een beetje met elkaar te praten en had geen aandacht voor de gasten. Eten en bediening zonder beleving en passie.

Lekker gegeten. Vlees van de spareribs was mals en viel bijna van het bot af. Verse frieten. De volgende morgen een goed ontbijt. Wachttijden liepen wel op vanwege de grote drukte. Gelukkig hadden we geen haast. Aanrader wanneer in Bloemendaal.

B.v.Loon

Onprettig verrast met een slecht voorgerecht (tonijn) en hoofdgerecht was nog gedeeltelijk rauw van binnen. Wel gemeld, hoofdgerecht kon wel weer in de oven. Was er echter klaar mee dus teruggegeven.
    Ben teleurgesteld vertrokken.

Fijne avond gehad. Goed gegeten en goed personeel.

H. van Temmen

Prima restaurant en eten en prachtig gelegen.

Daan Goedhart

Pieter Diepeveen

Werkelijk heerlijke pannenkoeken gegeten!
    Onze zoon eet glutenvrij i.v.m. coeliakie en we kregen keurig een mail van te voren om ons te informeren over de mogelijkheden. Ook de glutenvrije pannenkoek was heerlijk, maar helaas was mijn zoon de volgende dag toch zielig met darmklachten en diarree...

Vandaag heerlijk geborreld. Wij komen hier regelmatig als de kinderen logeren bij opa en oma. Het eten is altijd met zorg bereid en bediening altijd even vriendelijk. Top!

Fantastische avond. De heilbot en de oesters waren het hoogtepunt van de avond. Leuk personeel en goeie sfeer binnen het restaurant. Tot snel.

Keurig optijd gereserveerd voor de verjaardag van mijn zoontje. We kwamen iets later binnen. Bij binnenkomst werden we op een zeer onbeschofte wijze ontvangen: er werd ons wel even vertelt dat we te laat binnen kwamen en dat we de tafel maar tot precies tot 19:00 was gereserveerd?? (Is nooit met ons gecommuniceerd). De meneer in kwestie bleef tekeer gaan... maar bleek het later niet helemaal bij het juiste eind te hebben. Zoontje van slag, omaatjes overstuur... een flinke domper op een mooie verjaardag. Obers hebben excuses aangeboden en getracht nog wat te doen voor de jarige, maar het kwaad was al geschied. We zijn gebleven voor mijn zoontje... maar voor ons nooit weer!

Het eten was niet heel bijzonder. De manier van serveren was onpersoonlijk en gemaakt. Kleine ruimte en hierdoor rumoerig.

Het was allemaal zo verassend goed...reserveer graag voor een volgende keer.

met hartelijke groet,

ientje

24. Internationaal Bloemendaal

Dramatisch lange wachttijd met kleine kinderen en nog een grote mond van de eigenaar ook, wat een onprofessionaliteit!!

Gezellig! We zaten op het terras aan de zijkant met mooi uitzicht op de duinen en de geweldige speeltuin. Kinderen hebben zich prima vermaakt in de (zand)speeltuin, waar ze echt lekker kunnen ravotten. Het à-la-carte restaurant was helaas gesloten, maar we hebben heerlijk versgebakken pizza's gegeten! De bediening is vlot en vriendelijk.

2x nu patat gehaald. Het blijft droog en de patatten zijn hol. Niet lekker. De pindasaus was ingedroogd.. (uit de magnetron) en erg duur voor een klein bakje.. Hamburger saai en smakeloos. Alleen de kaassoufflé was echt top. Nog nooit zo'n super volle kaassoufflé gegeten!

Gisteravond twee patatjes oorlog besteld. Na 20 minuten... kregen we de frites. Thuis aangekomen: zat er geen zout op, en de "oorlog" bestond uit een bakje mayonaise en pindasaus. Er zijn ergere dingen maar hoeveel kan er mis gaan in één bestelling.

1,3

IJs uit de fabriek en dat is te proeven ook. Jammer, het had zo'n goeie zaak kunnen worden. Bedrijfsleidster lijkt er ook niet zoveel zin in te hebben. Ze loopt alleen maar te vitten op het personeel dat de bolletjes "niet mooi rond zijn". Doe dat niet waar klanten bij staan...

Erg druk en chaotisch. Veel lawaai. Het eten smaakte redelijk, weinig keus.

John de Berk

Voorafgaand aan een concert in Caprera, openluchttheater Bloemendaal, heerlijk op het terras een theaterdiner gegeten.
    Op tijd klaar voor de voorstelling en we konden de auto op het parkeerterrein laten staan.
    Super vriendelijke bediening. Ik denk wel dat je moet reserveren op zulke avonden, behoorlijk druk.