Op dit adres zit nu: De Eendracht

1556719515 43
1710208527 54

1. Algemeen goed. Wat lang op de drankjes wachten

2. Carla Westland

Het was een teleurstelling. Ieder jaar reserveren wij een high tea, zo ook dit jaar. Pas toen we er zaten werd ons verteld dat ze geen high tea meer serveerden. Toen maar gewoon wat van de kaart besteld, maar een grote teleurstelling was het zeker. We hadden het op prijs gesteld als wij dat van tevoren hadden geweten.
    Kleine moeite toch…

3. Jl donderdag gegeten met 4 volwassen en 3 kinderen. Onze ervaringen uit het verleden waren goed, maar met een nieuwe eigenaar, die meerdere zaken heeft, is werkelijk alles beneden de maat.
    Zowel het eten als de bediening is gewoonweg slecht. De tafels, glaswerk was vies en maar niet over het sanitair gesproken.
    Jammer voor zo’n prachtige locatie.
    Voor mij komt het gemiddelde op een 2 uit.

4. Het is een super mooie locatie, echter is dat ook het enige positieve aan deze horeca gelegenheid. Wij kwamen om even een bakje koffie te drinken met een gebakje erbij. Nadat de bestelling was opgenomen duurde het verschrikkelijk lang. Hierop navraag gedaan bij de bediening, deze gaf aan dat het erg druk was. Ik weet niet waar maar het terras was bij lange na nog niet voor de helft gevuld. Weer gewacht en wederom navraag gedaan, toen bleek dat de bestelling niet was doorgekomen en ze die direct ging regelen. U raadt het al, niet dus! Blijkbaar is het al te moeilijk om koffie met gebak te serveren binnen een normale tijd op een rustig moment. Na meer dan één uur wachten en nog steeds niets te hebben gekregen zijn we weggegaan naar een andere gelegenheid die er zéér dicht bij ligt. Hier zijn we super geholpen.

5. Joosje van Riet

Luide muziek op dit mooie plekje in de natuur was niet toepasselijk. Vieze tafel, koude frietjes, kip niet gaar, witte wijn in een warm glas dat net uit de vaatwasser kwam. Erg teleurstellend allemaal.

1,8
  6. Paulien

Het is een super mooi restaurant op een mooie plek. Het minpunt is de service. Wij hadden pas na 1,5 uur ons eten. In die tijd gevraagd of we wat konden drinken, we hebben 2 x om de menukaart gevraagd.
    De drankjes werden al zuchtend op onze tafel neergezet. Omdat we zo lang moesten wachten zouden we de drankjes gratis krijgen. Eenmaal thuis bleek dat we die drankjes niet gratis hadden gekregen, maar gewoon betaald. Al met al niet voor herhaling vatbaar

7. We kwamen op een heerlijke zondagochtend om een kopje koffie te drinken. Het goede was dat de dame zei dat het 20 min zou duren voordat onze koffie er zou zijn. Het slechte was de bar stond vol lege glazen personeel keek ons niet aan. Bij binnenkomst lage er allemaal speelkaarten op de grond. Niemand ruimde het op. Of te wel onaardige, niet in control personeel en te weinig personeel. Alweer een gemiste kans hier en een teleurstelling. Wat zonde van z’n toffe locatie.

8. broekhuijsen

Op zaterdagochtend niet welkom i.v.m 3 hardloop-groepen. U bent gewaarschuwd.

9. Super leuke plek maar de bediening wordt elke keer slechter! Incompetent personeel, ze zien niks, lopen langs tafels met lege glazen, duurt eeuwen voordat ze bestelling opnemen en brengen.
    Vandaag ging ook weer alles mis, uiteindelijk had de één het eten al op en de ander was nog steeds aan het wachten. Zelfs twee oude dametjes naast ons zijn op een gegeven moment zelf naar de bar gelopen om besteld glaasje wijn op te halen. Waardeloos. Hoop dat ze er snel wat aan doen want we kwamen hier altijd heel graag.

5,7
  10. Incompetent personeel in de bediening. Er werd aan onze tafel port besteld en de serverster vroeg doodleuk "wat is dat" ze had er nog nooit van gehoord. Bij ieder gang ging er wel iets mis. Personeel liep als een kip zonder kop rond en de één wist niet waar de ander mee bezig was, er was totaal geen leiding.

11. Claudi van Doorn

Bediening slecht: niet klantvriendelijk, je wordt weggestuurd en de wachttijden om te bestellen zijn langer dan 30 minuten en dan krijg je koude koffie!
    Eten: slechte kwaliteit en je krijgt de wijn als het eten op is.
    En dan betaal je nog de volle prijs.
    Alleen de lokatie is prima.

2,4
  12. Wilma van den Brink

Hebben wel vrij lang op ons drankje moeten wachten, wat jammer was! Het was ook super druk.
    Prima gegeten!

13. Dijkstra

Eten goed.
    Service beneden peil.
    Tussen voorgerecht en hoofdgerecht zat meer dan n uur.
    Ipv verontschuldiging de vraag zal ik t maar weer meenemen? Nog niet n kop koffie of sorry.
    Jammer, leuke plek, toch maar niet.

14. Inge van vliet

Heerlijk gegeten boven in het restaurant ivm regen... service ontzettend goed!!!
    Helaas 1 groot minpunt: ontzettend veel vliegen binnen...🤣

15. Daniëlle

Met het idee om lekker op jullie terras wat te gaan drinken vanmiddag kwamen we rond 16:45u aan. Het duurde in eerste instantie al een poosje voordat onze bestelling werd opgenomen (5 drankjes en het bittergarnituur van 24stuks) en toen deze gebracht werd viel er ook een bierglas om. Dat kan natuurlijk gebeuren en het was ook geen enkel probleem. Rond 17:30 was het bittergarnituur er nog steeds niet en toen we er om vroegen werd het duidelijk dat de serveerster onze bestelling was vergeten door te geven. Oké, niet zo leuk, maar kan gebeuren. Rond 17:40 kwam uiteindelijk ons garnituur en toen bleek dat het totaal niet was wat we hadden besteld. We kregen nu 6 bitterballen en de rest zat er in en kwam er aan. Op dat moment waren we er natuurlijk helemaal klaar mee en hoefde het voor ons niet meer.

Tafelberg, dit is niet de eerste keer dat de bediening en service zwaar tekort schiet. Erg jammer.

16. Vreselijk. Met 4 personen daar geluncht. 3 van de 4 hadden hun eten al, de 4e moest wachten.. en wachten.. en wachten. Evenals met de koffie achteraf. 4 keer koffie besteld, maar 3 keer gekregen. 2 verschillende meisjes gemeld dat de 4e nog steeds Geen koffie had gekregen. Uiteindelijk zelf naar de bar gelopen, gezegd dat we nog steeds een koffie missen. Antwoord van de jongen achter de bar... ja het is druk. En dat was het. Echt wat een waardeloze zaak. Personeel moet daar worden opgeleid. Onvriendelijk en ze lopen elkaar alleen maar in de weg. Raadt de Tafelberg in Blaricum absoluut af. Echt vreselijke tent.

17. Op de vraag of we konden lunchen met zijn drieën een kortaf "Nee". Nergens bordjes gereserveerd op de nog lege tafeltjes.
    We konden het over 2 uur weer proberen. Wat een onaardige ontvangst. Mij zie je er niet terug.

18. Carmaine choy

Zitten 30 min te wachten! Niemand bedient ons. We moesten zelf naar binnen lopen om te bestellen van kastje naar de muur gestuurd… maar geen thee ontvangen. Wat een trieste bedoeling zeg… ze weten niet dat de klant koning is.

1,5
  19. Vandaag de lunch gedaan bij de Tafelberg.
    Wat een enorme trieste salade mozarella met verse tomaat en kip.
    De eerste salade die werd geserveerd heb ik gelijk terug gestuurd.
    Oud en natte sla zonder Mozarella en een paar grove stukken tomaat erop.
    Paar stukjes oud brood erop en de kip daar hebben we om moeten lachen.
    1 Stukje kip!
    Ze moeten daar nog veel leren in de keuken wat een echte salade voor 8,50 inhoud.
    Tweede salade die werd gebracht na de klacht, was beslist niet beter.
    Ik heb de salade ook niet gegeten.
    We waren met twee vowassenen en drie kinderen.
    De poffertjes voor de kinderen waren goed, kun je ook niet veel aan verkeerd doen lijkt me.
    Al met al, bijna 50 euro afgerekend en daarna heerlijk thuis een echte salade gemaakt en gegeten!
    Top koks van de Tafelberg, ga eerst eens een opleiding volgen voordat je daar in de keuken gaat staan!
    Wij komen daar nooit meer terug.

20. Ron van der Veen

21. Prachtige omgeving, geen haute cuisine, maar gewoon lekker eten en een heerlijke rose!

22. Tonny quaak

Heb daar nu diverse malen gelucht, omdat het zo een leuke locatie is.
    Bediening is vriendelijk, dat wil zeggen , als ze heel af en toe langs komen.
    Drankje besteld, maar menu kaart werd niet gebracht , er om gevraagd, kregen er 1.
    Daarna maar steeds zelf naar binnen gegaan, wij zitten meestal in de serre, om te bestellen, nog een drankje te vragen, en om af te rekenen, anders werd het nachtwerk .
    Wasabi mayonaise was geen greintje wasabi in te bekennen, maar volgens de bediening was het wel zo . Toen er eindelijk echte wasabi mayo kwam, was de frites koud. Inmiddels dus begrepen dat dit geen uitzondering is , maar de standaard procedure. Verder erg kleine porties, niet echt waar voor je geld, jammer!

23. Marcel Van de Kamp

24. iensuser

25. m. langenberg

Ik kom hier vrij regelmatig omdat het zo prettig gelegen is maar wat een slechte bediening altijd met onvriendelijk te jong personeel. Ze stralen zo uit dat ze er geen zin in hebben. De dame in het zwart gekleed uitgezonderd, die is altijd vriendelijk en behulpzaam. Kwaliteit prijs niveau is ook zeer karig. Weinig voor veel geld. Wijnkaart is veranderd wat ook geen vooruitgang is. Kortom er valt nog veel te verbeteren bij dit restaurant.

26. Bert Balkenende

Een Tom Yam Kung soep??? Het was een kippensoep met één garnaal en vlees heb ik niet gezien. Als je niet weet hoe deze soep moet smaken, zet hem dan niet op je kaart. De caesersalade en de club sandwich van mijn tafelgenoot waren heerlijk. Ik weet niet wie hier de leiding heeft maar met de service is iets goed mis. Of misschien was er geen leiding want de bediening was één grote chaos. Ze weten niet wat ze doen. Gerecht vergeten, geen lepel, na een ronde over het gehele terras kwam een wat verdwaasd meisje ons de wijn geven en dat is slechts een kleine greep. Wat een gemiste kans want deze plek is uniek. Prachtig terras met voorbij rennende schapen. Dus de sfeer was in orde... maar die maakte ik zelf.

5,1
  27. Zandbergen

Ik ben speciaal een dag van te voren langs geweest om een tafel te reserveren voor de lunch, ivm de hitte wilde we een koele plek. Ik was de eerste op de nog blanco reserverings lijst en had 2 evt tafels aan gewezen. Toen wij de volgende dag kwamen en ik mij melde bij de reservering gingen wij met goedkeuring bij de tafel zitten. Even later komt, ik denk de bedrijfsleidster, naar ons toe of wij gereserveerd hebben? Ja zeker en ook specifiek deze plek! Nou zij had ook klanten die specifiek deze plek hadden gereserveerd en gezien de begroeting betroffen het goede bekenden van haar! Die overigens verrast waren door de mooie tafel die ze kregen. Dus wij konden vertrekken naar een andere tafel! Nou wij zijn meteen helemaal vertrokken.

28. De timing van de bediening laat veel te wensen over. Zeer matige cappuccino, potje thee niet echt heet. Prijs/kwaliteit onvoldoende. Personeel heeft geen overzicht. Je moet alles zelf in de gaten houden. Jammer van een team jonge mensen. Er is werk aan de winkel voor de bedrijfsleider. Prachtige locatie met uitzicht op de heide. Ik zal er alleen wat betreft de service niet snel weer heen gaan.

29. Zeer slechte, slechte ervaring gehad vandaag. We waren met een aantal vrouwen en wilden lunchen, het was nog voor drieën en we konden al niet mee lunchen, alleen kleine hapjes...sorry is dit klantvriendelijkheid.
    De toiletten waren te smerig voor woorden, overal viezigheid en toiletpapier. Dit was voor mij de eerste kennismaking met de Tafelberg maar ook meteen de laatste... sorry mensen !!

3,7
  30. Mirjam

31. We hadden een tafel gereserveerd om 19 uur. Toen we binnenkwamen en dat aangaven werd dit gecheckt, bevestigd, en werd ons verteld om een plek in de serre te zoeken. Nadat we zelf onze jas hadden opgehangen, en de serre hadden gevonden zagen we daar een tafel gedekt voor 8 personen, maar geen van de tweepersoonstafeltjes waren gedekt. We zijn gaan zitten, en een drankje en mandje met broodjes werden snel gebracht. Het was echter niet mogelijk om de broodjes met olijfolie te eten, aangezien we geen bordjes hadden. Nadat we hierom gevraagd hadden werd ons dit gebracht, echter het idee werd gegeven dat ons een gunst gedaan werd, in plaats van dat dit een stukje nalatigheid was van de bediening.

Onze bestelling, en de bezorging van het voorgerecht werd vlot opgenomen en gebracht. We hadden toen al met drie verschillende bedieningsmedewerkers te maken gehad, allemaal even gehaast.

Voor het hoofdgerecht hadden we de vis van de dag, en een cesarsalade (zonder parmezaanse kaas) besteld, en een portie friet. De salade werd gebracht met kaas, en voor de ober wegrende kon ik dat nog net meedelen. Wederom zonder verontschuldiging werd mijn bord weer meegenomen, en daarna teruggebracht. Helaas zaten er daarna nog steeds stukjes kaas in. De friet werd (na een herinnering) pas na 10 minuten gebracht, met de opmerking 'vers gebakken' (dat lijkt me toch vanzelfsprekend!). De vis was lekker, de salade niet, vanwege de kaas en de gortdroge, koude, stukjes kip.

Tijdens het hoofdgerecht werd, zonder het te vragen, onze lege karaf wijn bijgevuld met kraanwater, maar er werden geen glazen gebracht om dit in te doen. We hadden inmiddels zelf al onze kaars omgeruild met die van de gedekte tafel van 8 (die leeg bleef). Toen we om een glas vroegen werd dit ons, door weer een andere ober, gebracht.

Bij het afruimen werd gevraagd of alles naar wens was. Toen ik aangaf dat dit niet zo was met de salade, (die ook niet op was), en waarom, was een 'oh' het antwoord - hier zou ik op het minst een generiek 'het spijt me dat te horen' verwachten.

We hebben een email gestuurd met deze klacht, maar daar nooit iets op gehoord. Jammer, want een mooie locatie!

32. Restaurant ligt heerlijk aan de hei. De kaart is helaas zodanig veranderd, dat de prijzen van gebak e.d. omhoog geschoten zijn. Het was een fijn en laagdrempelig restaurant waar we graag met de familie kwamen, maar dat is nu niet meer te doen. Voorbeeld: muffins zijn 3,75 euro.

33. Mijke Teunissen

Bestel een cesarsalade, daar hoort toch kip in te zitten, moest ik appart bestellen, net als een paar stukjes brood, echt belachelijk! Nog nooit mee gemaakt!

3,9
  34. Als wir angekommen waren haben wir vergeblich darauf gewartet einen Tisch zugewiesen zu bekommen, als wir dann nach einiger Zeit und ständigem Hin- und Herlaufen die Aufmerksamkeit eines der ca. 6 Kellner bekommen hatten und auch an einem Tisch saßen war dieser dreckig und wurde auch erst nach weiteren 10 Minuten abgeräumt und abgewischt. Eine Karte oder die Nachfrage was wir essen oder trinken wollen kam dann wieder erst nach etlichen Minuten, worauf wir eine Karte verlangten. Danach passierte gar nichts mehr! Wir warteten vergeblich darauf bei einem der wirklich vielen Angestellten zu bestellen. Diese liefen hin und her ohne auch nur noch einmal an unseren Tisch zu kommen obwohl der ganz im vorderen Bereich des Aussengeländes lag.
    Wir sind dann aufgestanden und gegangen, können so also nichts zur Qualität des Essens sagen.
    Der erste Eindruck bei Betreten des Geländes war noch sehr positiv und einladend, weswegen die Enttäuschung danach umso größer war.

1,7
  35. Wij waren hier met een groep familie van acht volwassenen, voor een diner op zaterdagavond. Helaas liet alles te wensen over. Eten niet als erg smaakvol ervaren: erg veel dressing door de salades, de groenten te gaar en i.h.a. weinig bijzonders aan alle gerechten. De bediening liep helaas ook niet goed. Kwam onprofessioneel en stug over. Er werd regelmatig iets vergeten, waar geen excuses voor werden gemaakt, er werd slechts 1 keer drankjes opgenomen bij het bestellen van het diner, waardoor we allemaal een droge mond overhielden aan het eind van de avond! Je zou haast denken dat men geen drank wil verkopen. Daarnaast moesten we erg lang wachten op alles; het opnemen van de bestellingen, het serveren van de gerechten en de drankjes. Ik vond de ambiance wel aardig, maar ook niet bijzonder. Natuurlijk is het buiten wel goed toeven bij droog weer. Maar helaas, mij zien ze hier niet meer terug!

36. Annette

Ligt op een mooie locatie. Geschikt voor lunch en koffie met appeltaart. Diner valt erg tegen. Ook bediening niet top. Geen restaurant met allure. De rekening daarentegen is flink gepeperd. Al met al geen goed gevoel aan overgehouden.

3,2
  37. Nienke lommers

Met onze dochter van bijna 4 uit eten geweest. Het eten was goed, de bediening subliem. Mijn dochter liep regelmatig naar het personeel toe om iets te geven of te vragen en dit was geen enkel probleem. Een lekker kindermenu en heerlijk eten voor de grote mensen. gelukkig eens geen pannenkoek voor ons! Van tevoren gereserveerd en gevraagd om een tafel op de benedenverdieping. Gezellig ingericht, goede prijs, alles oke. Wij hebben allemaal genoten!

38. Enkele weken geleden op een avond gezellig gegeten met een aantal collega's. Doordeweekse dag, dus druk zal het niet zijn, dachten we. Dat was zo tot na het voorgerecht toen er pal naast ons een groot gezelschap kwam. De conversatie met mijn collega's werd hierdoor ernstig bemoeilijkt en dat terwijl er genoeg ruimte in het restaurant was. Het eten was goed, maar ook niet meer dan dat en qua prijs/kwaliteit had de prijs wel iets lager gemogen. De verse muntthee is overigens heerlijk.

39. Dit is een erg gezellig en mooi gelegen restaurant. Het eten is ook erg lekker en goed betaalbaar. Wij eten hier regelmatig, maar voorlopig even niet meer. Reden: honden worden ook binnen toegelaten. Zitten we lekker te eten met zn tweetjes ligt er zo'n vieze stinkende hond van anderen naast je te hijgen (bij het avondeten nota bene!). Ook eten er veel gezinnen met kinderen, geen enkel probleem natuurlijk, maar het lijkt nu bijna de McDonalds wel. Zit je lekker te eten rennen en vliegen de schreeuwende kinderen om je heen. En geen ouder of bediender die er ook maar iets van zegt. Dit is de laatste malen regelmatig voorgekomen. Daarom komen wij voorlopig even niet meer. Erg jammer!

40. Dit restaurant moet het echt hebben van de locatie, want die is schitterend. Want het eten is vrij normaal en gemiddeld, terwijl de prijzen hoog zijn. Tsjah.. Het is natuurlijk blaricum, he? Dan moeten de prijzen persé wat omhoog. Ook jammer is dat je heel erg dichtbij elkaar wordt geplaatst. Daar moet je zeker tegen kunnen. Verder was de bediening wel oké, niet slecht maar ook niet bijzonder goed. Een vriendelijk lachje mag er wat ons betreft er wel vanaf. Voor een drankje is de Tafelberg geen slecht idee, maar voor een diner weet ik het zo gauw nog niet.

41. Leuke tent. Goed eten, ook voor kinderen is er een uitgebreide keuze. Wel is het boven wat kouder en daarom beneden wat gezelliger. Eten is iets duurder dan het normale restaurant, maar prima te doen.

42. Yvonne

43. Eerste ervaring:

Eten was lekker en goed heet opgediend.

Ietwat te klein tafeltje voor 2-pers.

Vriendelijke ontvangst, snelle bediening, doch rustige uitstraling.

Het is een open ruimte, we waren dichtbij andere tafeltjes geplaatst, we konden gesprekken van anderen horen. Om die reden zijn we na het hoofdgerecht vertrokken om in een rustigere ruimte op een wat meer verstaanbare wijze bij te praten. Maar als er schotten waren geplaatst of meer afstand tussen bezoekers waren we graag gebleven. De locatie, aankleding en het eten waren heel smaakvol.

Een fijne smaakervaring, graag meer aandacht voor privacy en rust.

44. Mooie locatie, slechte service, redelijke kwaliteit maar duur. Jammer dat zo'n perfecte locatie niet beter wordt gemanaged.

45. Eten is goed, prijs is duurder voor een etentje voor 2 (gift for 2) dan de menu kaart + 2.55 duurder? Kaart ter plaatse wijkt ook af van eigen website, erg vreemd...
    Gr. Fred, 21juli.
    Smerig terras, bladeren en papiertroep eens aanvegen. In het restaurant zeer luidruchtig gezeldschap, niet in de buurt te tafelen.

46. Wij hebben hier op 9 juli ons trouwdiner gegeven en waren van tevoren een paar keer langs geweest om te lunchen en te overleggen. We hebben het helemaal naar onze zin gehad. Prima diner. Zonsondergang op de hei, terwijl je groepen hazen ziet wegspringen, kinderen kunnen lekker ravotten... prima!

Wij hebben een goede ervaring. We hadden een eigen gastvrouw (compleet met headset) en haar team. Niks Gooise nuffigheid. De service was soepel, informeel en attent, er werd flexibel ingespeeld op kleine aanpassingen. Al je wensen en afspraken - bv. over timing- worden bijgehouden in een offerte, die tegelijk dient als een soort draaiboek voor de gastvrouw. En dat alles voor een niet al te 'Gooise' prijs, ook voor de drankjes.

47. Heb met onze kleinkinderen een prettige avond gehad.

Bediening was vriendelijk en correct.

Weet zelf iets van horeca en adviseer om enkele schaaaltjes met krieltjes of patat, alsmede een paar schaaltjes sla.
    Oogt beter en kost de kop niet.

48. Helaas slecht gegeten, rauw vlees, bevroren dessert, salade op een bord gesmeten, maar vooral onervaren bediening.

Met een beetje professionele begeleiding zou de bediening het een stuk beter doen en zouden ze de rommel die uit de keuken komt niet zomaar accepteren. De eindverantwoordelijke moet er zelf maar eens gaan eten, ik wens hem/haar sterkte!

4,7
  49. Bij binnenkomst wordt het meteen duidelijk. Het is een voorrecht hier te mogen zijn. Hier gaat u dan ook op zoek naar de gastheer. En niet andersom.

Met vier kleine, maar wel goede biefstukjes, wat frites en sla, 2 glazen wijn, 2 cola en 2 sprite en koffie toe kom je uit op ongeveer € 90. Het zal wel de lokatie zijn wat het bijzonder maakt. Maar als het donker is zie je daar niets van.

3,7
  50. De ellende begon met het feit dat de bediening de kaart weer op kwam halen zonder de bestelling op te nemen. Na 5 minuten konden we dan eindelijk bestellen.

Als voorgerecht begonnen met een ceasarsalad. Wat blaadjes sla in een bak gegooid, een paar croutons erbij, sausje erop en klaar. Nou ja, niet echt een restaurantwaardig gerecht. Vooral miste ik smaak, heb het om laten ruilen voor een Italiaanse tomatensoep die alles behalve vers en veel te zout was.

Toen kwam het hoofdgerecht : Tapas:een grote teleurstelling.

Een karaf water in een plastic maatbeker. Absoluut een enorme domper.

Hebben het toetje aan ons voorbij laten gaan en voortijdig de zaak verlaten.

1 x en nooit weer.

2,2
  51. Ons diner liep uit om een enorme teleurstelling. De tapas waren kwalitatief slecht. In 1 van de bakjes vonden we een stuk plastic. De ober noemde de knoflooksaus puistenpasta! Toen wij voorzichtig aangaven niet echt tevreden te zijn kregen we een erg onprofessionele reactie voor ons kiezen, die je ook onbeschoft kan noemen.

Van de 4 obers die aan onze tafel kwamen was er 1 vriendelijk. We gingen weg met honger en zullen er niet terugkeren. Jammer want de lokatie is super. Diegene die kozen voor het diner waren wel tevreden over de kwaliteit maar ook teleurgesteld over de bediening. Ongelooflijk dat je dit nog tegenkomt in 2009!

52. Wij hebben er pas geleden gegeten.

Erg lekker gegeten en gedronken.

De bediening was ingetogen, maar wel vriendelijk.

We hoefden niet lang te wachten tot we ons eten kregen, en alles was voortreffelijk.

Echt een aanrader, en een prachtig uitzicht over de hei.

53. Een fantastische plek, waar je wachtend op bediening, een schitterend uitzicht hebt over de hei. Het eten is in verhouding met de prijs goed. De bediening is vriendelijk. Maar bestellingen komen niet aan in de keuken, die vervolgens ook nog traag blijkt te zijn. Jammer, want een rammelende maag verstoort de rust die het uitzicht op de hei biedt.

54. Eerlijke plek in combinatie met een wandeling op de heide,

Fijn terras, midden in de natuur. Gezellig is het ook binnen, sfeervol; goed en lekker eten. Bediening voldoende.

De echte Tafelberg ligt ernaast, de "hoogste berg" van het Gooi. ;-)

Als kind moest ik 'm altijd even beklimmen als we daar wandelden!

55. ria Verdurmen

Op zondagavond daar gegeten. Ligt erg mooi in het bos.

Sfeer binnen erg gezellig. Eten was goed. Bediening zou iets sneller en bekwamer mogen zijn. Al bij al een erg leuke keus.

56. M. van den Berg

Heb hier met vriendinnen gegeten en heb genoten van zowel de sfeer als van het eten, dat echt prima is. Ook de bediening was goed. Zeker de moeite waard om weer terug te komen, wat we zeker doen.

57. John Steenbok

Eten, prijs, kwaliteit prima.Bediening uitermate slecht. Bij binnenkomst geen jassen aanpakken , niet naar 'gereserveerde' tafel begeleid, ongeinteresseerde opname van bestelling etc.

58. e. rauch

goede en nette bediening met een goed product voor de prijs kwaliteits verhouding. met een zeer aangename ambiantie

59. yvonne v.d.vliet

Het ziet er verzorgt uit,en het is eten uitstekend.