Nieuwste foto's in Blitterswijck

Laatste updates in Blitterswijck

1. Suus's profielfoto
    Suus heeft een recensie geschreven voor Tante Jet

In onze vakantie 2 keer geweest en 2 keer weggestuurd terwijl er nog plaats genoeg was....geen 3e keer dus. Geen leuk personeel! Jammer want het is een pracht lokatie.Een jaar geleden waren we hier ook en toen hebben we wel goed gegeten.

2. Erik's profielfoto
    Erik heeft een recensie geschreven voor Tante Jet

Erik

Mooi gelegen aan de Maas je zou er zo het mooiste terras van noord Limburg kunnen maken ware het niet dat het personeel er blijkbaar niet zo’n zin in had om er iets leuks van te maken dus weinig sfeer de lunch was verder prima daar niet van Maarja sfeer telt ook.

3. Saskia's profielfoto
    Saskia heeft een recensie geschreven voor Tante Jet

Moest erg lang wachten op mijn eten. Kwaliteit eten niet bijzonder, nogal koud en smakeloos. De ligging is prachtig. Helaas draaide een speedboot drie kwartier rondjes vlak voor het restaurant. Echt vlak ervoor.....

4. Gerrie's profielfoto
    Gerrie heeft een recensie geschreven voor Tante Jet

Ben een kleine eter. Heb daar gezeten van half zes tot half negen, zes gangen proeverij. Duurde erg lang en heb nog steeds honger. En dat voor 37 euro. Droevig, daar ga ik nooit meer heen dus

5. Ellen's profielfoto
    Ellen heeft een recensie geschreven voor Tante Jet

Deze week 2 x bij Tante Jet geweest vanwege vakantie in Arcen. Goede ervaring.
    Unieke locatie aan de Maas. Bediening prima, eten prima.
    Kom zeker terug.

6. Marco Bos's profielfoto
    Marco Bos heeft een recensie geschreven voor Tante Jet

Marco Bos

Bief hard gebakken, niet te pruimen, weinig groenten en diepvries frietjes.

Restaurant Tante Jet aan de Maas, Locatie oke, service kwaliteit cijfer 4

Na een herkansing, door persoonlijk er heen te gaan. met het verzoek.
    Echte frietjes en verse bief met genoeg groeten. Hoor het goed, oog in oog met de butler.
    Zijn reactie alles is hier goed, we passen niks aan.
    Helaas als je met de notaris en clientèle, waar een her bezoek met vermelding, met wat je van de kaart wilt is het echt mogelijk verse producten te presenteren.

Hoog overgewaardeerd camping restaurantje, zelf op de kaart staat Bistro kwaliteit.

Geen inleving hoe een gastheer zich behoort te gedragen.

M

7. Veldjes.'s profielfoto
    Veldjes. heeft een recensie geschreven voor Tante Jet

We wilden op een bankje vlakbij de Maas gaan zitten om uit te rusten van een fietstocht waar ons op botte wijze door de beheerder te verstaan werd gegeven dat we daar niet welkom waren. Toen we in het restaurant wat wilden eten en drinken werden we ook door een ober op onbeschofte wijze bejegend. We zijn toen maar snel verder gefietst naar het een hotel in Broekhuizen waar we werden bediend zoals het een goed restaurant betaamt..

Bij Tante Jet zullen ze ons nooit meer zien!

8. bea rijbroek's profielfoto
    bea rijbroek heeft een recensie geschreven voor Tante Jet

bea rijbroek

Was rustig. Bediening was goed. Eten was lekker. Mijn man was jarig en ik vroeg of ze iets speciaals wilden doen met het dessert. Vuurwerk of zo. Hij kreeg als laatste zijn toetje met vuurwerk en er werd gezongen. Ook de andere gasten zongen spontaan mee. Ondanks dat het buiten zo koud was, was het in de serre behaaglijk warm. Ik kan Tante Jet echt aanbevelen!!

9. Herman en Co.'s profielfoto
    Herman en Co. heeft een recensie geschreven voor Tante Jet

Herman en Co.

Ondanks de vrieskou een heerlijk warme serre met uitstekende, attente, vriendelijke bediening.
    Prima zondagmiddag gehad.

10. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Het Roekenbosch

Wij hebben gisteren, eerste kerstdag, gegeten bij het restaurant Het Roekenbosch.

Van het eten wat wij kregen was de prijs/kwaliteitsverhouding zeer slecht. Wij kregen hetzelfde te eten als normaal in het weekend. Alleen de prijs was gisteren veel hoger. Ze hadden alleen garnalen op de bakplaat en biefstuk (dit was echter niet echte biefstuk). De biefstuk was ook heel snel op.

Ik ga hier nooit meer heen met Kerst.

11. G. Janssen's profielfoto
    G. Janssen heeft een recensie geschreven voor Het Roekenbosch

G. Janssen

Buffet laten ze verloederen, word pas aangevuld of ververst als het op is en op initiatief van de gast gebeurd. Dit zou het personeel zelf moeten doen. Veel te kleine gerechtjes waarvan ze het vertikken om er 2 op 1 bord te doen, al betaal je het dubbele tarief voor 2 "mini porties". Meedenken met de gast is schijnbaar moeilijk.

12. Gasten's profielfoto
    Gasten heeft een recensie geschreven voor Het Roekenbosch

Wij komen al jaren met Kerstmis in dit restaurant eten. Ook dit jaar Kerstmis 2015. Het bevalt ons erg goed.

Zeker een aanrader

13. marco's profielfoto
    marco heeft een recensie geschreven voor Het Roekenbosch

Vond het geen 26 euro waard. Te weinig keus aan groente en vlees wordt telkens te lang op de bakplaat gelegd.

14. r's profielfoto
    r heeft een recensie geschreven voor Tante Jet

Ik kom hier zeer zeker niet meer! Jammer: locatie is super maar de bediening...om te huilen!! Heb er zeker 20 min. gezeten met mijn man, maar er is niemand aan ons tafeltje een bestelling op komen nemen. Met als gevolg dat we zijn opgestaan en weg zijn gegaan!! En dit is niet de eerste keer dat ons dit overkomen is!! Erg jammer hoor!!!

15. whpoot's profielfoto
    whpoot heeft Het Roekenbosch toegevoegd als favoriet restaurant

Het Roekenbosch restaurant gesloten

€€ -
    Ooijenseweg 16 Blitterswijck
  16. Henriette's profielfoto
    Henriette heeft een recensie geschreven voor Tante Jet

Henriette

Wat een chaotische boel. Geen spijskaarten, alleen daarop wacht je minstens een half uur met de opmerking dat er niet genoeg spijskaarten zijn! Op je drankjes wacht je nog langer, nadat je 3x gevraagd werd of er al iets besteld was. Die drankjes komen dan wanneer je je eten al op hebt.
    Het eten is zowiezo niet om naar huis te schrijven, je moet er op wijzen, dat bijvoorbeeld de sla erbij nog gebracht moet worden en zeer zeker niet de prijs waard. Op de rekening weer lang wachten en dan loopt er genoeg personeel rond, waarvan de één niet weet wat de ander doet. Zelden zo'n slechte service meegemaakt en het terras was niet eens vol. Gelukkig maar, want onze reservering had men ook totaal vergeten.
    Het enige positieve is voor mij de mooie ligging aan de Maas, maar meer ook niet. En dat voor een viering van een ronde verjaardag. We waren zeer teleurgesteld.

17. Familydinner's profielfoto
    Familydinner heeft een recensie geschreven voor Tante Jet

Als eigenaar moet je jezelf schamen om met zulk personeel in zee te gaan.

Na een half uur wachten op het terras kwam er eindelijk iemand aanzetten. Nu, die persoon had net zo goed weg kunnen blijven.

Op een botte manier werd ons te kennen gegeven dat niet alles snel is in het leven. Een klein hapje eten was niet mogelijk dus na overleg hebben we maar besloten om op de fiets te stappen om ergens anders een fatsoenlijk restaurant met vriendelijke bediening te zoeken.

Deze zaak is het woord restaurant niet waard

18. Bertus's profielfoto
    Bertus heeft een recensie geschreven voor Tante Jet

Dit is toch een plaatje. Heerlijk van smaak met echte slagroom.

19. peter Francken's profielfoto
    peter Francken heeft een recensie geschreven voor Tante Jet

Heerlijk gezeten in de serre aan de maas. Lekker eten en goede service.

20. H. Douw's profielfoto
    H. Douw heeft een recensie geschreven voor Tante Jet

De panino geitenkaas die hier op de kaart staat voor €5,80 , bleek een simpel pistoletje. Met wat geitenkaas en blaadjes sla was het de oven ingegaan. Een nieuwe creatie? Het resultaat is in ieder geval niet om aan te zien. De kok zou moeten weten dat dit zo niet kan. Ik zou me geen tweede keer aan dit terras wagen.

21. Mariëlle's profielfoto
    Mariëlle heeft een recensie geschreven voor Het Roekenbosch

Mariëlle

Vorige week zaterdagavond met 7 personen wederom genoten van het dinerbuffet bij Restaurant 't Roekenbosch! Er was voor ons een gezellige ronde tafel gereserveerd. Net zoals de vorige keren was 't eten weer subliem: zó veel keuze en alles was gewoonweg ontzettend lekker. Tot slot nog complimenten voor 't personeel: heel behulpzaam én vriendelijk! Wij gaan gegarandeerd weer terug.

22. Kevin Kerstjens's profielfoto
    Kevin Kerstjens heeft een recensie geschreven voor Het Roekenbosch

Kevin Kerstjens

Enkele dagen geleden erg lekker gegeten bij Het Roekenbosch met zeer verassende 'kleine' gerechten van de nieuwe menukaart. De sfeer is er erg gezellig en ontspannen en de bediening / keuken brigade deden er alles aan het ons naar onze zin te maken. Dit is zeker gelukt mede door de verrassende gerechten die we stuk voor stuk gepresenteerd kregen.
    We zaten met 5 personen aan 1 tafel, en hebben allemaal 5 a 6 gerechten besteld (misschien dat iets grotere eters 7 gerechtjes pakken), alle borden waren prachtig opgemaakt (ook die wij voorbij zagen komen). Kortom het eten was heerlijk, verrassend en veel keuze en de rekening was ook een meevaller na afloop.

23. Rene van Geffen's profielfoto
    Rene van Geffen heeft Tante Jet toegevoegd als favoriet restaurant
    Veerweg 7 Blitterswijck
  24. G. Janssen's profielfoto
    G. Janssen heeft een recensie geschreven voor Het Roekenbosch

G. Janssen

Afgelopen woensdag heerlijk gegeten. Leuke, vriendelijke bediening. Opmaak van de gerechten zag er leuk uit. Zeker de nagerechten. We konden kiezen uit allemaal complete kleine gerechtjes. Zeker een aanrader.
    Prijs kwaliteitverhouding is zeer goed.

25. natascha's profielfoto
    natascha heeft een recensie geschreven voor Tante Jet

Super service. Zeer vriendelijke ober.1 keer met zijn 2e gegeten en daarna met 5 man. Iedereen vond t geweldig. Elk gerecht is zo perfect en mooi opgedekt. Er is echt aandacht besteed aan de smaken van de producten. Niks overheerst. En dat is kunst. Ook mochten we een kijkje in de keuken nemen, dat gebeurd zelden.

26. natascha's profielfoto
    natascha heeft Tante Jet toegevoegd als favoriet restaurant
    Veerweg 7 Blitterswijck
  27. Hilda's profielfoto
    Hilda heeft een recensie geschreven voor Het Roekenbosch

Ik heb gisteravond heerlijk gegeten, het was toppie!! De bediening was goed en heel vriendelijk!! De sfeer was goed, alles bij elkaar was 't een geweldige avond!! Een aanrader voor iedereen die lekker en gezellig wil eten!

28. Pietje's profielfoto
    Pietje heeft een recensie geschreven voor Tante Jet

Kort geleden gegeten bij Tante Jet, wat ons erg tegenviel . Hertebiefstukjes (2 hele kleine stukjes) en hazerugfilet ook flinterdunne stukjes. Pepersaus was bijna niks, een paar mopjes op de bord. Het eten was gewoon warm, alleen de friet was goed heet. Al met al geen adres om terug te gaan.
    De dame van de bediening was wel vriendelijk.

29. Bert's profielfoto
    Bert heeft een recensie geschreven voor Tante Jet

Vandaag samen met mijn echtgenote een hapje gegeten, nadat we hier al een tijdje niet meer geweest waren (we gaan hier al jaren regelmatig eens eten).
    Het viel ons enorm tegen, hoeveel de kwaliteit achteruit gegaan is.
    Het hoofdgerecht was bijna koud (bord was warmer dan het vlees) en bovendien was de kalfsentrecote erg taai en daardoor niet te eten.
    De prijs staat echt niet meer in relatie tot de geboden kwaliteit. Dit was voorheen anders.
    Jammer, het is geen aanrader meer.

30. Piet Polderman's profielfoto
    Piet Polderman heeft een recensie geschreven voor Tante Jet

Piet Polderman

Pure oplichting. Wilden iets kleins eten, maar dat was er niet. Nu, dan kiezen we een salade nicoise en een sla met kalfspaté. We moesten daar € 13,50 en € 12,50 voor betalen. Het bord was groot, maar de salade zat in een kommetje van het bord en was in twee happen op. Verklaring: het was een voorgerecht. Voor dat geld kan ik toch wel een behoorlijke portie verwachten. En als je je beklag doet, wordt je niet serieus genomen. Zo prijst de horeca zich wel uit de markt, zo'n mooie plek en dan zo'n afzetters. De klanten uit de regio blijven hierdoor sowieso weg.