Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Bleiswijk verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Bleiswijk

Je gaat op maandag vragen hoe laat hij woensdag sluit… er wordt gezegd 22.00 uur… Op woensdag sta je om 19.45 Voor de deur… mevr. staat met haar armen te zwaaien… is closed… wat een slechte tent… Voortaan naar een ander dorp… Hier komen we niet meer.

2. Pannenkoekenhuis Bleiswijk

Prima eten, ook de niet pannenkoeken. Je krijgt goede porties voor je geld

Sonja Bakker

Surf en Turf € 19.95 op de kaart. 1 kleine spies met 4 blokjes vlees en 3 garnalen. Bakje uitgedroogde sla...

Heel heel minimaal dit...
    Voor 140 euro gegeten en iedereen had nog trek... toen we naar buiten liepen. Ik ga nooit meer.

4. Pannenkoekenhuis Bleiswijk

Slecht, kom niet met een grote groep, niet iedereen kan tegelijkertijd eten.

5. Chinees-Indisch Bleiswijk

Goed eten en elke maand een ander maand menu voor plus min 15.00.-

6. Chinees-Indisch Bleiswijk

eten was koud, niet goed door de magnetron opgewarmt!
    was te proeven dat het door magnetron was opgewarmt, en dan ook nog eens te koud ook

Een goede snackbar met lekkere burgers, niets op aan te merken. "It's all in the name", kwaliteit is goed.

Vanmiddag een heerlijke high tea met 2 vriendinnen genomen bij De Theeroos. Het was super lekker, heerlijk, een hele fijne sfeer en prima bediening.

Brenda Bresser

Wat een heerlijke avond gehad met me kinderen en kleinkind.Het personeel is geweldig super vriendelijk en oplettend.Het eten is prima en de prijs is netjes waar voor je geld en keus genoeg.Top zaak dus.Het speelparadijs is geweldig voor de kinderen.Alleen heel snel wat aan de piepschuim wanden doen.Deze werd door de kinderen van de wand gehaald en ik denk niet dat dit de bedoeling is na deze verbouwing.

Af en toe haal ik er wat, maar er zit totaal geen sfeer in die zaak. Overigens gisteren trek, even op de telefoon kijken of hij open was en ja nu open tot 9 uur, dus hup op naar Bleiswijk en ja hoor dicht! Op naar Berkel (Verhagen) die dus wel open was zoals mijn telefoon aangaf, prima gegeten. Nooit meer Bleiswijk.

marion Karssies

Mandje stokbrood besteld... na 20 minuten even gevraagd waar dat bleef. Vergeten. Na nog eens half uur maar eens vragen of er nog iemand een bestelling kwam opnemen (het restaurant was nog lang niet voor de helft bezet). Om een nog veel langer verhaal kort te maken... eindeloos wachten, wachten, wachten op alle gangen. Zo lang dat je je echt gaat afvragen of ze je niet vergeten zijn, en niet maar een kwartiertje ofzo.

Maar... de runder enterecote en de toetjes waren echt heerlijk. De groente wel lekker van smaak maar helaas ver doorgekookt en snotterig.

Recentelijk een broodje hete kip besteld.
    - Saus was zuur
    - Kip was opgewarmd en niet eens warm genoeg, dus zeker geen broodje hete kip.
    - Groente wat er op zat leek mij niet echt wat je noemt 'vers"

Kortom een broodje hete kip hier bij 't Pleintje is echt geen broodje hete kip, maar meer een opgewarmd broodje met kip en zure saus.

Ze zouden een voorbeeld moeten nemen aan de kwalitaria in Delft centrum, daar is de broodje hete kip zoals het hoort te zijn.

Tevens heb ik 4,75 euro betaald voor zo'n broodje, ik heb echt spijt hiervan.

overdijk

14. Pannenkoekenhuis Bleiswijk

Regien te Voortwis

Fantastische pannenkoekendiner! De kinderen stortten zich onmiddellijk op de kleurplaat. Het meisje kwam aangesneld en wachtte geduldig af wat de kinderen te vertellen hadden. En toen kwamen vlot de pannenkoeken die schoon op gingen. Daar willen ze de volgende logeerpartij weer heen met de "trein". Dus dat doen we!

15. Indonesisch Bleiswijk

Heerlijk eten! Lieve mensen! En ik kan weten wat lekker is, ben een Indo! Aanradertjes: sambal goreng boontjes en de makreel!!

Groote familie

Maandag in de kerstvakantie, was erg druk. Te weinig bediening voor het aantal gasten, de meisjes waren allemaal jong, aardig en representatief. We hadden vooraf stokbrood/kruidenboter besteld maar dit kwam tegelijk met het hoofdgerecht, dus mee terug gegeven en stond ook niet op de rekening. Drankjes waren er toen ook nog niet.
    Onbeperkt spareribs (11,50), keuze uit verschillende smaken en ook weer snel bijgeleverd. Saté met frites had iets warmer gemogen, dus nu snel op eten, net te doen. Prijs kwaliteit best in orde, het is niet duur. Wisselgeld klopte niet,1 Euro te weinig, wel fooi gegeven want de meisjes doen hun best om het met deze bezetting zo goed mogelijk te doen.

De service is zeer slecht. Het personeel is drukker met elkaar bezig dan met de klant.... Verder smaakte het eten wel goed.

Ruim 2 maanden geleden kwam ik hier samen met mijn zwager lunchen en wat een heerlijke plek en super vriendelijk personeel. De lunch was heerlijk en met een heerlijk wijntje :-) De theeroos is TOP!

Regel je zaakjes en zorg dat het in orde is. Jammer, want de plek is top!

Zeer lang moeten wachten op eten, omdat het veel te druk was. Eten was tot ramp toe ook nog koud. Ook werden we door zeer jong onervaren personeel geholpen. Wij komen er nooit meer.

Zeer teleurstellende ervaring gehad:
    - vlees was niet warm, mijns inziens hoort die gloeiend heet van de grill te komen, ik kon het makkelijk vastpakken met blote hand;
    - groenten waren doorgekookt;
    - saus wel besteld, maar niet geleverd;
    - drankjes moesten we lang op wachten, terwijl we maar met 5 in restaurant zaten (1 drankje zelfs helemaal niet meer gebracht);
    - bij onbeperkt spareribben bij bestelling van de volgende portie ribbetjes zeker 25 min op moeten wachten.

Zal heel lang duren eer we hier weer komen, ALS we hier al weer terugkomen.

Zeer slecht. Lang wachten, niet warm, spareribs erg droog. Geen aanrader.

23. Pannenkoekenhuis Bleiswijk

Heerlijk eten...soms beetje chaotisch, maar altijd gezellig.....

24. Chinees-Indisch Bleiswijk

Wederom heerlijk gegeten. Altijd even vriendelijk worden we weer ontvangen door mevrouw Ping. We hebben door Kampo een fijne avond gehad. Bedankt!!

Ros Jessaijan

Voor het eerst meegegaan met mijn broer Aristakes. Super gezellig. Ontzettend leuk idee dat alles te koop is.
    En echt heerlijk gegeten, ruime keuze in gerechten en inderdaad het is alsof je bij oma op de koffie bent. Warme en hartelijke ontvangst en ik wilde er eigenlijk blijven!! Bravo

26. Pannenkoekenhuis Bleiswijk

ozbey-Hartgring

Kwamen zaterdag 4-01-2014 onverwachts met 13 ouderen lunchen. Werden vriendelijk geholpen. Eten was goed, bediening altijd even vriendelijk.

27. Pannenkoekenhuis Bleiswijk

Vanavond voor het eerst in het restaurant gegeten. Bij binnenkomst was er eerst maar weinig aandacht voor ons. Uiteindelijk naar onze plaats gebracht, bestelling voor de drankjes was snel opgenomen, het drinken werd snel geserveerd. Vervolgens geen aandacht om onze bestelling op te nemen, hier moesten wij 25 minuten op wachten, uiteindelijk op eigen initiatief om de bediening gevraagd. Van de 5 pannenkoeken waren er twee behoorlijk aangebrand (met spek), twee aangebrand (kaas) en 1 pannenkoek (naturel) was goed. Wat ik mij dan nog het meest afvraag is of de bediening dit zelf niet ziet..... Helaas wij zullen hier niet meer naar toe gaan.

28. Chinees-Indisch Bleiswijk

Prima Chinees, al jaren eet ik er heerlijk. Bleiswijkers mogen zich gelukkig prijzen met zo'n goed restaurant met zeer vriendelijke bediening. Mijn advies: eet u in den vreemde niet wat het eigen dorp u biedt!

Prima tent, zeer gezellige gastvrouw die alles onthoudt en altijd in is voor een praatje.

De kindjes krijgen altijd een snoepje in de zak en ze zijn alles behalve zuinig met de patatjes

Ook de broodjes zijn een aanrader, vooral de KipKerrie!

Tevens ziet de kraam er zeer schoon en netjes uit, ook belangrijk!

Overheerlijk hightea gedaan met (schoon-)ouders.
    Heerlijk zoete hapjes, verse, goedbelegde kleine broodjes en aardappeltaartje na. Afgewisseld met allerlei soorten heerlijk thee.

Absoluut voor herhaling vatbaar!