Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Bloemendaal verdeeld zijn.

De verjaardag van mijn moeder viel in dit restaurant compleet in de soep.

We moesten na 1 minuut al bestellen vanwege " haast" van de eigenaar. Het eten werd zowat op de tafel gesmeten. Het leek wel van de magnetron… Constant werden we erop gewezen dat we op moesten schieten… de borden werden zowat uit ons handen terug genomen… De kinderen kregen grote mensen porties terwijl we om een kinderportie vroegen.
    Kortom het leek wel een wegrestaurant, waar geen enkele kans was om aandacht aan elkaar te schenken.

Het slechtste restaurant waar ik ook gegeten heb!

Bertjan Soetevent

Toptent. Authentiek Italiaans eten. Mooi sfeertje, lekkere pasta en perfecte risotto gegeten.

3. Internationaal Bloemendaal

Heerlijk gegeten en gedronken bij Nieuw Vreeburg. Het is echte aanrader om gezellig naar toe te gaan. We werden vriendelijk begroet bij binnenkomst, de zaak is recent vernieuwd en ziet er prachtig uit zoals op de foto's. Een prettig overzichtelijk lunch en diner menu met keuze voor ieder. Er worden grote porties geserveerd en het smaakte heerlijk. Na het diner hebben we nog een borreltje gedaan. Bedankt, we komen zeker terug!

Patricia Zandbergen

Personeel negeert je gwn loopt doelloos rond zonder mensen te vragen of ze nog iets nodig hebben. Met pijn en moeite 1x iets te drinken en eten gekregen. Eten te duur voor wat je krijgt en heel lekker is het ook niet.

Onlangs hier gegeten met social deal, maar dit was teleurstellend. Er is maar weinig keus zonder bijbetaling en de porties zijn karig en passen in een 5- of 6-gangenmenu i.p.v. 3 gangen. De bediening die avond was vriendelijk, maar zeer traag en onprofessioneel. Op verzoek van social deal hebben wij een recensie geschreven maar alleen de positieve recensies worden geplaatst (ter beoordeling van het restaurant) en dus heeft recenseren weinig zin!

Lekker gegeten op het terras met prachtig uitzicht! Pannenkoeken zijn royaal belegd en smaken goed maar ook de andere hoofdgerechten zijn het proberen waard (wij hadden oa het gamba pannetje en de kipsalade). Bediening was vlot en vriendelijk.

Gisteren avond besloten om te gaan eten bij Pepers Pannekoekenhuis. We werden vriendelijke geholpen door het personeel. We kregen al snel wat te drinken. Echter kwamen we er al snel achter dat de spa rood wat geserveerd werd over datum was. Het gezinnetje naast ons op het terras kreeg Sprite, ook dit was over datum. Erg matig!

Mijn vriendin en ik hebben hadden een pannenkoek besteld. Me vriendin met appel en spek, ik had er eentje met appel, spek en rozijnen.
    Na de eerste hap merkte we dat de spek echt enorm zout was. Zo zout dat we deze niet konden opeten. We hebben dit gemeld maar er werd weinig aan gedaan. "zou doorgegeven worden aan de keuken".

Goed gegeten super vriendelijke befiening👍

j. de groote

Wij hadden n keurig volgeplakt zegelboekje van AH, en verheugden ons op 2e pannekoek gratis, mijn kleindochter die nauwelijks eet, kreeg een pannekoek van 4 euro, wij bestelden2 pannekoeken met appel spek en stroop, waar nauwelijks appel in zat, maar de pannekoek van 4 euro wer vd rekening getrokken, en wij betaalden de volle mep vd andere 2, buitengewoon kinderachtig en misleidend om dit zo te doen, voor ons geen peper pannekoekhuis meer.

Lida van Rooijwn5

Neem hier geen berenklauw met pindasaus. De saus is heel dun en heel erg weinig. Bij het tweede bezoek heb ik dat gemeld. Wij wonen NL een stukje verder op en eten het thuis op. Tja was een nieuwe jongen zei de eigenaar wat ik pok geloof. Maar niks geen korting of iets van tegemoetkoming voor mijn tweede bestelling. De eigenaar doet aardig maar bij klacht geen reële oplossing. Dr pindasaus is ook prijzig.

11. Nederlands Bloemendaal

Daan Vooges

12. Nederlands Bloemendaal

Mireille Smith

Heerlijk pannenkoeken. En de service heel goed.

Thea van der Hoek

Goede bediening en heerlijk eten.

Onlangs met een grote groep heerlijk gegeten. Voldoende keuzemogelijkheden. Smakelijke voor-, hoofd- en nagerechten. Uitstekende bediening. Goede wijnen. Keurige toiletten en mooie omgeving. Een aanrader!

Eten en drinken prima. Lekker mals vlees. Bediening vriendelijk en Goede tijdsbewaking. Menukaart mag wel wat uitgebreider.
    Voor herhaling vatbaar.

Kunstmatige smaak van het ijs en onvriendelijke bediening. Niet bepaald voor herhaling vatbaar.

Van der veldt

Jammer de kip was rauw! Goede bediening dat wel.

Wat zijn wij verwend bij deze nieuwe aanwinst in het dorp; Restaurant N.A.P. Bloemendaal. Het verrassingsmenu met wijnarrangement heeft ons overrompeld. Van hele hele subtiele tot grootse en weldadige smaken. Gastheer Jimmy Dobbelaar voelt precies aan waar de behoefte ligt bij zijn gasten en speelt daar feilloos op in met zijn humor en enthousiasme. Vanuit de keuken tovert Chef-kok Jordy Schraven de meest heerlijke gerechten op tafel. Het niveau van deze volledige ervaring is sterwaardig en zeker voor herhaling vatbaar. Echt een aanrader!

Veel te duur voor wat je krijgt; uiterst on(klant)vriendelijk naar vegetariërs toe. Het restaurant ligt op een hele mooie plek, maar de kwaliteit-prijsverhouding laat nogal wat te wensen over. In ons gezelschap van 4 waren 3 vegetariërs. Omdat wij voor een voorstelling bij Caprera daar waren, moesten we gebruik maken van het theatermenu. Hier staan geen vegetarische opties in, maar we konden wel iets vegetarisch krijgen. Vooraf een groene salade: deze was ok. Als hoofdgerecht ravioli: dit waren een paar stukjes uitgedroogde ravioli met een tomatensaus van ketchup met zure augurken. En hier moesten we 28 euro per persoon voor betalen, terwijl deze gerechten a la carte hoogstens 18 euro kosten. Toen we hier wat over zeiden werd ons verteld dat vegetariërs "een inbreuk op het systeem zijn". Wij gaan niet meer terug.

21. West-Europees Bloemendaal

Verschrikkelijke pauper tent! Een grote bende en niks is schoon. Hebben onze eigen tafel moeten afruimen. Een doekje voor over de tafel was zelfs te veel gevraagd. Na erg lang wachten geholpen door een zeer slecht abn sprekende dame, die nergens van op de hoogte was en weinig wist. Na nog een halfuur wachten kregen we een "lunch" geserveerd zonder het drinken dat besteld was. De lunch was matig tot slecht en de glazen van het drinken, die uiteindelijk toch nog geserveerd werden, waren erg smerig. Op het moment van betaling kwam de druppel die de emmer deed overlopen. De rekening kon niet gesplit worden wat geen probleem hoeft te zijn. Echter ging het personeel ronduit asociaal en zeer onbeleefd tekeer. Over de toiletten zullen we maar niet beginnen want daar wil je niet dood in gevonden worden. Al is dit enkel een strandtent, dit is ronduit belachelijk en een grote afrader voor elk menselijk persoon.

Super geluncht , erg lekker en zeer goed verzorgd. Aanrader van de de eerste orde.

Lekker IJS, leuke winkel en vriendelijke bediening. een aanrader.

We zaten aan de zijkant buiten. Mochten blij zijn dat we eten kregen, want werden totaal genegeerd.

Het eten is goed. De decoratie is gezellig Frans. Het brood is heerlijk. Dit is waarom wij al jaren lang elke week komen. De bediening is echter bar slecht, vooral de dame die daar vast in dienst is. Weinig interesse, chagrijnig en totaal niet klantvriendelijk. Heel jammer, want de service was in het begin toen Fleurie net geopend werd erg goed.

Jan Oud

Heerlijk gegeten, buiten op een goed gevuld terras, helemaal zomer en vlotte bediening! Gezellig, informeel en niet opgeprikt!

Niet best, toen de zaak na de verbouwing opnieuw open ging was het een stuk beter. Mandje brood besteld 5,50 het brood was oud en niet even verwarmd voor die prijs. Kalfsburger droog en de sate varkenshaas voor 15,50 + friet 4,50 was niet bijzonder. Ook de bediening stond een beetje met elkaar te praten en had geen aandacht voor de gasten. Eten en bediening zonder beleving en passie.

Lekker gegeten. Vlees van de spareribs was mals en viel bijna van het bot af. Verse frieten. De volgende morgen een goed ontbijt. Wachttijden liepen wel op vanwege de grote drukte. Gelukkig hadden we geen haast. Aanrader wanneer in Bloemendaal.

B.v.Loon

Onprettig verrast met een slecht voorgerecht (tonijn) en hoofdgerecht was nog gedeeltelijk rauw van binnen. Wel gemeld, hoofdgerecht kon wel weer in de oven. Was er echter klaar mee dus teruggegeven.
    Ben teleurgesteld vertrokken.

Fijne avond gehad. Goed gegeten en goed personeel.